English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Framtidige trenerkandidater
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 776, 777, 778, 779, 780, 781  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
waterfalls
Veteran

PostPosted: 04.08.2025 23:57    Post subject: Reply with quote

Det jeg synes er litt ironisk er at jeg finner lite faglige argumenter i dine innlegg. Det er kun bastante påstander og skråsikkerhet.

I kamper hvor vi faktisk får det til å sitte så er vi jo i stand til å score masse mål, men det er liten tvil om at det i fjor etter vårsesongen ble prioritert defensiv organisering etter som vi slapp inn for mye og enkle mål. Noe vi fortsatt ser tendenser til dessverre. På de 12 første kampene i fjor slapp vi inn 21 mål, på de 18 siste slapp vi inn 18 mål. Dessverre scoret vi bare 52 mål selv også, på de 12 første scoret vi 18 mål og på de 18 siste scoret vi altså 34 mål. Det er nesten 2 mål i snitt, så helt krise er det ikke selv om det heller ikke er godt nok. Men det viser en tendens om at det er mulig å score mål og skape sjanser også med AJ sin filosofi.

Jeg teller 6 seriekamper i fjor hvor vi scorer 3 eller flere mål og kun 2 kamper i år. Jeg er enig i at det er for lite, men jeg tror ikke det er fordi spillestilen i seg selv er for ineffektiv eller lite skapende. Det er rett og slett fordi vi ikke er gode nok/klarer å spille godt nok til å bryte ned motstanderen når vi har ball. Samtidig er AJ opptatt av å ha kontroll og delvis minimere risiko for eksempel ved å kjøre full spiker på alt av kontringer hvor man risikerer å selv bli tatt i ubalanse.

Jeg synes også vi for sjeldent lykkes med å presse høyt og intensivt, enten fordi vi ikke prøver eller fordi vi presser for dårlig. Jeg synes ikke det er grunnlag for å sammenligne AJs filosofi med Rekdals filosofi rett og slett fordi de i mine øyne er to helt forskjellige filosofier med veldig få likhetstrekk. Et av få likhetstrekk jeg finner er at begge ønsker lav risiko og gjøre få feil selv, men der stopper det egentlig. Rekdal stod for en filosofi som handlet om å vente på at motstander gjorde feil og utnytte den, mens AJs filosofi handler om å få motstander til å gjøre feil og utnytte den i stedet for å vente på den.

AJs filosofi er ingen blåkopi av hverken Eggen eller Knutsen dog, det skal jeg være enig. Det er ikke slik at ballen skal gå hurtig i lengderetning og veldig direkte, men det er heller ikke slik at det er den eneste filosofien som kan skape masse målsjanser. Kan jo ta en sammenligning med Guardiola som også har praktisert en slik type filosofi hvor målet er å dominere med ball og ikke ta for mye risiko men heller forsøke å tålmodig spille ut motstander. Det er en veldig vanskelig å krevende spillestil å innføre, men på sikt så vil den gjøre laget bedre rustet. Det var vel før sommeren jeg så statistikk på at vi lå veldig høyt oppe over xG, sjanser skapt, store sjanser skapt og berøringer i motstanders boks mener jeg. Det også vitner om et potensiale til å skape noe offensivt og score masse mål. Det er også objektive tall og ikke subjektiv synsing.

Det er ingen garantier for at AJ lykkes, men jeg synes den svartmalingen din av AJ og hans filosofi rett og slett er helt feil. Både subjektivt og objektivt. Subjektivt fordi jeg er uenig i det du skriver og fordi jeg ikke ser noe substans bak det du skriver og påstår. Jeg ser ingen argumenter, bare påstander og utsagn. Objektivt fordi statistikk og tall viser at det du sier ikke stemmer.

Ifølge fotmob er vi nå nummer 5 i ligaen på xg (28 xG men kun 24 mål), nummer 5 på store sjanser, nummer 4 på store sjanser bommet, nummer 4 på berøringer i motsanders boks, nummer 4 på cornere. Nummer 9 på skudd på mål dog så vi har litt å jobbe med når vi først er i scoringsposisjon virker det som. Vi var absolutt høyere enn dette tidligere i sesongen og det var ironisk nok før spissene våre begynte å score mål.

1. Juni skrev jeg følgende et annet sted:

"Før denne kampen hadde vi vel et målsnitt på 1,2 pr kamp. 12 mål på 10 kamper tror jeg. xG var derimot på rundt 18 mål, så hadde vi vært på pari der hadde det sett noe bedre ut.

Jeg er enig i at vi har vært for svake jevnt over offensivt uavhengig av dette, men jeg tror kanskje vi blir litt farget av at vi har scoret for lite mål når vi vurderer antall sjanser skapt også.

Nei, det har ikke vært feiende flott offensiv fotball i veldig stor grad. Det har bare vært noe bedre enn det inntrykket man sitter igjen med tror jeg.

Vi er også laget som har skapt nest flest store sjanser og laget som har bommet på flest store sjanser. Vi er nummer tre på listen over berøringer i motstanders boks.

Så tallene viser at det ikke har vært helt bekmørkt, men det er definitiv forbedringspotensiale over hele linja offensivt. Hadde vi scoret på flere av sjansen tror jeg det hadde vært hakket mer nyansert bildet."

Så har tallene blitt noe dårligere de siste to månedene dessverre, men igjen så viser det at det er mulig å skape nok klare målsjanser med AJ som trener. Det er objektive tall og ikke min subjektive mening.

Og det er absolutt mulig å skape et kollektiv som er bedre enn hva individene tilsier med AJs filosofi selv om du personlig ikke er tilhenger av denne type fotball (som det skinner igjennom at du ikke er). Jeg også er personlig mer tilhenger av litt mer direkte fotball som går mer hurtig i lengderetning, men det finnes flere veier til Rom og AJs filosofi er en mye bedre match enn Rekdal var for eksempel. AJ ønsker å utvikle oss til å være et lag som tør og klarer å holde på ball i mye større grad enn vi har vært tidligere, noe som er en klar fordel hvis vi skal klare å prestere i Europa blant annet. Samtidig krever det også at spillerne har gode nok ferdigheter til å gjøre dette og det er nok noe som det jobbes knallhardt med at de skal bli, men det tar også tid. På sikt så vil dette føre til både et bedre lag og spillere med bedre individuelle ferdigheter.

Så kan vi bli bedre på å utnytte spillernes styrker i enda større grad, vi er for dårlig på å sette opp E. Ceïde 1v1 på venstresiden vår blant annet og vi har vært for dårlig på å slå gode innlegg i boks når vi har en spiss som er god i dueller. Samtidig er det også veldig enkelt for motstander når høyrekant heter Noah Holm og høyreback har vært EDR, for da er det åpenbart at venstresiden med Ceïde og Pereira/UYJ er den som må passes best på og når Ceïde også er litt for glad i å dra ned tempo når han får ball og dermed havner i undertall så gjør vi det vanskeligere for oss selv enn nødvendig.

Vi har fortsatt masse forbedringspotensiale, det samme har AJ men i det store og hele mener jeg vi er i en prosess som fører oss til riktig sted. Jeg skal ikke garantere at AJ klarer å lede oss til et seriegull selv om han blir her lengre enn nåværende kontrakt, men jeg mener definitivt han bør få fortsette på det han har startet selv om det har lugget ganske mye år.

Så er jeg spent på om det kommer noen faglige argumenter i mot eller om det bare kommer påstander og utsagn.
Back to top
View user's profile Send private message
ballbingen
Veteran

PostPosted: 05.08.2025 01:55    Post subject: Reply with quote

Back to top
h b
Veteran

PostPosted: 05.08.2025 02:44    Post subject: Reply with quote

Mener AJ er riktig trener, men han må begynne å forholde seg til mottoet til rbk: ALLTID FREMOVER. Alt for mye tversover og støttepasninger for å bytte side. Vi tar jo ingen kontringer, og ingen tør å skyte fra 10 meter. Ekstremt enkelt å forsvare seg mot
Neeskens
Veteran

PostPosted: 05.08.2025 08:36    Post subject: Reply with quote

Jeg kunne skrevet et langt innlegg som tilsvar men jeg er for dårlig til å knote på mobilen så det blir alt for mye retting av ord og tar alt for lang tid

Jeg ser det jeg ser. Det er nesten umulig å score når du skal begynne fra egen 5 meter når motstanderen har fått stilt seg opp i ramma. Det vet jeg det finnes statistikk på. Det gjør vi etter hvert angrep mot oss
Så ser jeg at vi sliter med å skape mål muligheter mot de fleste også på Lerkendal som feks Kristiansund. Hvor ballen så å si hver gang dyttes mot ceide som skal prøve noe 1 mot 2 etter at vi har tuslet opp i angrep.

Vi har ingenting i spillet av det som fks Glimt har

Åssa. Det går i sirup og aldri fremover. Da kan du ikke regne med å score mye og det gjør vi heller ikke.

Jeg kunne fortsatt i det uendelige.

Du må gjerne ha troa på at dette kan bli bra
Skal det bli ok så må vi ha 11 Nypan) broholm. Da kan jo gjøre det godt her hjemme. Men aldri mot bedre motstand utenfor ES

Jeg er overrasket over at du og andre ikke ser det eller håper det vil bli bedre enn
robbie
Veteran

PostPosted: 05.08.2025 09:34    Post subject: Reply with quote

Neeskens wrote:
Jeg ser det jeg ser. Det er nesten umulig å score når du skal begynne fra egen 5 meter når motstanderen har fått stilt seg opp i ramma. Det vet jeg det finnes statistikk på. Det gjør vi etter hvert angrep mot oss

Statistikken du viser til ble gjort av Charles Reep på 60-tallet og ble gjentatt til det kjedsomme av Drillo på 90-tallet for å rettferdiggjøre antifotballen hans.

Arbeidet til Reep har i ettertid blitt kraftig diskreditert. Du kan lese noe av det her, https://www.theguardian.c...ed-for-six

I Norge har den taktiske dogmen vært å ligge lavt og satse på kjappe kontringer. Dette er ideologien til Drillo, Semb, Perry, Otto Ulseth og Svein Maalen. Eggen lå mye nærmere Cruyff og Michels på skalaen enn disse gubbene.
Back to top
Habilos
Senior

PostPosted: 05.08.2025 11:04    Post subject: Reply with quote

Fine innlegg, waterfalls!

Jeg sitter også med en følelse av at AJ ønsker å at laget faktisk skal våge og bli bedre på å ta gode kontringsmuligheter. Man har sett det ved flere anledninger at han roser gode initiativ på dette, i det siste ved kontringen hvor Bolkan Nilsen pådro Bangaspilleren rødkortet, og ros av samspillet Witry-Sunde og pasninger i bakrom. Kanskje er vi ikke kommet dit i utviklingen enda, at spillerne tør i tilstrekkelig grad å spille fremover og utnytte kontringsmulighetene, ved at de blir "for tro" mot grunnspillet vårt. Jeg vil tro at med økt selvtillit og innarbeidet samspill i vår "nye" ellever, vil vi også bli mye bedre på å spille direkte.
Back to top
Montana
Veteran

PostPosted: 05.08.2025 11:13    Post subject: Reply with quote

Det er komisk at tråden her i det hele tatt er aktiv (sier jeg mens jeg skriver i den selv). De 2 personene her inne som mener det er fornuftig å kaste treneren igjen må på et eller annet tidspunkt innse at vi ikke er i nærheten av å være i en posisjon der vi kan ta oss den luksusen lenger. På mange måter er det den tankegangen som har ført oss der vi er.
Back to top
Bananskrue
Veteran

PostPosted: 05.08.2025 11:32    Post subject: Reply with quote

Mulig det, men samtidig vil jeg jo påstå at de aller fleste treneransettelsene vi har gjort de siste åra har vært helt åpenbare feil fra starten av. Hadde vi vært bedre om vi ble sittende med Perry, Kåre, Horneland, Rekdal?

Kanskje Horneland, men han tror jeg fikk en så skeiv start at det var dømt til å feile til å begynne med.

Jeg har troa på AJ, og jeg håper (og tror) den samme trua fortsatt sitter i spillergruppa. Han virker ekstremt detaljorientert på treningsfeltet og instruksene han gir er de klareste jeg iallefall har sett en trener gi siden Eggen. Jeg tror det jobbes riktig, men det er åpenbart mye som ikke funker. Er han for pragmatisk? Vil det lønne seg over tid?

Jeg vet ikke, men jeg er rimelig sikker på at det er helt meningsløst å bytte trener nå. De trenerne vi kan være sikre på at løfter oss vil overhodet ikke være interessert i å komme hit. Alternativet er å atter en gang resirkulere ræl fra eliteserien.

Jeg takker nei til det.
Back to top
waterfalls
Veteran

PostPosted: 05.08.2025 13:02    Post subject: Reply with quote

Neeskens wrote:
Jeg kunne skrevet et langt innlegg som tilsvar men jeg er for dårlig til å knote på mobilen så det blir alt for mye retting av ord og tar alt for lang tid

Så ser jeg at vi sliter med å skape mål muligheter mot de fleste også på Lerkendal som feks Kristiansund. Hvor ballen så å si hver gang dyttes mot ceide som skal prøve noe 1 mot 2 etter at vi har tuslet opp i angrep.

Vi har ingenting i spillet av det som fks Glimt har

Åssa. Det går i sirup og aldri fremover. Da kan du ikke regne med å score mye og det gjør vi heller ikke.

Jeg kunne fortsatt i det uendelige.

Du må gjerne ha troa på at dette kan bli bra
Skal det bli ok så må vi ha 11 Nypan) broholm. Da kan jo gjøre det godt her hjemme. Men aldri mot bedre motstand utenfor ES

Jeg er overrasket over at du og andre ikke ser det eller håper det vil bli bedre enn

Jeg ser du ikke adresserer de objektive tallene om at vi før 1. juni lå nesten øverst på flere offensive parametere (utenom scorede mål) og at vi fortsatt ligger topp 5 på disse samtidig som du gjentar at vi aldri kan klare å score mye mål. De underliggende tallene viser jo at det er mulig med spillestilen, men AJ kan nesten ikke score målene for spillerne våre heller.

AJ fører denne klubben og dette laget i riktig retning, han skal selvfølgelig ikke sparkes. Å tro at den jobben som kreves for å få Rosenborg tilbake der vi hører hjemme er gjort over natta når man skal bygge både klubb og gjøre store endringer sportslig uten å ha økonomi til en qucik fix av spillerstallen er i beste fall naivt og i verste fall useriøst og kunnskapsløst. Det er rett og slett urealistisk.
Back to top
Neeskens
Veteran

PostPosted: 05.08.2025 13:33    Post subject: Reply with quote

"AJ fører denne klubben og dette laget i riktig retning, han skal selvfølgelig ikke sparkes. Å tro at den jobben som kreves for å få Rosenborg tilbake der vi hører hjemme er gjort over natta når man skal bygge både klubb og gjøre store endringer sportslig uten å ha økonomi til en qucik fix av spillerstallen er i beste fall naivt og i verste fall useriøst og kunnskapsløst. Det er rett og slett urealistisk"

Det samme sa dere, med flere om Rekdal også.
Lykke til
Danserud
Rutinert

PostPosted: 05.08.2025 13:39    Post subject: Reply with quote

Det gjorde vi ikke.
Back to top
robbie
Veteran

PostPosted: 05.08.2025 13:39    Post subject: Reply with quote

Om du tar deg tid til å lese innleggene tror jeg du finner det er en helt annen gruppering som støttet Rekdal og de som støtter Alfred.

Rekdal fikk frie rammer til å endre til sin defensive 3-5-2-fotball. Alfred derimot ble ansatt med et mandat om å spille 4-3-3 med et moderne pressystem. De er rake motsetninger!
Back to top
RBKSandvika
Veteran

PostPosted: 05.08.2025 14:22    Post subject: Reply with quote

Støtter AJ, ville ALDRI ha rekdal i klubben, ikke 15 minutter engang. Fikk helt sjokk da han ble meldt, trodde det var en spøk i 2 uker
Back to top
waterfalls
Veteran

PostPosted: 05.08.2025 17:55    Post subject: Reply with quote

Neeskens wrote:
"AJ fører denne klubben og dette laget i riktig retning, han skal selvfølgelig ikke sparkes. Å tro at den jobben som kreves for å få Rosenborg tilbake der vi hører hjemme er gjort over natta når man skal bygge både klubb og gjøre store endringer sportslig uten å ha økonomi til en qucik fix av spillerstallen er i beste fall naivt og i verste fall useriøst og kunnskapsløst. Det er rett og slett urealistisk"

Det samme sa dere, med flere om Rekdal også.
Lykke til

Det har jeg aldri sagt om Rekdal. Jeg var motstander når ryktene kom, jeg var motstander når han ble ansatt og jeg var fornøyd da han fikk sparken.

Perioden fra han ble ansatt til han fikk sparken så var jeg kritisk, men samtidig støttet ham i form av at jeg håpte han skulle lykkes fordi det betød suksess for Rosenborg. Jeg regner med du også håper at AJ skal lykkes så lenge han er trener for Rosenborg?

"Dere" du liksom. Jeg tror du finner veldig få av de som støtter AJ også var noen stor tilhenger av Rekdal. Slutt å finne på ting du ikke har dekning for.
Back to top
Neeskens
Veteran

PostPosted: 05.08.2025 19:21    Post subject: Reply with quote

Hva var det Eggen sa. Hvorfor vente med å bli god når du kan bli det i dag. Er du uenig i det? Når vi etter 1 1/2 sesong scorer 2 mål og taper mot Sandefjord - Kristiansund - kfum tilsammen!!!! Så må vel selv du tenke tanken at dette kansje ikke e veien å gå
AJ har gjort sin misjon. Vi har solgt spillere og fått bedre økonomi.
Nå er tiden inne for å finne vår Knudsen.
media
Veteran

PostPosted: 05.08.2025 19:58    Post subject: Reply with quote

Gjøk
Back to top
Neeskens
Veteran

PostPosted: 05.08.2025 20:38    Post subject: Reply with quote

NÃ¥ er du god media.
waterfalls
Veteran

PostPosted: 05.08.2025 22:43    Post subject: Reply with quote

Neeskens wrote:
Hva var det Eggen sa. Hvorfor vente med å bli god når du kan bli det i dag. Er du uenig i det? Når vi etter 1 1/2 sesong scorer 2 mål og taper mot Sandefjord - Kristiansund - kfum tilsammen!!!! Så må vel selv du tenke tanken at dette kansje ikke e veien å gå
AJ har gjort sin misjon. Vi har solgt spillere og fått bedre økonomi.
Nå er tiden inne for å finne vår Knudsen.

Du tror ikke de jobber for å bli god. Jeg har forklart deg hvorfor dette tar tid, din unnskyldning for å ikke komme med et langt innlegg var at det var knotete på mobil.

Men du kan i det minste forsøke å komme med ett argument i stedet for slike meningsløse utsagn som det du starter innlegget ditt med.

Jeg merker jeg er glad det ikke er du som styrer klubben, da tror jeg tilstanden hadde vært enda verre.

Kan jo gi to av kampene litt kontekst da forsåvidt:

Sandefjord har vunnet alle hjemmekampene sine så langt denne sesongen, KFUM har ikke tapt en seriekamp siden 26. mai.

Det er ikke godt nok av oss å levere slike prestasjoner, men å plukke enkeltkamper på den måten blir for dumt.

Jeg er enig med de som sier at den utålmodigheten som du fremviser er et stort problem for klubben om vi skal klare å komme oss tilbake. Vi har fortsatt ikke en sunn og god økonomi bare fordi vi gjorde noen gode salg for eksempel, og det er heller ikke sånn at det er bare å knipse med fingrene så finner vi vår neste Knutsen (Knutsen med T og ikke D forresten) som du mener vi ikke har i AJ. Jo fortere flere innser at dette er et prosjekt hvor vi må bygge stein for stein og at det trengs tålmodighet, jo bedre sjanse har klubben for å lykkes.

Håper virkelig ikke mange begynner å lage støy rundt AJ og klubben, det er det siste vi trenger. Vi trenger at man stikker fingeren i jorda og innser hvor vi befinner oss per dags dato. Vi trenger at man skjønner at det å komme oss tilbake til toppen er noe som kan ta tid. La AJ få tid og la resten av klubben få tid.

Jeg venter fortsatt på både faglige argumenter og argumenter i seg selv på hvorfor AJ bør sparkes. Og jeg teller ikke utsagn som at det går i sirup så da sier det seg selv eller sitat fra Eggen som argumenter.
Back to top
Montana
Veteran

PostPosted: 05.08.2025 23:17    Post subject: Reply with quote

Forøvrig et merkelig sitat, som egentlig ikke gir noe mening (om han i det hele tatt har sagt det?) Eggen sa veldig mye opp igjennom og alt var ikke like bra. Det høres ut som et slags stikk til langsiktig utvikling. Eggen brukte jo mange år på å få Rosenborg bra så om noe var det vell sagt for å trolle andre trenere eller media.
Back to top
Kamerat Ola
Veteran

PostPosted: 06.08.2025 08:16    Post subject: Reply with quote

"Bli god nå", som om det bare er å knipse i fingra og vipps, så vinner man ligaen. De gangen vi har forsøkt quick-fixes har vi kjørt økonomien vår såpass til helvete at vi nå sitter her med 300 millioner i gjeld. Denne tråden er prakteksempelet på hvor mye RBKWeb har tapt seg.
Back to top
Neeskens
Veteran

PostPosted: 06.08.2025 08:51    Post subject: Reply with quote

Eggen tok the double i 88 han så det så.
Vi får se hvordan prosjektet går.
Vi har ulike meninger og det er fint det.

Jeg er skuffet over sesongen og hadde trodd at vi etter 1 1/2 sesonger vill vært bedre og mere stabil og scoret flere mål. Det har til tider vært veldig kjedelige på Lerkendal og det tror jeg flere er enig i
Jeg legger denne død så får vi ta opp tråden rundt A J når sesongen er slutt å se hva det ble til
robbie
Veteran

PostPosted: 06.08.2025 09:59    Post subject: Reply with quote

Montana wrote:
Forøvrig et merkelig sitat, som egentlig ikke gir noe mening (om han i det hele tatt har sagt det?) Eggen sa veldig mye opp igjennom og alt var ikke like bra. Det høres ut som et slags stikk til langsiktig utvikling. Eggen brukte jo mange år på å få Rosenborg bra så om noe var det vell sagt for å trolle andre trenere eller media.

Det var en humoristisk replikk som svar til klubber på 90-tallet som forsøkte å kopiere vår langsiktige tenking uten å helt få det til.

Grunnen til at sitatet var morsomt var at Eggen nettopp var en trenertype som alltid tenkte langsiktig. Treningsopplegget hans handlet alltid om å bli god på høsten og vi så ofte veldig tunge ut på våren som et resultat av det.

Nå derimot, har det sitatet blitt vridd om og brukt som et argument for kortsiktig tenking og ledelse basert på spontanitet. Det stikk motsatte av alt Eggen sto for.
Back to top
Montana
Veteran

PostPosted: 06.08.2025 10:09    Post subject: Reply with quote

Ja høres mer rett ut. Ser ut som ordene tente et lys i Neeskens iallefall så jeg forventer store ting fra han den kommende tiden.
Back to top
Neeskens
Veteran

PostPosted: 06.08.2025 10:11    Post subject: Reply with quote

Som en god venn av Eggen så var han opptatt av å bli god NÅ. Han tok kamp til kamp og brydde seg ikke om hva som ev skjedde langt frem i tid. Det kan også gamle spillere bekrefte.
Du hørte aldri han si at vi bygger et prosjekt her nå og det vil ta tid å få dette bra.
SÃ¥nn er det med det.

Vi har dessverre blitt dårligere i år enn i fjor høst.
Det er ikke et godt tegn og kan tyde på at vi har peaket med AJ fotball.

Vi får se hvordan det går
Montana
Veteran

PostPosted: 06.08.2025 10:18    Post subject: Reply with quote

Han trollet deg
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 776, 777, 778, 779, 780, 781  Next
Page 777 of 781

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb