English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Rosenborg - Sandefjord
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  

Hvem var beste Rosenborg-spiller?
Faye
0%
 0%  [ 0 ]
Reitan
1%
 1%  [ 1 ]
Hovland
0%
 0%  [ 0 ]
Vagic
1%
 1%  [ 1 ]
Andersson
0%
 0%  [ 0 ]
Skjelbred
4%
 4%  [ 3 ]
Tagseth
7%
 7%  [ 5 ]
Holse
66%
 66%  [ 42 ]
Ceide
1%
 1%  [ 1 ]
Holm
1%
 1%  [ 1 ]
Vecchia
14%
 14%  [ 9 ]
Skarsem
0%
 0%  [ 0 ]
Islamovic
0%
 0%  [ 0 ]
Total Votes : 63

Author Message
Sløvsekken
Veteran

PostPosted: 26.10.2021 13:51    Post subject: Reply with quote

Flaut med 17500 solgte billetter i kjipt høstvær mot Sandefjord, mens Covid fortsatt i høyeste grad er relevant ? Hvilken planet lever du på ?

Forventningene til laget er veldig enkle. Vi skal være det beste laget i Norge. Det som er flaut er at vi blir utkonkurrert av klubber med 1/5 av budsjettet vårt. Det er faktisk ikke for mye forlangt at RBK skal være bedre enn Kristiansund og Bodø Glimt. Er vi ikke det er det rett og slett gjort en alt for dårlig jobb. Så stor forskjell er det faktisk på ressursgrunnlaget til klubbene.
Back to top
View user's profile Send private message
ballbingen
Veteran

PostPosted: 26.10.2021 14:52    Post subject: Reply with quote

Heldigvis er det ikke så enkelt (jfr ressursgrunnlag, resultat og våre tidligere stolte meritter i Europa).

Jeg tror Lerkendalpublikummet har en uheldig kombinasjon av store krav og bortskjemthet, samt at trøndere flest er et tregt folkeslag. Noen forsvant da KI fikk sparken, noen forsvant da Horneland gjorde laget enda mindre gjenkjennelig, noen forsvant da den gamle "svikeren" Åge Hareide kom tilbake, noen forsvant da Koteng ble gjenvalgt. Ikke så mange nye har funnet grunner til å komme i samme periode. Vi må begynne å vinne igjen før folk kommer tilbake. Når det er sagt så synes jeg det var rett så trivelig på søndag. Fra mitt ståsted opplevdes det som ganske fullt, selv om noen hevder at det var veldig mange tomme seter. På et tidspunkt dro folk opp mobilene sine og pekte LED-lysene mot banen. Det så ganske kult ut. Kan se for meg at det kunne vært en fin tradisjon på kveldskamper, akkompagnert av feks Rosenborgsangen eller noe annet som hele stadion kunne slenge seg med på...

Folk kommer tilbake når vi kjemper om gull igjen, så enkle er bortskjemte trøndere. Mest bekymret er jeg likevel for at Øvre Øst var såpass glissent.
Back to top
WT62
Veteran

PostPosted: 26.10.2021 15:25    Post subject: Reply with quote

Synes det var greit med folk. Var nok komboen drittvær,litt kjedelig motstander og ManU-Liverpool som gjorde det litt glissent på ØØ
Back to top
MkBerg
Veteran

PostPosted: 26.10.2021 19:53    Post subject: Reply with quote

^Trodde Kjernen kom for å se Rosenborg, jeg.
Back to top
ODN
Veteran

PostPosted: 27.10.2021 15:12    Post subject: Reply with quote

Sløvsekken wrote:
Flaut med 17500 solgte billetter i kjipt høstvær mot Sandefjord, mens Covid fortsatt i høyeste grad er relevant ? Hvilken planet lever du på ?

Forventningene til laget er veldig enkle. Vi skal være det beste laget i Norge. Det som er flaut er at vi blir utkonkurrert av klubber med 1/5 av budsjettet vårt. Det er faktisk ikke for mye forlangt at RBK skal være bedre enn Kristiansund og Bodø Glimt. Er vi ikke det er det rett og slett gjort en alt for dårlig jobb. Så stor forskjell er det faktisk på ressursgrunnlaget til klubbene.

Du ville hadd et fryktelig godt argument, men bare hvis tallet ditt ikke var preget av at sponsoren hadde kjøpt 10.000 billetter. Nå var jeg som vanlig på kampen, og selv om jeg er svaksynt - så burde da synet mitt være sånn passe greit med linser på. Personlig, så sliter jeg veldig med å tro at det var i nærheten av 17.500 på kampen - med mindre det lå noen tusen supportere under setene sine.

Du skal jo i alle fall ha for forsøket, og disse lave tallene er dessverre en gjenganger. Vi er en gjeng med bortskjemte medgangssupportere, som ikke håndterer motstand. Du betviler litt humoristisk hvilken planet jeg er på, men jeg stiller virkelig spørsmålstegn til din virkelighetsoppfatning - dersom du tror at norsk fotball opererer med så store midler at lag som B/G ikke skulle klare å konkurrere med oss, når måten de har styrt laget de siste årene er på et høyt nivå. Legger den død der, så møter jeg vell deg på Lerkendal når laget begynner å vinne igjen.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Page 8 of 8

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb