| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 24.08.2022 09:45 Post subject: |
|
|
| Jeg er helt uenig i at Pereira har for dårlig basisteknikk. Jeg synes han på de gode dagene viser at han kanskje er den mest tekniske backen vi har hatt etter Bergdølmo. Problemet er slik jeg ser det at han sliter med å holde hodet kaldt, i tillegg til at han jukser fælt på de defensive oppgavene sine. Begge deler er ting det går an å jobbe med. |
|
| Back to top |
|
 |
Bon Scout jr. Veteran

|
Posted: 24.08.2022 11:01 Post subject: |
|
|
| Ja, det er ikke basisteknikken det er noe feil med hos Pereira. Han mangler konsentrasjon og disiplin i spillet sitt. Han er rett og slett umoden i hele sin oppførsel. |
|
| Back to top |
|
 |
NÃ¥erdetnok Veteran
|
Posted: 24.08.2022 12:51 Post subject: |
|
|
| Hedon wrote: | | Jeg er helt uenig i at Pereira har for dårlig basisteknikk. Jeg synes han på de gode dagene viser at han kanskje er den mest tekniske backen vi har hatt etter Bergdølmo. Problemet er slik jeg ser det at han sliter med å holde hodet kaldt, i tillegg til at han jukser fælt på de defensive oppgavene sine. Begge deler er ting det går an å jobbe med. |
Og i motsetning til våre tre forrige trenere har vi nå en trener som nok ikke lar ham slippe unna med det. Uansett hva man ellers måtte mene om Rekdal. |
|
| Back to top |
|
 |
marco83 Senior
|
Posted: 24.08.2022 20:20 Post subject: |
|
|
| Er markedet i aktører stengt eller snakker ikke rekdal sant? Jeg håper på en midtbanespiller |
|
| Back to top |
|
 |
OrionPax Forumsjef

|
Posted: 25.08.2022 07:21 Post subject: |
|
|
Overgangsvinduet er åpent hele august, så vi kan teknisk sett signere spillere og få de spilleklare en knapp uke til.
Problemet er vel heller om vi har råd til noe som faktisk vil styrke Rosenborg. _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no |
|
| Back to top |
|
 |
Macha Veteran

|
Posted: 25.08.2022 07:41 Post subject: |
|
|
| Vi kan ikke kjøpe oss til suksess i nåværende situasjon. Ikke har vi råd til det, og det vil bare skjønnmale de problemene laget har - at det mangler et tydelig mønster i spillestil. Det er dog håp for at det kommer seg. |
|
| Back to top |
|
 |
Platon.XI.XI Senior
|
Posted: 25.08.2022 15:58 Post subject: |
|
|
Ørjan Nyland har vært uten klubb siden 01.07. Han hadde vært fin å ha i konkurranse med Hansen frem til Tangvik har fått noen år til på baken. _________________ Asså, hvis du kaille det å bli spællt ut når dem læmpe ballen fra egen 16 og opp i målgården te oss, og slår oss i lufta, da tar du helt feil! Det e æ ikke enig med dæ i, men du må få lov te å ha den meninga.
Nils A. Eggen |
|
| Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 25.08.2022 16:13 Post subject: |
|
|
| Kommer Nyland til Norge nå havner han i Molde, de har også egentlig et lite keeperproblem. Savner en målfarlig indreløper…. |
|
| Back to top |
|
 |
dags Veteran
|
Posted: 25.08.2022 17:10 Post subject: |
|
|
Savner enda mer en ordentlig god sentral midtbanespiller. Hverken Børkeeiet eller Jensen har vist at de har egenskapene som skal til for å styre midtbanen i den grad vi trenger hvis vi skal være en seriøs tittelutfordrer. _________________ Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves. |
|
| Back to top |
|
 |
EGA Veteran
|
Posted: 25.08.2022 17:16 Post subject: |
|
|
| josinho wrote: | | Kommer Nyland til Norge nå havner han i Molde, de har også egentlig et lite keeperproblem. Savner en målfarlig indreløper…. |
Skarsem truer lite mål, iallefall per idag. Men Holse er alltid en trussel vil jeg si. Han har i år ikke særlig med mål, men mange assister. En erstatter for han er ikke lett å finne med det vi per idag har av midler. |
|
| Back to top |
|
 |
Platon.XI.XI Senior
|
Posted: 25.08.2022 17:50 Post subject: |
|
|
| josinho wrote: | | Kommer Nyland til Norge nå havner han i Molde, de har også egentlig et lite keeperproblem. Savner en målfarlig indreløper…. |
Når man pusler brikkene så er det logisk at molde vil være paringen. Jeg tror derimot han havner i RBK om kort tid. Men tiden vil vise  _________________ Asså, hvis du kaille det å bli spællt ut når dem læmpe ballen fra egen 16 og opp i målgården te oss, og slår oss i lufta, da tar du helt feil! Det e æ ikke enig med dæ i, men du må få lov te å ha den meninga.
Nils A. Eggen |
|
| Back to top |
|
 |
dags Veteran
|
Posted: 25.08.2022 18:35 Post subject: |
|
|
Nyland må ha spilletid for å fortsatt beholde plassen på landslaget. Jeg har null tro på at han kommer til oss for å være andrekeeper bak André Hansen. _________________ Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves. |
|
| Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 26.08.2022 08:01 Post subject: |
|
|
| dags wrote: | | Savner enda mer en ordentlig god sentral midtbanespiller. Hverken Børkeeiet eller Jensen har vist at de har egenskapene som skal til for å styre midtbanen i den grad vi trenger hvis vi skal være en seriøs tittelutfordrer. |
PÃ¥ gode dager er Jensen helt outstanding, men han har litt for ofte kamper hvor han ramler litt ut av det.
Bjørkeeiet er en spiller som Dorsin henta til klubben, ikke Reka, og han er for lite bevegelig og kreativ til å spille på midtbanen, og hans lave tempo gir han problemer på stopperplass når det kun er tre der bak. Bør nok selges den dagen vi har fått inn noen som passer RBK bedre. Er for lite offensivt innstilt når han skal spille seg ut fra eget forsvar, går så tregt og så det er så lite framdrift. Det gjelder også Renzo. |
|
| Back to top |
|
 |
Bon Scout jr. Veteran

|
Posted: 26.08.2022 09:31 Post subject: |
|
|
Sliter med å se at vi skal skal få solgt Børkeeiet for noe i nærheten av det han ble kjøpt for.
Giampaoli er heller ikke i nærheten av å være verdt de ca. 10 millionene det ble antydet at opsjonen skal være på. Selv om han har vist litt stigning i det siste. |
|
| Back to top |
|
 |
Svennarbonden Senior
|
Posted: 27.08.2022 18:42 Post subject: |
|
|
| Ofkir. FÃ¥ han inn! |
|
| Back to top |
|
 |
Bon Scout jr. Veteran

|
Posted: 27.08.2022 18:48 Post subject: |
|
|
Det er nok ikke mange klubber i Norge som har råd til å kjøpe Ofkir, da Viking måtte gi opp. Vil anta man må ut med minst 10 - 12 millioner. Kanskje mer, når man ser at Eriksen gikk for 15.
Men Ofkir er meget god i kampen mot Strømsgodet nå. Ballen er limt til foten, han er kreativ og en konstant trussel. |
|
| Back to top |
|
 |
Svennarbonden Senior
|
Posted: 27.08.2022 18:55 Post subject: |
|
|
| Nydelig spiller. |
|
| Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 27.08.2022 21:17 Post subject: |
|
|
| RBK har tydeligvis fortsatt en del mill kr de kan bruke på spillerkjøp i august da de hadde blitt enige ang pris på Fiabema. Når spilleren ikke turde å binde seg permanent til RBK har klubben mulighet til å bruke pengene på en annen spiller. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 27.08.2022 21:48 Post subject: |
|
|
| Hoven Evland Jr. wrote: | | Det er nok ikke mange klubber i Norge som har råd til å kjøpe Ofkir, da Viking måtte gi opp. |
Viking fikk avslått et bud på 2 mill. Har ikke fått med meg at det kom noe oppdatert bud? |
|
| Back to top |
|
 |
Bon Scout jr. Veteran

|
Posted: 27.08.2022 22:20 Post subject: |
|
|
| Hørte aldri noen sum. I så fall var det jo et skambud av dimensjoner. Det er direkte frekt. Men jeg ville i utgangspunktet ha trodd at Sandefjord forventer en høyere overgangssum enn de fleste klubbene har mulighet til å betale. |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 27.08.2022 22:24 Post subject: |
|
|
| Ofkir har vel sagt at han ikke er interessert i å gå til en norsk klubb, vil til utlandet etter sesongslutt. |
|
| Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 27.08.2022 22:26 Post subject: |
|
|
| 5 mill kr burde være bra pris på en spiller som er 26 år og har få gode sesonger bak seg på toppnivå i Norge. Har tydeligvis tatt noen steg i år. Passer godt i 343 men usikker på om Ofkir et bra som spiss i 352, kan neppe spille vingback i den formasjonen. |
|
| Back to top |
|
 |
dags Veteran
|
Posted: 27.08.2022 22:47 Post subject: |
|
|
Med Fiabema ute forslår jeg at vi kaster oss rundt og legger inn et bud på Napoleon før han blir kjøpt av en annen klubb. _________________ Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves. |
|
| Back to top |
|
 |
Lomaxx Veteran
|
Posted: 27.08.2022 23:37 Post subject: |
|
|
Vi må hente Napoleon Romsaas, om så bare for navnet. _________________ Grilldress er også en dress:)
| Ratatosk wrote: |
Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming! |
|
|
| Back to top |
|
 |
Bon Scout jr. Veteran

|
Posted: 27.08.2022 23:53 Post subject: |
|
|
| Napoleon liker å leke fotball. Spørs om Rekdal liker den mentaliteten. |
|