| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 19.02.2007 21:26 Post subject: |
|
|
Veldig enig med Brady her. Selv uten alle skadene ser jeg ikke helt det store med Koppinen. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 19.02.2007 21:55 Post subject: |
|
|
Går man inn på enkeltepisoder kan man sikkert klare å få frem at Koppinen ikke er viktig for RBK.
Jeg synes Koppinen i motsetning til Jussijussibass, Vidar (da han spilte midtstopper) og Kvarme oftere gjør ting enkelt, istedet for å balle det til med all mulig slags fiksfakserier.
Greit, han har enkelte plasseringsproblemer innimellom, men det er nesten bedre enn å drive å surre det til i situasjoner hvor man tilsynelatende har full kontroll
Koppinen spilte bare de to første kampene i fjor dessverre (uavgjorten mot Lillestrøm i en stort sett ganske bra kamp der han også scoret mål og 55 minutter av kampen mot Start (3-0, leda 1-0 da han gikk ut)) før han ble langtidsskada.
Det er veldig sammensatte årsaker til at laget plutselig begynte å fungere så bra på høsten, men kanskje skal vi heller ikke se bort fra at Koppinens inntreden i en fast firer skal ha litt av æren for at vi fikk den fantastiske høsten vi gjorde. |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 19.02.2007 21:59 Post subject: |
|
|
De 55 minuttene han spilte mot Start, var han lagets desidert dårligste ihvertfall. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
Socrates Veteran

|
Posted: 19.02.2007 22:00 Post subject: |
|
|
Det jeg reagerer på, er at Lago tydligvis, ifølge Tørum og co, er svaret på våre midtstopper problemer. Det ble skrevet i Dagbladet for ikke mange dager siden at Rosenborg ikke var på utkikk etter flere spillere i utgangspunktet.
Er skuffet over at vi ikke kjøper en ny midtstopper. Vi så, ble også nevnt tidligere her, i høst at Koppinen ikke alltid er for trygg med ballen og at han har den tendensen som alle våre midtstoppere har; de er med på å skape store sjangser til motstanderen pga enkle feil. |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 19.02.2007 22:05 Post subject: |
|
|
Det jeg i all hovedsak reagerer på er at vi vingler så forbanna amatørmessig i spillerjakten vår. Ene dagen skal vi ha det og det, så trenger vi plutselig ingen, så er det krise igjen. Det er så forbanna merkelig at en så stor bedrift, skal kunne agere så jævla amatørmessig. Jeg hadde fått mark av å jobbe med slike folk. _________________ Profesjonell revolusjonær
|
| Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 19.02.2007 22:27 Post subject: |
|
|
| Er en vits at et lag som Rosenborg ikke har bedre midtstopperpar enn klubber som Aalesund og Sandefjord. |
|
| Back to top |
|
 |
vemundo Veteran
|
Posted: 20.02.2007 18:30 Post subject: |
|
|
| Torbjørnsen leter garantert etter en midtstopper, men de har vel bare ikke funnet noen som er gode nok og tilgjengelige. Så lenge de ikke finner noen ser de vel på det som god personalpolitikk å ikke mase konstant om at det er et prekært problem. |
|
| Back to top |
|
 |
|