| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
PauloSilas Veteran

|
Posted: 19.12.2021 20:40 Post subject: |
|
|
Rekdal oppservert på Lerkendal, tror fort det kan bli offentliggjort ikveld _________________
| Peter Storey wrote: | | Det var inte bra för hans trovärdighet att bjuda 5 miljoner för en hästliknande spelare |
|
|
| Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
Posted: 19.12.2021 21:09 Post subject: |
|
|
| Ræven wrote: | | Rekdal er en defensiv fett-trener og en mentalt ustabil kukskalle. Det kommer ikke til å forandre seg uansett hvor mange gull han tar. Deilig julegave fra klovnestyret. |
Gapestokken |
|
| Back to top |
|
 |
stenex Rutinert
|
Posted: 19.12.2021 21:21 Post subject: |
|
|
La meg raffinere innleggene over;
Den sterkt aldrende rekefiskeren fra Møre-traktene er en defensiv kuk-trener, samt en mentalt ustabil fettskalle. Det kommer ikke til å forandre seg uansett hvor mange spilleautomater som installeres på brakka. Omtrent som å få radioaktiv analkreft i julegave fra styret.  |
|
| Back to top |
|
 |
Trolljkar Rutinert
|
Posted: 19.12.2021 21:28 Post subject: |
|
|
Helt greit og ikke støtte styret som følge av det som oppleves av en dårlig "prosess" som fører til at vi ansetter 3-valget, om han i det heletatt var på den jævla lista.
Nå blir han ansatt, så må vi ikke se oss blinde på alt det negative.
Det er tross alt noe positivt her, i motsetning til når vi ansatte Horneland som helt klart ikke hadde lyst engang.
Nå får vi en trener som kan sparke de late, bortskjemte og likegyldige spillerne til å ofre alt de har for klubben.
Det stilles høye krav og han vet hva han vil, og hvor han vil.
Han er fullstendig klar over hvordan vi vil spille, og jeg tror han har tenkt: "I skulle klart det bedre med RBK" mange ganger i sitt liv, og nå får han muligheten han har drømt om hele livet.
Rekdal vil gi alt for å bli best, og her ligger alt til rette for at det skal skje.
Så siterer jeg Geir Bakke til slutt fordi mange peker på at han havner i krangler med folk innad i klubbene hele tiden:
"Etterhvert har du jo lært deg å omgåes folk å Rekdal, først i 50års-alderen begynner det å gå greit da. Det er alright det"
Så får vi håpe det er noe i det
 |
|
| Back to top |
|
 |
RbkUrge Veteran

|
Posted: 19.12.2021 21:46 Post subject: |
|
|
Blir spennende å se hvordan Rekdals Rosenborg skal bli seende ut. Jeg føler det er første gang han trener et lag med forventninger om å dominere kamper og ikke bare satse på kontringer/motspill. Rekdal minner meg sånn sett om Horneland, best med "underdogs". Ser det ble skrevet i HA at HamKam ikke har spilt seg ut bakfra en eneste gang denne sesongen, så vi kommer nok til å se et Rosenborglag som spiller seg ut med lav risiko (lange baller ut i korridor, høy gjenvinning). Spørsmålet blir vel hvordan vi skal bryte ned lavtliggende lag som er fornøyd med uavgjort mot oss. Om taktikken til Rekdal kommer til å være å ligge lavt og satse på kontringer kommer han nok til å få sjokk over hvor relativt mindre rom og kontringsmuligheter vi får i motsetning til en del andre lag han har trent. _________________ Perché hai tradotto questa frase? |
|
| Back to top |
|
 |
Undergangen er nær Veteran

|
Posted: 19.12.2021 21:56 Post subject: |
|
|
| RbkUrge wrote: | | Ser det ble skrevet i HA at HamKam ikke har spilt seg ut bakfra en eneste gang denne sesongen |
 |
|
| Back to top |
|
 |
Kom_igjen_troillan Veteran
|
Posted: 19.12.2021 22:21 Post subject: |
|
|
Pressekonferanse i morgen 13.00
https://www.rbk.no/nyhete...konferanse
Tema: Ny hovedtrener _________________ – På slutten manglet de bare ett mål på å klare ekstraomganger.
Da angriper man, for de kan ikke score mål så lenge Rosenborg er i angrep.
Sitat Nils Arne Eggen etter 2-0 over BATE  |
|
| Back to top |
|
 |
Bart1 Veteran
|
|
| Back to top |
|
 |
Nordens Lokomotiv Veteran
|
Posted: 19.12.2021 22:36 Post subject: |
|
|
| RBK_1917 wrote: |
Tema: Ny hovedtrener |
Tema: Bort fra røttene* _________________ Nordens eneste fotballdiktatur |
|
| Back to top |
|
 |
MockFrog Junior
|
Posted: 19.12.2021 22:43 Post subject: |
|
|
Se der ja.
Da har de jævla undermålerne i styret altså klart å pisse enda mer på medlemmene. Innkallingen til medlemsmøtet kl 19 var altså en kynisk plan om å stagge kritikken og gi en illusjon av at medlemmene skulle få gi innspill. Mens de da hele tiden har jobbet med å få offentliggjort resultatet før møtet slik at det uansett ville bli for sent å påvirke noe som helst.
Fy søren for en gjeng med råtne og uredelig folk. Jeg håper inderlig at dere som har tilgang til møtet i morgen lar de få det glatte lag, og trumfer gjennom et ekstraordinært møte selv om det blir like før årsmøtet. Dette kan IKKE stå uimotsagt! |
|
| Back to top |
|
 |
eksil Veteran

|
Posted: 19.12.2021 22:46 Post subject: |
|
|
Kjøp sement. Nå skal vi en gang for alle sørge for å bli sementert blant røkla i det norske divisjonssystemet.
Koteng, Bratseth, Espeset og resten av styret. Dere vil for alltid bli husket med skam.
(Unnskyld, det er bare så svart) _________________ Du och jag Alfred. Ikke lenger fullt så gode venner. |
|
| Back to top |
|
 |
Tyholt Proff
|
Posted: 19.12.2021 22:46 Post subject: |
|
|
Dette er krise og et utenkelig scenario for få år siden. Vanskelig å forstå tankegodset til styret ved denne ansettelsen.
Samtidig tror jeg Reka er verdens mest motiverte til jobben. Kan fort bli et seriegull. Pent blir det ikke, men det kan gi klubben oppdrift.
Står på at dette er en klar feilansettelse og langt fra klubbens ideologi. Men, jeg er utrolig spent på hva Reka kan utrette hos oss. Drømmescenarioet er seriegull 2022 og Reka signerer for en utenlandsk klubb, klubben må så tilbake til ideologien sin. |
|
| Back to top |
|
 |
RBKSandvika Veteran

|
Posted: 19.12.2021 22:52 Post subject: |
|
|
Fatter ikke hvordan noen tror Reka skal sørge for at vi får seriegull...
Vi skal være bra fornøyd om vi ikke rykker ned neste år. |
|
| Back to top |
|
 |
Zorbeltuss Veteran
|
Posted: 19.12.2021 22:53 Post subject: |
|
|
| eksil wrote: | | Kjøp sement. ----- |
Nå er jeg søvnig nok til at jeg først leste resten som om den sementen skulle støpes rundt føttene deres før de skulle kastes i Trondheimsfjorden.
Det ville vært å overreagere en smule, dessuten er det nok søppel i havet  _________________ Og forøvrig så er ikke andelen nederlendere i sportslig avdeling stor nok før den når 100% |
|
| Back to top |
|
 |
Nordens Lokomotiv Veteran
|
Posted: 19.12.2021 22:57 Post subject: |
|
|
HVor stor blir sluttpakken tror vi? 10 mill? _________________ Nordens eneste fotballdiktatur |
|
| Back to top |
|
 |
MockFrog Junior
|
Posted: 19.12.2021 23:00 Post subject: |
|
|
Tja... om Rosenborg rykker ned neste år, så har jeg faktisk kommet til det punktet at jeg nok bare vil trekke på skuldrene og kanskje endatil være glad.
Klubben har blitt totalt rasert av innavlet og inkompetansen de siste 10 årene, og er ikke lenger den klubben jeg har elsket i 35 år. Jeg vil ha tilbake klubben jeg er glad i, og om det krever en total reboot så får det være. |
|
| Back to top |
|
 |
skien88 Veteran
|
Posted: 19.12.2021 23:02 Post subject: |
|
|
| Rosenborg - Brann, kvalikk om plass i eliteserien 2022 |
|
| Back to top |
|
 |
gurgla Veteran
|
Posted: 19.12.2021 23:02 Post subject: |
|
|
Sirkus Rosenborg fortsetter nå med klovnen Rekdal som dirigent. Dette kan jo ikke bli kjedelig!  |
|
| Back to top |
|
 |
50prosenNT Rutinert
|
Posted: 19.12.2021 23:09 Post subject: |
|
|
Fortsatt håp om Knutsen vel? Dette er vel bare rigget for å få Knutsen til å signere?
Right? _________________ but but |
|
| Back to top |
|
 |
Troillongen Senior
|
Posted: 19.12.2021 23:24 Post subject: |
|
|
Jeg hadde helt ærlig foretrukket en snartur ned i OBOS heller enn Rekdal som trener. Jeg føler rett og slett at jeg har mistet klubben min, ettersom Rekdal på ingen måte representerer det vi ønsker å stå for som klubb.
Styret må helt klart byttes ut, og jeg forventer at Rekdal starter pressekonferansen med å unnskylde seg grundig for alle gangene han har snakket nedsettende om RBK og RBK-spillere, både som trener og kommentator. Det (blant annet) har gjort ham helt uspiselig for mange som RBK-trener. Ikke det at jeg har lyst til å se den pressekonferansen... |
|
| Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 19.12.2021 23:31 Post subject: |
|
|
Her har jeg kjørt Perry lll memes i et par år men virkeligheten overgår fantasien atter en gang. _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
| Back to top |
|
 |
Letterkenny Rutinert

|
Posted: 19.12.2021 23:43 Post subject: |
|
|
| Jeg har en rolig dag på jobb i morgen, og vil gjerne se andre akt av sirkus RBK 2021 så jeg har noe å underholde meg med. Er det ikke slik at brevet som ble sendt i forrige uke nå har 300+ underskrifter? På tide å sende brevet én gang til i morgen tidlig kanskje? Og lekke til media i god tid før pressekonferansen naturligvis. |
|
| Back to top |
|
 |
puckno Veteran
|
Posted: 19.12.2021 23:47 Post subject: |
|
|
| tigerbart wrote: | | han har ikke masse å vise til, foruten et seriegull, opprykk og noe erfaring fra utlandet |
Selv en blind høne på kontor finner korn _________________ Rekdal ut! |
|
| Back to top |
|
 |
MockFrog Junior
|
Posted: 19.12.2021 23:49 Post subject: |
|
|
| 6Strand wrote: | | Jeg har en rolig dag på jobb i morgen, og vil gjerne se andre akt av sirkus RBK 2021 så jeg har noe å underholde meg med. Er det ikke slik at brevet som ble sendt i forrige uke nå har 300+ underskrifter? På tide å sende brevet én gang til i morgen tidlig kanskje? Og lekke til media i god tid før pressekonferansen naturligvis. |
Har du en link til brevet? Og er det fortsatt mulig å signere (for ikke-medlemmer også)? |
|
| Back to top |
|
 |
Rallepus Veteran

|
Posted: 20.12.2021 00:13 Post subject: |
|
|
https://forms.gle/xegKE2ZjtkcdtUzN9
Fortsatt mulig å signere, også for ikke-medlemmer. Men om du føler for å signere, kan jeg på det sterkeste anbefale deg å melde deg inn også. Budskapet i brevet skal bli til virkelighet på årsmøtet, og da trenger vi så mange som mulig!  _________________ Dette er livet, og du kan ikke gi slipp på det, du klynger deg til et håp om at et mirakel skal skje, og hver kveld skjer det noe helt motsatt. |
|
| Back to top |
|
 |
|