|
|
 |
|
Debattforum
Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Troillongan Veteran
|
Posted: 24.11.2025 21:09 Post subject: |
|
|
Forferdelig lesing. En hedersmann i norsk fotball! _________________ I kvit å svart.. |
|
| Back to top |
|
 |
ballbingen Veteran
|
Posted: 24.11.2025 21:24 Post subject: |
|
|
| Kjipt! Han fortjener hylles nå på sine siste dager for alt han har gjort og oppnådd. Bedre å hylle nå enn når det er for sent! |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 24.11.2025 22:44 Post subject: |
|
|
Ã…ge Hareide var suksessrik Rosenborg-trener da han plutselig tok over landslaget i 2003.
– Det var dårlig timing med Norge. Det var ikke bra at jeg dro fra Rosenborg da, men landslaget var en sjanse jeg måtte ta, sier Åge.
Gjennom karrieren har han hatt utallige henvendelser fra inn- og utland som det aldri ble noe av.
– Jeg fikk tilbud fra New York før jeg ble trener i Viking. Men det var langt unna Norge og familien, sier Åge.
Bendik supplerer:
– Dette var i 2010. Pappa møtte Red Bull-sjefen Dietrich Mateschitz i hans Hangar-7 i Salzburg. Erik Solér var sportssjef i Red Bull og de ville ha Åge Hareide som trener i New York. Det var spennende, men det amerikanske systemet ga ingen sikkerhet den dagen man eventuelt ble oppsagt. Derfor ble det Norge og Viking.
– Jeg fikk også tilbud fra Southampton etter at jeg tok landslaget, mimrer Åge.
Han var i samtaler med ledelsen i den daværende Championship-klubben, men takket nei siden han nettopp hadde tatt over som norsk landslagssjef.
Les mer: Hareide ferdig som trener |
|
| Back to top |
|
 |
JBH Senior
Joined: 13 Sep 2022 Posts: 243 Location: Toril, Davao City, Philippines
|
Posted: 25.11.2025 01:17 Post subject: |
|
|
Åge Hareide har fått påvist hjernekreft.
Synes alle RBK supportere skal sende en varm tanke til vår gamle trener, nå som han kjemper sin livs kamp, samtidig som kjernen burde lage en Tifo for å hylle Åge i årets siste kamp på Lerkendal . _________________ RBK i medgang og motgang. En ekte supporter svikter aldri sitt lag. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 28.11.2025 22:09 Post subject: |
|
|
Den här säsongen var han utlånad till IK Oddevold. Wiedesheim-Paul gjorde 13 mål och fyra assist på 30 starter i Superettan.
Kontraktet med HBK löper ut i vinter. Hallands Nyheter skriver att Varbergs BoIS visar intresse för Wiedesheim-Paul.
– Det stämmer. Det är en bra spelare och beprövad målskytt i Superettan, så det är klart att vi har koll på honom. Vi har pratat lite med hans representanter men han vill i första hans titta på vad som finns högre upp än Superettan, säger Varbergs sportchef Erik Lund till tidningen.
Läs mera: Varbergs BoIS ute efter Rasmus Wiedesheim-Paul |
|
| Back to top |
|
 |
|
Utviklet av phpBB.
Tilrettelagt for RBKweb.
|
|
 |
 |