View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 08.08.2020 10:35 Post subject: |
|
|
Forlik er jo per definisjon "uavgjort" selv om én av partene ofte er mer fornøyd enn den andre, selvsagt.
Kåre vant ikke en dritt utover privatøkonomi. Hadde han gjort det hadde det blitt en presedenssak og vi hadde visst om trenere kan sparkes eller ei i henhold til AML. Det gjør vi fortsatt ikke. _________________ Influencer™ |
|
Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 08.08.2020 17:26 Post subject: |
|
|
Brann presenterer ny hovedtrener:Brann presenterer ny hovedtrener på Brann Stadion lørdag klokken 18.45.
Ifølge Brann kommer sportssjef Rune Soltvedt, daglig leder Vibeke Johannesen, styreleder Eivind Lunde, kaptein Daniel Pedersen og den nye hovedtreneren til å være til stede.
Velkommen tilbake til Eliteserien Kåre! _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
Back to top |
|
 |
henrifei Veteran
|
Posted: 08.08.2020 17:29 Post subject: |
|
|
spent på om han får med seg Hoftun |
|
Back to top |
|
 |
Captain Veteran
|
Posted: 08.08.2020 17:33 Post subject: |
|
|
Interessant, jeg tror han kommer til å løfte Brann på kort sikt. Humør og ei energiforløsning var noe som vekket våre spillere i 2014. Blir spennende å se hvor lang kontrakt han har signert, og om han får med seg Hoftun. _________________ Stolt fortid, stor fremtid |
|
Back to top |
|
 |
gurgla Veteran
|
Posted: 08.08.2020 17:34 Post subject: |
|
|
Moro at Kåre er tilbake i eliteserien men magefølelsen sier at dette ender ikke godt, for verken Brann eller Kåre. |
|
Back to top |
|
 |
Number10 Veteran
|
Posted: 08.08.2020 17:44 Post subject: |
|
|
Skal vi satse på at Kåre henter Helland, Hovland, Valsvik, Konradsen og Åsen? _________________ «Koteng: Jo dårligere og dårligere det gikk, jo tryggere var vi på at Horneland var rett mann.» |
|
Back to top |
|
 |
henrifei Veteran
|
Posted: 08.08.2020 17:47 Post subject: |
|
|
synes han kan hente Hovland |
|
Back to top |
|
 |
hhem Proff
|
Posted: 08.08.2020 17:52 Post subject: |
|
|
Det er jo mulig at Brann vil være fornøyd med seriegull år etter år selv Koteng ikke var det. Han ansatte jo Horneland for å få suksess i Europa. |
|
Back to top |
|
 |
Hodor Veteran

Joined: 23 Aug 2013 Posts: 3653 Location: Sunnmøre's hovedstad
|
Posted: 08.08.2020 17:52 Post subject: |
|
|
HÃ¥per han henter noen favoritter hos oss ja.
Hadde vært fint |
|
Back to top |
|
 |
jadda Veteran
|
Posted: 08.08.2020 17:56 Post subject: |
|
|
Gleder meg allerede til sur-Kåre må takle omgivelsene i Bergen når ting begynner å gå litt trått... |
|
Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 08.08.2020 18:21 Post subject: |
|
|
Fredag morgen var det styremøte på Stadion der all tvil ble fjernet. Ingebrigtsen var Branns mann.
Kjetil Knutsen i Bodø/Glimt var tidligst tilgjengelig fra nyttår, Sandefjord-sjef Martà Cifuentes ble vurdert, men funnet for lett, Eirik Horneland erklærte seg selv uaktuell og internt i Brann så ledelsen egentlig aldri noen ønskelig løsning. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
Back to top |
|
 |
bæærnt Rutinert
|
Posted: 08.08.2020 18:25 Post subject: |
|
|
Kanskje Kåre og Brann er en god match. Etter 5 år med Nilsen så skal det antakelig ikke mye til før det tar litt mer fyr i teltet. Men god match over tid ? Det spørs. Det er nok dessverre kort holdbarhet på Kåre, som så langt ikke bærer preg av være en trener i voldsom utvikling. |
|
Back to top |
|
 |
Zorbeltuss Veteran
|
Posted: 08.08.2020 18:50 Post subject: |
|
|
Kåre er nok veldig avhengig av en fagmann som assistent, han kan det grunnleggende i 433 bra nok til at lag som Glimt og RBK med de rette typene kan se bra ut med en humørboost, gode opplevelser og påfølgende selvtillit.
Problemet til Kåre tror jeg er at han ikke skjønner at det å gjenskape gode prestasjoner krever andre verktøy, iallefall så har han tilsynelatende ikke vist noen evne og/eller vilje til å ta disse i bruk. Og ihvertfall her så var jo den fotballfaglige kompetansen i teamet rundt mildt sagt tvilsom.
Hvis jeg (grøss) var Brann-supporter ville jeg også være en smule skeptisk til hvordan Kåre takler Bamba og Bergenserne forøvrig. _________________ Og forøvrig så er ikke andelen nederlendere i sportslig avdeling stor nok før den når 100% |
|
Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
Posted: 08.08.2020 19:01 Post subject: |
|
|
Jeg tror at Kåre kan gjøre det bra med Brann dersom han holder seg på feltet, og ikke får slike "manager-tanker" som han fikk her. _________________ Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen... |
|
Back to top |
|
 |
tjommi Proff
|
Posted: 08.08.2020 19:24 Post subject: |
|
|
tjommi wrote: | Føler meg egentlig ganske sikker på at Brann kommer til å ansette ny trener før RBK, samme hvem de ender opp med til slutt. |
Jaggu fikk jeg rett også... |
|
Back to top |
|
 |
Huber Veteran
|
Posted: 08.08.2020 19:26 Post subject: |
|
|
Captain wrote: | Interessant, jeg tror han kommer til å løfte Brann på kort sikt. Humør og ei energiforløsning var noe som vekket våre spillere i 2014. Blir spennende å se hvor lang kontrakt han har signert, og om han får med seg Hoftun. |
Tror han skal slite selv med det. Jeg tror rett og slett ikke at han har den samme personligheten som han hadde den gangen etter hvordan ting har gått de siste par årene. |
|
Back to top |
|
 |
Hodor Veteran

Joined: 23 Aug 2013 Posts: 3653 Location: Sunnmøre's hovedstad
|
Posted: 08.08.2020 20:04 Post subject: |
|
|
Ser Tv2 har pratet med Viken, og på bakgrunn av det han sier så klarer Tv2 å konkludere med at Kjernen (slik som det blir presentert i skriveform) liker ikke at KI har blitt brann trener.
Spar meg i å dra alle over en kam. Klovne journalist. |
|
Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
Posted: 08.08.2020 20:22 Post subject: |
|
|
Det blir gjerne slik når han presenteres som styreleder i Kjernen  _________________ Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen... |
|
Back to top |
|
 |
danielsk Veteran
|
Posted: 08.08.2020 20:38 Post subject: |
|
|
Ønsker Kåre lykke til og håper han klarer å innføre en mer spennende spillestil i Brann. Er det noe eliteserien trenger så er det flere spennende oppgjør med lag som tør å angripe og spille eget spill. Er spent på hvordan Kåre har utviklet seg siden RBK-tiden. |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 08.08.2020 20:54 Post subject: |
|
|
Enig. Hvis han får sving på Brann, VIF er på gang, Molde og Glimt spiller bra fotball, så blir ES morsom om Hareide får oss på stell. |
|
Back to top |
|
 |
Sløvsekken Veteran

|
Posted: 08.08.2020 20:56 Post subject: |
|
|
Viktigste er at RBK, Brann og Vålerengen får litt sving på ting, for å få opp interessen. Det er vel og bra (for dem selv) det Molde og Glimt gjør, men det er ikke lag som øker interessen for norsk fotball i særlig grad. Da må man ha med de større byene. |
|
Back to top |
|
 |
Aristoteles Veteran

|
Posted: 08.08.2020 21:47 Post subject: |
|
|
Kan si mye om Kåre, men jeg hadde heller tatt han enn vår nåværende Trond Henriksen 10 av 10 ganger. |
|
Back to top |
|
 |
Enga1913 Senior
|
Posted: 08.08.2020 22:10 Post subject: |
|
|
SutreKåre kommer til floppe totalt. Du hørte det først her. |
|
Back to top |
|
 |
Zorbeltuss Veteran
|
Posted: 09.08.2020 14:00 Post subject: |
|
|
Enga1913 wrote: | SutreKåre kommer til floppe totalt. Du hørte det først her. |
Ihvertfall lengre opp i denne tråden.
Kåre i den formen han var i før ting begynte å gå imot han kan nok fint føre til glade Bergensere ut året, kanskje neste sesong også. Men så kommer nok optimismen blant de sju fjell til å blåses opp på sedvanlig vis og det blir et sjokk som kan måles høyt på Richter's skala når virkeligheten treffer den ballongen som en sylskarp nål.
Kåre på sitt beste er god i rollen som sirkusdirektør og kan sikkert trives godt i manesjen i Bergen, men han har så langt vist null og niks som tilsier at han er mannen til å gjøre Brann til et lag som befinner seg stabilt i toppen i år etter år.
Brann virker det som om kommer til å være et heisalag uansett trener. Økonomisk er det sikkert fint å være Brann-trener siden du kan regne med at sluttpakken din blir utløst.
Jeg melder høring i Bergen tingrett februar 2023. _________________ Og forøvrig så er ikke andelen nederlendere i sportslig avdeling stor nok før den når 100% |
|
Back to top |
|
 |
sukram Veteran
|
Posted: 10.08.2020 00:32 Post subject: |
|
|
Vegard Forren er rasende på enkelte i MFK, presumtivt fordi de ikke støttet han i underslag-saken tidligere i år. Vil vise på banen hvem han ikke liker.
Ikke at kjenner jeg sakens indre, og min sympati kan vanskelig sies å ligge her eller der (det ultimate pest eller kolera): Frekkhetens nådegave å stikke av med fellespengene og så legge lagkompisene for hat fordi de påpeker at det er vanskelig å stole på en tjuvradd. Jeg mener, er du en voksen mann på over 30 eller en 12-åring som må bli hjemme pga. dårlig oppførsel? |
|
Back to top |
|
 |
|