English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Midtstopperne
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Roamer
Veteran

PostPosted: 12.12.2006 10:19    Post subject: Reply with quote

Dette hører ikke hjemme noensteds. Hvorfor folk tar seg bryet med å hetse B/T, bare på grunn av noen overflødige innlegg her og der, er for meg totalt uforståelig. Dog; når man ser på alderen til visse her inne er det kanskje ikke så rart allikevel. Uansett er det en svært forsurende faktor på et ellers glimrende forum.

Og ja, jeg vet dette ikke er on-topic heller.
Strand
Veteran

PostPosted: 12.12.2006 13:10    Post subject: Reply with quote

Nå er ikke han en unge, han er over 20 år og burde lære å oppføre seg.
Back to top
View user's profile Send private message
Erik
Veteran

PostPosted: 12.12.2006 18:10    Post subject: Reply with quote

Vær så snill.. Flott du sier rett ut vi ikke skal ta deg seriøs da? Flott.

Iom at live oppdateringer, tro det eller ei, ikke er grunnlag nok til å bedømme en spillers kvaliteter eller insats, og at du når sesongen nesten var ferdig sa at det var første gang du så gutta spille, la jeg kjapt sammen at du ikke har sett han spille. Spesielt ettersom han strengt tatt bare har juniorfinalen som har gått på tv?

Så du mener at en spiller du aldri har sett, bør leies ut, for å så bestemme en eventuel kontraktsforlengelse etter hvordan han da spiller for et bunnlag i 1. divisjon?

Dette var ikke nødvendig for meg å skrive, kunne bare quote Attach.

Roamer, om dette hadde vært et nytt medlem, eller første gang noe slikt ble skrevet hadde jeg vært helt enig.
Men han skriver minst 20 innlegg hver bidige dag, ofte 30, med oftest bare kort piss. (Sånn sett skal du ha skryt for innlegget vi diskuterer nå, det var gjennomtenkt og det var ditt syn.)
Han har også fått mange hint og råd, men det skjer ingen verdens ting..
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Baadshah/Tab
Veteran

PostPosted: 14.12.2006 03:28    Post subject: Reply with quote

Hør her Erik, jeg trenger ikke å tvinge noen til å ta meg seriøst. Men jeg prøver å være seriøs hele tiden (meget ofte ihvertfall), at du ikke tror det er jo ikke min feil.

Erik wrote:
Så du mener at en spiller du aldri har sett, bør leies ut, for å så bestemme en eventuel kontraktsforlengelse etter hvordan han da spiller for et bunnlag i 1. divisjon?

JA, er det noe galt i det?
Jeg kan mene hva jeg vil, og alle kan være uenig. Men selv da kan jeg mene hva jeg vil, desverre...
Av det jeg har hørt/lest gang på gang så tyder på at et utlån hadde vært perfekt.
Hva mener du? Istedenfor å "hakke" kan ikke du si din mening om Steffen Mathisen? Er du uenig, isåfall hvorfor?

Steffen Mathisen er en spiller som (jeg har sagt det før) har meget liten sjans for å spillet seg inn i første-ellvern til RBK, og eneste utvei for spilletid er å spillet for B-laget i 2 divisjon. Hvorfor er da ikke et lån til en klubb i 1 divisjon bedre?
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Page 9 of 9

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb