English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Ole Hammerfjell Sæter
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 74, 75, 76 ... 112, 113, 114  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
siggen1
Proff

PostPosted: 05.11.2023 23:49    Post subject: Reply with quote

Hentesveis wrote:
Signeringen av ny kontrakt med Sæter er grunn god nok til at Dorsin burde sparkes fra jobben - fy faen for en idiot Sæter er!!! Det går jo knapt en dag uten at han kommer med en eller annen barnslig, lavpannet kommentar i media! Crying or Very sad Evil

Hva er problemet ditt? Molde er fæl og Sæter skubber til deres største idiot,ikke mye å henge seg oppi det.
Back to top
View user's profile Send private message
Ståle
Veteran

PostPosted: 05.11.2023 23:56    Post subject: Reply with quote

Wiseblood wrote:
Montana wrote:
Vakreste rødkortet jeg har sett. Slutt å vær så tander.

+1

+2
Back to top
Bon Scout jr.
Veteran

PostPosted: 06.11.2023 00:34    Post subject: Reply with quote

Nei, det er faktisk bare idiotisk. Kjenner jeg NFF rett, så finner de en grunn til å utestenge han i flere kamper også.
Når du er tilgjengelig i så få kamper som Sæter i løpet av en sesong, så det er det enda mer toskete å bli utestengt med karantene for gule og røde kort.
Back to top
Johnny Rainbow
Rutinert

PostPosted: 06.11.2023 08:19    Post subject: Reply with quote

Så Ole Sæter skubber et røvhuld af en moldespiller. Bliver sendt væk. Går op til kernen. Fyrer romerlys af. Man kan mene hvad man vil om ham, men det lyder som om at ham fortjener en 10'er på børsen i går
Back to top
Kamerat Ola
Veteran

PostPosted: 06.11.2023 08:31    Post subject: Reply with quote

Hvis man klarer å ase seg opp over det må man gå noen runder med seg selv.
Back to top
Macha
Veteran

PostPosted: 06.11.2023 08:42    Post subject: Reply with quote

Målscoreren Sæter har en viss verdi, men personen hans utenfor banen har også en viss verdi for klubben. Påfunn som i går er ikke bare rent tap for klubben. Tror mange supportere ble vekket ut av likegyldigheten hvertfall. Men ideelt sett unngår man jo rødt kort da.
Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 06.11.2023 08:45    Post subject: Reply with quote

Johnny Rainbow wrote:
Så Ole Sæter skubber et røvhuld af en moldespiller. Bliver sendt væk. Går op til kernen. Fyrer romerlys af. Man kan mene hvad man vil om ham, men det lyder som om at ham fortjener en 10'er på børsen i går

Enig. Ole er en sånn profil som alle klubber bare drømmer om å ha. Hadde vært helt krise det som skjedde i går om vi kjempet om gull eller noe annet, men nå var jo kampen så ubetydelig som en kamp kan bli - og da er det et perfekt tidspunkt å skape minner for evigheten. Først gjennom å bli utvist fra benken, så ved å gå opp på ØØ og bli avbildet med bluss i hånden. Vi trenger typer, vi trenger profiler, dette er helt gull!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Hedning
Legende

PostPosted: 06.11.2023 08:52    Post subject: Reply with quote

Det er jo helt idiotisk å bli utvist fra benken. Men hvis man først skal bli utvist fra benken, kan det vel neppe gjøres bedre enn dette.
Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 06.11.2023 09:57    Post subject: Reply with quote

Ja, det er jo nettopp det. Dette vil huskes og snakkes om som den gangen Dorsin ble utvist i Molde og sparket hull i en garderobevegg der nede. Det hullet er vel der fortsatt, som et minne fra den kampen. Dette oppgjøret har vært helt dødt i litt for mange år nå, spillere som Sæter og Nypan hos oss, og Breivik og Løvik hos Molde - kan få fyr på teltet igjen. Elsker det!
Back to top
Montana
Veteran

PostPosted: 06.11.2023 10:20    Post subject: Reply with quote

Gen-z tar mer og mer plass rundt omkring og de er for opptatt med SoMe og whatnot til å huske eller gidde å sette seg inn i disse kampene. Sånn oppførsel som igår tilhører huleboere, og på fotballbanen skal alle være venner og opptre politisk korrekt.
Back to top
Pirlo
Veteran

PostPosted: 06.11.2023 10:25    Post subject: Reply with quote

Når vi vant og dytten var delaktig i å få utvist tullingen, er det ikke noe annet å si enn at dette var helt nydelig gjort.

Hadde vi tapt eller spilt uavgjort med skade på Isak hadde han nok fått høre at det var idiotisk, men det skjedde ikke. Move on.
Back to top
dags
Veteran

PostPosted: 06.11.2023 11:02    Post subject: Reply with quote

Hedon wrote:

Enig. Ole er en sånn profil som alle klubber bare drømmer om å ha. Hadde vært helt krise det som skjedde i går om vi kjempet om gull eller noe annet, men nå var jo kampen så ubetydelig som en kamp kan bli - og da er det et perfekt tidspunkt å skape minner for evigheten.

Men her er problemet. Ole Sæter sitter ikke på benken og tenker at denne kampen er ubetydelig. Han bare tilter idiot og ville gjort det samme om vi var midt i gullkampen. Kjenner vi NFF rett kommer han til å få to kamper for rødt kort pluss noe ekstra for å komme fra benken og etterpå gå opp på tribunen og blusse. Fire kamper høres ut som standard NFF og da mister han seriestarten neste år også.

Nå er han sikkert skadet eller sjuk uansett, så det spiller vel ingen rolle, men jeg vil heller ha spillere som bruker energien sin på å spille fotball. La de (andre) dårlige lagene løpe rundt og sabotere fordi det er den eneste måten man kan håpe å vinne kamper på.
Kamerat Ola
Veteran

PostPosted: 06.11.2023 11:11    Post subject: Reply with quote

Montana wrote:
Gen-z ... politisk korrekt.

Peak gubbe.
Back to top
Montana
Veteran

PostPosted: 06.11.2023 11:27    Post subject: Reply with quote

Er det sånne som sender meldinger uten å ha med trynet sitt i bakgrunnen?.
Back to top
Rallepus
Veteran

PostPosted: 06.11.2023 14:13    Post subject: Reply with quote

Idet det skjedde tenkte jeg at Sæter dyttet for å komme Adrian i forkjøpet – og dermed unngå at vi ble redusert til 10 mann. Hvis det var intensjonen (som aldri kommer til å bli bekreftet utad før saken er foreldet), er det helt genialt.
Danserud
Rutinert

PostPosted: 06.11.2023 14:19    Post subject: Reply with quote

Flira godt av hvordan Pereira plutselig løftet armene og trippet unna sånn "nei, dette hadde jeg ingenting med å gjøre, helt uskyldig" ja.
Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 06.11.2023 14:44    Post subject: Reply with quote

dags wrote:
Men her er problemet. Ole Sæter sitter ikke på benken og tenker at denne kampen er ubetydelig. Han bare tilter idiot og ville gjort det samme om vi var midt i gullkampen.

Dette blir jo veldig hypotetisk, så da velger jeg å forholde meg til hva som faktisk skjedde i går. Jeg tror også inngangen til kampen er helt vesentlig for hvordan psyke og innstilling er underveis. Jeg tror vi hadde hatt en helt annen mental inngang til kampen om noe sto på spill, jeg synes hele kampen bar preg av lave skuldre og et lag som hadde bestemt seg for å gi litt faen for å skape en artig kamp for publikum. Det lykkes de med, 100%
Back to top
STJD1
Junior

PostPosted: 06.11.2023 15:58    Post subject: Reply with quote

Helt konge med Sæter i går. Det at han står opp for lagkameraten, og viser at ingen får lov til å komme hit å kødde med oss er helt topp. Jeg har vært likegyldig en god stund nå, men den førsteomgangen i går snudde om på det. Kamper mot Molde skal ha temperatur, kontroverser, (sportslig) hat og alt som følger med. De lettkrenkede tantene som ikke tåler dette får gå i seg selv eller finne noe annet å se på. Ser frem til de siste kampene.
Back to top
Danserud
Rutinert

PostPosted: 06.11.2023 16:00    Post subject: Reply with quote

NRK melder at Ole ikke vil få noen straff for blussingen.

Skal ha fått en advarsel av klubben.
Back to top
orkdal,n
Rutinert

PostPosted: 06.11.2023 16:39    Post subject: Reply with quote

Følelsene tok overhånd over fornuften. Det gikk likevel bra, veldig bra også, men for Maalen som jo også legger veldig mye i det å vinne kamper for å stille sterkere til jobben som fast trener kunne dette potensielt vært kroken på døren for ham.
Applauder gjerne at spillerne viser klubbfølelse, men det innebærer også at de må bruke innsiden av hodet.
digre
Proff

PostPosted: 06.11.2023 17:09    Post subject: Reply with quote

Jeg hadde så høy puls på slutten av førsteomgangen at kona bare lo av meg. Fotball er tregere enn basket, mindre testosteronfylt enn hockey og mindre strategisk enn amerikansk fotball. Men - og det er nettopp dette amerikanerne aldri kommer til å forstå - så er det ingenting som skaper med lidenskap enn fotball generelt og Rosenborg spesielt.

I en sesong som stort sett har vært et selvoppfyllende profeti med miserable resultater og redde spillere, så elsker jeg å se Sæter stå opp for lagkameratene sine. Jeg nyter å se ham holde blusset i et tredelt sekund før han rolig flytter det tilbake på trygt sted.

Lidenskap er sjelden rasjonelt. Men det er fader så ekte. Ole Sæter er en av oss.
Back to top
dags
Veteran

PostPosted: 06.11.2023 18:37    Post subject: Reply with quote

Jeg er ikke krenket i det hele tatt, for min del kunne han tatt et flying kick på alle moldensere i hele verden, men det er idiotisk å pådra seg minst to kampers karantene på den måten. Det går ut over hele laget når vi ikke klarer å være disiplinerte.
Zarm93
Veteran

PostPosted: 06.11.2023 19:34    Post subject: Reply with quote

Det er vel egentlig ikke så veldig mange som vil oppriktig hevde at det ikke er idiotisk å dra på seg et rødt kort på den måten. Sæter vet det selv også.

Men det er likefullt mulig å elske den emosjonelle reaksjonen slike handlinger utløser. Det blir litt meningsløst å sette fornuft opp mot følelser i situasjoner som dette.
JER
Senior

PostPosted: 07.11.2023 17:14    Post subject: Reply with quote

3 kamper karantene og ferdigspilt for i år..

https://www.vg.no/sport/f...-karantene
Back to top
Thulian
Veteran

PostPosted: 07.11.2023 17:20    Post subject: Reply with quote

Har hatt verre episoder ute på banene i år, der spillere har fått mindre straff…
Trekker nok opp at han kommer fra benken, samt at han er RBK spiller.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website AIM Address MSN Messenger
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 74, 75, 76 ... 112, 113, 114  Next
Page 75 of 114

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb