View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Joestlaachmkr Rutinert
Joined: 25 Oct 2019 Posts: 560 Location: En by på Sørlandet
|
Posted: 25.08.2020 12:16 Post subject: |
|
|
haavarl wrote: | Siden vi ikke har en egen tråd for "Trenere som aldri kom":
Geir Bakke går fra Sarpsborg 08 til ... LSK. Tipper han synes det er minst like spennende som RBK.
Tillater meg et ørlite HAHAHAHAHAHAHA! på slutten av innlegget her. |
Interessant.
Ellers så har jo trenernavn som Roy Hodgson, Hans Backe, Troels Bech, Rikard Norling og Peter Bosz vært linket til RBK ved forskjellige tidspunkter iløpet av de siste 15 åra, men hvor reelle noen av kandidatene faktisk var vet ikke jeg. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 16.01.2021 18:43 Post subject: |
|
|
Tim Prica har fået en svær start i AaB med begrænset spilletid og to røde kort, men den unge svensker er opsat på at holde hovedet højt.
(...)
Tim Prica har hidtil fået otte kampe i 3F Superligaen, hvoraf en enkelt har været fra start.
Læs mere: Prica om dårlig start: Må ikke grave mig ned |
|
Back to top |
|
 |
Bye Veteran
|
Posted: 29.01.2021 15:21 Post subject: |
|
|
Toppsak på Skysports nå, Renato Sanches muligens aktuell for Liverpool(!) til sommeren, for å erstatte Wijnaldum som ser ut til å gå til Barcelona når kontrakten går ut.
Hadde jo vært kult om han hadde kommet på lån den gangen, for så å ha en karriere i ettertid som ligner på det han kanskje får til nå.
https://www.skysports.com...fer-centre _________________ Det e rom for sunn fornuft, og egne tolkninga, ailtså. |
|
Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
|
Back to top |
|
 |
Haugen Veteran

|
Posted: 29.01.2021 16:03 Post subject: |
|
|
Haha, Kenny Cooper ja. Det ble vel laga en falsk hjemmeside for Dallas hvor det ble bekrefta at en overgang var klar? |
|
Back to top |
|
 |
Vegard2711 Legende

|
Posted: 05.02.2021 15:11 Post subject: |
|
|
Noen som husker Lukas Spalvis? Mannen RBK skulle hente på lån fra Sporting vinteren 2017, før han strøk på den medisinske testen. Han hadde jo store skadeproblemer, to kneoperasjoner i tillegg til at han var skadet et halvår i perioden RBK ville hente han.
Endte opp etter hvert å gå til Tyskland og Kaiserslautern på lån. Scoret 5 mål på 24 kamper i BL2 første året. Deretter ble han signert permanent fra 1 juli 2018 og har siden august 2018 vært ute med nok en kneskade. Skadet i snart 900 dager og mistet 110 kamper så langt for Kaiserslautern.
Kan vel si man traff relativt greit på å hente Bendtner noen uker etterpå vinteren 2017, fremfor å gå for Spalvis. |
|
Back to top |
|
 |
Flabbergast Veteran
|
Posted: 05.02.2021 15:49 Post subject: |
|
|
Husker Spalvis, ja. Var en smule irritert over at den dealen gikk i vasken da jeg såg for meg at han skulle banke inn mål for moro skyld for oss. Han bodde vel på hotell i byen i ukevis mens de på brakka analyserte medisinske resultater. Og heldigvis, som med Fredrik Stoor, droppet vi dealen. Fredrik Stoor ble forøvrig signert av VIF etter at vi droppet han, så han satt der stort sett skadd i et år eller to.  |
|
Back to top |
|
 |
JB Rutinert
Joined: 04 Aug 2013 Posts: 845 Location: Holmedal, Årjäng, Sverige
|
Posted: 05.02.2021 15:54 Post subject: |
|
|
SPALVIS ja.. bare navnet i seg selv høres jo ut som en alvorlig skade.
« Jeg er ute av spill i 8 uker pga spalvis»  _________________ Rosenborg Ballklub er min religion, og Lerkendal er kjerka. |
|
Back to top |
|
 |
Rånny Legende

|
Posted: 05.02.2021 16:04 Post subject: |
|
|
Når denne tråden dukker opp så er det et navn jeg aldri glemmer.
Prödl. Midtstopper som klubben bydde ca 35 millioner for. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 05.02.2021 18:06 Post subject: |
|
|
I hvert fall 27 millioner. Sturm Graz var villige til å selge, men spilleren sa nei. |
|
Back to top |
|
 |
|