English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2021
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
 STATISTIKK
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
RBK-styret
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 10, 11, 12

Post new topic   Reply to topic    Forum -> På sidelinja
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Rexalor
Rutinert

PostPosted: 26.08.2020 14:46    Post subject: Reply with quote

Henning wrote:
Brannfakkel, men jeg synes Bratseth er ganske flink som TV-ekspert

Når du sammenligner med Skullerud o.l. er han helt klart mer kunnskapsrik og dyktig. Problemet er jo at den gjengen er så blåst at over halvparten på forumet som skriver har minst like mye kunnskap. Hver gang jeg tilfeldigvis har hørt på svenske eksperter snakke fotball er det et så sykt mye høyere nivå enn i Norge at jeg ender opp med å riste på hodet av hvor dårlig det står til her til lands.
Back to top
View user's profile Send private message
Zorbeltuss
Veteran

PostPosted: 28.08.2020 18:22    Post subject: Reply with quote

Tror det også er et element av at det har blitt en kultur i fotballkommentariatet i Norge til at de skal gjøre seg "folkelig" hva gjelder faglig nivå. Er jo pinlig med Semb som tydeligvis var ekspert i å finne superlativer til å beskrive prestasjonene, og da særlig varianter av klasse. Jeg nekter å tro at Semb er så elendig fotballfaglig som det nivået han legger seg på når han jobber for TV2.

Så EM16 på Sør-Afrikansk TV og det var vanvittig mye høyere nivå på kommentatorer og de i studio enn jeg noen gang har sett på norsk TV.
robbie
Veteran

PostPosted: 09.12.2020 21:47    Post subject: Reply with quote

Flyttet fra en annen tråd:

Trondhjemsen wrote:
NAE fikk uendelig med taletid før avstemminga, mens Gjersvold ble avbrutt av ordstyrer. Selv ble jeg overbevist av NAE og flere andre eldre karer til å stemme på Koteng.

Jeg sliter fortsatt med å begripe hvor Eggens lojalitet til Koteng kommer fra. Koteng har gjort veldig lite for å ivareta Eggen-arven i klubben. Heller tvertimot.

Det eneste jeg kan tenke meg er at Koteng rett og slett ikke er Terje Svendsen. Terje Svendsen var jo i tillegg til å være minion for Klaus Berg, Fokus Bankmann ogPeter Griffin-lookalike, aktivt anti-Eggen under hele perioden sin som styreleder.

Er dette en slags hevn for at Svendsen presset ut Kåre Rønnes og Eldar Hansen i 1993?
Back to top
View user's profile Send private message
Post new topic   Reply to topic    Forum -> På sidelinja All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 10, 11, 12
Page 12 of 12

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2021 RBKweb