English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Framtidige trenerkandidater
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 622, 623, 624 ... 779, 780, 781  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
ibejnar
Veteran

PostPosted: 23.10.2021 11:41    Post subject: Reply with quote

Neeskens wrote:
Jeg tror fortsatt at du er mere attraktiv hvis du lykkes i RBK kontra andre norske klubber. Vi er fortsatt det eneste norske laget med et visst navn internasjonalt selv om Molde har vært bedre enn oss de siste årene internasjonalt.
Men jeg tror ikke det er mange lag utenfor Norge som tenker på norske trenere som attraktiv.
Berg og Sunny hadde jo store karriere i utlandet og var kjente navn.
Knudsen kan maks være aktuell for Sverige tippet jeg.
Danskene liker ikke norsk fotball.
Jeg håper også Knutsen bytter ut T.Henriksen og Forsåvidt Hansen også.

Jeg tror lige præcis FC København vil kunne lidt den form for offensiv attraktiv forbold. De slider med Jess Thorup i øjeblikket og før det havde de jo Solbakken der med sit meget stringente og lidt forældede 4-4-2 skaffede dem eminente resultater. Men spillet var der ikke mange der roste. Thorup ses af mange som en midlertidig løsning og jeg tror den næste de henter skal bygge et helt nyt og mere ungdommeligt hold op også med egne talenter. De har stadig økonomi til at hente spillere udefra men slet slet ikke som før Corona. Knutsen om han så er norsk kunne være et super bud. Kan også læse på flere Fan fora at han er et ønsket navn. Men jeg har jo også set Åge navn som en mulighed.
Back to top
View user's profile Send private message
Troillongan
Veteran

PostPosted: 23.10.2021 12:41    Post subject: Reply with quote

ace wrote:
Har lest en del innlegg her siden torsdag kveld og det virker som at flertallet tror at Knutsen nå vil vasse i tilbud blant mellomsjiktet av europeiske klubber. Kanskje på tide å stikke fingeren i jorda litt? Det er et fåtall av seriøse klubber som baserer sine valg av neste trener på resultatet av en enkeltstående kamp. Så tror neppe han vasser i tilbud nå, de tilbudene han har, har vært der hele tiden og er basert på helt andre ting enn dette resultatet. Knutsen har nok allerede staket ut sin kurs videre og tatt sin beslutning om neste klubb.

Det er få som baserer seg på kun en kamp, men det er mange som ønsker å se både spillere og trenere mot internasjonal motstand i tillegg før man tar den endelige avgjørelsen. Knutsen, Berg etc der oppe er garantert fulgt av mange klubber og det blir på en måte den siste brikken som faller på plass når de gjør en så bra prestasjon mpt en internasjonal motstander. I tillegg skaper overskriftene såpass interesse at de som ikke kjenner til navnene fra før begynner å undersøke hva som skjer der oppe. Jens Petter Hauge er jo også et eksempel på hva som skjedde etter Milan kampen. Så håpet vårt bør vel være at Knutsen allerede har bestemt seg, eller at han ønsker å gå stigen steg for steg i stedet for å hoppe nokså høyt allerede nå.
Kamerat Ola
Veteran

PostPosted: 23.10.2021 12:45    Post subject: Reply with quote

Jeg tror det er veldig stor forskjell på hvordan klubber vurderer spillere kontra trenere i en slik situasjon. Det er i fordel oss.
Back to top
eksil
Veteran

PostPosted: 23.10.2021 12:54    Post subject: Reply with quote

Men - det er mange fisk i havet. Det er selvfølgelig ikke slik at Knutsen avgjør Rosenborgs fremtid.

Men hvem kan være et godt alternativ? Jeg er nysgjerrig på de danske forslagene. I Norge er det nok bare Knutsen.
Neeskens
Veteran

PostPosted: 23.10.2021 22:02    Post subject: Reply with quote

Jeg føler meg ganske trygg/utrygg på at det ikke er andre aktuelle kandidater på denne listen til koteletten. Ingen de virkelig ønsker seg ihvertfall.
Bodø Glimt og Knudsen er det ikke mange utenfor Norge som har hørt om.
Sverige kunne vært et alternativ men da type Malmø. Ingen andre svenske lag ville fristet tror Jeg
Keenoir
Legende

PostPosted: 24.10.2021 20:23    Post subject: Reply with quote

Solskjær er vel snart ledig igjen om Knutsen skulle glippe.
Back to top
RÃ¥nny
Legende

PostPosted: 24.10.2021 21:07    Post subject: Reply with quote

Hold kjeft.

Men seriøst, han er LANGT ifra god nok.

Det er en grunn til at Molde startet å vinne ligaen etter at han dro.

- Torgeir Børven
Back to top
Hvit mann som pusher 50
Veteran

PostPosted: 24.10.2021 21:16    Post subject: Reply with quote

Skal vel ikke se bort fra at Erling Moe blir ledig på markedet om et par måneder (og da tenker jeg ikke på Venstre-politikeren i Trondheim bystyre) Razz
Bedreviteren
Proff

PostPosted: 24.10.2021 21:28    Post subject: Reply with quote

RÃ¥nny wrote:
Hold kjeft.

Men seriøst, han er LANGT ifra god nok.

Det er en grunn til at Molde startet å vinne ligaen etter at han dro.

God nok for et topp-4 lag i PL, men ikke RBK…LOL

Hvor god han er kan diskuteres, men enhver manager i PL er selvsagt god nok for ES.

NÃ¥r det er sagt; jeg vil ikke ha han Smile
Back to top
Zorbeltuss
Veteran

PostPosted: 24.10.2021 21:40    Post subject: Reply with quote

OGS er der han er utelukkende pga navnet som spiller, og han er åpenbart ikke god nok for PL, han er snarere på nivå med Lars Bohinen tror jeg.

Men han har standingen og personligheten til at det kunne fungert i Man U hvis han var like faglig dyktig som de bedre norske trenerne, dog sannsynligvis kun KK som er flink nok til å kunne lykkes i en topp 5-liga, men nok av nomader i PL og andre steder som ikke har noe der å gjøre men likevel er med på stol-leken i kraft av at de "kjenner ligaen".
ballbingen
Veteran

PostPosted: 24.10.2021 22:55    Post subject: Reply with quote

Jeg argumenterer på ingen måte for OGS som RBK-trener, men en stor oppside med OGS er at han er meget attraktiv for unge talenter.

Skulle han få sparken, har han det kanskje ikke så travelt med å finne sin neste klubb. Jeg tror ikke han er noen god match for RBK uansett... Tror/håper det kun er Knutsen som er aktuell av de med norsk pass.
Back to top
Mikkelsen
Veteran

PostPosted: 24.10.2021 23:37    Post subject: Reply with quote

OGS ville fått RBK til CL.
Back to top
Kai88
Veteran

PostPosted: 25.10.2021 06:24    Post subject: Reply with quote

Jeg tror Mourinho ville fått oss til CL.

Omtrent like sannsynlig som at gullgutten til Molle dukker opp i Trondheim noensinne. Kanskje mer sannsynlig gitt Mous`karriereutvikling i det siste.
Back to top
RÃ¥nny
Legende

PostPosted: 25.10.2021 06:27    Post subject: Reply with quote

Zorbeltuss wrote:
OGS er der han er utelukkende pga navnet som spiller, og han er åpenbart ikke god nok for PL, han er snarere på nivå med Lars Bohinen tror jeg.

Men han har standingen og personligheten til at det kunne fungert i Man U hvis han var like faglig dyktig som de bedre norske trenerne, dog sannsynligvis kun KK som er flink nok til å kunne lykkes i en topp 5-liga, men nok av nomader i PL og andre steder som ikke har noe der å gjøre men likevel er med på stol-leken i kraft av at de "kjenner ligaen".

Tommel'n opp! Tommel'n opp! Tommel'n opp!

- Torgeir Børven
Back to top
Ståle
Veteran

PostPosted: 25.10.2021 08:08    Post subject: Reply with quote

Uavhengig av hva vi (supporterne) ønsker er jeg rimelig sikker på at Koteng kommer til å ta en tlf til OGS i det øyeblikket han blir sparket og Knutsen er utelukket (hva nå enn som skjer sist). Den lista til Koteng og Dorsin består nok bare av et navn gjetter jeg på.
Back to top
Harceïde
Veteran

PostPosted: 25.10.2021 10:39    Post subject: Reply with quote

Mikkelsen wrote:
OGS ville fått RBK til CL.

Hvordan ser du for deg at det skulle gå til? Solskjær er et navn, ingenting mer. Med mindre laget hans kan ligge i blokka og kjøre overganger i 90 minutter, så har han ikke stort å komme med. I possession er han like planløs som 75% av trenerne vi har hatt etter Eggen. Alt handler om å få ballen fram til en dyktig angrepsrekke som forhåpentligvis kan finne på noe selv. Glem tanken om et gjenkjennbart mønster og en kollektiv forse. Roter med formasjoner og gjør uforståelige bytter på løpende bånd - akkurat som i MFK.

Solskjær har kun vært en OK United-trener fordi han "forstår" klubben og har fått de ut av den giftige hverdagen Mou skapte. Isolert sett er han neppe topp 10 av norske trenere.

Knutsen er det åpenbare valget. Og om han ikke lar seg gjøre så jeg nok like blank som styret vårt sannsynligvis er.
Back to top
Zorbeltuss
Veteran

PostPosted: 25.10.2021 10:41    Post subject: Reply with quote

Hadde det vært Koteng som tok de telefonene, ja. Hvis det fremdeles var Bjørnebye, ja.

Dorsin tror jeg kommer til å skyve fra seg den tanken og søke videre.
JB
Veteran

PostPosted: 25.10.2021 11:01    Post subject: Reply with quote

Jeg hørte på NRK sport før kampen i går, og der kom NRK reporter Johannes Børstad med denne opplysningen. K.Knutsen er selvfølgelig RBKs førstevalg. Men det jobbes samtidig konkret med et andre alternativ.
Børstad kunne selvfølgelig ikke komme med noe konkret navn, men han sa at det IKKE er en norsk trener, eller noen som er trener i Eliteserien,
Vedkommende trener et lag i Skandinavia. Ikke mye å bli klok på, men da kan vi i allefall utelukke, Michelsen, Ræka, Sollied, og alle andre som har blitt nevnt her, og vi kan starte nye konspirasjonsteorier
Rayman
Rutinert

PostPosted: 25.10.2021 11:05    Post subject: Reply with quote

Rikard Norling?
Back to top
Letterkenny
Rutinert

PostPosted: 25.10.2021 11:15    Post subject: Reply with quote

Da blir det ikke Perry heller da 😩
Back to top
vegran
Veteran

PostPosted: 25.10.2021 11:16    Post subject: Reply with quote

Kim Bergstrand i Djurgården da muligens?
Back to top
Sløvsekken
Veteran

PostPosted: 25.10.2021 13:04    Post subject: Reply with quote

Blir vel uansett ikke offentliggjort noe før etter sesongen når det er snakk om trenere som er under kontrakt. Kan godt hende avtale er i boks allerede også.
Back to top
RÃ¥nny
Legende

PostPosted: 25.10.2021 13:38    Post subject: Reply with quote

Enig med Harceïde.

Solskjær ble ansatt av 2 gjøker ene og alene fordi han har spilt for klubben. Ingen annen grunn.

Vil man virkelig ha en mann basert på disse to gjøkene sin avgjørelse?

La meg heller spørre folk dette:

Ville du tatt Steve Bruce/Sam Allardyce som ny RBK-sjef?

Mer erfaring. Bedre CV. Vunnet mer enn Solskjær i England.

Svaret er selvsagt nei. Så hvorfor ønsker noen han som RBK-sjef?

Ene og alene pga navnet. Han er hvert fall ikke god nok.

- Torgeir Børven
Back to top
Hvit mann som pusher 50
Veteran

PostPosted: 25.10.2021 14:26    Post subject: Reply with quote

JB wrote:
Jeg hørte på NRK sport før kampen i går, og der kom NRK reporter Johannes Børstad med denne opplysningen. K.Knutsen er selvfølgelig RBKs førstevalg. Men det jobbes samtidig konkret med et andre alternativ.
Børstad kunne selvfølgelig ikke komme med noe konkret navn, men han sa at det IKKE er en norsk trener, eller noen som er trener i Eliteserien,
Vedkommende trener et lag i Skandinavia. Ikke mye å bli klok på, men da kan vi i allefall utelukke, Michelsen, Ræka, Sollied, og alle andre som har blitt nevnt her, og vi kan starte nye konspirasjonsteorier

Hamrén-comeback da sikkert...
RBKgutt
Senior

PostPosted: 25.10.2021 14:32    Post subject: Reply with quote

Syns det er overraskende stille rundt denne trenerjakten. Nesten ingen rykter og ingen uttalelsen fra rbk som driter ut hele trønderlag. Nesten så det er litt urovekkende stille. Kjenner jeg trenger noen løse rykter for å roe sjela mi litt.

Man blir avhengig av kaos av å følge denne klubben Razz
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 622, 623, 624 ... 779, 780, 781  Next
Page 623 of 781

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb