English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Kjetil Knutsen
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 48, 49, 50 ... 114, 115, 116  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Bomaan94
Junior

PostPosted: 17.11.2021 12:56    Post subject: Reply with quote

Ivar Koteng wrote:
– Jeg kan ikke si noe mer enn jeg har sagt før. Vi er inne i en spennende fase, og håper på avklaring ganske snart. At vi har det ved sesongslutt, og kan annonsere et spennende opplegg, sier han til Adresseavisen.
[/quote]

Skremmende likt før Horneland ble ansatt, de skulle hente en knall god trener.

Skal ikke forundre meg at KK glipper også Maalen står klar på Brakka veldig snart!
Back to top
View user's profile Send private message
Bananskrue
Veteran

PostPosted: 17.11.2021 12:57    Post subject: Reply with quote

Da jeg var en ung og sprek student bestemte jeg meg for å begynne med fallskjermhopping til tross for massiv høydeskrekk. Hoppinstruktøren min var en skikkelig kjekk og sjarmerende type som het Halvar. Nå er jeg ikke spesielt skeiv, men Halvar var en fyr jeg ville hoppet i døden for.

Knutsen er for meg nå litt samme typen. Gi ham fem år, la han sitte ut, så får vi heller hoppe i døden sammen. Jeg gidder ærlig talt ikke mer frem og tilbake hvert år med ny trener. Om KK nå ikke får det til kan vi i det minste stadfeste en gang for alle at problemene våre ligger andre plasser enn trenerfronten.
Back to top
Troillongan
Veteran

PostPosted: 17.11.2021 13:00    Post subject: Reply with quote

Da får vi håpe beslutningen er tatt der oppe i nord. Forhåpentligvis hadde møtet vart til langt utpå dagen om de nå måtte ha startet plan B.
Kamerat Ola
Veteran

PostPosted: 17.11.2021 13:13    Post subject: Reply with quote

Blir Knutsen ny trener kan man se på det som en slags syretest for klubben; Han har på mange vis alle forutsetninger til å lykkes på et vis som virkelig er forenelig med hvordan klubben og supporterne vil spille fotball. Han har knust rekorder med et lag som har langt mindre ressurser enn det vi har. Han har gjenskapt lag gang på gang, med spillere som vanligvis ikke ville blitt vurdert som gode nok for oss. Han har skapt knallgode kollektiv med en offensiv innstilling og vunnet med en slik holdning til fotball. Hvis ikke han lykkes er det noe alvorlig feil med klubben i mine øyne.
Back to top
Trolljkar
Rutinert

PostPosted: 17.11.2021 13:16    Post subject: Reply with quote

Hjertet mitt tåler ikke en reserveløsning nå Rolling Eyes

Kom Knutsen, frels oss fra de onde for riket er ditt og makten og æren i evighet! Engel/uskyldig
Back to top
Bart1
Veteran

PostPosted: 17.11.2021 13:42    Post subject: Reply with quote

Bananskrue wrote:

Knutsen er for meg nå litt samme typen. Gi ham fem år, la han sitte ut, så får vi heller hoppe i døden sammen. Jeg gidder ærlig talt ikke mer frem og tilbake hvert år med ny trener. Om KK nå ikke får det til kan vi i det minste stadfeste en gang for alle at problemene våre ligger andre plasser enn trenerfronten.

Amen, men det kommer aldri i verden til å skje. Psykologien innen RBK er knallhadr, når det butter for en trener. Og det vil det... Husk bare Kåre som tok fem av seks titler og fikk sparken fordi man ikke så noen utvikling... Jeg tviler på KK klarer å få samme resultater, like raskt som Kåre. Får bare håpe at vi lar han sitte - selv når resultatene ikke kommer. Alle opplever motgang, før eller siden - det vil også KK gjøre her hos oss..
Back to top
sidney
Veteran

PostPosted: 17.11.2021 13:45    Post subject: Reply with quote

Tror det er bred enighet om at ting ikke fungerer nå. Det som etterlyses er framgang. Om KK får en god eller dårlig start, er nok ikke det avgjørende, men at man ser at spillere finner roller, og at spillet setter seg mer og mer. Det vi savner er framgang. Mye ligger nok også på attityd. Det er nesten trist hvor vanskelig vi kommer til sjanser, og hvor lett vi slipper inn mål.

Det er også noe med å få spillere gode. Mange spillere presterer i da bedre utenfor RBK, og talenter blir hauset opp når de signeres, uten at de føler de satses på. Rollespillere med tillit.

Gleder meg til Knudsen. HÃ¥per RBK kan ta steget opp til Glimt.
Kamerat Ola
Veteran

PostPosted: 17.11.2021 13:53    Post subject: Reply with quote

Spesialpod i Rasmus&Saga om trenerjakta idag.
Back to top
Bart1
Veteran

PostPosted: 17.11.2021 14:02    Post subject: Reply with quote

Bananskrue wrote:

Amen, men det kommer aldri i verden til å skje. Psykologien innen RBK er knallhadr, når det butter for en trener. Og det vil det... Husk bare Kåre som tok fem av seks titler og fikk sparken fordi man ikke så noen utvikling... Jeg tviler på KK klarer å få samme resultater, like raskt som Kåre. Får bare håpe at vi lar han sitte - selv når resultatene ikke kommer. Alle opplever motgang, før eller siden - det vil også KK gjøre her hos oss..
Back to top
frank
Proff

PostPosted: 17.11.2021 14:07    Post subject: Reply with quote

Bart1 wrote:

Tror du tar veldig feil. Klubben var nesten villig til å gå under sammen med Horneland før han selv kastet inn håndkledet, og det kommer til å sitte betraktelig lengre inne å sparke en trener som vi helt åpenlyst har siklet etter i flere år.

Sammenligningen med Kåre er heller ikke spesielt god. Kåre ble sparket, ikke fordi han ikke hadde progresjon, men fordi prestasjonene var i fritt fall. Siden den gang har vi brent oss på å ansette trenere som skal tilføre noe nytt. Nå har vi gjort noe så uvanlig (for oss) som å ansette en trener som har en filosofi som passer med klubbens filosofi. Å sparke Knutsen (om han blir ansatt) blir derfor som å kaste ut vårt eget tankegods.

Begge deler gjør at Knutsen kommer til å sitte tryggere, og få mer tålmodighet, enn noen annen norsk trener. Hvis det skal skiftes ut noe i klubben, kommer det til å være mange som står foran han i køen
"At folk drar opp Kåre Ingebrigtsen er helt tullete. Ikke er han god trener og attpåtil en helt for jævlig fyr som fikk vondt i stoltheten og gikk til sak mot klubben. Rettssak som loppet klubben for millioner. Sann historie"
- Flabbergast
Back to top
Trondhjemsen
Proff

PostPosted: 17.11.2021 14:40    Post subject: Reply with quote

Kamerat Ola wrote:
Spesialpod i Rasmus&Saga om trenerjakta idag.

Dessverre ikke noe nytt her.
Nidarosballklubb
Rutinert

PostPosted: 17.11.2021 15:07    Post subject: Reply with quote

Dose dagene er kanskje de mest spennende for Rosenborgs del på mange år. Blir nesten uvel jeg Razz
Back to top
Brera
Proff

PostPosted: 17.11.2021 15:13    Post subject: Reply with quote

Aldri vært innom rbkweb så mye før noen gang.
Back to top
eksil
Veteran

PostPosted: 17.11.2021 15:30    Post subject: Reply with quote

Bananskrue wrote:
Gi ham fem år, la han sitte ut, så får vi heller hoppe i døden sammen. Jeg gidder ærlig talt ikke mer frem og tilbake hvert år med ny trener. Om KK nå ikke får det til kan vi i det minste stadfeste en gang for alle at problemene våre ligger andre plasser enn trenerfronten.

Enig.

Dette er tidenes mulighet for Kjetil Knutsen. Han vil få mer tålmodighet og tid enn noen Rosenborg-trener noen gang har hatt.

Folk er som du sier, helt ødelagt av mangel på kontinuitet og gjenkjennbar strategi og opplegg. Meg selv inkludert.

Orker ikke mer. Velkommen Knutsen. Du kan senke skuldrene her og gjøre det du kan best. Prøv deg frem, feiling er lov. Bygg din greie over tid.

Sees!
robbie
Veteran

PostPosted: 17.11.2021 15:38    Post subject: Reply with quote

Innlegget til Eksil burde rammes inn.
Back to top
nidaros997
Veteran

PostPosted: 17.11.2021 15:39    Post subject: Reply with quote

Troillongan wrote:
Da får vi håpe beslutningen er tatt der oppe i nord. Forhåpentligvis hadde møtet vart til langt utpå dagen om de nå måtte ha startet plan B.

Jeg har sikre kilder på at Kenny Cooper blir presentert som ny hovedtrener i pausen på neste hjemmekamp!

Regner med at Adressa er på saken nå. Blir kronikk med Løfaldli og ny podcast med R&S i Adressa i morra!

P.S. Nidaros var først ute med saken. Bak betalingsmur.
Back to top
robbie
Veteran

PostPosted: 17.11.2021 15:48    Post subject: Reply with quote

I følge sikre kilder vil kronikken omhandle at Rosenborg egentlig ikke trenger trener, og at de kan bli bedre av å bruke mere tid i Bymarka med ski på beina. Han skryter av at Cooper har volum og er flink til å springe.
Back to top
Pappelg
Veteran

PostPosted: 17.11.2021 15:52    Post subject: Reply with quote

eksil wrote:
Bananskrue wrote:
Gi ham fem år, la han sitte ut, så får vi heller hoppe i døden sammen. Jeg gidder ærlig talt ikke mer frem og tilbake hvert år med ny trener. Om KK nå ikke får det til kan vi i det minste stadfeste en gang for alle at problemene våre ligger andre plasser enn trenerfronten.

Enig.

Dette er tidenes mulighet for Kjetil Knutsen. Han vil få mer tålmodighet og tid enn noen Rosenborg-trener noen gang har hatt.

Folk er som du sier, helt ødelagt av mangel på kontinuitet og gjenkjennbar strategi og opplegg. Meg selv inkludert.

Orker ikke mer. Velkommen Knutsen. Du kan senke skuldrene her og gjøre det du kan best. Prøv deg frem, feiling er lov. Bygg din greie over tid.

Sees!

Tommel'n opp! Tommel'n opp!
Back to top
Bart1
Veteran

PostPosted: 17.11.2021 15:53    Post subject: Reply with quote

eksil wrote:
Bananskrue wrote:
Om KK nå ikke får det til kan vi i det minste stadfeste en gang for alle at problemene våre ligger andre plasser enn trenerfronten.

Enig.

Sees!

Hvor mange ganger har vi sagt at "denne treneren bør få tid og med han, vil vi se om det er treneren eller resten det er feil med"... Det er aldri ledelsen sin feil, og trenere har blitt byttet ofte de siste 20 årene..

Nå må vi også stå ved dette og ikke gå tilbake til å ville sparke han, når motgangen kommer - for den kommer også...
Back to top
robbie
Veteran

PostPosted: 17.11.2021 16:38    Post subject: Reply with quote

Bart1 wrote:
Hvor mange ganger har vi sagt at "denne treneren bør få tid og med han, vil vi se om det er treneren eller resten det er feil med"... Det er aldri ledelsen sin feil, og trenere har blitt byttet ofte de siste 20 årene..

Av trenerne som har blitt ansatt de siste 20 årene, er det vel bare Hamren i 2008 som har fått unison begeistring på samme måte som Knutsen får nå. Dette kan ikke sammenlignes med når styret snakket om å gi tid til Perry 1,2,3, Janne og Horneland. Da var supporterne allerede på bakbeina.
Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 17.11.2021 16:47    Post subject: Reply with quote

Supporterne var temmelig kjølige da Kåre ble hentet også. Var vel ingen som kunne forestille seg at han skulle gjøre det så bra.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Zorbeltuss
Veteran

PostPosted: 17.11.2021 17:04    Post subject: Reply with quote

Øh, har vi fremdeles folk her som ikke forstår hvorfor Kåre måtte pakke sammen sakene sine?

Knutsen er sannsynligvis såpass dyktig at han vil takle nedturene fint så lenge han og laget klarer å ignorere hylekoret.
Bye
Veteran

PostPosted: 17.11.2021 17:14    Post subject: Reply with quote

Det jeg liker nesten mest er at han har satt krav til å få med egen assistenttrener. Alt for lite rotasjon i apparatet i Rosenborg det siste tiåret.
Mustrum Ridcully
Legende

PostPosted: 17.11.2021 17:22    Post subject: Reply with quote

Det var jo også på grunn av den berømte grundige prosessen da, Kåre var vikar samtidig som den grundige prosessen pågikk og etterhvert som tiden gikk viste det seg at de sannsynligvis ikke hadde noen på blokka men prøvde å vinne tid. Og så hadde de råflaks med Kåre og valgte å fortsette med ham. Det var jo mye det kritikken gikk på, at klubben famler i blinde.

Defensiv motspillstrener eller en fra Michels-skolen, det er jo egentlig hipp som happ er det ikke?
JB
Veteran

PostPosted: 17.11.2021 17:24    Post subject: Reply with quote

Hedon wrote:
Supporterne var temmelig kjølige da Kåre ble hentet også. Var vel ingen som kunne forestille seg at han skulle gjøre det så bra.

Nei det var nok få som kunne se for seg at en forhenværende bilselger skulle bli sånn suksesstrener for RBK som faktisk Kåre ble, de 4 årene han fikk.
Like lite som noen kunne forestille seg at nå vel 3 år senere, er samme Kåre gått fra å være Legende i RBK, til å bli en Mr. nobody.. en vi ikke engang gidder bry oss om. Som vi bare hånler av, og som er strøket fra RBK-historien for alltid. Det er liten tvil om at veien fra å være genierklært frelser til Judas er kort i trøndersk fotball. Dette risikerer også Ketil Knutsen, om han våger seg på jobben som trener i norges mest krevende klubb..
Akkurat nå virker hele Trøndelag å vente på Knutsen, og ser på han som en frelser.. Men skulle det mot formodning «gå åt skogen» allerede i første sesong, og resultatene uteblir.. da er veien kort til å bli erklært en ny Horneland…
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 48, 49, 50 ... 114, 115, 116  Next
Page 49 of 116

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb