View previous topic :: View next topic |
Hvem var beste Rosenborg-spiller? |
Hansen |
|
1% |
[ 2 ] |
Giampaoli |
|
0% |
[ 1 ] |
Henriksen |
|
5% |
[ 6 ] |
Vagic |
|
0% |
[ 0 ] |
Reitan |
|
1% |
[ 2 ] |
Skarsem |
|
32% |
[ 38 ] |
Børkeeiet |
|
42% |
[ 49 ] |
Jensen |
|
0% |
[ 0 ] |
Tagseth |
|
9% |
[ 11 ] |
Holse |
|
2% |
[ 3 ] |
Holm |
|
3% |
[ 4 ] |
|
Total Votes : 116 |
|
Author |
Message |
JohnnyLoveLo Junior

|
Posted: 29.03.2022 00:33 Post subject: |
|
|
Jeg kommer med flyet fra Alicante, lander i 18-draget på Værnes og flyr videre. Jeg blir å se på Norlænningen; en pub i Bodø. Jeg kommer til å synge Kjernen sanger for Rosenborg som er klubben i mitt hjerte.
- Johnny |
|
Back to top |
|
 |
gollumLAD legend Veteran

|
Posted: 29.03.2022 00:47 Post subject: |
|
|
Johnny er en hedersmann. Husk å ta med deg varme klær. Kaldere i Bodø enn Byåsen. Brrrr. _________________ "Ikke ta den."
RBKweb Banter Crew
Party Læven Crew(PLC)
Anti Håkon Jørgensen
ULB
#JeSuisMessi
RÃ¥nny wrote: | JanneB har talt.
Ta dere en bolle og feir sølvet! |
Rabona
http://www.rbkweb.no/foru...74#1002174 |
|
Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
Posted: 29.03.2022 01:08 Post subject: |
|
|
Gleder meg til å lade opp før kamp på Norlænningen sammen med Johnny, Kjærnen og resten av Rosenborgfamilien. _________________ In Rekdal We Trust! |
|
Back to top |
|
 |
Aspmyra Proff

|
Posted: 29.03.2022 12:03 Post subject: |
|
|
Fantastisk å se at flere Rosenborg-supportere ønsker å ta turen for å skape en god ramme. Vi vet jo godt at Bodø og Nordland består av mange RBK-supportere, så det er jo et håp om at dere klarer å fylle opp bortefeltet, det er ikke veldig ofte det skjer på Aspmyra. Det er plass til i overkant av 400stk. på bortefeltet om jeg ikke tar helt feil. _________________ Bodø/Glimt førr evig! |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 29.03.2022 12:24 Post subject: |
|
|
Per nå tror jeg målet må være 400 på Lerkendal  |
|
Back to top |
|
 |
Trolljkar Rutinert
|
Posted: 29.03.2022 13:53 Post subject: |
|
|
_S_aphod81 wrote: | På flekken? 0-18, fordi vi stiller med Holse i mål, Tangvik på topp etc. Rekdal får jo ikke sparken nå med mindre styret tror at han enten er tidlig dement eller mislykkes med vilje. |
0-18 er mulig, resten av scenarioet blir vel heller tvilsomt.
 |
|
Back to top |
|
 |
Micmac Rutinert

|
Posted: 29.03.2022 14:14 Post subject: |
|
|
Det er jo litt deilig å være underdogs også da, skjønner ikke at det krisemaksimeres så brutalt hele tiden. RBK har en ung stall som må sette seg, og vi har noen rutinerte som har god internasjonal erfaring. Tror vi er med å kjempe om Europa kvalik allerede denne sesongen. Gleder meg til å se oss mot B/G i Bodø |
|
Back to top |
|
 |
Nordlys Veteran
|
Posted: 29.03.2022 14:20 Post subject: |
|
|
Blir fort utsolgt til denne kampen. En del billetter igjen på ene kortsiden og på langsidene er det bare et og annet sete igjen. Gleder meg noe enormt. Norsk fotball tilbake og så en sånn godbit til å innlede sesongen! |
|
Back to top |
|
 |
pavel londak fan account Rutinert

|
Posted: 29.03.2022 14:32 Post subject: |
|
|
Der belyste du nettopp hvor lavt vi har sunket, Micmac. Selv de mest positive (som Micmac her) kan ikke strekke seg lenger enn å "tro at vi kan være med å kjempe om europakvallik". Hvis å være med å kjempe om 3./4.-plass er best case scenario, hva er da worst case? Det er ikke deilig å være i utfordrerposisjon når denne utfordrerposisjonen ene og alene skyldes hårreisende (og helt unngåelige) avgjørelser. |
|
Back to top |
|
 |
Micmac Rutinert

|
Posted: 29.03.2022 14:41 Post subject: |
|
|
Ser poenget ditt, men hjelper det noen å være negativ til det klubben faktisk har bestemt seg for å kjøre med, det tror jeg ikke det gjør. Vi må akseptere at Rosenborg ikke lenger er garantert seriegull og Europa hvert år, det er en realitet. Det er først når realiteter aksepteres at utvikling og framgang starter. Jeg er glad i klubben og gleder meg over at sesongen snart starter opp. |
|
Back to top |
|
 |
Trolljkar Rutinert
|
Posted: 29.03.2022 14:51 Post subject: |
|
|
All frustrasjon ovenfor klubben ligger i at supporterne er fullstendig klar over hva som er gjort galt når det kommer til treneransettelser og spillerlogistikk, og har ropt etter endringer i flere år uten resultat.
Hadde man gjort det riktige og vært i den posisjonen vi er i så har det vært større aksept.
Altså hadde vi ansatt noen som oppfyller kritteriene kluben selv har utalt utad, for så å feile. Da hadde vel folk hatt større forståelse for situasjonen vi er i.
Nå virker det derimot som vi gjør alt vi kan for å bli stødig klubb på midten av tabellen, og dersom man godtar det er klubben på ville veier!
Men dette hører vel hjemme i en annen tråd. |
|
Back to top |
|
 |

|
Posted: 29.03.2022 14:56 Post subject: |
|
|
Micmac wrote: | Jeg er glad i klubben og gleder meg over at sesongen snart starter opp. |
Det gjør virkelig jeg også! Og på en måte er det jo behagelig å gå inn i første serierunde og være fornøyd hvis vi ikke taper med mer enn tre mål. Men først og fremst er det jo bare veldig stusselig. |
|
Back to top |
|
 |
Ståle Veteran
|
Posted: 29.03.2022 15:11 Post subject: |
|
|
Hva er det meste Rosenborg har sluppet inn i en kamp på øverste nivå i Norge? Husker en spinnvill kamp vi tapte 3-6 hjemme mot Brann for noen år siden. Noen værre? Blir det ny rekord på Søndag? |
|
Back to top |
|
 |
ibejnar Veteran
|
Posted: 29.03.2022 15:33 Post subject: |
|
|
Nu må i altså stoppe den negativitet. Så er Bodø altså heller ikke bedre. Det er jo ikke Bayeren Munchen på udebane. Får Kjetil sat systemet rigtigt op og vi får en god start på kampen så kan alt fortsat ske. Det er da også en kamp vi godt kan vinde hvis tingene går vores vej. Jeg håber fortsat han går væk fra den rene 3-4-3 som jeg ser som selvmord - mest pga. vi kun har 2 inde centralt hvor den ene ikke pt. besidder den fornødne ro og kvalitet der skal til i sådan en kamp. |
|
Back to top |
|
 |
Rallepus Veteran

|
Posted: 29.03.2022 15:58 Post subject: |
|
|
Håper vi får se en 3-5-2* med tre spillere til å stenge av sentralt og to spillere man kan slå langt på.
Synes det er litt merkelig at vi ikke har 3-5-2 som plan A i stedet for 3-4-3 med den stallen vi har.
*5-3-2 _________________ Dette er livet, og du kan ikke gi slipp på det, du klynger deg til et håp om at et mirakel skal skje, og hver kveld skjer det noe helt motsatt.
Last edited by Rallepus on 29.03.2022 15:59; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
henrifei Veteran
|
Posted: 29.03.2022 15:58 Post subject: |
|
|
blir utrolig spennende å se hvilken taktikk Reka velger. blir det fullstendig huleboer-ball så håper jeg vi taper 10-0. vi må tørre å stå høyt og skape problemer for Glimt. fokus på egent spill er utviklende. fokus på å ødelegge for motstander ved å ligge bakpå og sparke vekk ball er anti-fotball, som ingen er tjent med. |
|
Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
|
Posted: 29.03.2022 16:01 Post subject: |
|
|
Det er klart vi _kan_ vinne hvis alt går vår vei. Vi putter tidlig på en dødball, Glimt får et rødt kort etc. Men når vi ser på spillkvaliteten vår for tiden, og dessuten vet at Bodø/Glimt har vært ganske resistente mot "enkle" motstanderløsninger som å bare mure igjen bakover og slå kontra, vi vet hvor motiverte de er for å slå oss, og vi ellers tapte 3-0 mot "øvings-Glimt"-laget Raufoss i siste test, så er det faktisk ganske ekstreme scenarier som gir oss noen særlig vinnersjanse.
Bayern München borte hadde jo i det minste gitt en over snittet stor sjanse for at de stilte med delvis juniorlag og hvilte de største stjernene.
Skal vi si at Glimt har 70% vinnersjanse i denne? _________________ Sitat slutt. |
|
Back to top |
|
 |
ibejnar Veteran
|
Posted: 29.03.2022 16:14 Post subject: |
|
|
Hvem er det Bodø har vi skal være så bange for ? spiller for spiller er vores hold bedre. Det er op til Rekdal at sætte tingene sammen. Vi bliver nødt til at spille med en 3 mands midtbane så længe dem vi har derinde ikke er bedre på bolden. Selvfølgelig er Bodø favoritter men de er ikke bedre end vi kan slå dem. |
|
Back to top |
|
 |

|
Posted: 29.03.2022 16:20 Post subject: |
|
|
Premisset ditt er jo at vi stiller med en treer på midten, når det er ingenting som tyder på at vi kommer til å gjøre det. Jeg er helt enig i at vi har bedre spillere og at vi burde stille med tre på midten, men mest sannsynlig gjør vi ikke det. Da kommer vår seige midtbaneduo til å bli totalt utspilt, og vi taper mest sannsynlig kampen ganske klart. |
|
Back to top |
|
 |
Micmac Rutinert

|
Posted: 29.03.2022 16:29 Post subject: |
|
|
Faye
Henriksen Vagic Giampaoli
Holse Børkeeiet Skjelbred Pereira
Holm Fibayema Vecchia
Evt Tagseth for Pereira
Last edited by Micmac on 29.03.2022 16:31; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Ratatosk Veteran
|
Posted: 29.03.2022 16:30 Post subject: |
|
|
pavel londak fan account wrote: | Premisset ditt er jo at vi stiller med en treer på midten, når det er ingenting som tyder på at vi kommer til å gjøre det. Jeg er helt enig i at vi har bedre spillere og at vi burde stille med tre på midten, men mest sannsynlig gjør vi ikke det. Da kommer vår seige midtbaneduo til å bli totalt utspilt, og vi taper mest sannsynlig kampen ganske klart. |
Dersom man skal være veldig nøye på det, så stiller vi vel med 4 mann på midten, og ikke to. |
|
Back to top |
|
 |
Rallepus Veteran

|
Posted: 29.03.2022 16:34 Post subject: |
|
|
En viss sjanse for at folk her bare er litt upresise når de sier midten i stedet for sentralt i banen, men for all del, pirk. _________________ Dette er livet, og du kan ikke gi slipp på det, du klynger deg til et håp om at et mirakel skal skje, og hver kveld skjer det noe helt motsatt.
Last edited by Rallepus on 29.03.2022 16:35; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Ratatosk Veteran
|
Posted: 29.03.2022 16:35 Post subject: |
|
|
Håper på denne oppstillingen:
Hansen
Giampaoli - Henriksen - Vagic
Reitan - Jensen - Skjelbred - Tagseth/Pereira
Holse - Holm - Vecchia
Frykter at Børkeeiet starter, selv om han kanskje har vært den dårligste spilleren av alle i oppkjøringen. |
|
Back to top |
|
 |
Rallepus Veteran

|
Posted: 29.03.2022 16:38 Post subject: |
|
|
Hansen
Reitan - Henriksen - Vagic
Anderson - TB - Jensen - Pereira
Holse
Vecchia - En spiss _________________ Dette er livet, og du kan ikke gi slipp på det, du klynger deg til et håp om at et mirakel skal skje, og hver kveld skjer det noe helt motsatt. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 29.03.2022 19:06 Post subject: |
|
|
Litt rart at tilsynelatende ingen medier var til stede på treninga i dag. Uansett bør man terpe førsteelleveren med "statister" for Hansen, Jensen og Holm i stedet for posisjonsbytter fram til at alle er på plass på torsdag. |
|
Back to top |
|
 |
|