| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
senador Legende
|
Posted: 27.01.2007 01:24 Post subject: |
|
|
| ballaballaballa wrote: |
Da innrømmer vel også du at vi ikke bare kan møte VIF+ lag :p |
Nei, det er nettopp nå vi må møte topp motstand!! RBK spilte som et Adeccoligalag og det er skremmende. Vi må få opp kvaliteten, også på de vi møter slik at spillerne ikke slipper seg ned på et slikt lavmål.
Hvorfor har vi Lund Hansen?????? Han gjør alltid en tabbe!! Vi slipper alltid inn mål med ham på banen. Det må finnes en bedre andre keeper enn dette. |
|
| Back to top |
|
 |
Konesseur Veteran
|
Posted: 27.01.2007 09:06 Post subject: |
|
|
Uttaler meg med utgangspunkt i klippet på rbk.no
Nok en kamp som bekrefter ferdighetsnivået i Rosenborg. Resultatet er ikke så viktig for meg i treningskamper. Jeg tror Hoftun oppsummerte greit da han sa at Rosenborg mangler samhandlingen.
Som tidligere kommentert bra demping av Sapara etter 1.35. Samme kan sies om Traores demping etter ca 3.30.
Min mening er at Andreas Nordvik kommer mer til sin rett som back. |
|
| Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 27.01.2007 11:56 Post subject: |
|
|
Men på backen har vi jo bra dekning med svenskene... _________________ Han snakke som ein gud og træne som ei fett |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 29.01.2007 12:32 Post subject: |
|
|
| Angående 2-2 målet; vil generelt si at keeper vanskelig kan lastes når noen kommer alene mot keeper, men han ser litt klønete ut. Først og fremst er det en fin pasning av Berg (helt upresset) + at Lago (?) er for treg. |
|
| Back to top |
|
 |
Moltisanti Veteran

|
Posted: 29.01.2007 20:55 Post subject: |
|
|
Det skaper jo usikkerhet i forsvaret når man ikke har en god nok keeper. Samtidig som keeper blir usikker av et dårlig forsvar. Tror forsvaret må ta sin del av skylden på det målet, men L.H. har levert generelt dårlig hele vinter. _________________ Never argue with an idiot... you'll
be dragged down to his level, and beaten with
experience, |
|
| Back to top |
|
 |
Strand Veteran

|
Posted: 30.01.2007 09:56 Post subject: |
|
|
Bruk heller ALH enn LH, da LH kan forveksles med Hirch  |