| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
|
Posted: 13.12.2021 15:52 Post subject: |
|
|
Det er jo litt sånn at hvis vi hadde vært en profesjonell klubb, så hadde det eksistert en smertegrense her. Nå er jo trenerlønna smuler sammenlignet med de spillerlønnskostnadene vi kaster bort for å oppnå en plassering som andre klarer gjennom salg av tennissokker på dugnad. _________________ Sitat slutt. |
|
| Back to top |
|
 |
sidney Veteran
|
Posted: 13.12.2021 16:19 Post subject: |
|
|
| Bart1 wrote: | Jeg tror nå at jeg tok feil angående KK. Hadde kilder som var svært nær KK og at jeg ble fortalt at han skulle signere for oss.
Det virker på meg, som han har gjort en ny vurdering etter gullet og at vi ikke fikk fjerdeplassen.
Jeg beklager i så fall på det sterkeste i forhold til at jeg var veldig, skråsikker i går på at han kom. Tror jeg tar meg en pause på forumet etter dette - hvis det virkelig viser seg at han signerer for BG. |
Nå er 98% av de gode ryktene fra sikre kilder bullshit, så du trenger ikke ta pause for min del. Dette er ikke medisinstudiene, det er en ryktebørs. _________________ Å nei håret fins itj mest
Sler ut tenner'n på den første som sei hest |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 13.12.2021 16:29 Post subject: |
|
|
Selv med KK som kilde, ville det kommet vendinger i denne sagaen. Han har skiftet mening flere ganger de siste ukene. En helt spesiell sak, må det være lov å si. Det finnes sentrale folk både i RBK og Glimt som har blitt "lurt" av hovedkilden i flere runder her.
Enten et skyhøyt spill av KK, eller så har han helt genuint vært ekstremt usikker på hva han skulle gjøre. |
|
| Back to top |
|
 |
RBKSandvika Veteran

|
Posted: 13.12.2021 16:39 Post subject: |
|
|
| Mine sikre kilder NÆRE KK sier at alle andre som har sagt noe om kilder snakker bullshit. Sikre kilder! |
|
| Back to top |
|
 |
BalleK Veteran

|
Posted: 13.12.2021 16:42 Post subject: |
|
|
| RBKSandvika wrote: | | Mine sikre kilder NÆRE KK sier at alle andre som har sagt noe om kilder snakker bullshit. Sikre kilder! |
Jeg bruker deg som kilde på det - du skal få være anonym selvsagt _________________ RBK fjepper
Toillat folk e folk det å |
|
| Back to top |
|
 |
Thulian Veteran

|
Posted: 13.12.2021 16:45 Post subject: |
|
|
| Macha wrote: | | Kan vi bikke 100 sider i den tråden her da.. |
Jepp, går for 200 nå  |
|
| Back to top |
|
 |
RBKgutt Senior
|
Posted: 13.12.2021 16:58 Post subject: |
|
|
| Hedon wrote: | Selv med KK som kilde, ville det kommet vendinger i denne sagaen. Han har skiftet mening flere ganger de siste ukene. En helt spesiell sak, må det være lov å si. Det finnes sentrale folk både i RBK og Glimt som har blitt "lurt" av hovedkilden i flere runder her.
Enten et skyhøyt spill av KK, eller så har han helt genuint vært ekstremt usikker på hva han skulle gjøre. |
Da tolker jeg deg dit hen at du anser denne saken som løst? |
|
| Back to top |
|
 |
Ratatosk Veteran
|
Posted: 13.12.2021 17:03 Post subject: |
|
|
| Et annet spørsmål er vel om klubben er tjent med en trener som ikke virker veldig lysten på å trene klubben. Trenerjobben i Rosenborg er krevende og på mange måter altoppslukende. Det krever en trener som er topp motivert for jobben. Knutsen burde ha bestemt seg for lenge siden, og gitt beskjed i det sesongen var over. Begynner å bli en aldri så liten farse hele opplegget. |
|
| Back to top |
|
 |
PekeFortsattMotFærøyan Senior
|
Posted: 13.12.2021 17:05 Post subject: |
|
|
| Det er gjort en farse av media. Det har aldri vært noen reell kontakt mellom partene og Knutsen er ikke aktuell. |
|
| Back to top |
|
 |
Neeskens Veteran
|
Posted: 13.12.2021 17:09 Post subject: |
|
|
Jeg ble fortalt av ekstremt nære kilder for 2 uker ca siden, som burde vite, at KK mest sannsynlig dro fra Bodø. Men om det ble RBK eller noe i utlandet var de usikre på og ville ikke si noe mere. Så her tror jeg KK selv har vinglet mye siden da.
Så jeg tror kildene vi har hatt snakket sant og oppriktig. Men hva hjelper det hvis objektet skifter mening fra uke til uke.. _________________ Medløpere. |
|
| Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 13.12.2021 17:11 Post subject: |
|
|
Frykter at Kjetil Knutsen har oppdaget at Rosenborg Ballklub er befengt med det som Stig Inge Bjørnebye i sin tid mente å anklage NFF for, men ordene falt ikke helt på plass for Bjørnebye. Dog legendarisk.
 _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
| Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 13.12.2021 17:13 Post subject: |
|
|
Trodde det var "fatal mangel på inkompetanse"? _________________ De som tror de vet best, er en plage for oss som vet bedre |
|
| Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 13.12.2021 17:16 Post subject: |
|
|
 _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
| Back to top |
|
 |
orkdal,n Rutinert

|
Posted: 13.12.2021 17:55 Post subject: |
|
|
| Ratatosk wrote: | | Et annet spørsmål er vel om klubben er tjent med en trener som ikke virker veldig lysten på å trene klubben. Trenerjobben i Rosenborg er krevende og på mange måter altoppslukende. Det krever en trener som er topp motivert for jobben. Knutsen burde ha bestemt seg for lenge siden, og gitt beskjed i det sesongen var over. Begynner å bli en aldri så liten farse hele opplegget. |
Helt klart! Det kan ikke være sånn at Rbk sin framtid avhenger av kun Messias KK.
Rbk burde gått videre for lengst og gjort det også tydelig i media at KK ikke lengre var aktuell. Dette er vingling og tyder på tafatte ledere. _________________ Nattbussen går halv ett! |
|
| Back to top |
|
 |
Energislangen Junior
|
Posted: 13.12.2021 18:04 Post subject: |
|
|
Skjønner heller ikke hvorfor vi MÅ ha Knutsen. Jada, han er selvsagt en trener som spiller en type fotball vi trøndere setter pris på, men det finnes antakelig mange trenere både i inn og utland som kunne gitt Bodø/Glimt betraktelig hardere konkurranse om det gullet enn det Åge Hareide evnet.
En norsk trener skal ikke tenke på det i et halvår før han finner ut om han skal si ja eller nei til RBK. Rosenborg skal heller ikke vente i et halvår på svar om en trener er interessert eller ikke. Hent en av de andre gode trenerne som ser på RBK som det ypperste norsk fotball har å by på.
Til tross for stort press fra både supportere og media, så er det å trene RBK et privilegium. Derfor bør vi også gå for trenere som har skjønt akkurat det. _________________ Nils Arne er sexy! |
|
| Back to top |
|
 |
huffameg Rutinert

|
Posted: 13.12.2021 18:09 Post subject: |
|
|
| Vi må ha Knutsen fordi styret er så inkompetente at de lager en kort liste med kun 2x Kjetil - Knutsen og Rekdal. Blir det ikke den ene blir det den andre. Burde det vært sånn? Nei. Finnes det mange andre kvalifiserte kandidater? Ja. Evner styret å finne dem? Nei. Det er problemet. |
|
| Back to top |
|
 |
Carl Veteran
|
Posted: 13.12.2021 18:22 Post subject: |
|
|
| Klart det finnes kandidater som kam trene RBK - også utenfor andedammen vi plasker i. Dorsin gjorde jo et forsøk, og vi så jo hvordan det endte. Hører en Bratseth da han var gjest i Rasmus og Saga for ca 1-2 år siden, blir en jo klar over noe av problemet. For her utbasunerer godeste Bratseth hvor vanskelig, for ikke si umulig det er å finne gode trenere. Med den holdninga sier det seg selv at man er feil mann for posisjonen man sitter i. |
|
| Back to top |
|
 |
Carl Veteran
|
Posted: 13.12.2021 18:22 Post subject: |
|
|
| Klart det finnes kandidater som kam trene RBK - også utenfor andedammen vi plasker i. Dorsin gjorde jo et forsøk, og vi så jo hvordan det endte. Hører en Bratseth da han var gjest i Rasmus og Saga for ca 1-2 år siden, blir en jo klar over noe av problemet. For her utbasunerer godeste Bratseth hvor vanskelig, for ikke si umulig det er å finne gode trenere. Med den holdninga sier det seg selv at man er feil mann for posisjonen man sitter i. |
|
| Back to top |
|
 |
Saltfjellet Proff
|
Posted: 13.12.2021 18:23 Post subject: |
|
|
| Lukter mer at det finnes en liste med 5-6 navn. Nr 1 sier nei. Noen i styret misliker Nr. 2 så sterkt at de lekker til media for å ødelegge. Det er ikke tid til å prate med noen av de andre, så styret ringer Rekdal. |
|
| Back to top |
|
 |
Tyholt Proff
|
Posted: 13.12.2021 18:57 Post subject: |
|
|
| Litt kryptisk igjen på Tv2 sporten nå.. |
|
| Back to top |
|
 |
Kamerat Ola Veteran
Joined: 13 Jan 2014 Posts: 7326 Location: South-west coast exile
|
Posted: 13.12.2021 19:07 Post subject: |
|
|
| Hva da? |
|
| Back to top |
|
 |
Tyholt Proff
|
Posted: 13.12.2021 19:13 Post subject: |
|
|
| Avkrefter at ting er klart. Avkrefter kontraktslengde og lønn. Forstod ikke hvor ryktet kom fra. |
|
| Back to top |
|
 |
EspN Veteran
|
Posted: 13.12.2021 19:14 Post subject: |
|
|
Knutsen legger ikke akkurat demper på spekulasjoner han heller.han vil fortsatt ikke si noe om framtiden.
Men regner med han er tapt.
Last edited by EspN on 13.12.2021 19:17; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Tyholt Proff
|
Posted: 13.12.2021 19:15 Post subject: |
|
|
| Spesiell opptreden om ting begynner å materialisere seg med Glimt. Holder jo egne fans på pinebenken her. |
|
| Back to top |
|
 |
PekeFortsattMotFærøyan Senior
|
Posted: 13.12.2021 19:23 Post subject: |
|
|
Det handler bare om at de ikke finner penger til å betale han. De har ikke akkurat erfaring med å styre med europaleague /cl-bonuser der. Det er nesten 100 % klart at han blir og at det handler om detaljer.
https://www.nrk.no/nordla...1.15769988 |
|
| Back to top |
|
 |
|