|
|
 |
|
Debattforum
Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 04.03.2007 20:33 Post subject: |
|
|
Folk må gjerne si ifra dersom det skulle dukke opp klipp fra kampen noe sted! Hverken FXT eller RBK.no har lagt ut noe som helst ennå.. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 04.03.2007 20:39 Post subject: |
|
|
| Tror verken TV2 eller RBK-TV var til stede. |
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 04.03.2007 23:29 Post subject: |
|
|
| Ballahl wrote: | | Akkurat nå så er Strand mye bedre enn Ciljan Skjelbred i alle punkter. |
Håper virkelig du enten køddet, var i en eller annen slags transe eller bare overdrev fryktelig med det der. PCS har, iallfall i følge meg, best teknikk i Norge (norske spillere), slår glimrende pasninger og er kjapp i føttene / god til å drible. Strand har verken super teknikk, herlig pasningsfot eller utpreget fotrapphet. For all del, Strand er en fantastisk spiller og en legende, men det utsagnet der var bare forkastelig. |
|
| Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 06.03.2007 03:03 Post subject: |
|
|
| Zzyzx wrote: | | Du sier også at Strand for tiden har spilt rundt 60 min per kamp, dette er vel heller ikke noe som taler for ham? Vi har brukt opp et bytte hver eneste kamp Roar Strand spiller, uansett. |
Litt enig og litt uenig, både du og jeg vet at Roar Strand kan spille 90min. Men trenerbenken vil ikke risikere ham, både fordi han er viktig og gammel, og det er jo helt forstålig. De må jo selvsagt ta hensyn til skadene har har hatt og aldern. Det var det jeg prøvde å si når jeg skrev det, men ofte er det rett å slett fordi Roar Strand (som alltid har løpt mest og ofret mest) blir sliten.
| Zzyzx wrote: | | Det er ingen som ikke påstår at Strand er en legende i Rosenborg-trøya, men han kan ikke få spille til han er 45 han heller. |
Noen som har sagt det?
| Zzyzx wrote: | | Når det kommer til det å la den beste spille til enhver tid er jeg tildels enig, men da bør den skille seg klart ut som den beste spilleren. I tillegg vil jeg tørre å påstå at Strand ikke er bedre enn Ciljan på alle punkter slik du her hevder. Strand har sine sterke sider, Ciljan har sine. De er to forskjellige spillertyper med mangler og styrker. |
Enig begge har sine sterke sider, men akkurat nå (slik jeg hele tiden har hevdet) så er Per Ciljan dårligere.
| Zzyzx wrote: | | Uansett, poenget mitt er at jeg ikke syns vi skal bruke Strand til noe mye mer enn en back-up denne sesongen. Han er gammel og bør gjøre plass til nye fjes, han holder ikke lenger et like høyt nivå som før(han er fremdeles god), og han holder aldri ut en hel kamp. |
Her er jeg helt uenig at han er gammel betyr ikke at han må erstartes, det spørs jo om han forsvarer plassen. Og p.d.d forsvarer Roar Strand sin plass. Han holder ut en kamp (se mitt første sitat)
| Zzyzx wrote: | Han kommer sansynligvis også til å være ute en del kamper med småskader. Nå skal det sies at jeg sa det samme i fjor, og Strand presterte en god sesong, hovedsaklig på høyre back. Men nå er nok tiden i ferd med å renne ut for vår alles kjære.
Sats på noen yngre i stallen, og er de ikke gode nok, kjøp inn noen nye. Jeg håper det blir satset på de vi har.(bare ikke Solli)  |
Det er nok av spilletid til alle, alle SKAL kjempe om plassene. Og det blir nok av spilletid til både Strand, Skjelbred og resten. Roar Strand eller andre, kan uansett ikke spille hele sesongen gjennom.
| attach wrote: | | Ballahl wrote: | | Akkurat nå så er Strand mye bedre enn Ciljan Skjelbred i alle punkter. |
| Ballahl wrote: | | Dessuten pleier jo Roar Strand kun å spille 60min, fordi han ikke tåler mer. |
|
Se ovenfor! Dessuten se setningen etter attach!!
| WegHard wrote: | | Jeg har overhodet ingen problemer med at Skjebred og Strand bytter på den ene indreløperplassen i år. Ingen av de to fortjener benken. La dem bytte på, så vil det etterhvert vise seg hvem av de to som bør satses på (ja, jeg forstår at det på lang sikt er Per). |
Helt enig, og det er akkurat dette jeg har sagt heletiden. Ciljan får nok sjanser til å bevise at han er bedre enn Strand, hvis han vil ha plassen. Men vi skal ha en fair konkuranse om plassene.
| Brady wrote: | | 2mas wrote: | | Tørum begrunner valget av Strand foran Skjelbred med at førstnevnte er mer målfarlig. |
Er med på den pr. dato, men en del av årsaken til det er også at Roar Strand oftere går for avslutning fremfor pasning til medspiller enn hva Skjelbred gjør. |
Er det rart når medspillerne til de grader sliter å score?? Jeg er helt enig med Tørum akkurat som du Brady i at Strand bør bli valgt pga. at han er mer målfarlig. (Roar Strand scoret for øverig 4 mål da "Norge" spilte mot "Internasjonal" i en treningskamp", Norge vant 5-4)
| Brady wrote: | | Syns Strand skyter oftere de siste årene, enn hva han gjorde tidligere. Da er det ikke så rart at han scorer oftere heller, men han er heller ikke like delaktig i angrepsoppbyggingen som Skjelbred er. Syns Strand er i overkant ego nær motstanderens 16-meter for tiden. |
Er faktisk litt enig med deg i at Strand noen ganger er litt for ego, men det kjennertegner gode spillere så det er ikke noe negativt. De stoler mer på sine evner, dessuten beviser jo Roar at han er en av dem som bør skyte og det er jo akkurat målscorere i midtbaneleddet vi mangler!
| joko- wrote: | | Tettey kommer til mange skudd situasjoner, det er bare det at han har treffsikkerhet som en full sjømann. |
Fy faen joko-, noen ganger når du åpner kjeften din så høres du rasistisk ut og det er ikke første gang!
| knerten_10 wrote: | | Ballahl wrote: | | Akkurat nå så er Strand mye bedre enn Ciljan Skjelbred i alle punkter. |
Håper virkelig du enten køddet, var i en eller annen slags transe eller bare overdrev fryktelig med det der. |
Jeg var ved mine fulle fem når jeg skrev det, og faktisk mener jeg det også, men husk p.d.d!
| knerten_10 wrote: | | PCS har, iallfall i følge meg, best teknikk i Norge (norske spillere), slår glimrende pasninger og er kjapp i føttene / god til å drible. Strand har verken super teknikk, herlig pasningsfot eller utpreget fotrapphet. For all del, Strand er en fantastisk spiller og en legende, men det utsagnet der var bare forkastelig. |
Til tider høres det ut som dere forguder Per Ciljan her inne, uansett er enig i at en Per Ciljan i toppslag faktisk er langt bedre enn Strand i de punktene du nevner, men det er en stund siden han har vært i toppslag. |
|
| Back to top |
|
 |
Erik Veteran

|
Posted: 06.03.2007 03:47 Post subject: |
|
|
Den tok du deg tid til.
Joko har sine komentarer, men rasistisk er han ikke. Og heller ikke den setninga han sa der.. |
|
| Back to top |
|
 |
|
Utviklet av phpBB.
Tilrettelagt for RBKweb.
|
|
 |
 |
| SITATET |