View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
ibejnar Veteran
|
Posted: 06.12.2021 21:11 Post subject: |
|
|
RS wrote: | Faen. Knutsen hadde vært så rett mann.
-Rett spillestil. Prosessorientert. Rolleorientert. Ufravikelig. Offensiv. Tenker kontinuitet og langsiktighet.
-Voksen. Kravstor. Tydelig. Autoritet.
-Ville fått med seg hele Trøndelag, klubb, spillere mm. Alle ville dratt i samme retning.
En stor nedtur om det stemmer at han har takket nei. Timinga var særs god. Når vi nå har ventet i seks måneder, tåler vi å vente til serien er avsluttet til helga også. |
Helt enig heri. Det er en katastrofe vi ikke får ham. |
|
Back to top |
|
 |
Neeskens Veteran
|
Posted: 06.12.2021 21:17 Post subject: |
|
|
Koteletten har vel blitt snurt og sur av å vente på KK og ikke bare få det som han vil. Spontan reaksjon...
Noen må få han til å roe seg ned og bruke hodet..
Dette er for viktig til at han presser frem en haste avgjørelse
Hvis noen fra styret er her inne så må de tørre å ta denne kampen med koteng _________________ Medløpere. |
|
Back to top |
|
 |
Rbkforalltid Proff
|
Posted: 06.12.2021 21:21 Post subject: |
|
|
Skal liksom Knutsen være alt for rbk? Alt annet betyr nedgang ? Kan ikke være slik at alt avhenger svar Knutsen sier ja. Jeg er mer bekymret for inkompetansen som fortsatt er i klubb, styre og ellers rundt klubben. |
|
Back to top |
|
 |
EspN Veteran
|
Posted: 06.12.2021 21:22 Post subject: |
|
|
Nå må mann gi klubben litt kred for vise at klubben er attraktiv for andre trenere,og at knutsen kan ikke bruke 2 år på bestemme seg.
NÃ¥ har vi itillegg backup.
NÃ¥ er ballen gitt til knutsen,kanskje kommer han krypende? |
|
Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 06.12.2021 21:24 Post subject: |
|
|
Det eneste som har kommet ut er at Knutsen har sagt nei, så det er greit å inntil videre ikke spekulere så mye - synes jeg. Om det ble nei indirekte gjennom et manglende ja, har vi lært at det kan straffe seg å la tiden gå for lenge.
Knutsen er tydeligvis ikke hypp nok på jobben til å si ja (innen rimelig tid), og det er ikke så mye å gjøre med. Vi "tvang" jo Horneland for noen år siden, og det var jo ikke akkurat heldig.
Det er ingen vits i å bruke tid på det vi ikke får gjort noe med, sa mester Eggen. _________________ Influencer™ |
|
Back to top |
|
 |
ÆØÅ Junior
|
Posted: 06.12.2021 21:25 Post subject: |
|
|
Tyholt wrote: | Kan det være at vi taper KK på Micke?
DÃ¥rlig kjemi?
Påfallende at Micke går for det kjente via felles agentfelleskap i allsvenskan.
Bjørnebye misset Hjulmand. Micke misset KK. |
Koteng misset begge to..
Det viktigste for klubben skjer i februar. |
|
Back to top |
|
 |
Sløvsekken Veteran

|
Posted: 06.12.2021 21:26 Post subject: |
|
|
EspN wrote: |
NÃ¥ er ballen gitt til knutsen,kanskje kommer han krypende? |
Milos er i Trondheim, så det er nok kjørt. |
|
Back to top |
|
 |
O-Rex Veteran

Joined: 30 Aug 2005 Posts: 2153 Location: Oslo, 54 mil fra Mekka
|
Posted: 06.12.2021 21:29 Post subject: |
|
|
Hvis Knutsen ikke kan bestemme seg er jeg enig i strategien vi kjører nå. Nå er han nødt til å bestemme seg for om RBK er noe eller ikke. Vi kan ikke sitte i Kasper H-suppa en gang til.
Det er ikke bare KK som kan trene RBK. _________________ Her burde det stått noe kult. |
|
Back to top |
|
 |
oxbailla Veteran
|
Posted: 06.12.2021 21:30 Post subject: |
|
|
abjoern wrote: |
Vil se fryktelig uprofesjonelt ut. Milos kan jo ikke uten videre dra tilbake til Hammarby nå.
Nå er det etter alle solemerker kjørt med Knutsen. Det er greit om vi var utålmodige, men håper virkelig vi stilte et ultimatum først. |
Vil heller si at det er fryktelig uprofesjonelt om de har stilt et ultimatum til lederen for en konkurrerende klubb som spiller om seriegull.
Som en annen nevnte: hvis man ikke har is i magen til å vente til serien er ferdigspilt om seks dager - etter å ha visst om Hareides avgang i et halvt år - er det veldig merkelig.
Så la oss håpe for de involverte lederne i klubbens skyld at det ikke stemmer at de har prøvd å presse fram en avgjørelse fra Knutsen før sesongen er ferdigspilt, som jeg antar han har signalisert at han vil gjøre før han gir et endelig svar.
Ellers er jeg enig i at dagens utvikling nok betyr at Milos havner her - for hvordan kan han gå tilbake til Hammarby etter denne uspiselige manøveren mot klubben og fansen?
Men hvis han kan opptre såpass lite lojalt mot arbeidsgiver etter 5 måneder i Hammarby, så har jeg liten tro på at det blir annet enn nye år med rot, bråk og kaos i RBK med serberen og hans apparat på plass. Dyrt høres det ut, også. |
|
Back to top |
|
 |
Troillongan Veteran
|
Posted: 06.12.2021 21:30 Post subject: |
|
|
O-Rex wrote: | Hvis Knutsen ikke kan bestemme seg er jeg enig i strategien vi kjører nå. Nå er han nødt til å bestemme seg for om RBK er noe eller ikke. Vi kan ikke sitte i Kasper H-suppa en gang til.
Det er ikke bare KK som kan trene RBK. |
Enig. Husker det var en som ble kalt usmakelig til slutt med vinglingen sin. Ser i alle fall ut til at vi, prosessmessig, har lært av Hjulmann sagaen _________________ I kvit å svart.. |
|
Back to top |
|
 |
Buran Senior
|
Posted: 06.12.2021 21:32 Post subject: |
|
|
Hvis det stemmer at KK ikke har sagt nei, kan det kun bety at han fikk frist til 1 desember. Han har brukt 3 måneder og har ikke klart å bestemme seg, da synes jeg det er greit at vi setter ned foten. Samtidig er jeg enig i at en KK som hadde vært tydelig på at han ønsket seg til RBK hadde vært 10 av 10! |
|
Back to top |
|
 |
Carl Veteran
|
Posted: 06.12.2021 21:32 Post subject: |
|
|
Selvsagt kan vi ikke vente på Knutsen i det uendelige, men når man nå er helt på oppløpssida og ei uke til serie og e-cup er avgjort, mener jeg vi hadde tålt å vente. Og så er det sikkert mye vi ikke vet om hva som er sagt mellom partene, men sett utenfra virker det rart å kutte båndene nå. |
|
Back to top |
|
 |
Macha Veteran

|
Posted: 06.12.2021 21:34 Post subject: |
|
|
Jeg er enig i det isolert sett, men hvorfor skulle RBK sette en frist 1.desember, og ikke etter ES er ferdigspilt, eksempelvis 15.desember?
Jeg tenker at det må være forhold på Hammarby/Milos side som isåfall bestemmer det, og klubben kan ikke bli sittende uten hverken Knutsen eller Milos. I og for seg en riktig vurdering. |
|
Back to top |
|
 |
Hulken Rutinert
|
Posted: 06.12.2021 21:36 Post subject: |
|
|
B/G har ennå ikke vunnet ES. Det ville vært uprofesjonelt av KK å gi RBK et ja før sesongen er over. KK fremstår som en fornuftig og særdeles ryddig mann som vet at det mest sannsynlig vil bli lekket til media om han ga de på brakka et ja før sesongen var over. Han vil ha 110% fokus inn mot siste kamp og ikke ytre uro. Spesielt uro som "Knutsens siste kamp" el.
Om Milos blir ansatt pga utålmodighet på Brakka er det en skandale av dimensjoner.
Har han bestemt seg for å si nei til RBK, så er det selvfølgelig en annen sak. |
|
Back to top |
|
 |
Lamagu Senior
|
Posted: 06.12.2021 21:39 Post subject: Penger spart |
|
|
Kjør på med nok en søppel-trener uten resultater å vise til. Billettpenger spart det. |
|
Back to top |
|
 |
sukram Veteran
|
Posted: 06.12.2021 21:41 Post subject: |
|
|
Neeskens wrote: | Koteletten har vel blitt snurt og sur av å vente på KK og ikke bare få det som han vil. Spontan reaksjon...
Noen må få han til å roe seg ned og bruke hodet..
Dette er for viktig til at han presser frem en haste avgjørelse
Hvis noen fra styret er her inne så må de tørre å ta denne kampen med koteng |
Koteng fremstilles alltid som mr. Steinbrenner. Han er litt egenrådig, han er ikke rasende psykotisk. Jeg tror ikke resten av styret behøver å binde ham fast. |
|
Back to top |
|
 |
orkdal,n Rutinert

|
Posted: 06.12.2021 21:42 Post subject: |
|
|
Det virker merkelig om Rbk har pushet KK for å få et svar rett i serieavslutningen. Enten er de i samtale med begge, eller så har KK gitt Rbk et negativt svar uavhengig av en tidsfrist.
Koteng har hele tiden sagt at de ikke har operert med noe tidsfrist. _________________ Nattbussen går halv ett! |
|
Back to top |
|
 |
Neeskens Veteran
|
Posted: 06.12.2021 22:01 Post subject: |
|
|
Sukram
Ingen i det styret tørr eller orker si i mot koteng. Det høres ut som du kjenner ham og da vet du godt hver jeg mener _________________ Medløpere. |
|
Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 06.12.2021 22:03 Post subject: |
|
|
Ganske sikker på at dette er et behandlingsutspill fra vår Store sol og leder for å vise handlekraft og legge press på KK.
Den absolutt taperen her kan jo bli Milos som neppe vil være særlig populær i Hammarby om han kommer krypende hjem uten kontrakt... _________________
Neeskens wrote: | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
Emilie wrote: | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
Back to top |
|
 |
hamilton Junior
|
Posted: 06.12.2021 22:07 Post subject: |
|
|
Blir vanskelig for Milos å komme tilbake til Hammarby etter denne visitten, så regner med det er done deal. Svenske-Twitter er on fire. |
|
Back to top |
|
 |
Sløvsekken Veteran

|
Posted: 06.12.2021 22:08 Post subject: |
|
|
Neeskens wrote: | Sukram
Ingen i det styret tørr eller orker si i mot koteng. Det høres ut som du kjenner ham og da vet du godt hver jeg mener |
Du tror Karen Espelund, som alene frontet kvinnefotballen mot gubbeveldet i NFF lar seg skremme av Koteng ? Eller Samdal, eller Harsvik, eller Bratseth for den del ? Tror jaggu du skal gjøre deg litt bedre kjent med hvem som faktisk sitter i det styret. Koteng er langt i fra noen diktator i RBK. |
|
Back to top |
|
 |
skien88 Veteran
|
Posted: 06.12.2021 22:12 Post subject: |
|
|
At det er noen her inne som fortsatt håper på Kjetil Knutsen er bare tragisk. Løpet er kjørt der, Milos blir vår neste trener. Er skeptisk men spennende med en utenlandsk trener. |
|
Back to top |
|
 |
Bart1 Veteran
|
Posted: 06.12.2021 22:17 Post subject: |
|
|
skien88 wrote: | At det er noen her inne som fortsatt håper på Kjetil Knutsen er bare tragisk. Løpet er kjørt der, Milos blir vår neste trener. Er skeptisk men spennende med en utenlandsk trener. |
Det logiske har hele tiden vært at KK ikke vil bli trener for oss - såpass bakkekontakt har jeg, men signalene vi har fått har vært såpass gode - samtidig som at det ville ha vært fantastisk for oss. Jeg velger derfor å håpe i det lengste, på at KK endrer mening... |
|
Back to top |
|
 |
Rbkforalltid Proff
|
Posted: 06.12.2021 22:38 Post subject: |
|
|
Tror virkelig folk at KK kommer når de har fått Milos hit i dag? |
|
Back to top |