English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Erik Botheim
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 25, 26, 27 ... 31, 32, 33  Next
 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Sevenseven
Proff


Joined: 07 Jan 2013
Posts: 357

PostPosted: 03.10.2020 19:53    Post subject: Reply with quote

senador wrote:
Men er det så rart? Hva er det han har av ferdigheter

Er han rask? Nei
Er han duellsterk? Nei
Har han gjennombruddskraft? Nei
Er han ofte i scoringsposisjon? Nei

Hva er det folk har sett som har vært så jævlig lovende? Oppskrytt er ordet.

At han scorte mot Tromsø i fjor som slapp inn over 50 mål teller ikke. Det var kun tap inn og han burde vel scoret mer en tre ut fra sjansene.


Enig! Har aldri skjønt hvorfor vi har holdt på han så lenge. Om han var et talent så har han hatt progresjon. Btw. Han scoret mot Tromsø pga. En stor kamp av Ceide som herjet i kampen
Back to top
View user's profile Send private message
Green Goblin
Rutinert


Joined: 26 Jul 2010
Posts: 704

PostPosted: 03.10.2020 20:06    Post subject: Reply with quote

Zarm93 wrote:
På benken i dag for et Stabæk-lag som blir fullstendig knust. De har alt brukt fire bytter, så er også tvilsomt at han får noe spilletid i dag. Kinoshita ble byttet inn istedenfor Botheim.
Mye som tyder på at han ikke leverer der nede.


Stemmer,

Han er ikke god nok.

GG
Back to top
View user's profile Send private message
Hodor
Veteran


Joined: 23 Aug 2013
Posts: 3530
Location: Sunnmøre's hovedstad

PostPosted: 09.11.2020 16:28    Post subject: Reply with quote

Bør vel jobbes med ett salg her snart?

Varmer vel benk i Stabæk like mye som med oss
Back to top
View user's profile Send private message
josinho
Veteran


Joined: 05 Sep 2006
Posts: 8281

PostPosted: 09.11.2020 17:50    Post subject: Reply with quote

Bør "finne seg sjæl" i OBOS. En sesong med mange scoringer der vil bidra til et løft og et gjennombrudd i Eliteserien i 2022. Ikke i RBK.
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59200
Location: Trondhjem

PostPosted: 17.11.2020 23:15    Post subject: Reply with quote

– Jeg kan bekrefte at Botheim er en vi følger med på. Vi synes unge, gode spisser som kan bli enda bedre er kjempeinteressant, forteller Tromsø-treneren.

Les mer: Tromsø-treneren bekrefter spissjakt: – Vi ønsker minst to spisser
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Frankiefourfingers
Veteran


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 3748

PostPosted: 18.11.2020 08:41    Post subject: Reply with quote

Svært overraskende hvis noen ser potensiale i han, men håper virkelig vi klarer kvitte oss med han.
_________________
I have spoken.
Back to top
View user's profile Send private message
Lord Oakley
Veteran


Joined: 13 Aug 2016
Posts: 2047
Location: Østlandet

PostPosted: 18.11.2020 08:54    Post subject: Reply with quote

Husk at han golla mot Tromsø i fjor...Trodde dere at det bare var vi som har den tankegangen "han var god mot oss, da kjøper vi han"? Er mange i den båten Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
Hedning
Legende


Joined: 30 Apr 2006
Posts: 10905

PostPosted: 18.11.2020 09:56    Post subject: Reply with quote

Han putta tross alt 3.
Back to top
View user's profile Send private message
robbie
Veteran


Joined: 19 Mar 2007
Posts: 6217
Location: Skottland

PostPosted: 18.11.2020 12:50    Post subject: Reply with quote

Har TIL ansatt Hoftun som ny sportsdirektør?
Back to top
View user's profile Send private message
enojado
Veteran


Joined: 19 Jun 2017
Posts: 2489

PostPosted: 18.11.2020 16:18    Post subject: Reply with quote

Nei, men TIL har sikkert ringt han for å få tips..!
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59200
Location: Trondhjem

PostPosted: 21.11.2020 23:18    Post subject: Reply with quote

– Det er hyggelig, selvfølgelig, men jeg har ikke hatt noe kontakt med dem i det hele tatt, det er derfor jeg ikke vil snakke om noe Tromsø-rykter, for jeg har ikke hørt ett ord om det.

Hvordan er dialogen med Rosenborg mens du har vært her?

– Litt, ikke veldig mye. Jeg fokuserer på å prøve å bli en bedre fotballspiller.

Les mer: Botheim om Tromsø-ryktene: – Jeg vet litt om hva som er på gang
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Green Goblin
Rutinert


Joined: 26 Jul 2010
Posts: 704

PostPosted: 27.11.2020 10:13    Post subject: Reply with quote

Frankiefourfingers wrote:
Svært overraskende hvis noen ser potensiale i han, men håper virkelig vi klarer kvitte oss med han.


Han holder absolutt ikke TL nivå per nå. Han er en spillersom burde kommet seg til en av de gode OBOS trenerene som kan dette med å utvikle spillere. Grorud, Strømmen, KFUM, Ulf osv.
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59200
Location: Trondhjem

PostPosted: 21.12.2020 23:28    Post subject: Reply with quote

TILs assistenttrener og spillerlogistikkansvarlig Lars Petter Andressen bekrefter overfor Nordlys at det pågår en dialog med Rosenborg om 20-åringen.

– Vi er jo i dialog med de fleste, men ja – jeg har en dialog med Rosenborg om det. Det betyr ikke at vi sitter og forhandler med Rosenborg, men det er en spiller vi synes er spennende, sier Andressen.

Han mener Botheim fyller mange av kriteriene i det TIL ser etter. Mantraet i vinter har vært spillere fra 24 år og nedover som kan ha et utviklingspotensial til å kunne bli salgsobjekter etter noen år.

– Han treffer veldig i den kategorien vi ser etter. Han har noe veldig uforløst over seg, sier Andressen.

Les mer: Bekrefter dialog om RBK-spiss: – Har vært interessert i flere år
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Predicted
Veteran


Joined: 20 Aug 2015
Posts: 1061

PostPosted: 24.12.2020 09:00    Post subject: Reply with quote

Botheim er ett offer for rbks talentforvaltning, konkurrerte med Haaland på ulandslag, så bra ut når han fikk sjanser for RBK, men er blitt totalt tappa for selvtillit. Forøvrig fin assist forrige kamp.
Back to top
View user's profile Send private message
Harceïde
Veteran


Joined: 03 Mar 2011
Posts: 6565

PostPosted: 24.12.2020 09:22    Post subject: Reply with quote

Han var et stort talent i sin tid (uten at jeg så han), men synes da ikke han har noen utpregede kvaliteter som skiller han fra andre helt ordinære ES/OBOS-spisser. Synes ikke RBK skal klandres for å ikke ha lykkes med Botheim. Tok på ingen måte muligheten når han spilte for RBK - det må man nesten gjøre når talentet/potensialet ikke er helt åpenbart (slik som hos Ceïde).
Back to top
View user's profile Send private message
Bart1
Veteran


Joined: 21 Sep 2015
Posts: 1865
Location: Selsbakk

PostPosted: 24.12.2020 10:01    Post subject: Reply with quote

Hadde Ceide og Botheim spilt alt av kamper hadde de vært langt bedre enn Dino og de konkurrentene de har på sine respektive plasser.

Hadde Botheim vært i Glimt hadde han vært flere titalls millioner nå - det er jeg rimelig sikker på, mens Ceide hadde vært klar for Milan.
Back to top
View user's profile Send private message
Sløvsekken
Veteran


Joined: 04 Oct 2007
Posts: 8885
Location: Rosenborg

PostPosted: 24.12.2020 12:01    Post subject: Reply with quote

Botheim faktisk, som er henvist til permanent benketilværelse i Stabæk etter 0 mål på 15 kamper...
Back to top
View user's profile Send private message
senador
Legende


Joined: 12 Feb 2006
Posts: 10396

PostPosted: 24.12.2020 12:30    Post subject: Reply with quote

Bart1 wrote:
Hadde Ceide og Botheim spilt alt av kamper hadde de vært langt bedre enn Dino og de konkurrentene de har på sine respektive plasser.

Hadde Botheim vært i Glimt hadde han vært flere titalls millioner nå - det er jeg rimelig sikker på, mens Ceide hadde vært klar for Milan.


Greit nok at Dino burde spilt for Mjøndalen/Start/Tromsø, men han er bedre enn Botheim. Botheim er tidenes dårligste spiss i øverste divisjon. Enn at folk hadde tro på denne spilleren.
Back to top
View user's profile Send private message
moomoo
Veteran


Joined: 18 Feb 2008
Posts: 6673

PostPosted: 24.12.2020 15:17    Post subject: Reply with quote

God Jul igjen Senador.
Her er du for bastant igjen, kan du bevise at Botheim er tidenes dårligste spiss i øverste divisjonen?

Botheim har ikke vært rævva i Stabæk, han må bare finn flyten og få forløsningen.

Han er en spiller med masse selvtillitt men ikek fått det til og har ingen ekstreme ferdigheter men han er god til å avslutte med begge bein og trenger spileltid og erfaring for å ta ytterligere steg. Sånn set kan man egentlig si at når det ble som det ble var det karriereselvmord å gå til RBK, men det kunne man ikke forrutse om man ikke var synsk.

HVIS Botheim velger riktig klubb nå der han får spille masse, gjerne i OBOS, så tror jeg ikek det er det siste vi hører om ham.

Start om de rykker ned, Åsane om de selger sin storscorer etc, en sånn klubb kunne vært riktig, FØLER JEG.

Men jeg tok feil om Sellin så kan være jeg tar feil her også :p
_________________
Neeskens wrote:
Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt
Back to top
View user's profile Send private message
Sløvsekken
Veteran


Joined: 04 Oct 2007
Posts: 8885
Location: Rosenborg

PostPosted: 24.12.2020 16:51    Post subject: Reply with quote

Ser liksom ikke helt hva Botheim har å tilføre. Hva er han egentlig god på ? Han er ikke spesielt god i det oppbyggende spillet, han slår meg ikke som en med Brattbakk-radar (dvs alltid evner å stå der ballen ramler ned) og fremstår heller ikke som noen notorisk avslutter.

Pr. nå fremstår Botheim, for meg, som en høyst middelmådig spiss, som ikke har noen fremtid på Lerkendal. Obos er kanskje mer hans nivå pr. dato
Back to top
View user's profile Send private message
Toilling
Rutinert


Joined: 10 Jan 2017
Posts: 759

PostPosted: 24.12.2020 21:42    Post subject: Reply with quote

senador wrote:

Greit nok at Dino burde spilt for Mjøndalen/Start/Tromsø, men han er bedre enn Botheim. Botheim er tidenes dårligste spiss i øverste divisjon. Enn at folk hadde tro på denne spilleren.


Ro ned litt da, Botheim er definitivt bedre enn Dino.
Back to top
View user's profile Send private message
senador
Legende


Joined: 12 Feb 2006
Posts: 10396

PostPosted: 24.12.2020 22:28    Post subject: Reply with quote

moomoo wrote:
God Jul igjen Senador.
Her er du for bastant igjen, kan du bevise at Botheim er tidenes dårligste spiss i øverste divisjonen?

Botheim har ikke vært rævva i Stabæk, han må bare finn flyten og få forløsningen.

Han er en spiller med masse selvtillitt men ikek fått det til og har ingen ekstreme ferdigheter men han er god til å avslutte med begge bein og trenger spileltid og erfaring for å ta ytterligere steg. Sånn set kan man egentlig si at når det ble som det ble var det karriereselvmord å gå til RBK, men det kunne man ikke forrutse om man ikke var synsk.

HVIS Botheim velger riktig klubb nå der han får spille masse, gjerne i OBOS, så tror jeg ikek det er det siste vi hører om ham.

Start om de rykker ned, Åsane om de selger sin storscorer etc, en sånn klubb kunne vært riktig, FØLER JEG.

Men jeg tok feil om Sellin så kan være jeg tar feil her også :p


Det spørs jo hva du legger i det, men han har ingen klare styrker slik jeg ser det. Ikke god feilvendt, ikke spesielt god teknisk, ikke sterk, ikke god til å avslutte, ikke rask. Hva har han, en stor kjeft? Forklar meg gjerne hva Botheim er god på. Har han dominert noe i det hele tatt bortsett fra de tre tap inn målene mot TIL som slapp inn over 50 mål på den sesongen? Han blir jo forgudet av den prestasjonen her inne. Trond Olsen var flere hakk bedre og mye mer målfarlig.


Last edited by senador on 24.12.2020 22:30; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
senador
Legende


Joined: 12 Feb 2006
Posts: 10396

PostPosted: 24.12.2020 22:29    Post subject: Reply with quote

Toilling wrote:
Ro ned litt da, Botheim er definitivt bedre enn Dino.


Haha. Ja, Botheim scorer mye mål.... Dino er ikke akkurat målfarlig, men Botheim er ikke langt unna å være en stor flopp. Daria Zahora med et bedre treningsgrunnlag kanskje.
Back to top
View user's profile Send private message
Flabbergast
Veteran


Joined: 19 Jul 2012
Posts: 3332
Location: Trondheim

PostPosted: 24.12.2020 23:48    Post subject: Reply with quote

Toilling wrote:
Ro ned litt da, Botheim er definitivt bedre enn Dino.

Du bør pusse litt på formuleringene dine om du mener å oppfattes som ironisk. Eller så lever du greit opp til nicket ditt
Back to top
View user's profile Send private message
moomoo
Veteran


Joined: 18 Feb 2008
Posts: 6673

PostPosted: 25.12.2020 02:33    Post subject: Reply with quote

Senador du svarer jo ikke på det jeg spør om ^^

OG, så etterspør du jo hva jeg allerede har svart på, bør jeg være overrasket?
_________________
Neeskens wrote:
Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 25, 26, 27 ... 31, 32, 33  Next
Page 26 of 33

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb