View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
jarln Veteran

|
Posted: 20.12.2006 19:12 Post subject: |
|
|
knerten_10 wrote: | jarln wrote: | Hvem erstatter Iversen i 2007? |
Kenneth Kvalheim. |
har du røyka hing eller? hvis det er alvorlig er det noe av det latterligste jeg har hørt her inne.. Kvalheim var god i 2.div for Notodden i fjor.. men CL er nok et stykke fra nivået hans.. sorry mac! |
|
Back to top |
|
 |
ballaballaballa Veteran
|
Posted: 20.12.2006 19:53 Post subject: |
|
|
Stano_11 wrote: | Hva med å hente Iacob fra Steua Bucuresti? Lengre enn Frode Johnsen, bedre på hodet enn han men 20 ganger bedre med føttene og raskere. |
Iacob ain't gonna happen, sånn er det bare. |
|
Back to top |
|
 |
Stano_11 Veteran
|
Posted: 20.12.2006 19:55 Post subject: |
|
|
Hvorfor det? For dyr? Både i innkjøp og lønn? |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 20.12.2006 19:57 Post subject: |
|
|
Han er for dyr, klubben der tilbyr mye mer lønn og de spiller nå i CL og UC. |
|
Back to top |
|
 |
oddrane Veteran

|
Posted: 20.12.2006 20:28 Post subject: |
|
|
jarln wrote: | har du røyka hing eller? hvis det er alvorlig er det noe av det latterligste jeg har hørt her inne.. Kvalheim var god i 2.div for Notodden i fjor.. men CL er nok et stykke fra nivået hans.. sorry mac! |
Slapp av, han mente det nok ikke alvorlig. Kvalheim er onkelen hans eller noe. |
|
Back to top |
|
 |
jarln Veteran

|
Posted: 20.12.2006 20:31 Post subject: |
|
|
jeg er slapp jeg, skreiv jo at det var med forbehold om at han var alvorlig..  |
|
Back to top |
|
 |
simonfcb Proff

|
Posted: 20.12.2006 20:48 Post subject: |
|
|
oddrane wrote: | jarln wrote: | har du røyka hing eller? hvis det er alvorlig er det noe av det latterligste jeg har hørt her inne.. Kvalheim var god i 2.div for Notodden i fjor.. men CL er nok et stykke fra nivået hans.. sorry mac! |
Slapp av, han mente det nok ikke alvorlig. Kvalheim er onkelen hans eller noe. |
Søskenbarnet:)
Jeg hadde også ønsket meg han til klubben, hadde han vært mitt søskenbarn:) _________________ Simon - Barcelona og RBK
-------------------------------
PlanetBarca
``Det å gi seg på toppen er oppskrytt, man gir seg når man føler det er det rette valget´´ - Kjetil Andre Aamodt |
|
Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 20.12.2006 22:11 Post subject: |
|
|
jarln wrote: | har du røyka hing eller? hvis det er alvorlig er det noe av det latterligste jeg har hørt her inne.. |
Hehe, elsker sånne reaksjoner. Det var ikke for å utnytte noen på noen som helst måte, men det var en spøk  |
|
Back to top |
|
 |
Torbjørn Veteran

|
Posted: 20.12.2006 23:30 Post subject: |
|
|
Stano_11 wrote: | Hvis Ivers mot formodning skulle dra, må Rosenborg utenlands for å hente en spiss. Det er ingen spisser som spiller i Tippeligaen pr idag som er god nok. Nå ble Edu klar for Lokomotiv Moskva og han var den eneste spissen som kunne ha vært god nok for Rosenborg.
Men Torbjørnsen har sikkert en kanon spiller på blokka.
Hva med å hente Iacob fra Steua Bucuresti? Lengre enn Frode Johnsen, bedre på hodet enn han men 20 ganger bedre med føttene og raskere. |
Tror ikke han er bedre på hodet. Da skal han i så fall være på Koller-nivå. Johnsen er tross alt en meget god hodespiller, da særlig når han kan gå på målet. _________________ Nils Arne Eggen. |
|
Back to top |
|
 |
ballaballaballa Veteran
|
|
Back to top |
|
 |
Kvaki Senior

|
Posted: 20.12.2006 23:56 Post subject: |
|
|
hent inn John Carew. Blir han benka i Lyon som skal ha en ny spiss kan vi kanskje få han for 20 mill. |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 21.12.2006 00:03 Post subject: |
|
|
Du tror ikke at vi kan få'n gratis da? |
|
Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 21.12.2006 00:24 Post subject: |
|
|
Ingen kommer evt til å erstatte Steffen, i hvert fall ikke før til høsten. det som evt. kommer til å skje er at Storflor får betalt for scoringene sine i RL gjennom å bli satset på som midtspiss. så får vi se hva Tørum og co finner på til høsten, før CL-kvalik om Steffen nå drar.
Skal vi gå etter rent fysiske mål i TL, måtte det vel evt. bli Øyvind Hoås som blir erstatteren, men han er jo ikke god nok på andre fronter enn nettopp det fysiske.
Kanskje Dede Anderson havner på Lerkendal til slutt? Eller Aarøy kommer tilbake  _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
Back to top |
|
 |
Bon Scout jr. Veteran

|
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 21.12.2006 01:56 Post subject: |
|
|
Alternative spisser i norge mener eg kan være
Fredheim Holm - Skorer litt for lite mål og er altfor utstabil. Har stort Potensial
Ijeh- En vanvittig god avslutter, blir dyr, ikke noe spesiellt god på noe annet en å avsluttte. |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 21.12.2006 02:01 Post subject: |
|
|
Jeg synes ingen av de spissene som har blitt nevnt i denne tråden og Iversen-tråden, er den rette for oss, med unntak av Iacob, men han får vi aldri. De andre er feil typer eller for gamle. Det er godt mulig Kone kan klare å fylle rollen brukbart etter noen kamper, men vi trenger selvsagt en spiss til hvis Iversen drar. Da må vi nok utenlands for å finne en med de riktige kvalitetene. Jeg mener det er tvingende nødvendig at den spissen er god i lufta, samtidig må han være en god avslutter og ha ei god spilleforståelse. Navn er det dårlig med.. |
|
Back to top |
|
 |
ballaballaballa Veteran
|
Posted: 21.12.2006 02:07 Post subject: |
|
|
Personlig håper jeg Kone tar utfordringen, han har vist hva han kan, nå må han bare ta sjansen om den byr seg. |
|
Back to top |
|
 |
jarln Veteran

|
Posted: 21.12.2006 02:08 Post subject: |
|
|
Årst eller Rush kan sikkert erstatte Steffen i en viss grad.. men det bare som en midlertidig ettårsløsning.. Går alt skeis på overgangsmarkedet kan vi kanskje få lånt en av dem! hvem vet... |
|
Back to top |
|
 |
Stano_11 Veteran
|
Posted: 21.12.2006 11:13 Post subject: |
|
|
VerneTroyer wrote: | Ingen kommer evt til å erstatte Steffen, i hvert fall ikke før til høsten. det som evt. kommer til å skje er at Storflor får betalt for scoringene sine i RL gjennom å bli satset på som midtspiss. så får vi se hva Tørum og co finner på til høsten, før CL-kvalik om Steffen nå drar.
Skal vi gå etter rent fysiske mål i TL, måtte det vel evt. bli Øyvind Hoås som blir erstatteren, men han er jo ikke god nok på andre fronter enn nettopp det fysiske.
Kanskje Dede Anderson havner på Lerkendal til slutt? Eller Aarøy kommer tilbake  |
Unnskyld meg men tror du virkelig at Rosenborg kommer til å vente til høsten før de skaffer en ny spiss hvis han drar?
Øyvind Hoås er ikke bra nok for 2. laget engang. Helt utrlolig at du i det heletatt nevner han.
Dede Anderson er en målmaskin. Det er det ingen tvil om. Men tror ikke han er god nok.
Skal man hente en spiller som skal erstatte Iversen må man bruke 15-20 mill for samme kvalitet. Og man henter ikke inn dårligere spillere. Selv om det har skjedd en god del ganger i Rosenborg, så tror jeg de har lært av det nå. |
|
Back to top |
|
 |
yung Junior
|
Posted: 21.12.2006 14:06 Post subject: |
|
|
Ser ut som "griske" Iversen signerer for Genk. La han dra... Vi har Kone som jeg synes har spilt bra i vår og gjort flere bra innhopp. La han få mer spilletid, så vil han nok ikke være dårligere enn Iversen. Ellers kan jo alltid Braaten spiller spiss? Kan ha han som backup... Sats heller på å skaffe seg en god midtstopper! |
|
Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 21.12.2006 15:12 Post subject: |
|
|
Stano_11 wrote: | Unnskyld meg men tror du virkelig at Rosenborg kommer til å vente til høsten før de skaffer en ny spiss hvis han drar? |
Ja. Bratseth har jo alt uttalt at det ikke er aktuelt å hente fler spillere i vinter. Så med mindre Gud finnes likevel, og vi i morgen kan lese at Bratseth og Skutle er kjeppjaget ut av brakka med streng beskjed om aldri noensinne å vise seg nærmere enn ei mil fra Lerkendal så lenge de lever så er det vel bare å forberede seg på et nytt 2005, og et par panikk-kjøp i løpet av juli i et desperat håp om å berge plassen  _________________ Du och vi, Alfred - du och vi |
|
Back to top |
|
 |
Ingeman Veteran

|
Posted: 21.12.2006 15:50 Post subject: |
|
|
Blir så jævlig frustret og irritert!!
Hvis vi skal greie å måle oss med FCK til neste år, å komme til CL, må vi satse på å kjøpe flere nye gode spillere.. Ikke bare slike middelmådige. Men dyre og gode!! Ta lån eller nå sånt hvis vi ikke har råd!! |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 21.12.2006 16:02 Post subject: |
|
|
tr0ndern wrote: | Bratseth har jo alt uttalt at det ikke er aktuelt å hente fler spillere i vinter. |
Du tror ikke at den uttalelsen var basert på at Iversen blir værende? Jeg tror nok de kommer til å hente en ny spiss dersom Iversen drar. |
|
Back to top |
|
 |
Stano_11 Veteran
|
Posted: 21.12.2006 16:05 Post subject: |
|
|
Forsvinner Iversen (måtte Gud forby det) så hentes det nok inn en superspiss. Noe annet er det samme som å si at vi ikke skal vinne serien eller kvalifisere oss til Mesterligaen neste år |
|
Back to top |
|
 |
Skammels10 Veteran

|
Posted: 21.12.2006 16:10 Post subject: |
|
|
Kanskje vi kan prøve oss på Daniel Nannskog nå? Han er sånn som jeg ser det, det beste alternativet av spisser i Norge. |
|
Back to top |
|
 |
|