English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Ã…ge Hareide
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 34, 35, 36 ... 95, 96, 97  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
PerO
Veteran


Joined: 21 Feb 2011
Posts: 6195
Location: Drammen

PostPosted: 30.11.2020 12:37    Post subject: Reply with quote

Jeg begynte under Horneland å antyde at jeg var i tvil om det var trenerne våre som var så dårlige, eller om det var stallen.

Nå har vi føyd til Henriksen med en liten forbedring, og Hareide, og det ser omtrent like ille ut. Det er gåfotball og svake pasninger all over.

Håper Hareide er rett mann til å rydde i miljøet.
Back to top
View user's profile Send private message
Montana
Veteran


Joined: 28 Dec 2012
Posts: 4902

PostPosted: 30.11.2020 13:51    Post subject: Reply with quote

Rosenborg må tilbake til røttene på et helt annet og dypere nivå enn det overfladiske tullet de har proklamert.
Back to top
View user's profile Send private message
WT62
Veteran


Joined: 18 Apr 2011
Posts: 2053

PostPosted: 30.11.2020 14:13    Post subject: Reply with quote

Bardal som ass trener og med Geir Hansen med fokus på individuell ferdighetstrener ville vært noe.
Har trua på Bardal- virker som en meget kunnskapsrik kar med dyp forståelse av hva som kreves av moderne spillere
Back to top
View user's profile Send private message
bæærnt
Rutinert


Joined: 30 Jun 2005
Posts: 875

PostPosted: 30.11.2020 14:16    Post subject: Reply with quote

Montana wrote:
Rosenborg må tilbake til røttene på et helt annet og dypere nivå enn det overfladiske tullet de har proklamert.


Problemet med akkurat det er vel at disse røttene i hovedsak sitter mellom øra hos en tilårskommen kjempe i Orkdal. Klubben har i alminnelighet sviktet på å ta vare på den arven. Alle forsøk på å gjenskape gammel historie har vist seg nokså fåfengt. Nå handler det mer om å fjerne daukjøtt, rydde opp i særdeles uheldige ansvarsforhold, huke tak i dyktige folk på alle plan (nei takk til gamle travere), og stake ut en kurs om bli dominant i Norge i løpet av neste 2-3 årene. På kort sikt så er vi allerede akterutseilt. Å være resultatorientert vil antakelig gjøre vondt verre i det lange løp.

Joda, det kreves resultater av omgivelsene, men slik "støy" tror jeg kanskje det kan være lurt å vende det døve øret til. Vi får heller la oss overraske over en uventet kjapp retur til plassen som kongen på haugen.
Back to top
View user's profile Send private message
Kamerat Ola
Veteran


Joined: 13 Jan 2014
Posts: 6697
Location: South-west coast exile

PostPosted: 30.11.2020 14:19    Post subject: Reply with quote

Kjetil Knutsen har klart å lage et avsindig godt lag med de samme ideene. Det er ikke det det står på, men heller å hente den riktige kompetansen.
Back to top
View user's profile Send private message
bæærnt
Rutinert


Joined: 30 Jun 2005
Posts: 875

PostPosted: 30.11.2020 14:34    Post subject: Reply with quote

Kamerat Ola wrote:
Kjetil Knutsen har klart å lage et avsindig godt lag med de samme ideene. Det er ikke det det står på, men heller å hente den riktige kompetansen.


Just presis. Ikke noe feil med ideene. Det er overføring og forvaltning av kompetanse over tid som RBK ikke har vært gode på. Unntaket er kanskje Trond Sollid, men han forsvant jo og kom aldri tilbake.
Back to top
View user's profile Send private message
kris0stby
Veteran


Joined: 08 Dec 2008
Posts: 1559

PostPosted: 30.11.2020 20:50    Post subject: Reply with quote

Herregud, folk snakker om å kaste treneren allerede. Om det skulle være noen vits i å ansette Hareide så er det for organisasjonen han kan bygge rundt seg og lagbyggingen som skal gjøres over en vinter. Jeg er ikke fornøyd med høsten, men jeg nekter å delta i spekulasoner om utskiftninger før TIDLIGST neste sommer. Selv det er urimelig tidlig. Jeg har gitt opp på sesongen 2020 allerede, men har trua på at 2021 blir vesentlig bedre.
Back to top
View user's profile Send private message
Yv89
Rutinert


Joined: 08 Nov 2017
Posts: 948
Location: Trønderlainne

PostPosted: 30.11.2020 21:04    Post subject: Reply with quote

Fra Aftenposten


- Det er som det er når du taper kamper. Da blir det grublerier og lite søvn, og å prøve å finne ut hva vi skal gjøre videre. Vi må komme oss opp på hesten så fort som mulig, sier Åge Hareide.

Hesten!
_________________
Rosenborg. Min lidenskap, andres hat! Reise rundt å bare pisse på!
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
JB
Veteran


Joined: 04 Aug 2013
Posts: 1057
Location: Holmedal, Årjäng, Sverige

PostPosted: 30.11.2020 21:40    Post subject: Reply with quote

Er det noen som kan fortelle lite av hva Åge Hareide sier her. Hvilke endringer ser han for seg framåt mot neste sesong?

https://www.adressa.no/sp...-rosenborg
_________________
Rosenborg Ballklub er min religion, og Lerkendal er kjerka.
Back to top
View user's profile Send private message
geirmykl
Junior


Joined: 01 Aug 2018
Posts: 20
Location: Trondheim

PostPosted: 30.11.2020 22:19    Post subject: Intervju med Hareide Reply with quote

JB wrote:
Er det noen som kan fortelle lite av hva Åge Hareide sier her. Hvilke endringer ser han for seg framåt mot neste sesong?

https://www.adressa.no/sp...-rosenborg


Regner med du spør fordi du ikke har pluss. Her er det vesentligste i artikkelen:

Vi må bli litt mer disiplinerte i organiseringen, og at vi sørger for å erobre ballen fra motstanderne. Vi må begynne med det enkle, det er ofte det beste. Så må vi bli mye flinkere til å ta løpet i forkant av pasningen. Vi har jobbet med det, men jeg tror at en veldig viktig del av det å stable laget på beina igjen, er at vi tar initiativ fremover også. At vi ikke bare tenker på å erobre ballen. Det er jo det viktigste i fotball, men samtidig bli flinkere til å angripe rom i forkant av pasning. Det er ting vi vet tar tid å få automatisert, sier Hareide.

- Har du dannet deg et bilde av hvor mye du trenger å få gjort i vinter. Blir det store endringer, både når det gjelder spillerstall, måten dere gjør ting på feltet og teamet rundt?

- Ja… dette er en kontinuerlig prosess. Vi har begynt planleggingen, og det er en hel del ting som kommer til å bli annerledes enn det har vært, sier Hareide.

- Kan du si noe om det?

- Nei.

Svarer Hareide.

- Jeg tror vi skal fokusere på det vi skal gjøre akkurat nå, og det er avslutningen av sesongen. Så kommer vi heller tilbake til det når vi starter på nytt, sier han.

Før han letter litt på sløret likevel.

- Det er litt sammensatt. Det vil handle om spillerstall, logistikken der er en viktig del av det hele. Hvor mange av de som er her som blir med oss videre, og hvordan vi må bygge klubben er også avhengig av ressursene våre. Blir det Europa eller ikke Europa. Det er veldig avgjørende, økonomien er avgjørende for hva vi kan legge i det. Det påvirker hvor fort vi kan bygge et lag. Men vi må bygge et lag for 2021, og vi må bruke mye tid på å øve samhandling, slik at vi blir sikrere begge veier. Både offensivt og defensivt.
_________________
Grimsby Town - We only sing when we are fishing!
Back to top
View user's profile Send private message
NÃ¥erdetnok
Veteran


Joined: 22 Oct 2007
Posts: 1425
Location: Bergen

PostPosted: 30.11.2020 23:20    Post subject: Reply with quote

Jeg tror fortsatt på Hareide. Hovedsakelig fordi han er en av de få med pondus til å rydde opp i det sportslige apparatet. Spillerlogistikk, speiding, strategi, treningsmetoder, ting som har lagt nede lenge og som har vært grundig belyst her. Manglende profesjonalitet og ikke minst vakling og stadig linjeskift (ingen linjer?) har vært normen lenge. Hvor langt man kan nå med en plan, talent og beskjedne ressurser har vi til fulle fått demonstrert i år. Ressursene har vi hatt, men de er skuslet bort fordi vi har manglet resten.

Jeg registrerte meg først gang for ca 13 år siden under nicket Nåerdetnok med et harmdirrende innlegg mot Bratseths rolle i det sportslige apparat i klubben. Nicket var ikke tilfeldig valgt, for å si det sånn.
Back to top
View user's profile Send private message
PerO
Veteran


Joined: 21 Feb 2011
Posts: 6195
Location: Drammen

PostPosted: 01.12.2020 08:58    Post subject: Reply with quote

Hareide startet jo med å kaste innpå alle store etablerte navn, og kaste ut ungdommene som hadde begynt å prestere under Henriksen.

Hvis det er hans tanker om fornyelse, så vet jeg ikke om jeg liker det.
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 01.12.2020 09:28    Post subject: Reply with quote

PerO wrote:
Jeg begynte under Horneland å antyde at jeg var i tvil om det var trenerne våre som var så dårlige, eller om det var stallen.

Nå har vi føyd til Henriksen med en liten forbedring, og Hareide, og det ser omtrent like ille ut. Det er gåfotball og svake pasninger all over.

Håper Hareide er rett mann til å rydde i miljøet.


Under Horneland? Hvis du mener i vår har vi lagt til Reitan, Eyolfsson, Konate, Per, Markus, Ceide og Holse i elleveren. De du mente var for dårlige, og som fortsatt er for dårlige må altså ha vært Hansen, Reginiussen, Doff og Dino. Hvis du var tidligere på banen er det kun Hansen og Reginiussen igjen.

Jeg tror ikke vi kan legge dette på spillerkvalitet alene, for jeg er rimelig sikker på at veldig mange av disse spillerne ikke er naturlige gåfotballere. Strengt tatt synes jeg vel ikke gåfotball er beskrivende heller, for i lange perioder - spesielt under Horneland - var vi jo frenetisk opptatte av mest mulig løping tilsynelatende uten mål og mening, og et pasningstempo vi ikke hang med på selv.

Når det gjelder svake pasninger er du nok mer inne på noe, og der tror jeg vi har et symptom på det underliggende problemet. Hvis vi spoler tilbake klokka et par år så spilte vi med cirka følgende oppstilling:

Hansen

Hedenstad - Hovland - Reginiussen - Meling

Jensen - Lundemo - Trondsen

Levi* - Bendtner - Jebali

* reserve for Helland, strengt tatt, men Helland var halvdød.

I dette laget hadde vi egentlig ganske mye av både pasningsferdigheter og tekniske ferdigheter, og vi klarte som regel å dominere kampene ganske greit mot de svakere lagene i serien. Det var jo overhodet ikke noe perfekt lag, og hovedproblemet var at den tekniske og spillende profilen var alvorlig hemmet av den bakre trioen Hovland, Tore og Lundemo, som utrettet svært lite konstruktivt på svært stort ballinnehav.

Her tror jeg vi kunne sørget for kontinuiteten i sportslig utvikling ved å enten beholde Rini eller i det minste ansatt noen i samme gate som han og (tidlig) Kåre, og så løst de mest presserende problemene i elleveren. Penger på bordet for en hurtig og spillende stopper. En bedre sentral enn Lundemo. Hentet en høyre kant med stor fart for å løse bakromsproblemet. Altså beholdt de suksessfaktorene vi hadde, men røsket opp i det som måtte røskes opp i angående treningskultur og åpenbare mangler.

I stedet fikk noen i sportslig ledelse gjennomslag for en total kursendring, der vi i stedet for å videreutvikle de styrkene vi hadde i laget valgte å kaste de ut, mer eller mindre, for heller å bygge laget rundt helt andre ferdigheter. Fysikk, duellstyrke og løpskapasitet var den nye vinen, og dette var det vi begynte å se etter både i egne og nye spillere. Ikke at det kom så mye nytt, det var vel egentlig bare Valsvik, Akintola og Åsen, men vi begynte å satse mye mer på de av våre spillere som passet inn i malen, og kvittet oss aktivt med de spillerne - primært utenlandske - som var hentet for å gi oss en annen teknisk dimensjon. Summen av dette ble at pasningsferdigheter og teknikk ble nedbygd til vi havnet under snittet i vår egen liga på disse parameterne, og det er total krise for et lag som ønsker å vinne hvert år.

Det kan neppe komme som noen overraskelse at dette plager oss fremdeles - det er tross alt mindre enn et halvt år siden Eirik Horneland og prosjekt engelsk/nordisk fotball måtte pakke snippesken - og til sesongstart i 2020 hadde vi jo hentet flere spillere over samme lest i Dino Islamovic og Kristoffer Zachariassen. Konsekvensen tror jeg nok stemmer med det Helland, nok en gang og fortsatt, beskriver som en varig splittelse i spillergruppa over hvorvidt hovedplanen er å slå langt eller spille kort. Stå opp i press eller rygge hjem. Resultatet er jo ikke spesielt vakkert.

Det fremstår kanskje som overraskende at vi har hatt såpass svak ledelse over flere år at spillere som har vært her lenge fortsatt ikke er enige om grunnleggende filosofi - samtidig er det jo spillere som er hentet for vidt forskjellige spisskompetanser som de ønsker å få vist fram, og det er jo ikke veldig lett å få noen rosenborgere til å stille som tolk for hva nå enn 'veggene på Brakka' forsøker å formidle til spillerstallen anno 2020.
_________________
Sitat slutt.
Back to top
View user's profile Send private message
PerO
Veteran


Joined: 21 Feb 2011
Posts: 6195
Location: Drammen

PostPosted: 01.12.2020 11:01    Post subject: Reply with quote

Zaphod:

Sorry, veldig dårlig formulert av meg. Smile

Under Horneland så jeg tilbake i tid og så at vi så samme utvikling under Kåre, Coolen etter noen kamper og Horneland, og stilte spørsmålet om stallen var større problem enn treneren.

NÃ¥ ser vi mer eller mindre det samme under Hareide.

Så kanskje det spillet vi ser, er det spillerne kan og ønsker....

Ble det mer forståelig Smile
Back to top
View user's profile Send private message
kevinpieter
Veteran


Joined: 12 Nov 2007
Posts: 1402

PostPosted: 01.12.2020 11:37    Post subject: Reply with quote

Hvis jeg kunne fått Zaphods analyser injisert rett i blodårene mine, ville jeg aldri trengt noen annen form for stimuli.
_________________
My meaning is bad, but my grammar is good.
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 01.12.2020 11:42    Post subject: Reply with quote

Jo, men spørsmålet blir fortsatt: Hvilke spillere, og hvilken fotball? Du hadde jo ikke fått Rinis ellever til å begynne med kick and run selv med elektrosjokkhalsbånd, mens et år senere hadde jo enkelte total allergi mot å dempe ballen. Nå har vi begge deler samtidig, med ni nye spillere i elleveren.
_________________
Sitat slutt.
Back to top
View user's profile Send private message
Lomaxx
Veteran


Joined: 29 Jul 2006
Posts: 4397
Location: Telt på wembley

PostPosted: 01.12.2020 12:20    Post subject: Reply with quote

Det er noe i det at største problemet med å bytte trener er at man ikke alltid får inn en trener som ønsker å spille samme type fotball som forgjengeren. Det er ikke sånn at alle trenere tenker likt og ønsker å spille likt. Da funker det dårlig å erstatte Nils Arne Eggen med f.eks. Mourinho (bare for å gå litt ekstremt) og uten at han får plukka fra hverandre stallen forvente at han skal gå rett ut og spille sin type fotball. At vi nå har spist oss igjennom et barnelag med trenere gjør at lag konstellasjonen vår ikke er hverken fugl eller fisk. Det sagt har Åge fortsatt litt å gå på da vil vel har sluppet inn flere under han en vi gjorde med Horneland og Henriksen til sammen.
_________________
Grilldress er også en dress:)

Ratatosk wrote:

Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming!
Back to top
View user's profile Send private message
Toilling
Rutinert


Joined: 10 Jan 2017
Posts: 759

PostPosted: 01.12.2020 12:26    Post subject: Reply with quote

Enig med Zaphod, har sett at passnings-kvaliteten har vært for lav over lang tid, ble noe bedre under Coolen, han så problemet og begynte å reparere.

Sinnssykt å sparke Coolen og ansette Horneland.
Problemet er ikke spillerne eller treneren, det er over dem.
Back to top
View user's profile Send private message
PerO
Veteran


Joined: 21 Feb 2011
Posts: 6195
Location: Drammen

PostPosted: 01.12.2020 13:55    Post subject: Reply with quote

zaphod81 wrote:
Jo, men spørsmålet blir fortsatt: Hvilke spillere, og hvilken fotball? Du hadde jo ikke fått Rinis ellever til å begynne med kick and run selv med elektrosjokkhalsbånd, mens et år senere hadde jo enkelte total allergi mot å dempe ballen. Nå har vi begge deler samtidig, med ni nye spillere i elleveren.


Det er mer generelt. Generelt, siden midt i Kåres tid, så har det ikke vært samsvar mellom hva trenerne sier de trener på, og hva som vises på banen. Det virker som spillerne heller ikke klarer å forstå trenernes ønske, ref flere uttalelser under for skjellige trenere om at de ikke vet om de skal slå langt eller kort etc.

Generelt, synes jeg at laget har sett relativt likt ut, med en stort sett fallende kvalitet under de siste 5 trenerne. Litt bedring etter trenerskifte og i noen kamper, så faller de tilbake til mer eller mindre det samme igjen.
Back to top
View user's profile Send private message
Sløvsekken
Veteran


Joined: 04 Oct 2007
Posts: 8885
Location: Rosenborg

PostPosted: 01.12.2020 14:34    Post subject: Reply with quote

Nja, synes det var positive ting på gang under Henriksen faktisk, spesielt offensivt. Selv om vi sølte bort poeng hjemme mot Stabæk (2-2) i siste kampen hans, så scoret vi bra med mål de 4-5 kampene før der, og begynte å se tendenser offensivt. Nå er det jo derimot fullstendig natta igjen.
Back to top
View user's profile Send private message
Bjarnes
Veteran


Joined: 01 Jul 2010
Posts: 3247

PostPosted: 01.12.2020 15:15    Post subject: Reply with quote

PerO wrote:


Det er mer generelt. Generelt, siden midt i Kåres tid, så har det ikke vært samsvar mellom hva trenerne sier de trener på, og hva som vises på banen. Det virker som spillerne heller ikke klarer å forstå trenernes ønske, ref flere uttalelser under for skjellige trenere om at de ikke vet om de skal slå langt eller kort etc.


Anders Trondsens intervju avslørte at han knapt vet hva RBK-fotball er til tross for at han har vært her som spiller i 3-4 sesonger. Det er ikke bare hans feil, selv om han ikke fremstår som om en forskerkarriere har gått tapt i fotballspilleren Anders Trondsen til vanlig heller.
Back to top
View user's profile Send private message
Kent
Veteran


Joined: 11 May 2007
Posts: 1102

PostPosted: 01.12.2020 17:59    Post subject: Reply with quote

Ref Trondsen var problemet at han trodde han ble hentet til en klubb som prioriterte teknikk og pasningsferdigheter, men endte i stedet opp med en kick and run fotball, eller gampefotball om du vil.

Noe som selvfølgelig ikke passet en slik type spiller.

Ref det Zaphod rent strålende er inne på ovenfor, ser man jo at alle de spillerne som innehar noe ekstra utenpå løpskapasitet og innsats, er blitt skjøvet ut over de siste årene. Enten i form av laguttak og prioriteringer av sammensetning lag (Trondsen ble henvist til back) eller spillerlogistikk.

Ref det siste:
Som en TV2 reporter helt riktig uttalte etter kampen mot Glimt; «trege RBK spillere mot hurtige Glimt spillere»

Det er konsekvent blitt hentet «innsatsspillere» til klubben over de siste årene, spillere som definitivt ikke har sin styrke i verken hurtighet eller teknikk.

Har vi seriens tregeste lag?
Back to top
View user's profile Send private message
bæærnt
Rutinert


Joined: 30 Jun 2005
Posts: 875

PostPosted: 01.12.2020 18:13    Post subject: Reply with quote

Kent wrote:
Har vi seriens tregeste lag?


Om ikke annet, en av flere klart fremtredende svakheter ved dagens stall.
Back to top
View user's profile Send private message
Bjarnes
Veteran


Joined: 01 Jul 2010
Posts: 3247

PostPosted: 01.12.2020 18:16    Post subject: Reply with quote

Kent wrote:
Ref Trondsen var problemet at han trodde han ble hentet til en klubb som prioriterte teknikk og pasningsferdigheter, men endte i stedet opp med en kick and run fotball, eller gampefotball om du vil.


Ref Trondsen så var problemet at han mente Eggens RBK ikke hadde noe med dagens Glimt å gjøre, noe som forteller meg at han aldri har sett Eggens RBK spille fotball og at ingen i klubben har gjort noe forsøk på å forklare ham hva den typen fotball gikk ut på.
Back to top
View user's profile Send private message
Letterkenny
Rutinert


Joined: 01 Aug 2017
Posts: 719

PostPosted: 01.12.2020 18:32    Post subject: Reply with quote

Hele tankesettet i RBK må endres. Å tro at en ny trener vil gjøre at stallen plutselig begynner å spille nydelig fremoverfotball er utopi. Vi må tenke lag, først og fremst i ledergruppa (sportslig). Det er her vi må begynne å putte på kompetanse og komplementære ferdigheter, så får det bli denne gruppa sin oppgave å sette en spillerstall med komplementerende ferdigheter etter deres ønsker for å oppnå de målene de har. Deretter må laget drilles og utvikles, og repetere. Repetisjon avler læring, og læring avler automasjon. Et slikt prosjekt krever en overbærende visjon, og en strategi for å realisere målet. Det må være rom for feiling. Beslutninger bør ansees som eksperimenter, hvor ingen beslutninger er fattet for evig og alltid. Dette vil bare kunne realiseres ved hard innsats og jobbing mot et felles mål. Dette er prosjekter som krever tid.

RBK har sparket og erstattet så mange trenere de siste 20 årene at jeg har mistet tellinga. Gjengangsmelodien har vært å hente enkeltpersoner, trenere eller spillere, i håp om at det skal føre til umiddelbar kortsiktig suksess. Det er ingen overordnet visjon og plan i klubben annet enn at man skal vinne serien minst annet hvert år. Kjetil Knutsen får mye av æren for suksessen i Bodø, men jeg tviler på at de hadde oppnådd resultatene uten at hele det sportslige teamet fungerte. De ser etter rollespillene, uavhengig av CV, og har en overgripende strategi de jobber etter. Akkurat som RBK hadde under storhetstida. Fra styreleder til kantina var det en ambisjon og en helhetlig plan å jobbe etter, hvor hver enkelt hadde dedikerte ansvarsområder de måtte levere på for at helheten skulle bli som den ble. Ja, NAE var på mange måter en mesterhjerne, men uten et velfungerende team rundt seg og en ubestridelig kultur hadde prosjektet havarert. Før vi kan begynne å drømme om en ny storhetstid må det ryddes opp i RBK, og klubben må samkjøres. Mitt håp er at Åge ser dette, og begynner å nøste opp floka vending for vending. Folk er for opptatt av posisjoner i dag, uten å ha ønske eller vilje til å legge ned det harde arbeidet som trengs. Bare det at vi henter spillere som er fornøyd med å komme til RBK er for meg helt feil. Vi kan godt fortsette som før og hente store trenernavn og kjøpe dyre spillere med CV uten videresalgspotensiale, men da er mitt beste tips at vi fortsetter som nå og vaker under Europa før vi sakte men sikkert går tom for penger.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 34, 35, 36 ... 95, 96, 97  Next
Page 35 of 97

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb