| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
moomoo Veteran

|
Posted: 02.08.2021 15:46 Post subject: |
|
|
Gollum for President
Håper stjernene står sånn på himmelen at det kan være aktuelt med et skikkelig comeback i nær fremtid  _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
| Emilie wrote: | | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
| Back to top |
|
 |
RBKSandvika Veteran

|
Posted: 02.08.2021 16:39 Post subject: |
|
|
Satser på at Dino fortsetter å putte ett mål per kamp fremover  |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 03.08.2021 19:56 Post subject: |
|
|
- Det er klart at det er deilig som spiss å lage mål. Det er deilig å ha kommet i gang, smiler Islamovic til rbkweb.no.
(...)
- Når man vinner kamper, så kommer selvtilliten tilbake. Man begynner å gjøre ting som man kanskje var litt redd for å gjøre tidligere. Når man taper så mange kamper, så begynner man kanskje å tvile. Nå har vi kontroll igjen.
Les mer: - Deilig å ha kommet i gang |
|
| Back to top |
|
 |
Letterkenny Rutinert

|
Posted: 04.08.2021 01:08 Post subject: |
|
|
| Har vi solgt islamovich ennå? |
|
| Back to top |
|
 |
Kom_igjen_troillan Veteran
|
Posted: 04.08.2021 06:52 Post subject: |
|
|
Det hadde vært noe det! Dorsin må svi nå mens jernet er varmt  _________________ – På slutten manglet de bare ett mål på å klare ekstraomganger.
Da angriper man, for de kan ikke score mål så lenge Rosenborg er i angrep.
Sitat Nils Arne Eggen etter 2-0 over BATE  |
|
| Back to top |
|
 |
thomas_katt Rutinert
|
Posted: 04.08.2021 09:17 Post subject: |
|
|
Med tanke pÃ¥ hvor lang tid en RBK-spiss tradisjonelt bruker pÃ¥ Ã¥ begynne Ã¥ score mÃ¥l, er det vel dumt Ã¥ bytte ut Dino akkurat nÃ¥. Da har vi ikke en mÃ¥lgjørende spiss igjen før julegatene er tent 😅 _________________ Ã…TTIÃ…TTE FÆMTIFÆM PÃ… TAVLAAA!!! Ã…TTIÃ…TTE FÆMTI FÆM PÃ… TAVLA! FRODE JOHNSEN HAR SKÃ…RA 3!!!
Det er alt for mange i norsk fotball som tenker langsiktig. Prøv å bli god nå (Nils Arne Eggen)
@thomas_katt på bluesky |
|
| Back to top |
|
 |
Hulken Rutinert
|
Posted: 04.08.2021 11:04 Post subject: |
|
|
Spiller ingen rolle hvor mange han har puttet mot Melhus og Orkla.
Presterer IKKE i de store kampene og slenger rundt seg med stygge etterslenger. FÃ¥ det bort! |
|
| Back to top |
|
 |
eksil Veteran

|
Posted: 04.08.2021 11:10 Post subject: |
|
|
| Vi trenger å bygge opp offensiv samhandling med tempo. Det vil vi aldri få til med den skurtreskeren foran der. Med bedre samhandling skal du ikke se bort ifra at Botheim ville fremstått bedre enn han gjorde hos oss.. |
|
| Back to top |
|
 |
Zorbeltuss Veteran
|
Posted: 04.08.2021 20:17 Post subject: |
|
|
Med bedre samhandling så ville samtlige spillere sett bedre ut enn de har gjort til nå. Også Dino.
Men jeg tviler på at Hareide er fornøyd med kroppspråk og innsats uten ball. _________________ Og forøvrig så er ikke andelen nederlendere i sportslig avdeling stor nok før den når 100% |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 04.08.2021 21:22 Post subject: |
|
|
– Det är alltid skönt att vara Dino, gliser han.
– Men det gikk ikke på skinner tidligere i år?
– Nei, jeg tok en risiko da jeg spilte med en skade. Men det ville jeg ha gjort igjen. Noen ganger må man ta slike risikoer. Det har jeg tidligere også. Men jeg trengte en pause. For meg var det viktig at jeg sa stopp.
(...)
– Juli var en veldig god måned for Dino. Endelig ble han kvitt plagene i lysken. Skaden har gjort det vanskelig for ham, sier Hareide.
– I vinter så Dino veldig sterk ut. Det var synd han fikk problemer da sesongen startet. Han hadde nok scoret flere mål om det ikke var for den skaden.
Les mer: Glad for at han sa stopp: – Jeg tok en risiko |
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 05.08.2021 22:20 Post subject: |
|
|
Var det speidere på kampen i dag så tikker det fort inn bud fra Kina o.l. med kalassifre!
Klassespiller, i dag  _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
| Emilie wrote: | | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
| Back to top |
|
 |
Zorbeltuss Veteran
|
Posted: 15.08.2021 23:55 Post subject: |
|
|
Må si at hvis jeg trente dette RBK-laget så ville Dino ha fått ultimatum snart, ankepunkt en er at han ikke gidder eller evne å jobbe ordentlig i press, så kommer alle disse unødvendige etterslengerne og albuene.
Det jeg tåler nesten verre er holdningene og kroppspråket han viser utpå der. Når han scorer så oppfører han seg mer arrogant enn Zlatan eller Ronaldo avenogtil finner på å gjøre, når han idag nesten fikk en kjempesjanse så sto han som en saltstøtte med øynene bedende opp til himmelen mens han så for seg hele angrepet om igjen i sakte film bare at ballen denne gangen kom fram til ham denne gangen.
Han holdt vel på lenge nok til at Mjøndalen rakk å kontre ballen i tverrligger før han tenkte på å bli med i spillet igjen. Ved et annet tilfelle så ramlet han i en duell, satt der på rompa og så bedende mot dommer med armene utslått lenge etter at fløyteblåseren hadde snudd ryggen.
Jeg tror han har lagt seg for vane å forvente at laget skal spille for ham, at pasningene skal serveres på sølvfat dit hvor han tilfeldigvis finner det passe å stå, at dommerne skal gi ham dødball hvis han taper duellen, at andre skal ta løpene som førsteforsvarer.
Han viser jo at han har god nok fysikk, god nok teknikk, og godt nok fotballhode til å forsvare plassen på topp, men det virker som om han mangler ærgjerrigheten, vinnerskallen og arbeidsmoralen til å levere gode nok prestasjoner på banen til at vi kan ha ham utpå der. Synes ikke han står voldsomt tilbake for Prica f eks rent ferdighetsmessig, men Prica gikk inn helhjertet inn i krigen for at det skulle være hans sko eller pannebrask som kom først fram det var enklest å spille ballen inn i scoringposisjon, Islamovic jukser nesten alltid med å ta det nødvendige draget for å sette et godt press, og veldig ofte også den kraftanstrengelsen som kreves for å komme seg til gode målsjanser evnetuelt påta seg forsvarernes oppmerksomhet slik at andre kan komme seg til gode målsjanser. _________________ Og forøvrig så er ikke andelen nederlendere i sportslig avdeling stor nok før den når 100% |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 15.08.2021 23:59 Post subject: |
|
|
Jeg lurer litt på dette fotballhodet hans. Timinga er jo elendig. Han burde scoret på pasning fra Hoff ganske tidlig i kampen, men starter jo ikke inn mot ballbanen før han tilsynelatende noe overrasket konstaterer at pasningen kommer i det rommet; et rom en (god) spiss ser at pasningen mest sannsynlig slås i.
Dino er liksom aldri fremme i skoa, og det gjelder i de fleste situasjoner. Det blir vanskelig å få til all verden om man konstant er på etterskudd. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
Jonas Veteran

|
Posted: 16.08.2021 01:22 Post subject: |
|
|
Han er like lite framme i skoa på banen som han fremstår i intervjuer. Jo før Noah tar plassen hans, jo bedre. Håper han har gjort sitt i RBK-trøye etter sesongen. Ikke god nok om vi skal ta steg. _________________ No al calcio moderno |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 16.08.2021 07:50 Post subject: |
|
|
| Zorbeltuss wrote: | | Synes ikke han står voldsomt tilbake for Prica f eks rent ferdighetsmessig |
Jeg synes han står voldsomt tilbake for Prica. Voldsomt. Han er ikke i nærheten av Prica i avslutningsteknikk, plasseringsevne, hurtighet, skuddkraft eller nærteknikk. |
|
| Back to top |
|
 |
Bon Scout jr. Veteran

|
Posted: 16.08.2021 09:56 Post subject: |
|
|
Jeg syns ikke nødvendigvis at Islamovic har dårlig ballkontroll, men han har ikke et ferdighetsregister som er effektivt og fremoverrettet.
Noe av årsaken til dette kan tilskrives dårlig oversikt og i beste fall en middelmådig fotballforståelse.
I tillegg har han en svært upresis avslutningsteknikk med både hode og føtter.
Når man topper dette med dårlig arbeidskapasitet, dårlige bevegelser og en arrogant holdning, ender man opp med en veldig begrenset spiller. |
|
| Back to top |
|
 |
Kamerat Ola Veteran
Joined: 13 Jan 2014 Posts: 7405 Location: South-west coast exile
|
Posted: 16.08.2021 09:59 Post subject: |
|
|
| Det ser ut som at mannen beveger seg i sirup. Alt går tregt, i tillegg er han en komplett elendig avslutter. Han hadde vel to skudd i går, som ikke nødvendigvis var åpenbare mål, som han satt MIDT på kepern. Han kommer aldri til å bli en storskårer for oss. Jo raskere Holm starter på topp, jo bedre. Gjerne i går. |
|
| Back to top |
|
 |
Yv89 Veteran
|
Posted: 19.08.2021 22:31 Post subject: |
|
|
Må ha litt av en avtale i kontrakten, denne karen! _________________ Rosenborg. Min lidenskap, andres hat! Reise rundt å bare pisse på! |
|
| Back to top |
|
 |
Driblevækk Veteran
|
Posted: 19.08.2021 23:15 Post subject: |
|
|
| Kameraderi. Tidligere elev for Åge i Malmø, vel. Er altfor mye sånt i RBK. Trenere burde nektes å hente spillere de trente før, hvor ofte ender sånt i lykkelige fortellinger? |
|
| Back to top |
|
 |
Sobchak Proff

|
Posted: 20.08.2021 00:06 Post subject: |
|
|
| Henning wrote: | | Zorbeltuss wrote: | | Synes ikke han står voldsomt tilbake for Prica f eks rent ferdighetsmessig |
Jeg synes han står voldsomt tilbake for Prica. Voldsomt. Han er ikke i nærheten av Prica i avslutningsteknikk, plasseringsevne, hurtighet, skuddkraft eller nærteknikk. |
For ikke å snakke om fotballhode og mentalitet. Prica var et beist i forhold. Husker godt den kampen der han kriga inn fire mål mot Lillestrøm. |
|
| Back to top |
|
 |
EspN Veteran
|
Posted: 20.08.2021 08:32 Post subject: |
|
|
| Selg! Eneste lag han ser farlig ut mot er melhus..det sier alt..han er ikkw nærheten av eliteserie nivå. |
|
| Back to top |
|
 |
Kom_igjen_troillan Veteran
|
Posted: 20.08.2021 08:47 Post subject: |
|
|
| RBK_1917 wrote: | Det hadde vært noe det! Dorsin må svi nå mens jernet er varmt  |
Synd vi ikke solgte han mens han hadde en liten periode med mye mål (mot særdeles svak motstand dog..).
Nå må vi vel betale for å gi ham bort igjen... _________________ – På slutten manglet de bare ett mål på å klare ekstraomganger.
Da angriper man, for de kan ikke score mål så lenge Rosenborg er i angrep.
Sitat Nils Arne Eggen etter 2-0 over BATE  |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 22.08.2021 19:45 Post subject: |
|
|
Skadet i 1 måned.
https://www.rbkweb.no/vis/15747 _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
Kaize Proff
|
Posted: 22.08.2021 20:07 Post subject: |
|
|
Kanskje stygt å smile av at egen spiller er skadet, men fanden heller. Da blir Hareide i alle fall tvunget til å spille med Noah. _________________ Helland som sentral blir for meg å forsøke å fylle et rundt hull med en oval kloss laget av sagspon med syltetøystrikk rundt. Zorac 19.02.21 |
|
| Back to top |
|
 |
ErdoganLomas Rutinert
|
Posted: 22.08.2021 20:07 Post subject: |
|
|
Flott. Innen han er tilbake har Holm blitt vårt nye førstevalg  |
|
| Back to top |