English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Steffen Iversen
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 64, 65, 66 ... 214, 215, 216  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Keef
Senior

PostPosted: 22.12.2006 13:00    Post subject: Reply with quote

hell yeah!!!

jeg driter i om det blir hvit jul nå for når den blir svart og kvit med iversen istedet er gleden over å begynne julefeiringa stor...

a sphincter says what?
Back to top
View user's profile Send private message
Rosenborg_4ever
Junior

PostPosted: 22.12.2006 13:09    Post subject: Reply with quote

huff jeg kjenner jeg er litt flau på mine vegne.. unnskyld Ivers og Bratseth og hele gjengen for å tro at lojalitet ikke er større enn penger..
AndreasR
Veteran

PostPosted: 22.12.2006 13:15    Post subject: Reply with quote

ode wrote:
Quote:
Jeg er ei kasse pils rikere. SÃ¥ for meg er det helt i orden at han stikker. Er ikke sjokkert i det hele tatt.

Du kan jo spørre Iversen om han vil spandere ei kasse på deg. Han har sikkert råd til det Wink
God Jul, ARIS

Hehe. Skal nok få stabla på beina ei kasse til kompisen min som jeg vedda med. Har råd til det. Mercedeseier som jeg er.

God Jul ja, Ode!
Back to top
Katalysator
Veteran

PostPosted: 22.12.2006 13:23    Post subject: Reply with quote

En del her har vel noe å lære av ordtaket "Du må ikke selge skinnet før bjørnen er skutt". Med tanke på dagens hendelser er det stusselig å lese gårsdagens meldinger her inne.
Back to top
joakleis
Veteran

PostPosted: 22.12.2006 13:23    Post subject: Reply with quote

Jeg er på ingen måte over meg av begeistring for at Iversen blir. Jeg trodde ikke lojalitet var avhengig av størrelsen på lommeboka. Men det er visst det. Men det er selvsagt bra at Steffen blir. Men jeg frykter at han har fått litt i overkant mye penger. Og han har VELDIG mye å bevise neste sesong.
Stano_11
Veteran

PostPosted: 22.12.2006 13:33    Post subject: Reply with quote

Tror Iversen blir enda bedre i 2007 enn i 2006. Sist sesong så var det strengt tatt høst sesongen han presterte bra. Neste år blir det forhåpentligvis hele sesongen og da passerer han vel 20 mål. Og samarbeidet mellom han og Sapara blir enda bedre. Kan ikke annet enn å glede meg. Royal League var bare et stort feilskjær.
Back to top
bart&karsk
Junior

PostPosted: 22.12.2006 13:33    Post subject: Reply with quote

Dette er den latterligste tråden jeg noen gang har lest.
Ræva mi ler av dere patetiske "supportere", men det er vel ikke annet å forvennte når en er oppfostra på bygda med karsk og innavl.
Back to top
blubbin
Rutinert

PostPosted: 22.12.2006 13:36    Post subject: Reply with quote

Folk mente Iversen var en pengegrisk jævel som kun var ute etter å gå der det var mest å hente. På hvilken måte har det faktum at han har fått en antakelig sinnssykt god avtale, som gjør at det er liten vits for ham å dra til Genk for å kanskje tjene hårfint mer, forandret på dette faktum?

Denne kontrakten har overhode INGENTING med lojalitet å gjøre.
Back to top
Kvaki
Senior

PostPosted: 22.12.2006 14:00    Post subject: Reply with quote

bart&karsk wrote:
Ræva mi ler av dere patetiske "supportere", men det er vel ikke annet å forvennte når en er oppfostra på bygda med karsk og innavl.

så dere brann supportere ble lei dere nå som Iversen ble?
Back to top
Skammels10
Veteran

PostPosted: 22.12.2006 14:01    Post subject: Reply with quote

bart&karsk wrote:

Du er vel fra Bergen, du da? Om tråden er så latterlig, hvorfor gidder du svare?
Back to top
shinyskjel
Junior

PostPosted: 22.12.2006 14:03    Post subject: Reply with quote

Uff, dette viser igjen hvor lite man kan stole på aviser (Adressa i denne omgang). Tviler på at han har sagt at han noen gang skulle til Genk..

Utrolig godt at han blir værende! Endelig tatt til fornuf og funnet den beste klubben! Very Happy

*stolt av Ivers*

Seier kommer ikke dalende fra himmelen, men må jobbes hardt for her på jorden!
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
ace
Veteran

PostPosted: 22.12.2006 14:04    Post subject: Reply with quote

Bra sportslig for RBK at han blir, men må bare riste på hodet av hele saken. En ledelse som nok så sine jobber forsvinne har jobbet på spreng for å få dette i havn, regner også med at noen har klart å forklare herr Iversen hva han var i ferd med å gjøre. Godt for klubben at det gikk som det gikk. Men liker fortsatt ikke fyren, men lever varene til sesongen du så skal jeg prøve å glemme dette.

Og til alle dere som rakker ned på oss som har vært kritiske og fortsatt kommer til å forbli det. Klubben går foran enkelt spillere og fete kontrakter, sånn er det bare. Nytter ikke å prøve å snakke oss til fornuft. Wink
kystad
Junior

PostPosted: 22.12.2006 14:13    Post subject: Bergen Reply with quote

Hva skal bergenserene gjøre med de 50 000 'Iversen til Genk'-kakene som er på vei fra Oslo?

Go Steffen!
Back to top
AndreasR
Veteran

PostPosted: 22.12.2006 14:18    Post subject: Reply with quote

Kan du, Myren, finne ut hva Steffen får i lønn og andre goder av RBK i denne avtalen? Skal for eks RBK betale for service osv på Mercedesen hans også?
Back to top
rog
Junior

PostPosted: 22.12.2006 14:24    Post subject: Reply with quote

Fra debatten på Adressa:
Quote:
Jeg tror på Steffen Iversen, den allmektige, Rosenborgs og Norges fotballskaper.
Jeg tror på Litj-Ivers, Odds enbårne Sønn, vår Herre, som ble jeg så første gang på Ranheimbanen under VM 1994, gitt tillit av Eggen, pint under George Graham, Glenn Hoddle og Kjetil Rekdal, korsfestet, forhatt og begravet, fòr ned til dødsriket, stod opp fra de døde høsten 2006, fòr opp til himmelen, sitter ved Rune Bratseth, den allmektige Faders høyre hånd, skal derfra komme igjen for å dømme alle forsvarere.
Jeg tror på Steffen Iversen, et suverent, norsk seriemesterskap, Champions League, syndenes forlatelse, Rosenborgs oppstandelse og den evige godfot.

Av: Kristian Stokdahl

RBK hehe, knakende god!
Back to top
shinyskjel
Junior

PostPosted: 22.12.2006 14:27    Post subject: Reply with quote

Very Happy haha, GENIAL!

Unskyld Iversen Sad

Seier kommer ikke dalende fra himmelen, men må jobbes hardt for her på jorden!
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Roar1961
Senior

PostPosted: 22.12.2006 14:37    Post subject: Reply with quote

Quote:
Ifølge en kilde Fotballmagasinet.no har snakket med, så kommer Iversen til å foreta et solid lønnshopp i RBK.

- Han kunne ha tjent 12 millioner på det første året i Genk, og det er ingen tvil om at Rosenborg har måttet grave dypt i lommeboka for å få denne avtalen på plass. Slik jeg kjenner lønnsnivået i norsk fotball, så går Steffen inn til sesongen som Tippeligaens desidert best betalte spiller.

- Som betyr?

- Han ville fått over seks millioner i årslønn i Genk, men vi er nok ikke helt oppe der. Men det er jammen meg ikke langt unna.

Hehe... "en kilde Fotballmagasinet.no har snakket med" den er bra suspekt altså, klassisk tåkelegging. Artikkelen er skrevet av fotballmagasinet 11.30. Enten er det synsing fra Fotballmagasinet eller så er det Eidem selv som uttaler dette. "Du får ikke sitere meg på dette, men blablabla..."
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 22.12.2006 14:39    Post subject: Reply with quote

Jeg reagerte sjøl ikke så mye på dette. Det er mange spilleragenter som har innsikt i saker de egentlig ikke har noe med.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
FanFraSør
Rutinert

PostPosted: 22.12.2006 15:24    Post subject: Reply with quote

Jeg hadde forstått Ivers om han hadde dratt pga av pengene og er enig i det som ble sagt at det nok ikke har så mye med lojalitet å gjøre at han blir men at kontrakten, og total pakken har blitt så bra at han kan leve med å tape pr millioner i året ved ikke å gå til Genk. Personlig er jeg glad for at Ivers blir, selv om jeg på ingen måte hadde begynt å gråte om han hadde skrevet under for Genk i dag, MEN det skal sies at en så lukrativ kontrakt legger stor press på prestasjonene til Ivers, RBK og ledelsen. Ivers må prestere på nesten det nivået han hadde i høst gjennom hele sesongen og helst 3 av de 4 årene. (Forventer ikke at han skal spille som en gud og lage mål i nesten hver kamp de neste 4 årene).

Dersom Ivers gjør en veldig god sesong og RBK overbeviser i Serien 2007 og aller helst kommer til C. L. så er det ingen tvil om at det var riktig av klubben å strekke seg så langt, men skulle han bli skadet og eller bli en middelmådig spiss så er dette dritiut av Ivers og ledelsen bortsett fra at Ivers kan trøste seg med de ekstra millionene i året.
Back to top
FamousGrouse
Senior

PostPosted: 22.12.2006 15:33    Post subject: Reply with quote

blubbin wrote:
Folk mente Iversen var en pengegrisk jævel som kun var ute etter å gå der det var mest å hente. På hvilken måte har det faktum at han har fått en antakelig sinnssykt god avtale, som gjør at det er liten vits for ham å dra til Genk for å kanskje tjene hårfint mer, forandret på dette faktum?

Denne kontrakten har overhode INGENTING med lojalitet å gjøre.

Hva skal fyren gjøre for å få noen god-ord egentlig? Han var en pengegrisk jævel som dro til Belgia, og så presterer du å si at han er en pengegrisk jævel når han nå blir i rosenborg, fordi han "sikkert ikke hadde tjent så mye mer i Genk". Hører du hvor dumt det høres ut eller?

Jo, han hadde tjent mye mer i utlandet. Men han valgte det sosiale og sportslige i Trondheim/Rosenborg framfor pengene, det er faktum. Og selvfølgelig vil han ha en god kontrakt når han velger å bli, det er forskjell på lojalitet og veldedighet, det er tross alt yrket hans.
Back to top
Markussen
Junior

PostPosted: 22.12.2006 15:33    Post subject: Reply with quote

Roar1961 wrote:
Hehe... "en kilde Fotballmagasinet.no har snakket med" den er bra suspekt altså, klassisk tåkelegging. Artikkelen er skrevet av fotballmagasinet 11.30. Enten er det synsing fra Fotballmagasinet eller så er det Eidem selv som uttaler dette. "Du får ikke sitere meg på dette, men blablabla..."

Det er jeg som har skrevet dette.
Og det er jeg som har snakket med kilden.

Jeg er rimelig sikker på at Thomas går god for min troverdighet.

God jul.
Back to top
skjæringen
Veteran

PostPosted: 22.12.2006 15:39    Post subject: Reply with quote

joakleis wrote:
Jeg er på ingen måte over meg av begeistring for at Iversen blir. Jeg trodde ikke lojalitet var avhengig av størrelsen på lommeboka. Men det er visst det. Men det er selvsagt bra at Steffen blir. Men jeg frykter at han har fått litt i overkant mye penger. Og han har VELDIG mye å bevise neste sesong.

Det holder jeg med deg i. Her har nok pengene sittet løst, da det overordnende var at ledelsen ville redde ansikt i sluttfasen. 4-5 mill som det snakkes om er galemattias, spør du meg Embarassed

Last edited by skjæringen on 22.12.2006 15:41; edited 1 time in total
Back to top
jarln
Veteran

PostPosted: 22.12.2006 15:40    Post subject: Reply with quote

da har vel det vel gått som jeg håpet på i går kveld.. bedre å gi Iversen en superkontrakt med kanskje 3-4-5 millioner i året enn å måtte bruke 10-15 mill på å kjøpe en ny spiss som skal ha feit lønn i tillegg..

Dette var iikke galemathias dette, det var det mest fornuftige vi kunne få ut av situasjonen..

eneste minuset i denne saken nå er at Iversen fikk klausulen i kontrakten og noen bør ta ansvar for at dette har blitt en unødvendig dyr affære..
Back to top
kystad
Junior

PostPosted: 22.12.2006 15:49    Post subject: Reply with quote

Det er utrolig med idioter her inne ja.

Steffen har vært farlig god i år. Han og Sapara har i realiteten vært over TL-standard. At han får en lønnsøkning etter innsatsen i høst er det ikke noe å si på.

Det er så jævla mange grinebitere.
Back to top
Harald
Forumsjef

PostPosted: 22.12.2006 15:50    Post subject: Reply with quote

, kystad.

Medlem nr. 2477
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 64, 65, 66 ... 214, 215, 216  Next
Page 65 of 216

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb