| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
moomoo Veteran

|
Posted: 08.11.2025 09:53 Post subject: |
|
|
Man kan trekke paralleller.... _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
| Emilie wrote: | | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
| Back to top |
|
 |
Nåssåladden Veteran
|
Posted: 08.11.2025 10:05 Post subject: |
|
|
| waterfalls wrote: | DDu kan jo forsøke å holde deg saklig om du har et ønske om å bli tatt seriøst, i stedet for å "angripe" alle som har en annen mening enn deg med utsagn som "dette forumet er helt hinsides", "helt crazy", "det er jo tullat hele opplegget" og "AJ har ikke vunnet gutter 14 en gang".
|
Neeskens har jo gode poenger også. Ser ikke den store forskjellen mellom hans nedrakking av AJ og optimismen enkelte har for AJ som nærmer seg Komiske Ali nivåer.
Deila er da for eksempel flere divisjoner over AJ når det kommer til internasjonal erfaring og å kunne vise til resultater på seniornivå. _________________ De mest bortskjemte supporterne i lainnet! |
|
| Back to top |
|
 |
waterfalls Veteran
|
Posted: 08.11.2025 12:10 Post subject: |
|
|
Kan godt hende han har gode poenger, men for min del drukner de i all usakligheten/useriøse kommentarene og de voldsomme overdrivelsene han har i de fleste innlegg.
Han har levert noen gode innlegg med fine argumenter, de går det an å diskutere seriøst.
Men når han "rakker" ned på alle som er uenige, skriver ting som at "AJ har ikke vunnet gutter 14 engang" også videre så er det vanskelig å diskutere på et seriøst grunnlag.
Mange begrunner jo optimismen sin i form av saklige argumenter, det er lite å spore av det hos Neeskens. Og det er flere som har reagert på ham her inne, ikke bare jeg. Og det handler ikke om meningene hans, det er andre har som har rakket ned på AJ men de har gjort de i form av saklige og begrunnede innlegg. Det er forskjellen mellom Neeskens og andre.
Oppmannen for eksempel har skrevet innlegg som er både saklig og har argumenter samtidig som han "rakker" ned på AJ.
Mulig optisismen for din del minner om Komiske Ali, jeg har ikke sett noe voldsomt til den type optimisme. Det er vel få som har vært særlig skråsikre på at AJ kommer til å snu det, men heller at man vil gi AJ sjansen til å snu det.
Hvis vi først skal bytte ut AJ så håper jeg vi legger lista høyere enn Deila. Det er mange trenere som har vist mer enn AJ på seniornivå, men hvis vi først skal gå etter internasjonal erfaring så bør vi kanskje se etter noen som har vist litt mer eller så kan vi gå for noen som vi mener har potensial til å faktisk levere over forventing internasjonalt i fremtiden. Deila har fått sparken etter omtrent en sesong/et år eller mindre i de siste tre klubbene sine.
Så er han uansett garantert for dyr/ikke verdt lønna tipper jeg. Jeg tar heller en AJ som jeg tror han potensiale til å bli en veldig god trener over en som mesteparten av karrieren sin har vist seg å være helt middelmådig i mine øyne.
Pluss at jeg synes det er på tide at vi tør å stå med en trener gjennom motgang å vise tålmodighet, det er ingen quick fix for å fikse problemene i klubben har også får heller neste sesong vise om AJ er riktig mann eller ikke. Jeg forventer dog at klubben kartlegger og gjør litt lett research om potensielle kandidater slik at man har en viss oversikt over hva man leter etter og hvem som kan være aktuelle hvis det viser seg at AJ ikke er rett mann. |
|
| Back to top |
|
 |
Neeskens Veteran
|
Posted: 08.11.2025 13:46 Post subject: |
|
|
" Hvis vi først skal bytte ut AJ må vi sikte høyre en Deila", sier du!!
Du har et narrativ som det knapt går ann å diskutere på.
Vi har en trener som har trent ungdomsfotball i Sverige og Danmark.
Gutter 14 til gutter 17/19.
Ikke superettan eller Allsvenskan, ikke Obos eller eliteserien. Ikke post nord engang...
Han har heller ikke spilt senior fotball...
Nå er vi nr 8-9 i serien med den svakeste rekken på 40 år.
Deila har trent senior fotball i 20 år og spilt Elitefotball.
Han har trent eliteserie lag, skotsk topp lag,ag i MSL og topp lag i Belgia.
De to er på forskjellige planeter.
Jeg henger meg på komiske Ali her _________________ Medløpere. |
|
| Back to top |
|
 |
Bedreviteren Proff
|
Posted: 08.11.2025 13:48 Post subject: |
|
|
1. Den typiske supporter skjønner ikke at det å sparke og ansette trenere er DYRT.
2. Det er gjort flere store studier på trenersparkinger og de viser overraskende liten effekt. I noen tilfeller en kortvarig ereksjon, men stort sett ikke så mye mer.
Supportere hevder gjerne at det er fordi klubben er udugelig og hele tiden ansetter feil trenere - noe som vitner om naivitet, all den tid man ikke bare kan håndplukke de man vil. Det er ikke slik at alle vil trene Rosenborg og det er heller ikke slik at vi kan velge den treneren vi vil.
Det er på tide vi prøver noe nytt. Å stå med treneren over tid har vi vært veldig dårlig på. Dette konstante behovet og jaget for å bytte ut er dårlig butikk.
Selvtillit, flyt og stabilitet er viktig i fotball. Stallen er ikke bedre enn at når det går litt for mye stang ut og vi kvitter oss med 4 av de beste spillerne våre (Sæter er i praksis ute), så er sannsynligheten for en plass midt på tabellen relativt stor.
AJ har ikke imponert meg i år, men også trenere må ha lov til å ha en dårlig sesong.
* Var ekstremt pragmatisk i starten av sesongen og vi øvde oss ikke nok på uttrykket vårt. Det lider vi litt av nå.
* Sæter i fryseboksen (min opplevelse av det, selv om han fortjener kritikk for atferden, burde han fått flere muligheter.
*Lagoppstilling og lag passer ikke til presspill. Det er for lite tempo i laget og da blir vi for ofte avkledd. Der alt for mye alibipress. |
|
| Back to top |
|
 |
Sliter Veteran
|
Posted: 08.11.2025 16:07 Post subject: |
|
|
Hvis vi først skal bytte trener, hvem skal vi i så fall gå etter og hvilken profil skal vedkommende ha?
Ser mange har listet opp ferskvarene, altså de som har lykkes med 1 klubb gjerne kun i en sesong, type Moesgaard og Vik
Andre har kommet med forslagene som er etablerte, type Deila og Solskjær etc.
Andre igjen kommer med Glimt forslagene KK og Helstrup
Har vel tilogmed Ingebrigtsen, Helland, Eggen og Malen i gryteretten.
Flere av disse er totalt urealistisk som KK, Helstrup, Solskjær, Deila og Vik. Ser ingen grunn til at de skal takke ja til noe tilbud, hverken finansielt eller utviklingsmessig.
Er redd for at vi ikke klarer å tiltrekke oss noen som er en oppgradering fra dagens trener. De siste årene har trenere takket nei til å trene klubben ved flere anledninger. Mye av årsaken er at resursene og tålmodighet tilgjengelig for å utvikle klubben ikke er tilstede, så hvorfor risikere et bytte. Sikkert flere, men kommer på KK, Bakke og Hjulmand i farta.
Tror det viktigste nå er å vise omverden at, vi har tålmodigheten til å utvikles sammen med treneren. Kommer vi til å lykkes med med dagens trener? Ikke vet jeg, men vi viser til den neste potensielle treneren at det er verdt å ta sjansen hos oss. |
|
| Back to top |
|
 |
oxbailla Veteran
|
Posted: 08.11.2025 17:57 Post subject: |
|
|
| Hans Erik Ødegaard er rett type for RBK. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 08.11.2025 19:39 Post subject: |
|
|
| Han har vel midler til pensjon allerede, så bør ikke kreve for mye lønn. |
|
| Back to top |
|
 |
Nåssåladden Veteran
|
Posted: 08.11.2025 20:06 Post subject: |
|
|
Må si jeg nesten har mer tro på opplegget til Ranheim enn RBK om dagen.
Temmelig sikker på at Eggen Rismark hadde fått mer utav spillergruppa og ressursene våre enn det AJ har fått til denne sesongen.
Men er sikkert et par sesonger for tidlig. _________________ De mest bortskjemte supporterne i lainnet! |
|
| Back to top |
|
 |
Sliter Veteran
|
Posted: 08.11.2025 21:07 Post subject: |
|
|
Hvorfor skal Ødegaard velge RBK ett år ut i kontrakten med LSK? Han har gjennomført en prikkfri sesong i Obos. Han kan bygge videre på et opplegg som fungerer inn i Eliteserien. Hva kan RBK tilby som trigger han til å bytte beite?
-Han trenger ikke RBK som springbrett ut i Europa. Slektsnavnet holder.
-Større mulighet å utmerke seg med et ubeseiret opprykkslag. 8 plass er en prestasjon.
-Mulig vi betaler høyere lønn?
-Mulig vi har større midler å handle for. Hvis vi tar bort siste vindu, har LSK handlet for mer en oss de foregående 4 vinduene.
-TÃ¥lmodighet. Tror vi taper den. |
|
| Back to top |
|
 |
oxbailla Veteran
|
Posted: 08.11.2025 21:17 Post subject: |
|
|
| oxbailla wrote: | Hadde mer enn gjerne sett denne karen som ny trener, men tror dessverre ikke han er typen til å hoppe inn i en ny klubb allerede etter bare ett år i LSK:
https://www.lsk.no/nyhete...ensial-her |
Jeg sier ikke at jeg tror han kommer, tvert imot skrev jeg at jeg tvilte på det for en ukes tid siden. Det eneste jeg sa nå er at han er rett type for Rosenborg.
Se gjerne intervjuet over. Virker rolig, trygg og som en skikkelig fotballfagmann.
Resultatene med LSK i år er imponerende, og han har også gjort en veldig bra jobb med Sandefjord.
Bra på spillerutvikling er han også. |
|
| Back to top |
|
 |
jfudh Junior
|
Posted: 08.11.2025 21:21 Post subject: |
|
|
| Nåssåladden wrote: | Må si jeg nesten har mer tro på opplegget til Ranheim enn RBK om dagen.
Temmelig sikker på at Eggen Rismark hadde fått mer utav spillergruppa og ressursene våre enn det AJ har fått til denne sesongen.
Men er sikkert et par sesonger for tidlig. |
Ja, om ikke problemet er hele kulturen i Rosenborg? Kan være Rismark hadde feilet like hardt som Johansson... Grunnen til at han lykkes i Ranheim nå er vel bl.a. fordi det er en rolig klubb fylt av kamerater, der han får lov å teste ut ting og prøve seg fram. Litt slik jeg tror Glimt var da Knutsen kom dit, og Rosenborg var da Eggen kom hit.
Jeg tror uansett vi skal gi Rismark minst en sesong til i Ranheim før vi begynner å tenke på å hente ham hit. Han må ha vist mer enn gode tendenser før han får bryne seg på Rosenborg, slik situasjonen er hos oss for tiden. |
|
| Back to top |
|
 |
Neeskens Veteran
|
Posted: 09.11.2025 10:32 Post subject: |
|
|
Jeg tror veldig mange trenere blir trigget av å ta over og trene RBK. Også Ødegård.
Det er uansett noe annet en LSK
Så tror jeg trenere tenker at det er et bra tidspunkt å gjøre det på når vi ligger nede på bunnen. Fotball trenere har veldig tro på sine egne ferdigheter og tror de kan gjøre det mye bedre enn forgjengeren .
Kanskje spesielt i RBK som under presterer så veldig
Gevinsten hvis du lykke er stor og mulig jobb i en større liga osv
Hadde kanskje kunnet tenkt meg Hornis 2.0 og en direkte fotball fremfor med mye trøkk og mange samtidig bevegelser. Klopp Dortmund type fotball. _________________ Medløpere.
Last edited by Neeskens on 09.11.2025 10:39; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Neeskens Veteran
|
Posted: 09.11.2025 10:38 Post subject: |
|
|
Denne er interessant og gir innblikk i Peps ideer osv
Take The Ball Pass The Ball is a 2018 Spanish documentary film, released on 9 November 2018 and directed by Duncan McMath. The film mainly focuses on FC Barcelona's success under manager Pep Guardiola from 2008 to 2012 where the team won a total of 14 trophies.[1] The film is based on the book Barça: The Making of the Greatest Team in the World by football journalist Graham _________________ Medløpere. |
|
| Back to top |
|
 |
Pirlo Veteran
|
Posted: 18.11.2025 19:28 Post subject: |
|
|
| Ser at Aksum tar over Mjällby. Synd, om han leverer der blir nok fort større klubber enn oss neste steg. |
|
| Back to top |
|
 |
Bart1 Veteran
|
Posted: 18.11.2025 20:20 Post subject: |
|
|
| Bedreviteren wrote: | | 1. Den typiske supporter skjønner ikke at det å sparke og ansette trenere er DYRT. |
Jeg er generelt imot trenerbytter som refleks, men i denne saken blir økonomi et feil argument. Klubben kan bruke 20 millioner eller mer på enkeltspillere, men når det gjelder å investere i en trener - den personen som faktisk bestemmer om laget får stabile prestasjoner eller blir et lag som svinger voldsomt - da skal det plutselig spares. Det henger ikke sammen.
Resultatene i norsk fotball viser tydelig at gode trenere gir først og fremst stabilitet. Lag som Brann, Viking, Tromsø, Sandefjord og Bodø/Glimt har ikke lykkes fordi de har de beste enkeltspillerne, men fordi de har trenere som har bygget en klar identitet, en trygg struktur og et system som gjør at laget presterer jevnt, uavhengig av enkeltspillere inn og ut. Det er dyktige trenere som skaper forutsigbarhet og en spillemåte som holder nivå uke etter uke.
Svake trenere gir det motsatte. Laget kan levere to gode kamper og tre dårlige, dominere hjemme og falle sammen borte, eller se bra ut i én periode for så å kollapse i neste. Denne typen ustabilitet kommer ikke av spillerne alene, men av mangel på tydelig ledelse, struktur og plan. Du kan hente så mange spillere du vil, men uten en trener som løfter helheten, blir resultatene tilfeldige og kortvarige.
Derfor bør man aldri spare inn på trenerrollen. En sterk trener gir stabile og forutsigbare resultater. En svak trener gir et lag som lever på dagsform. Det er ingen investering med større sportslig avkastning enn å sikre riktig person i trenerstolen.
Penger bør derfor ikke diktere hvem vi har som trener. Jeg mener at AJ bør beholdes, men det er fordi jeg mener kontinuitet er viktigere enn penger. AJ kan bli god, hvis han blir en dyktigere leder. |
|
| Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 18.11.2025 21:54 Post subject: |
|
|
| Bart1 wrote: | | Bedreviteren wrote: | | 1. Den typiske supporter skjønner ikke at det å sparke og ansette trenere er DYRT. |
Jeg er generelt imot trenerbytter som refleks, men i denne saken blir økonomi et feil argument. Klubben kan bruke 20 millioner eller mer på enkeltspillere, men når det gjelder å investere i en trener - den personen som faktisk bestemmer om laget får stabile prestasjoner eller blir et lag som svinger voldsomt - da skal det plutselig spares. Det henger ikke sammen.
|
Du misforstår hva han snakker om. Det er ikke kostnad ved å ansette ny trener han sikter til. Det er kostnadene ved å trykke Reset-knappen på all utvikling. Det er kostnadene ved å måtte rydde opp i stallen og hente nye spillere til den nye treneren. Det er kostnadene ved å måtte kvitte seg med spillerne som ikke passer inn i den nye stilen. Ofte langt under markedspris. Alt dette koster. Om man gjentar prosessen hvert andre og tredje år blir det veldig dyrt til slutt.
Jeg vet ikke om du la merke til det, men vi har faktisk vært gjennom denne prosessen opptil flere ganger de siste årene. Det er grunnen til at vi ligger der vi ligger. Det har vært en nedadgående spiral siden 2018. Å bytte kurs har vi prøvd før. |
|
| Back to top |
|
 |
waterfalls Veteran
|
Posted: 18.11.2025 23:09 Post subject: |
|
|
Nå er jeg veldig i mot å sparke AJ, men tanken med den nye strategiplanen er vel å ansette en trener som står for veldig mye av det samme fotballfilosofisk som den forrige? Ergo om vi sparker AJ så skal vi i utgangspunktet finne en trener som ikke bytter kurs, men heller bare gjør små justeringer på nåværende kurs og da også klarer å få større gjennomslag og uttelling hos spillerne. Og da skal det altså heller ikke være så store kostnader til spillerlogistikk fordi det skal ikke være behov for å renovere 1/3 eller mer av stallen fordi spillerne ikke passer inn.
Altså det er tanken. Hvordan det blir i praksis vet vi ikke enda, men det er alltids noen spillere som ny trener ikke vil ha med seg videre uansett og noen spillertyper som mangler.
Uansett så mener jeg det riktige er å gi AJ sjansen til å snu det neste sesong. La ny sportslig leder komme inn, bli kjent med klubben og AJ og gjøre seg opp en mening. |
|
| Back to top |
|
 |
waterfalls Veteran
|
Posted: 18.11.2025 23:21 Post subject: |
|
|
| Pirlo wrote: | | Ser at Aksum tar over Mjällby. Synd, om han leverer der blir nok fort større klubber enn oss neste steg. |
Kan også hende det rakner helt for Mjällby neste sesong. Det Aksum har gjort er imponerende, men blir veldig spennende å se hvordan det blir når de har noe å forsvare neste år og de er laget alle ønsker å slå. Enten kan det bli som med Glimt og KK, eller så kan det bli som med mange andre små klubber som fungerer veldig godt som underdogs, men ikke klarer å gjenskape suksessen.
For all del så synes jeg Aksum virker kjempespennende som treneremne og hadde vi vært på utkikk etter ny trener så burde han absolutt stått på lista, men jeg er fortsatt ikke overbevist om at han er noen "Messias" som hadde gitt oss suksess.
For meg er det altfor tidlig å si noe om hvem som har den beste CVen av ham og Johansson om 3 år, 5 år, 10 år og 15 år. For alt vi vet så har vi en bedre hovedtrener for Rosenborg i AJ enn det Aksum hadde vært.
Eller så kan det hende at Aksum om 5 år er sjef i en stor europeisk klubb, mens Alfred enten er hovedtrener for en mindre klubb i Skandinavia eller tilbake i et akademi eller assistenttrener.
Poenget mitt er at det er lett å tenke at man gjerne skulle hatt den nye vinen fordi den virker så lovende, men man glemmer at vinen man allerede har på lagring fortsatt kan modnes og bli best.
Jeg synes ikke det er synd at Aksum får jobben i Mjällby, jeg synes det er spennende. 1) Jeg vil ikke ha ny trener, 2) Aksum hadde vært et spennenende, men usikkert kort (slik som AJ var) og 3) Det blir spennende å se Aksum som hovedtrener med noe å forsvare (litt som AJ hadde i år).
Misforstå meg rett, Aksum virker veldig spennende og dyktig. |
|
| Back to top |
|
 |
Neeskens Veteran
|
Posted: 19.11.2025 20:29 Post subject: |
|
|
Med tanke på utviklingen i år og de historisk svake prestasjonene må vi være ute her å sondere markedet for aktuelle trenere.
Det er sannsynlig at Wonderkidd og team superettan ikke er våre trenere når høst sesongen begynner i 26.
Med prestasjoner som i år så er det jo finito.
Da bør vi ha noe annet enn en intern klart. _________________ Medløpere. |
|
| Back to top |
|
 |
waterfalls Veteran
|
Posted: 19.11.2025 21:07 Post subject: |
|
|
Jeg forventer at klubben sonderer markedet ganske kontinuerlig og med jevne mellomrom via mellommenn undersøker klubbens attraktivitet på generell basis uavhengig om det går bra eller dårlig sportslig. Rett og slett fordi det å ha en trener på kontrakt er veldig uforutsigbart selv om det på papiret skal være forutsigbart. Akkurat som med spillerlogistikken.
Gjør en trener det bra vet man aldri når det kommer interesse som gjør at man må slippe treneren sin og går det dårlig så vet man aldri når styret bestemmer at nå er det på tide med en endring.
At de brukte lang tid i forrige gang var innafor fordi man skulle ta en restart, nå forventer jeg at de har en bruttoliste klar som de setter seg ned med ganske kjapt, kanskje stryker noen navn og legger til andre før de undersøker hvem de føler er riktig å gå videre med til konkrete intervju og ikke bare såkalte forhåndssamtaler.
Det er i alle fall en realistisk mulighet for at AJ ikke er i klubben høsten 26 og dermed heller ikke usannsynlig at klubben da må lete etter ny trener. Jeg tipper uansett at det blir en periode med intern løsning, men denne bør etterstrebes å være så kort som mulig.
Å ha en ekstern trener klar på dagen synes jeg derimot tendenserer til illojalt, for da har det åpenbart foregått forhandlinger samtidig som vi har hatt en annen hovedtrener under kontrakt og som da har jobbet uten å ha den nødvendige tilliten. Det er ikke slik jeg vil at vi som klubb skal være, men at vi skal ha oversikt og en viss peiling på hvem som kan være aktuelle forventer jeg. |
|
| Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 20.11.2025 07:31 Post subject: |
|
|
| Aksum har i praksis vært sjefstrener i hele år i Mjällby, men nå blir det formalisert. Det spesielle med den klubben er at den har lite penger og mister sine beste spillere hele tiden, det gjør Aksum sin jobb med laget enda mer imponerende. Han varierer formasjonen med sin unike persepsjonsfotball, men kjører oftest en 3-2-4-1-formasjon. Med fortsatt suksess i Mjällby tviler jeg på at RBK klarer å hente ham da klubber med større finansielle muskler vil stå foran i køen. Dog er RBK en spesiell klubb med sin historie og store tilhengerskare over hele Norge, så kanskje er det en mulighet. Men har vi et styre og en sportssjef som klarer å fikse dette da??? |
|
| Back to top |
|
 |
Bart1 Veteran
|
Posted: 20.11.2025 11:18 Post subject: |
|
|
| robbie wrote: | Du misforstår hva han snakker om. Det er ikke kostnad ved å ansette ny trener han sikter til. Det er kostnadene ved å trykke Reset-knappen på all utvikling. Det er kostnadene ved å måtte rydde opp i stallen og hente nye spillere til den nye treneren. Det er kostnadene ved å måtte kvitte seg med spillerne som ikke passer inn i den nye stilen. Ofte langt under markedspris. Alt dette koster. Om man gjentar prosessen hvert andre og tredje år blir det veldig dyrt til slutt.
Jeg vet ikke om du la merke til det, men vi har faktisk vært gjennom denne prosessen opptil flere ganger de siste årene. Det er grunnen til at vi ligger der vi ligger. Det har vært en nedadgående spiral siden 2018. Å bytte kurs har vi prøvd før. |
Hvis du ser på konklusjonen min, er den i tråd med det du skriver. Poenget mitt er at det å investere i en trener fra et høyere nivå enn en juniortrener fra FCK eller avdankede norske trenere (som Rekdal) i praksis er langt billigere enn å gamble på ukjente navn – spesielt når disse ikke har lyktes hos oss. Alternativt måtte vi gitt dem tiden som kreves for å bygge den erfaringen som trengs for å lykkes. Hadde vi gjort dette med Horneland, kunne situasjonen i dag sett helt annerledes ut.
I etterpåklokskapens ånd burde vi i teorien vært villige til å betale 20 millioner kroner eller mer for trenere som Hjulmand, Kjetil Knutsen og lignende – hvis det kunne vært nok til å få dem til å signere. Dette er trenere som sannsynligvis ville gitt raske resultater og som vi vet har en høy sannsynlighet for å lykkes.
Nå som vi har ansatt en trener uten erfaring på toppnivå, mener jeg at vi må stå løpet ut. Etter mitt syn bør han få to år til før vi kan forvente at han leverer stabile resultater som en etablert topptrener. Men hvis utviklingen fremdeles uteblir, er jeg åpen for at stillingen hans vurderes på nytt etter sesongslutt neste år.
Gi AJ to år til med å få erfaring - under forutsetning av at han blir jobber med å bli en bedre leder og motivator. Hvis ikke det går - ansett en trener på et langt høyere nivå - betal det vi må for å få en av de beste. |
|
| Back to top |
|
 |
Snabeltann Veteran

|
Posted: 20.11.2025 14:01 Post subject: |
|
|
| Bart1 wrote: | | Nå som vi har ansatt en trener uten erfaring på toppnivå, mener jeg at vi må stå løpet ut. |
Enig i dette. Man kan ikke ansette noen med så lite erfaring og så forvente raske resultater. Men Alfred må lære fra denne sesongen og vise fremgang våren 2026. RBK havner fort utenfor topp seks denne sesongen etter en forferdelig andre halvdel av sesongen, en periode vi ikke enda er friskmeldt fra. Hvis vi allerede før sommeren er ute av medaljekampen så får det være grenser. |
|
| Back to top |
|
 |
Neeskens Veteran
|
Posted: 20.11.2025 15:12 Post subject: |
|
|
Går den som en and og kakler som en and, så er det mest sannsynlig en and.
Ønsker dere lykke til i 26 og 27 og 28. _________________ Medløpere. |
|
| Back to top |
|
 |
|