View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Aristoteles Veteran

|
Posted: 03.09.2025 12:43 Post subject: |
|
|
PauloSilas wrote: | Aristoteles wrote: | Holm har potensiale til å kunne bli grisegod. Har vi fått det ut her: nei. Har han vist tegn på å kunne få det ut her: nei. Helt greit å selge da og 20 mill er godt betalt. |
Viktig å ikke bli helt historieløs. Han viste tegn både høsten 2021 og høsten 2024 |
Lol jupp jupp noen vil vell hevde at det er litt tynt  |
|
Back to top |
|
 |
BalleK Veteran

|
Posted: 03.09.2025 19:46 Post subject: |
|
|
Jeg trodde drikkekulturen forsvant fra Brann med Forren og Barmen. Men her er det noen som har handlet spiss i fylla. Han har ikke vært god nok for RBK. Takk for innsatsen din og good luck i Bergen. _________________ RBK fjepper
Toillat folk e folk det å |
|
Back to top |
|
 |
Neeskens Veteran
|
Posted: 03.09.2025 20:48 Post subject: |
|
|
Blir ikke super overrasket om han blir en stor suksess og solgt til utlandet igjen
Brann er mere direkte en oss og det vil passe Holm bra
Ønsker han lykke til. Han ble ingen suksess hos oss _________________ Medløpere. |
|
Back to top |
|
 |
siggen1 Proff
|
Posted: 03.09.2025 22:09 Post subject: |
|
|
Vi har sikkert ikke fått % på videresalg. Brann betalte mye og håper han blir en hit,da får de fort 50 for han. |
|
Back to top |
|
 |
waterfalls Veteran
|
Posted: 03.09.2025 23:40 Post subject: |
|
|
Vi har jo åpenbart sett potensialet i Holm selv siden det ikke er lenge siden vi ga ham ny kontrakt, så jeg blir overrasket om vi ikke har bakt inn noen prosenter videresalg i tillegg her. Vi vet at om han lykkes i Brann blir det storsalg og da er det rart om vi har sagt i fra oss alt av videresalg. |
|
Back to top |
|
 |
bommel1 Rutinert
|
Posted: 04.09.2025 09:01 Post subject: |
|
|
Jeg vil tro at at med litt tid og kamptrening så vil Noah bli ganske god for Brann.
Noe av feilen med oppholdet hans i rbk er hans egen feil. Dårlig skadehistorikk blant annet. Noe av feilen er også vår. Vi har ikke akkurat vært en spiss' våte drøm i forhold til sjanseskaping osv de siste årene.
Potensialet var/er der. Men, fortsatt riktig å selge. Spesielt for den prisen. Vi ville ikke fått ut det potensialet, særlig med en Dino som har livnet til. |
|
Back to top |
|
 |
Flabbergast Veteran
|
Posted: 04.09.2025 09:55 Post subject: |
|
|
Godt salg. Nå er vi plutselig litt tynne på topp, men en lar det vel skure å gå ut høsten når det ikke ble e-cup. |
|
Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 04.09.2025 10:03 Post subject: |
|
|
Men dette gir også Sæter en siste sjanse til å vise hva han kan. |
|
Back to top |
|
 |
FormerlySlaves Junior
|
Posted: 04.09.2025 10:46 Post subject: |
|
|
Duris har også flere kamper som spiss, så ikke noen krise foreløpig ved salg av Holm. |
|
Back to top |
|
 |
PauloSilas Veteran

|
Posted: 04.09.2025 10:46 Post subject: |
|
|
At Ole Sæter kan, vet vi - problemet er at han er så skadeplaget. Når han i tilegg nærmer seg 30 er lite trolig at skadeproblemene blir færre med tiden.
Forøvrig litt bekymringsverdig at vi ikke har noen yngre spisser på vei opp (Holte har jeg gitt opp, og Isak regner jeg med forsvinner permanent) _________________
Peter Storey wrote: | Det var inte bra för hans trovärdighet att bjuda 5 miljoner för en hästliknande spelare |
|
|
Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 04.09.2025 10:59 Post subject: |
|
|
Poenget er at han har sjansen til å vinne spissplassen. Dino er ikke så god at han ikke kan utkonkurreres om Sæter bestemmer seg for gi alt. |
|
Back to top |
|
 |
Thulian Veteran

|
Posted: 04.09.2025 11:14 Post subject: |
|
|
26.10 ...
Det er vel bare å finne frem målscorere på oddsen denne datoen, og sikre seg noen grunker. |
|
Back to top |
|
 |
Bart1 Veteran
|
Posted: 04.09.2025 12:11 Post subject: |
|
|
Jeg mener dette er et knallsalg og mener summen er totalt uforståelig høy.
Den eneste muligheten for at Brannn ikke har dummet seg loddrett ut - er at vi er særdeles dårlig på å få ut potensialet til spillerne våre.
Jeg anser det som lite sannsynlig, men det må vel være dette Brannledelsen satser på... |
|
Back to top |
|
 |
Nordens Lokomotiv Veteran
|
Posted: 04.09.2025 13:05 Post subject: |
|
|
Fremdeles ung, gode stats på u-landslaget, stort fysisk potensiale. I tillegg har Brann en del penger etter salget av Heggebø, sikring av EL-plass. Når de i tillegg bestemmer seg for å gjøre fremstøt såpass sent i vinduet er ikke dette helt borti natta. _________________ Nordens eneste fotballdiktatur |
|
Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 04.09.2025 13:29 Post subject: |
|
|
Bart1 wrote: | Den eneste muligheten for at Brannn ikke har dummet seg loddrett ut - er at vi er særdeles dårlig på å få ut potensialet til spillerne våre.
Jeg anser det som lite sannsynlig, men det må vel være dette Brannledelsen satser på... |
På sitt beste ser Noah ut som en verdensklassespiss. Det var slik han framsto da han først kom i 2021. På sitt aller verste ser han ut som en fyr fra gata som later som han er fotballspiller. Det er flere ganger jeg har sett han knøvle med ballen og tenkt på Ali Dia fra 90-tallet.
At han har et stort potensiale som vi ikke har fått ut er jo sant. Men jeg er ikke helt med på at det er vår feil. Det er ganske mange trenere nå som har prøvd å få han til å fungere over lengre tid.
Magefølelsen min er at han har et holdningsproblem. At han ikke har sulten til å jobbe 24/7 for å nå toppen. Da er det bare å ønske bergenserne lykke til. |
|
Back to top |
|
 |
Snabeltann Veteran

|
Posted: 04.09.2025 15:38 Post subject: |
|
|
Bart1 wrote: | Jeg mener dette er et knallsalg og mener summen er totalt uforståelig høy.
Den eneste muligheten for at Brannn ikke har dummet seg loddrett ut - er at vi er særdeles dårlig på å få ut potensialet til spillerne våre.
Brann betalte ekstra fordi:
- Brann var sent ute i overgangsvinduet
- RBK hadde ikke behov for å selge
- RBK visste at Brann hadde både behov og betalingsevne
- Noah Holm hadde brukbart lang kontrakt
Tror ikke Brann har overbetalt nevneverdig hvis man ser på Noah Holm som en 24-åring som er en halv sesong med godt spill unna å være god nok til å bli aktuell for det store utlandet. Holm fyller et umiddelbart behov som Brann har, og hvis han slår an så får Brann god avkastning innen kort tid.
Ser man derimot på hva Noah Holm har prestert så langt i karrieren så er det hodeløst mye penger for en så ineffektiv spiss med skadeproblemer i tillegg. Er nesten spillere med flere selvmål de siste fire sesongene enn Noah Holm har scoringer i samme periode. Men så var det potensialet da. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 04.09.2025 21:33 Post subject: |
|
|
Med Heggebø ute, har Sævar Atli Magnusson blomstret på spissplass i Brann. Islendingen står med seks mål i serie og e-cup siden debuten i juli. Men Holm er klar til å ta opp kampen.
– Freyr (Alexandersson) har en veldig konkret plan for hvordan vi skal få ut scoringspotensialet mitt. Jeg blir også omgitt av meget gode medspillere som kan sette meg ofte opp i scoringsposisjon, sier Holm.
– Samtidig har jeg mye mer å komme med enn bare scoringer. Så jeg kan ikke bedømmes kun på målpoeng, understreker han.
Les mer: Rekordkjøpet fikk scoringsplan av Brann-treneren |
|
Back to top |
|
 |
|