| View previous topic :: View next topic |
| Hvem var beste Rosenborg-spiller? |
| Hansen |
|
11% |
[ 5 ] |
| Reitan |
|
2% |
[ 1 ] |
| Reginiussen |
|
0% |
[ 0 ] |
| Eyjolfsson |
|
4% |
[ 2 ] |
| Konate |
|
27% |
[ 12 ] |
| Zachariassen |
|
9% |
[ 4 ] |
| Henriksen |
|
2% |
[ 1 ] |
| Skjelbred |
|
6% |
[ 3 ] |
| Holse |
|
20% |
[ 9 ] |
| Islamovic |
|
0% |
[ 0 ] |
| Ceide |
|
13% |
[ 6 ] |
|
| Total Votes : 43 |
|
| Author |
Message |
Zarm93 Veteran
|
Posted: 08.11.2020 20:50 Post subject: |
|
|
| Uavhengig av dommertabber og keepertabber. Dette er års verste. Hareide har en mektig jobb foran seg. |
|
| Back to top |
|
 |
Søtvatten Veteran
|
Posted: 08.11.2020 20:51 Post subject: |
|
|
| Skrekkelig opptreden av to av tre aktører. |
|
| Back to top |
|
 |
tigerbart Veteran
|
Posted: 08.11.2020 20:51 Post subject: |
|
|
| Stubbelur wrote: | Under Horneland var det Horneland som var problemet, men under Hareide er det spillerne som er problemet
Rbkweb i et nøtteskall. |
Tja, vi skal være fair, men dette handler nok litt om at Hareide etter hvert har bygd opp en ganske overbevisende CV. Ut ifra Åges CV er han en høyst kvalifisert trener som bør få tid og ressurser til å gjenoppbygge RBK. Vi kan ikke håpe på noen andre på samme hylle. |
|
| Back to top |
|
 |
ajax1 Senior
|
Posted: 08.11.2020 20:52 Post subject: |
|
|
En ting er at dommeren driter seg ut 2 ganger...
Men, satan! SÃ¥ tafatt! PCS og Konate eneste godkjente i dag.
Last edited by ajax1 on 08.11.2020 20:53; edited 2 times in total |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 08.11.2020 20:52 Post subject: |
|
|
| eksil wrote: | | Jeg er sjokkert over at vi spiller dårligere under Åge enn Henriksen. |
Joda, men Hareide er altså ingen offensiv trener og det er rart at vi ikke prøvde å hente en trener som deler klubbens uttalte filosofi. |
|
| Back to top |
|
 |
Kai88 Veteran
|
Posted: 08.11.2020 20:54 Post subject: |
|
|
| Ikke kritiske spørsmål her altså. Bare fisking etter intern dramatikk. |
|
| Back to top |
|
 |
Kamerat Ola Veteran
Joined: 13 Jan 2014 Posts: 7402 Location: South-west coast exile
|
|
|
| Det er en ting å slippe inn tre drittmål, men prestasjonen er en helt annen ting. Nå så jeg bare andre omgang, men makan til tafatt drittspill er det lenge siden jeg har sett. Vi spiller på oss brudd på brudd på brudd med dårlig pasningsspill både i utførelse og valg. Vi har en utgammel (fotballmessig) midtstopper som ikke er i stand til å bruke ballen konstruktivt. Skulle tro de frykta å spille på kunstgress. Her tror jeg vi trenger en idrettspsykolog, og mye mye mer. At Hareide skal få en skikkelig oppkjøring syntes jeg og, men sånne kamper, med slike vurderinger under kampen er syltynt. DRITT! |
|
| Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
|
|
Dette er første gangen jeg har skrudd av TV før kampen var helt ferdig. _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
| Back to top |
|
 |
3rl3nd Rutinert
|
Posted: 08.11.2020 20:55 Post subject: |
|
|
Det beste spillet i år var med Henriksen som sjef, når Hansen kom inn med fokus på grunnleggende pasningsspill og kroppsstilling. Med Per som sentral og Zach løpende som indreløper.
I dag var det ikke rævva fotball en gang, det var ingenting. _________________ Troillan i tykt og tynt. |
|
| Back to top |
|
 |
Bye Veteran
|
Posted: 08.11.2020 20:58 Post subject: |
|
|
Åge leverer til stryk etter kamp også. Jåsser om off-day og kan ikke klage på innsatsen. Det er faen meg skandale. Jeg hadde forventet en liten tordentale etter en kamp der vi er miserabelt dårlige. _________________ Det e rom for sunn fornuft, og egne tolkninga, ailtså. |
|
| Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 08.11.2020 21:00 Post subject: |
|
|
| Bye wrote: | | Åge leverer til stryk etter kamp også. Jåsser om off-day og kan ikke klage på innsatsen. Det er faen meg skandale. Jeg hadde forventet en liten tordentale etter en kamp der vi er miserabelt dårlige. |
Jeg tror og håper Hareide er taktisk i uttalelsene sine her. Å krisemaksimere til media hjelper ikke. |
|
| Back to top |
|
 |
larsarus Legende

|
Posted: 08.11.2020 21:01 Post subject: |
|
|
| 3rl3nd wrote: | | Det beste spillet i år var med Henriksen som sjef, når Hansen kom inn med fokus på grunnleggende pasningsspill og kroppsstilling. Med Per som sentral og Zach løpende som indreløper. |
Signerer denne. |
|
| Back to top |
|
 |
Bjørkis Senior
|
Posted: 08.11.2020 21:02 Post subject: |
|
|
Nå kan jeg nevne 2-3 bortekamper på kunstgress under Hareide som er helt der oppe blant det værste jeg noen gang har sett av Rosenborg. Hvis vi skal lage et så inni helvete stort poeng av at det er umulig å spille fotball på kunstgress så kan du være sikker på det blir sannheten i hodet på spillerne også! Gi no en god faen i det tullet der! Dette er ikke holdbar retorikk fra en rutinert mann som Hareide! Se på Glimt med flere; de herjer tidvis i 4-3-3 på kunstig underlag. I dag slipper vi inn på en feil idømt straffe, hjerneblødning på Hansen, og muligens offisde på dødballen. Men det store tankekorset her er som alltid det offensive. Hva faen driver vi med?! Brudd på brudd på brudd i oppspillsfasen. Se på utgangsposisjonene til spillerne, det ligner ingenting! Dette er ikke 4-3-3. Skjelbred er tydelig ingen indreløper lengre, Henriksen blir heller aldri en fullverdig ballfordeler. Vi har muligens satt oss selv i trøbbel med disse signeringene. For spille, det skal de uansett. Det er en uskreven regel nå. Reitan, hva er han god på? Jeg ser ingenting, verken bakover eller framover. En spiller jeg tør påstå man ikke ville lagt merke til i en tredjedivisjonskamp.
Jeg driter litt i dette poengsnittet Hareide har på de 10-12 kampene sine. Vi kan ikke opptre som dette. Dette stinker! Dette vil kreve en enorm jobb i oppkjøringen til 2021, for ikke å snakke om på overgangsmarkedet... |
|
| Back to top |
|
 |
Bye Veteran
|
Posted: 08.11.2020 21:02 Post subject: |
|
|
Av og til syns jeg faktisk at man kan markere seg også utad, og er det én trener jeg hadde forventa det av etter en forestilling som i kveld er det Åge. Hvis det er slik at laget vårt har såpass skjøre egoer at de må skjermes etter en kamp som i kveld har vi større problemer enn at vi taper 0-3 for det laget her. _________________ Det e rom for sunn fornuft, og egne tolkninga, ailtså. |
|
| Back to top |
|
 |
Standarn og Crick Veteran

|
Posted: 08.11.2020 21:05 Post subject: |
|
|
| Litt annerledes å se Glimt offensivt og RBK offensivt. Henriksen synes jeg virker usynlig og er egentlig en av de som skuffer mest. Til tross for at dommeren var helt elendig, skapte vi jo ingen verdens ting, spesielt i første omgang. |
|
| Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 08.11.2020 21:06 Post subject: |
|
|
Nei, det ser veldig mørkt ut nå. Jeg hadde trodd vi skulle se litt bedring, men her er det faktisk ingenting så langt. Vi har spillere som ikke passer inn. Holse på ving er ikke bra. Islamovic er ikke god nok. To gamle travere som har klippekort og skal spilles i form. Synes ikke de står frem.
Rbk er akterutseilt. Bodø/Glimt får bli det neste laget trøndere får følge med på dessverre. Rbk er IFK Gøteborg. Ferdig |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 08.11.2020 21:07 Post subject: |
|
|
Lover du? |
|
| Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 08.11.2020 21:08 Post subject: |
|
|
Vi kan jo høre om Bodø-Glimt vil bytte Knutsen mot Hareide?  _________________ Han snakke som ein gud og træne som ei fett |
|
| Back to top |
|
 |
martibs Veteran

|
Posted: 08.11.2020 21:10 Post subject: |
|
|
| waterfalls wrote: | | Holse 3 Prøver å involvere seg i spillet ved å hele tiden søke ball slik at vi kan skape noe |
Prøver, men skaper dessverre INGENTING |
|
| Back to top |
|
 |
O-Rex Veteran

Joined: 30 Aug 2005 Posts: 2186 Location: Oslo, 54 mil fra Mekka
|
Posted: 08.11.2020 21:12 Post subject: |
|
|
Husk nå også på at vi har et mer eller mindre nytt lag denne sesongen. I dag var det vel bare Andre Hansen og Torereg som som var igjen fra i fjor? Det er ikke bare lett å lage relasjoner når alt er nytt. Det preger angrepsspillet vårt ut av en annen verden. Legg til to trenerbytter i løpet av sesongen så er det kanskje ikke så rart at det er ræva nå. Det er for lett å møte oss. Spesielt på kunstgress. _________________ Her burde det stått noe kult. |
|
| Back to top |
|
 |
Kent Veteran
|
Posted: 08.11.2020 21:42 Post subject: |
|
|
| tr0ndern wrote: | Vi kan jo høre om Bodø-Glimt vil bytte Knutsen mot Hareide?  |
Det sies jo at styret i RBK aldri så på Knutsen som et reelt alternativ. Og spesielt ikke etter at de fant ut at Hareide kunne være aktuell for oss.
Hareide og Knutsen tilhører to forskjellige verdener i måten å spille fotball på.
RBK-styret var selvføgelig igjen frelst av navn, i stedet for å gå for spillestil. |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 08.11.2020 21:59 Post subject: |
|
|
Vi er ræva i dag, skaper vel én brukbar sjanse, og taper dette fortjent.
Men akkurat i dag ser jeg meg nødt til å gjøre noe jeg sjelden gjør når vi taper. Dommerteamet i dag var vesentlig svakere enn oss. Jeg kan ikke forstå annet enn at de hadde bestemt seg for at Viking skulle vinne dette, og scenen settes allerede før fem minutter er gått med det som må være årets klareste skivebom fra dommerne. Når man ikke ser at Tore er to meter utenfor når han handser, holder det ikke med Specsavers - de må til en slagspesialist. To kampavgjørende dommefeil fordel samme lag i én omgang må jo prege kampen. Spesielt når den første er av så grov karakter. I tillegg var det masse småplukk som at småting ble avblåst mens åpenbare forseelser fikk gå, og avblåsninger på tydelige fordelssituasjoner.
Andre omgang handler om at Viking ligger bakpå og tar overgangene når de har lyst, mens vi naturligvis har lite piff.
Jeg skulle likt å se denne kampen på nytt, med dommere uten hjerneblødning. Jeg sitter igjen i en sånn surrealistisk WWF-situasjon. Jeg skjønner ikke helt hva jeg var vitne til. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
NÃ¥erdetnok Veteran
|
Posted: 08.11.2020 22:28 Post subject: |
|
|
| WWF? World Wildlife Fund? |
|
| Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 08.11.2020 22:33 Post subject: |
|
|
Hvis du tror det var et naturprogram så skjønner jeg jo at det var bra surrealistisk. _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
| Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 08.11.2020 22:33 Post subject: |
|
|
World Wrestling Federation, formodentlig.. _________________ Han snakke som ein gud og træne som ei fett |
|
| Back to top |
|
 |
|