View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Kai88 Veteran
|
Posted: 10.12.2021 21:12 Post subject: |
|
|
Kamerat Ola wrote: | Apatien tar meg. |
Godt gjort at det tok 5 år. |
|
Back to top |
|
 |
Zarm93 Veteran
|
Posted: 10.12.2021 21:14 Post subject: |
|
|
Bart1 wrote: | Du er ikke enig i at det Rekdal har levert for HamKam, er svært imponerende? |
På hvilken måte er det mer imponerende enn Milojevic (som du var så negativ til) sine to strake opprykk med Mjällby?
Synes det er helt spinnvilt at man kan være mot å hente Milojevic - og samtidig mene at det er mer riktig å hente Rekdal. En trener som er mye lengre unna den type fotball vi vil spille enn det Milojevic er. _________________ Alle må gå. |
|
Back to top |
|
 |
Coma Junior

|
Posted: 10.12.2021 21:20 Post subject: |
|
|
Hva har Rekdal av RBK`s DNA? KR må vel være det stikk motsatte av Eggen eller Knutsen.
Men det hevdes vel om Rekdal blir ny hovedtrener at han var førstevalget hele tiden. Så smeller det neste høst mellom de to oksene.
Dere som er synlige, høylytte og kravstore supportere godtar at Koteng driver klubben deres som en drita full sjømann- Hvorfor?
Det er ikke like stas å slå RBK i dag som det var for 10 år siden, trist. |
|
Back to top |
|
 |
Bart1 Veteran
|
Posted: 10.12.2021 21:23 Post subject: |
|
|
Zarm93 wrote: | Bart1 wrote: | Du er ikke enig i at det Rekdal har levert for HamKam, er svært imponerende? |
På hvilken måte er det mer imponerende enn Milojevic (som du var så negativ til) sine to strake opprykk med Mjällby?
. |
Touche.
Tror bare at Rekdal virkelig ønsker at de lagene han leder skal lykkes, mens jeg hadde en følelse av at Milo har et sterkt ønske om selv å lykkes... |
|
Back to top |
|
 |
Søtvatten Veteran
|
Posted: 10.12.2021 21:28 Post subject: |
|
|
Styrker administrasjonen for å få flere folk på kamp, så ansetter de Kjetil Rekdal. Hvis det skjer så må rett og slett alle i styret være stokk dumme. |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 10.12.2021 21:33 Post subject: |
|
|
Otto Ulseths forslag blir jo faktisk geniale sett opp hva Bratseth & co kommer opp med. |
|
Back to top |
|
 |
Hulken Rutinert
|
Posted: 10.12.2021 21:36 Post subject: |
|
|
Ryktes at Bernt Hulsker er ønsket som assistent. Gauseth skal vel også være på blokka i en eller annen støtterolle. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 10.12.2021 21:38 Post subject: |
|
|
– Rosenborg sier at de ser på Kjetil Rekdal som en av kandidatene til den ledige jobben i Trondheim. Det ser jeg på som naturlig, med tanke på den prestasjonen han har gjort og den personligheten han er. Det er helt naturlig at han blir nevnt når det er ledige toppjobber i norsk fotball, sier Svele til Discovery.
(...)
– Hva er ståa nå?
– Det må du nesten spørre Ivar Koteng eller Mikael Dorsin om, dette ligger hos RBK. De har informert om at han er en av flere kandidater, og det er det jeg må forhold meg til, sier Svele.
Les mer: HamKam bekrefter Rekdal-henvendelse fra Rosenborg: – Helt naturlig |
|
Back to top |
|
 |
puckno Veteran
|
Posted: 10.12.2021 21:43 Post subject: |
|
|
En Rekdal i motgang... Å jøje meg. Dette er dypt mørke. |
|
Back to top |
|
 |
digre Proff
|
Posted: 10.12.2021 21:45 Post subject: |
|
|
Mener bestemt å huske at han på Eurosport sin direktesending eksplisitt sa at han alltid hadde hatet Rosenborg. Da blir det interessant å se ham spise de ordene. Antar at de finnes i et eller annet arkiv.
Når det tok meg så lang tid å tilgi den lokale helten Iversen for fyllesynging - kommer det til å ta langt lengre tid å tilgi eller akseptere Rekdal.
Det til side - 30 seire på 30 kamper og et målsnitt på 3,5 er vel medisinen på det.  |
|
Back to top |
|
 |
Rbkforalltid Proff
|
Posted: 10.12.2021 21:48 Post subject: |
|
|
Dette er jo full krasj mot det rbk ønsker. De sportslige ansvarlige i rbk må jo være totalt blottet for kompetanse og vi kan ikke utelukke ordet evneveik i denne sammenhengen.
Jeg er sjokkert over hvor lavt nivå dette styret har. Dette holder ikke 5.div nivå. Jeg regner med at det blir stilt mistillitsforslag. Noen annet vil jo være helt merkelig og viser at idrettslagsmodellen ikke fungerer for rbk. |
|
Back to top |
|
 |
nin Rutinert
|
Posted: 10.12.2021 21:53 Post subject: |
|
|
Om de ansetter Rekdal er det spikern i kista for meg. Da er alt engasjement så godt som dødt. Da kan de faktisk heller kjøre på med Ivers og Mini og rykke ned til 3dje, få noen lokale kamper mot Nardo og Blink og tute på.
Føkk alle som har med dette å gjøre. |
|
Back to top |
|
 |
Letterkenny Rutinert

|
Posted: 10.12.2021 21:58 Post subject: |
|
|
Ryker styret må valgkomité følge etter. Og deretter resten av organisasjonen. Alle må gå! Unntatt spillerne, da. De må løpe. |
|
Back to top |
|
 |
Pettergomes Rutinert
|
Posted: 10.12.2021 21:58 Post subject: |
|
|
nin wrote: | Om de ansetter Rekdal er det spikern i kista for meg. Da er alt engasjement så godt som dødt. Da kan de faktisk heller kjøre på med Ivers og Mini og rykke ned til 3dje, få noen lokale kamper mot Nardo og Blink og tute på.
Føkk alle som har med dette å gjøre. |
Bra. |
|
Back to top |
|
 |
MockFrog Junior
|
Posted: 10.12.2021 21:59 Post subject: |
|
|
Hvis dette stemmer og Reka blir ansatt som trener, så forsvinner min siste lille rest av engasjement for klubben og tillit til klubben generelt og ledelsen spesielt. Reka står IKKE for et snev av såkalt "RBK fotball". At Nils Arne presterer å si noe annet får meg virkelig til å lure på om alderen begynner å slå ham veldig hardt.
Jeg kommer til å miste all interesse for å følge laget videre, og om de så rykker ned så kommer jeg bare til å reagere med et skuldertrekk.
Så får dere andre bare komme med kommentarer om "medgangssuporter" og "støtte laget uansett". Jeg har vært innbitt supporter i over 35 år, og husker fortsatt da jeg var på Lerkendal i seriefinalen i 1985, da jeg ble bitt av RBK basillen. |
|
Back to top |
|
 |
Bart1 Veteran
|
Posted: 10.12.2021 22:02 Post subject: |
|
|
Tror han blir sterkt undervurdert her...
Han har jo ganske mye resultater å vise til. Da han overtok etter Tom Nordli, rykket VIF opp i Eliteserien igjen - året etter vant han cupen - for så å bli seriemester i 2005.. Den lengstsittende treneren i VIF sin nyere historie.. Så var han trener for Kaiserslautern, for så å føre Ålesund til Cupgull, for så å føre Ålesund til en historisk fjerdeplass, for så å føre Ålesund til nok et cupgull. I år har han overraskende ført HamKam som en suveren vinner av førstedivisjonen... I tillegg er han en vinnerskalle og en sterk personlighet. Jeg mener han er den beste kandidaten til å ta oss videre - eventuelt at vi får signert Kjetil Knutsen... Dette er de to eneste norske kandidatene som jeg mener er dyktige nok. |
|
Back to top |
|
 |
WT62 Veteran
|
Posted: 10.12.2021 22:03 Post subject: |
|
|
I Norge så ser jeg Rekdal som en klar #2 av tilgjengelige trenere. Erling Moe i Molde er helt klart meget dyktig, men å hente derfra vil nok medføre opprør hvis det var en mulighet. Geir Bakke, dyktig, men passer ikke i en klubb med så høy temperatur rundt seg.
Setter selvsagt KK på topp, men er like opptatt av om styret forstår at de må ny kompetanse til i assistentleddet også. Der virker vi rimelig utdatert.
Rekdal har en personlighet som passer i spillergruppa nå, men det trodde jeg om Åge også, men der Rekdal er i prime time så var nok Åge mye lenger inn o solnedgangen mentalt enn noen trodde. |
|
Back to top |
|
 |
Zorbeltuss Veteran
|
Posted: 10.12.2021 22:15 Post subject: |
|
|
Ansetter de Rekdal så er det bare å rette mistillit mot hele styret, han har vel strengt tatt kun imponert med Ålesund. Nesten hvem som helst som får kastet så mye penger etter seg til å handle spillere for ville være istand til å ta seriegull i 2005 (og nesten i 2004). _________________ Og forøvrig så er ikke andelen nederlendere i sportslig avdeling stor nok før den når 100% |
|
Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 10.12.2021 22:19 Post subject: |
|
|
WT62 wrote: | I Norge så ser jeg Rekdal som en klar #2 av tilgjengelige trenere. |
Det blir litt som å snakke om Norges nest beste mann på 400 meter hekk, synes jeg. For min del er han bunn tre av norske trenere jeg vil ha i klubben.
Dette blir eventuelt den soleklart mest kontroversielle ansettelsen i klubbens historie, og det sier jaggu ikke lite. _________________ Influencerâ„¢ |
|
Back to top |
|
 |
Kamerat Ola Veteran
Joined: 13 Jan 2014 Posts: 7265 Location: South-west coast exile
|
Posted: 10.12.2021 22:21 Post subject: |
|
|
Kai88 wrote: | Kamerat Ola wrote: | Apatien tar meg. |
Godt gjort at det tok 5 år. |
Jeg er seig, men Kjetil fuckings Rekdal er dråpen. |
|
Back to top |
|
 |
Rexalor Veteran
Joined: 25 May 2009 Posts: 1021 Location: Det lille utlandet
|
Posted: 10.12.2021 22:23 Post subject: |
|
|
Jeg vil heller ha Tettey, Per, Tagseth, Kulego som hovedtrener neste sesong enn Reka, tilnærmet hvem som helst bortsett fra Perry |
|
Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 10.12.2021 22:24 Post subject: |
|
|
Ro ned litt da, husk at det er nok gjerne noen nettaviser som vil ha klikk inne i bildet her _________________ Du och vi, Alfred - du och vi |
|
Back to top |
|
 |
Francisco Clementine Veteran
|
Posted: 10.12.2021 22:25 Post subject: |
|
|
Hulken wrote: | Ryktes at Bernt Hulsker er ønsket som assistent. Gauseth skal vel også være på blokka i en eller annen støtterolle. |
Magne Hoseth går inn som SD |
|
Back to top |
|
 |
Sløvsekken Veteran

|
Posted: 10.12.2021 22:28 Post subject: |
|
|
Bernt Hulsker er nå i det minste småvittig. Men hvor skal Daniel Berg Hestad og Petter Rudi inn ? |
|
Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 10.12.2021 22:31 Post subject: |
|
|
Jeg setter pris på de som prøver å mane positivitet inn i emnet Kjetil Rekdal, og joda de har noen gode poenger, men f...f... altså jeg sa jeg skulle chille til Mandag, men blir det Reka så tror jeg ikke at jeg klarer noe mer... Det blir for hard kost for en Trønder altså.
Spørsmålet er hva gjør klubben når det kommer 500-1000 på kampene? _________________
Neeskens wrote: | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
Emilie wrote: | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
Back to top |
|
 |
|