|
|
 |
Debattforum
Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
BalleK Veteran

|
Posted: 07.01.2021 20:59 Post subject: |
|
|
zaphod81 wrote: | Men kan jeg spørre: hvis du ser bort fra etternavnet - hvorfor har du virkelig troa på Filip B? |
Filip B har faktisk etternavnet Brattbakk. Kan ikke bare se bort fra fakta. _________________ RBK fjepper
Toillat folk e folk det å |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 14.01.2021 17:40 Post subject: |
|
|
Svein Maalen:
– Vi har en god dialog. Det er ikke hundre prosent spikret, men jeg vil berømme RBK for at de ser at vi kan være en utviklingsarena for de beste unge spillerne deres. Det er fint og viktig at vi kan ha den relasjonen, det tror jeg er bra for trøndersk fotball. Filips styrker og egenskaper som fotballspiller er som støpt i en trøndersk 4-3-3-skje, og han passer som hånd i hanske for oss. Han hadde en god høstsesong for et godt Raufoss og vil klart forsterke oss, selv om han går inn i en tøff konkurransesituasjon.
Les mer: Ranheims ønskeliste etter RBK-salget: Jakter Brann-spiss |
|
Back to top |
|
 |
OrionPax Forumsjef

|
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
|
Back to top |
|
 |
Noah FC Rutinert
|
Posted: 07.02.2021 17:51 Post subject: |
|
|
Materialforvalter Husvik flytta t Ranheim? Ser han står med arma full av vester.. _________________ Ja. D va d da. Sei d. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 22.03.2021 20:22 Post subject: |
|
|
På 15 kamper for Raufoss ble det fem scoringer.
– For egen del vil jeg spille så mye som mulig og levere masse målpoeng. Det var helt greit i fjor, men jeg vil i hvert fall ha tosifret antall mål. Klarer vi også å havne høyt på tabellen og kjempe om opprykk, så vil det bli en bra sesong, sier han og smiler.
Noe lovnad om spilletid fikk han ikke da han signerte på en utlånsavtale ut året med Ranheim.
– Det er ingen lovnader her. Jeg må levere. Sivert (Solli) er den andre høyrekanten og han er en bra spiller. Jeg må levere bra på trening for å spille, sier unggutten.
(...)
Da han vendte hjem etter oppholdet i Raufoss, fant han ut at han ikke kunne bo hjemme lenger.
– Jeg flyttet ut da jeg kom tilbake. Jeg kom hjem fra Raufoss, og innså at jeg ikke kan bo hjemme lenger. Det er godt det. Det var så mye mas, sier Brattbakk og ler.
Les mer: Filip Brattbakk om sammenligningene med sin far: – Det er ofte litt ekstra oppstyr |
|
Back to top |
|
 |
|
Utviklet av phpBB.
Tilrettelagt for RBKweb.
|
|
 |
 |
SITATET |