View previous topic :: View next topic |
Hvem var beste Rosenborg-spiller? |
Tangvik |
|
2% |
[ 2 ] |
Tagseth |
|
9% |
[ 9 ] |
M. Ceide |
|
0% |
[ 0 ] |
Nemcik |
|
11% |
[ 11 ] |
Jenssen |
|
0% |
[ 0 ] |
Väänänen |
|
0% |
[ 0 ] |
Selnæs |
|
36% |
[ 34 ] |
Nypan |
|
37% |
[ 35 ] |
Broholm |
|
1% |
[ 1 ] |
Holm |
|
0% |
[ 0 ] |
Reitan-Sunde |
|
1% |
[ 1 ] |
Zeidan |
|
0% |
[ 0 ] |
|
Total Votes : 93 |
|
Author |
Message |
fatslick Rutinert
|
Posted: 24.07.2024 08:05 Post subject: |
|
|
Votten wrote: | Om slik retorikk er noe man må kunne forvente så er det intet annet enn trist.
Ingen som hadde "stukket meg" eller kalt meg noe. Jeg reagerte på den generelle retorikken fra en god del brukere her.
Takk for diskusjonen Zarm. |
Ã… henvise til retorikk er min personlige oppfatning at de kan s**e p***en min. Ã… henvise til retorikk er ikke argument, det er patetisk hersketeknikk
Ã… henvise til retorikk er kode for og ikke ha gode argumenter..
Litt på siden, som trolig da øker AI-statusen min, så var det en burugle for mange herrens år siden som hatet menn og dermed forfattet en bok hersketeknikk |
|
Back to top |
|
 |
Votten Proff

|
Posted: 24.07.2024 09:24 Post subject: |
|
|
Ironisk. |
|
Back to top |
|
 |
ola. Veteran

|
Posted: 24.07.2024 10:26 Post subject: |
|
|
josinho wrote: | (…) fattige RBK taper store beløp på kampstoppen. Nå har det gått en halv uke siden kampen og ingen fra dette miljøet har kommet med løsninger eller uttalelser om å rydde opp i dette økonomiske uføret. Er denne gjengen internt uenige, eller gir dem blaffen, i å gjøre opp for seg? Vi er mange som venter på svar fra dette miljøet, som klubben forøvrig har gitt veldige rabatterte billetter…. |
Ja, det er veldig merkelig stille.
For hver dag som går, blir handlingene stadig verre å fordøye. Ingen kommer med beklagelser, og ingen tar ansvar. Det blir stadig vanskeligere å se på dette som menneskelige feil at de saboterte kampen, til tross for advarslene. I stedet fremstår det mer og mer som kyniske handlinger som ikke kan forsvares.
Det er spesielt interessant at noen hevder at akkurat disse supporterne er spesielt lojale, samtidig som vi ser at de gir blaffen i klubben – og ikke minst sine medsupportere på langsidene. |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 24.07.2024 11:04 Post subject: |
|
|
Ja, det er ingen som skal være i tvil om at du og fire-fem andre her inne sliter med å "fordøye" dramatikken på søndag. Vi får håpe det går seg til og at du har noen å snakke med utenfor internett. |
|
Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 24.07.2024 11:40 Post subject: |
|
|
Ikke overraskende at de som bryr seg om klubben sliter med å fordøye at de som påstår å stå klubben nærmest ønsker den så vondt. Det er ikke snakk om fire fem på forumet men mange mange tusen trøndere i samme situasjon. Men du må gjerne gjøre narr av det i stedet for å fokusere på sabotørene.
Hadde det vært en "menneskelig tabbe" det som skjedde hadde de ikke stått en time å hovert etter det som skjedde. Hadde det vært en tabbe hadde de tatt ansvar og beklaget til hele Trøndelag. For hver dag som går fremstår det som en feigere og feigere gjeng, som bare er tøff når de kan skjule seg i mobben men har null interesse av å stå rakrygget å ta konsekvensen av handlingene sine. |
|
Back to top |
|
 |
ola. Veteran

|
Posted: 24.07.2024 11:46 Post subject: |
|
|
Henri wrote: | Ja, det er ingen som skal være i tvil om at du og fire-fem andre her inne sliter med å "fordøye" dramatikken på søndag. Vi får håpe det går seg til og at du har noen å snakke med utenfor internett. |
Oi, tror akkurat du skal være forsiktig med å snakke om noe liv utenfor internett, tøffen. |
|
Back to top |
|
 |
ola. Veteran

|
Posted: 24.07.2024 11:50 Post subject: |
|
|
Viser ellers til det Hedning sier over her. |
|
Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 24.07.2024 12:33 Post subject: |
|
|
Henri wrote: | Ja, det er ingen som skal være i tvil om at du og fire-fem andre her inne sliter med å "fordøye" dramatikken på søndag. Vi får håpe det går seg til og at du har noen å snakke med utenfor internett. | Ikke glem at de som ødela kampen utgjør et klart mindretall av hva fansen mener hva som er riktig eller galt i angående denne aksjonen. Aksjonen mangler derfor legitimitet i et demokratisk perspektiv.Ellers er det på nasjonalt nivå faktisk et flertall for VAR blant de som er interessert i fotball. Mitt synspunkt ang VAR er at jeg vil gi det to-tre år til med stadig forbedringer. Deretter kan forbundstinget fatte en endelig beslutning om vi bør ha VAR. |
|
Back to top |
|
 |
Sjiraff Veteran
|
Posted: 24.07.2024 12:42 Post subject: |
|
|
Stemmer vell ikke helt da. Det er flere som stemte mot VAR enn for VAR, men de som var nøytrale blir telt som pro VAR.
Så strengt tatt er det flertall for de som er mot VAR. Blir spennende å se om det kommer en ny runde rundt dette, jeg gjetter på at de mot VAR blir flere _________________ Never Wake A Sleeping Ninja Cow |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 24.07.2024 13:03 Post subject: |
|
|
Hehe, poenget var ikke at det er kun er noen få som er mot VAR, poenget var at etter 700 000 innlegg fra 4-5 brukere (uten caps) med det eksakt samme budskapet, hvor den eneste variasjonen er om de som kastet fiskekaker betegnes som terrorister eller idioter, så er det ingen som er i tvil om hva disse brukerne mener. Da ble det litt fristende å vitse litt med det, men det var ikke særlig vellykket skjønner jeg. |
|
Back to top |
|
 |
Kamerat Ola Veteran
Joined: 13 Jan 2014 Posts: 7265 Location: South-west coast exile
|
Posted: 24.07.2024 13:04 Post subject: |
|
|
Jeg satte pris på det jeg, Henri. |
|
Back to top |
|
 |
Sjiraff Veteran
|
Posted: 24.07.2024 13:53 Post subject: |
|
|
Ja det er ikke noe forskjell på de siste 100 innleggene som forteller hvor forferdelig denne aksjonen var og hvor dårlig Kjernen er og de 1000 innleggene som kom fra et par brukere rundt alt som er feil ellers i RBK.
Det er greit og veldig bra at det er forskjellige meninger men det holder med et par innlegg. Vi skjønner hva dere mener. _________________ Never Wake A Sleeping Ninja Cow |
|
Back to top |
|
 |
ballbingen Veteran
|
Posted: 24.07.2024 14:12 Post subject: |
|
|
Det er vel sånn at "begge leire" kan sette en stopper for en diskusjon som går på repeat, ved å slutte å svare... It takes two to tango, just saying...
Er typisk en indikasjon på at man har nådd et slags metningspunkt når diskusjonen går over til å bli en diskusjon om diskusjonen istedet for temaet.
Nå er riktignok etterspillet etter denne kampen ikke ferdig, og det kommer sannsynligvis mer info denne uka som gjør at temaet fortsatt vil være høyaktuelt. Så tråden dør nok ikke ut riktig enda... |
|
Back to top |
|
 |
EspN Veteran
|
Posted: 24.07.2024 14:31 Post subject: |
|
|
Selv om folk her inne er imot VAR,så er det ikke klubben som skal straffes.
Helt idiotisk oppførsel. |
|
Back to top |
|
 |
ola. Veteran

|
Posted: 24.07.2024 14:59 Post subject: |
|
|
Det er noe merksnodig ved å prøve å latterliggjøre de «4-5» meningsmotstanderne, og så er du selv en del av det du latterliggjør.
Det er som om de er uenige i at aksjonen har sabotert for klubben og kan koste den millioner. Hvordan er det mulig å kalle seg fans når man vil legge lokk på det? Skammer de seg?
Ta ansvar! Beklag, og betal tilbake. Ikke klag på at noen reagerer på det som er gjort, eller at vi ikke gir oss. Hvorfor skal vi bare la det gå at påståtte supportere påfører millioner i tap til vår klubb, som allerede ligger nede både sportslig og økonomisk? Hva slags fans er dere da, som fokuserer på oss som reagerer og ikke konsekvensene av handlingene som rammer klubben? Helt utrolig hva dere henger dere opp i. |
|
Back to top |
|
 |
gammern Junior
|
Posted: 24.07.2024 15:25 Post subject: |
|
|
Usikker på om de hadde på caps de som stod bak "VAR-stuntet" på søndag, lurer på om de hadde i ført seg SKYLAPPER denne dagen..... |
|
Back to top |
|
 |
Bart1 Veteran
|
Posted: 24.07.2024 16:00 Post subject: |
|
|
Noen som vet når det blir tatt avgjørelse om vi får 0 poeng?
Kanskje vi heller skal synke ned på nivået til de få i Kjernen som gjorde dette og kaste fiskekaker og pyro på dem under kampen? Eller satser de på at vi er litt mer voksne enn dem? |
|
Back to top |
|
 |
ODN Veteran
|
Posted: 24.07.2024 16:13 Post subject: |
|
|
Kan du ikke bare være så snill og gjøre det, så får du endelig utløp for det enorme raseriet som enda sitter i deg. Må da for guds skyld gå an å roe seg litt ned. |
|
Back to top |
|
 |
Votten Proff

|
Posted: 24.07.2024 16:13 Post subject: |
|
|
Bart1 wrote: | Noen som vet når det blir tatt avgjørelse om vi får 0 poeng?
Kanskje vi heller skal synke ned på nivået til de få i Kjernen som gjorde dette og kaste fiskekaker og pyro på dem under kampen? Eller satser de på at vi er litt mer voksne enn dem? |
Ingen på Øvre Øst kastet pyro under kampen. |
|
Back to top |
|
 |
Huber Veteran
|
Posted: 24.07.2024 16:38 Post subject: |
|
|
josinho wrote: | Ikke glem at de som ødela kampen utgjør et klart mindretall av hva fansen mener hva som er riktig eller galt i angående denne aksjonen. Aksjonen mangler derfor legitimitet i et demokratisk perspektiv.Ellers er det på nasjonalt nivå faktisk et flertall for VAR blant de som er interessert i fotball. Mitt synspunkt ang VAR er at jeg vil gi det to-tre år til med stadig forbedringer. Deretter kan forbundstinget fatte en endelig beslutning om vi bør ha VAR. |
Det var en merkelig definisjon du har på demokrati.
Medlemene har gjennom demokratiet gitt klubben beskjed om at den aktivt skal jobbe for å avskaffe VAR. |
|
Back to top |
|
 |
machiavelli Veteran
|
Posted: 24.07.2024 17:10 Post subject: |
|
|
Per dags dato er det kun 6 av 16 klubber eliteserien som har vedtatt at de ønsker at VAR skal bort.
Medlemmene i RBK har stemt for at RBK skal jobbe mot VAR. Så hvorfor i all verden saboterer de sin egen klubb som har vedtatt å være på deres side?
Idioter. |
|
Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 24.07.2024 17:13 Post subject: |
|
|
Utrolig at enkelte sliter med å ta innover seg hvor stor skandale dette er, og hvor stor en katastrofe det er for klubben. Og heller velger å fokusere på at folk reagerer med sinne. |
|
Back to top |
|
 |
Bart1 Veteran
|
Posted: 24.07.2024 17:51 Post subject: |
|
|
ODN wrote: | Bart1 wrote: | Noen som vet når det blir tatt avgjørelse om vi får 0 poeng?
Kan du ikke bare være så snill og gjøre det, så får du endelig utløp for det enorme raseriet som enda sitter i deg. Må da for guds skyld gå an å roe seg litt ned. |
Det var ironi, hvor jeg prøvde å senge meg ned på nivået.
Å være flau er ikke det samme som å være sint. |
|
Back to top |
|
 |
machiavelli Veteran
|
Posted: 24.07.2024 17:54 Post subject: |
|
|
Hedning wrote: | Utrolig at enkelte sliter med å ta innover seg hvor stor skandale dette er, og hvor stor en katastrofe det er for klubben. Og heller velger å fokusere på at folk reagerer med sinne. |
En potensielt katastrofe for klubben i den situasjonen den er i nå og folk klager på at drittslenging er ugreit. |
|
Back to top |
|
 |
tigerbart Veteran
|
Posted: 24.07.2024 18:11 Post subject: |
|
|
Hedning wrote: | Utrolig at enkelte sliter med å ta innover seg hvor stor skandale dette er, og hvor stor en katastrofe det er for klubben. |
Det er helt merkverdig. Når vi snakker nedrykksfare i slutten av oktober tenker jeg at ting begynner å synke inn. Vi var virkelig på gang i denne kampen, vi har hatt en del uflaks i år, så nå var det kanskje vår tur til å komme skikkelig i gang. Og så blir alt revet i stykker av dette PR-stuntet. Jeg håper det ikke koster oss plassen i ES... |
|
Back to top |
|
 |
|