English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Geir Hansen
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Zorbeltuss
Veteran


Joined: 10 Feb 2012
Posts: 4030

PostPosted: 29.07.2020 16:25    Post subject: Reply with quote

Men hvem er så kapabel til å være vår Cruyf?

Sollied? By Rise?

Hefter jo ganske mange spørsmålstegn rundt begge de to. Kompetansen må nok hentes utenfra, men primus motor kan det hende vi finner blant RBKere.
_________________
Og forøvrig så er ikke andelen nederlendere i sportslig avdeling stor nok før den når 100%
Back to top
View user's profile Send private message
Neeskens
Veteran


Joined: 03 Aug 2019
Posts: 3429
Location: Trondheim

PostPosted: 29.07.2020 16:35    Post subject: Reply with quote

Zap
Han har jo allerede hjulpet oss med analyse!!!
Om dette har hjulpet vet vi jo ikke!.
Men jeg ser han også skal være på feltet og ha spiller samtaler.
Men han skal ikke komme med noen nye ideer ennå..
Videre har han allerede snakket med Horneland. De er nok kjente fra NFF tiden. Hsn flytter ikke hjem kun for 6 mnd, så han er nok tiltenkt rollen som Akademisjef og er Hornelands valg!!
Dette lover ikke godt for RBK's fremtid er min foreløpige spådom
_________________
Medløpere.
Back to top
View user's profile Send private message
henrifei
Veteran


Joined: 25 May 2011
Posts: 2599

PostPosted: 29.07.2020 16:46    Post subject: Reply with quote

PerO wrote:
Det blir litt sånn at det begynner å bli temmelig irriterende at alt skal tas negativt opp, gjerne uten egentlig å ha kunnskap om saken. Og det overtolkes uttalelser i massevis.


er det virkelig så rart at mange har absolutt null tillit til klubben? har aldri hatt mindre tro på styre i Rosenborg.
Back to top
View user's profile Send private message
PerO
Veteran


Joined: 21 Feb 2011
Posts: 6195
Location: Drammen

PostPosted: 29.07.2020 16:46    Post subject: Reply with quote

Zorbeltuss wrote:
Men hvem er så kapabel til å være vår Cruyf?

Sollied? By Rise?

Hefter jo ganske mange spørsmålstegn rundt begge de to. Kompetansen må nok hentes utenfra, men primus motor kan det hende vi finner blant RBKere.


Akkurat nå ser jeg ikke det. Men det trenger ikke bli noen i sportslig ledelse. Det kan komme en styreformann, en adm dir, eller selvfølgeig sd eller trener.

Og, det er viktig at det parallelt med at vi opprettholder kulturen, også er åpen for å ta inn impulser utenfra. Dermed trenger vare redningsmannen å være en som kjører prosessene
Back to top
View user's profile Send private message
PerO
Veteran


Joined: 21 Feb 2011
Posts: 6195
Location: Drammen

PostPosted: 29.07.2020 16:47    Post subject: Reply with quote

Zorbeltuss wrote:
Men hvem er så kapabel til å være vår Cruyf?

Sollied? By Rise?

Hefter jo ganske mange spørsmålstegn rundt begge de to. Kompetansen må nok hentes utenfra, men primus motor kan det hende vi finner blant RBKere.


Akkurat nå ser jeg ikke det. Men det trenger ikke bli noen i sportslig ledelse. Det kan komme en styreformann, en adm dir, eller selvfølgeig sd eller trener.

Og, det er viktig at det parallelt med at vi opprettholder kulturen, også er åpen for å ta inn impulser utenfra. Dermed trenger vare redningsmannen å være en som kjører prosessene
Back to top
View user's profile Send private message
Sløvsekken
Veteran


Joined: 04 Oct 2007
Posts: 8885
Location: Rosenborg

PostPosted: 29.07.2020 16:55    Post subject: Reply with quote

Neeskens wrote:
Zap
Han har jo allerede hjulpet oss med analyse!!!
Om dette har hjulpet vet vi jo ikke!.
Men jeg ser han også skal være på feltet og ha spiller samtaler.
Men han skal ikke komme med noen nye ideer ennå..
Videre har han allerede snakket med Horneland. De er nok kjente fra NFF tiden. Hsn flytter ikke hjem kun for 6 mnd, så han er nok tiltenkt rollen som Akademisjef og er Hornelands valg!!
Dette lover ikke godt for RBK's fremtid er min foreløpige spådom


Klassisk senador kommentar Wink

Dyrhaug uttaler at de ikke kan offentliggjøre den nye akademisjefen ennå fordi han må prate med nåværende arbeidsgiver først. Virker jo litt snodig om det skulle være han som allerede er offentliggjort som assistenttrener.
Back to top
View user's profile Send private message
Willoch
Veteran


Joined: 22 Dec 2009
Posts: 1662

PostPosted: 29.07.2020 17:03    Post subject: Reply with quote

Hvor har du det fra at akadekisjefens nåværende arbeidsgiver må kontaktes først?
_________________
Willoch
Back to top
View user's profile Send private message
Bjarnes
Veteran


Joined: 01 Jul 2010
Posts: 3247

PostPosted: 29.07.2020 17:05    Post subject: Reply with quote

zaphod81 wrote:


Altså, for det første: jeg vet ingenting om hvor dyktig Hansen er. Det lille man kan si er 'dyktig nok til å få jobb i NFF' og 'ikke dyktig nok til å tiltrekke interesse fra klubber som Aalesund, Kristiansund og Molde i det fylket der han bor, eller andre klubber på elitenivå'.


Nå har han strengt tatt jobbet mange år for Ålesund, så dette stemmer ikke.

PerO wrote:


Jeg blir ikke overrasket. Vi snakker tross alt om kjernen i klubbens suksess. En kultur som er videreutviklet ved at spillere har blitt trenere, ansatt, styredeltagere og styreledere.

(...)

Så svaret er nei, det er ikke bra akkurat nå, men det er akkurat da det er viktig å ikke kaste de langsiktige suksesskriteriene overbord, til fordel for kortsiktig fremgang.


Tommel'n opp!
Back to top
View user's profile Send private message
Nåssåladden
Veteran


Joined: 19 Sep 2004
Posts: 3195
Location: Oslo

PostPosted: 29.07.2020 17:55    Post subject: Reply with quote

Hylekoret her inne jo rimelig forutsigbart. Skulle argumentasjonen til hylekoret være riktig så skulle NAE aldri fått kommet tilbake og gjøre RBK til suksessen klubben er etter å ha hentet impulser i andre klubber. Ja man gjør feilvurderinger men det gjøres i selv de mest veldrevne klubber, hvor man også går på smeller i en uforutsigbar idrett som fotball. Hvordan man reiser seg er det avgjørende og antall mesterskap de siste 40 årene antyder at mye gjøres riktig.

Skulle klubber aldri kunne satse på litt mer ukjente kort, så ville B/G aldri oppnådd suksessen de opplever i dag.
_________________
De mest bortskjemte supporterne i lainnet!
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 29.07.2020 19:07    Post subject: Reply with quote

BjarneS wrote:
Nå har han strengt tatt jobbet mange år for Ålesund, så dette stemmer ikke.


I senere tid, da Wink

Jeg registrerer jo at det er der han har brorparten av erfaringen sin fra, men nå ville han altså heller jobbe i kommunen enn i den stillingen Aafk eventuelt var villig til å tilby?

Ad kultur: Det å lykkes med en slags intern rerekruttering av folk som kjenner filosofien forutsetter både at klubbens ansatte til enhver tid forstår og forvalter hva denne filosofien er, og at man har gode systemer for å foredle kompetansen rundt det. Rosenborg scorer så til de grader 0/2.

Det er faktisk ikke noe argument å ha lest Godfoten og lagt merke til at vi har utviklet oss som kompisklubb i hine hårde dagar, i den semiprofesjonelle tiden da alle norske klubber gjorde nettopp dette - av nødvendighet.

Vi er ikke Ajax. Vi har ikke fått noen dyktige trenere ut av gullepoken vår - faktisk har interessen for det blant nøkkelspillere fra CL vært påfallende lav. Det vi kan skryte på oss er kanskje Sollied, som jo teknisk sett var der helt i starten som spiller, men han hadde allerede hatt stor suksess som trener (i Glimt) da han kom til oss i den kapasitet. Men det er et sidespor.

Vi kan ikke begynne med nepotismen uten å ha sørget for at de kjente kandidatene også er de beste tilgjengelige. Og der har vi gjennom flere tiår skuslet vekk de mulighetene vi måtte ha hatt for å sende stafettpinnen videre. Kultur er kun interessant dersom det i sum er positivt for oss - nå er det både en hemsko, en hvilepute og en unnskyldning for de som måtte ha nytte av det.
_________________
Sitat slutt.
Back to top
View user's profile Send private message
Bjarnes
Veteran


Joined: 01 Jul 2010
Posts: 3247

PostPosted: 29.07.2020 19:15    Post subject: Reply with quote

zaphod81 wrote:
BjarneS wrote:
Nå har han strengt tatt jobbet mange år for Ålesund, så dette stemmer ikke.


I senere tid, da Wink


Nei, han trente Aalesund opp i 1. divisjon i år 2000, han var vel drøyt 30 på det tidspunktet. I etterkant gikk han tilbake til spillerutvikling og jobbet bla. svært tett med JA Riise.

For øvrig så er jeg litt uenig i det du sier om hvem vi bør rekruttere og mener vi burde nærmet oss BG sin tilnærming: Vi vet hvordan fotball skal spilles, hvem er den til enhver tid beste kandidaten til å ha ansvaret for at det skjer? Jeg tror folk ville hatt langt større forståelse for at resultatene lugget med en ukjent/umerittert trener ved navn Knutsen eller Maalen heller enn en ukjent trener og umerittert trener som Horneland, hvis fokus ligger på det defensive. (Nå skal det sies at B/G lettere kan ta seg råd til det all den tid de har andre forutsetninger enn oss).


Last edited by Bjarnes on 29.07.2020 19:20; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
geirmykl
Junior


Joined: 01 Aug 2018
Posts: 20
Location: Trondheim

PostPosted: 29.07.2020 19:16    Post subject: Reply with quote

Selv mener jeg at alt dette pratet om kultur og kulturbærere i klubben som har en fortid i RBK strengt tatt bare er tøyseprat.
Jeg mistenker at flere av de som debatterer på dette forumet er mer opptatt av det enn det klubben er.
Eva Joly, den berømte korrupsjonsjegeren, fremholdt for noen år siden at Norge var et av verdens mest korrupte land men at korrupsjonen er annerledes i Norge enn mange andre steder. Når RBK ansetter alle gamle helter i ulike stillinger så er jo dette et utslag av nettopp det som Joly snakker om. Jeg ansetter eller anbefaler kameraten min som jeg liker godt fordi han er kamerat, men utad kan jeg prate om kontinuitetsbærere, tradisjoner og kulturer. Mange her tror jeg lar seg lure av det.
Ikke at dèt er unikt for RBK, men vi ser det kanskje tydeligere i en klubb vi brenner for.
Så er det jo også sånn at man av og til "treffer" med slike interne ansettelser, like mye som man bommer med dem. Akkurat som alle overalt ellers gjør. Poenget mitt er at det ikke er så viktig om vedkommende som kommer til klubben aldri har hørt om RBK før eller om han ble født og oppvokst på "brakka". Begge kan feile eller lykkes akkurat like mye.
Sånn - det var godt å få sagt det.
_________________
Grimsby Town - We only sing when we are fishing!
Back to top
View user's profile Send private message
Henri
Legende


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 18453

PostPosted: 29.07.2020 19:24    Post subject: Reply with quote

Geir Hansen var Roger Finjordets assistent på kvinnelandslaget. Da Finjordet var ferdig som landslagstrener sa han:

"Det er ikke alle spillerne som har vært fornøyde og som synes at vi har vært tydelige nok og klare på hvordan vi skal opptre. Det er en fair sak. Jeg har plukket med meg folk til støtteapparatet som jeg er veldig fornøyd med, men om vi ikke har vært tydelige nok så tar jeg ansvaret for det"

"Det har blant annet gått på hvordan vi spiller mot etablert forsvar og hvor spillende stilen skal være, og om forholdet mellom en rød tråd og frihet til enkeltspilleren"

Høres kjent ut.
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 29.07.2020 19:57    Post subject: Reply with quote

Jeg vil faktisk påstå at den der nepotismegreia er enda mer en trøndersk greie enn en norsk greie. Jeg hører trønderne er kjente for det i hovedstaden, de der uformelle nettverkene, kontaktene og godkompisene, og alle i det trønderske arbeidslivet har jo sett dette. Sønner og døtre og bekjentes ditto, Tanter og gudbarn. Kompiser og venninner. Opp og ned og i mente.

Du hører det liksom bare: "Derre, veit du, derre e guten te'n Bjørn det, sjø. Hainn har det i sæ. Samma øyan. Blikket. Det e itj nå vits i å heint inn nån som itj vi veit nåkka om når vi kainn gjør det enkelt."
_________________
Sitat slutt.
Back to top
View user's profile Send private message
PerO
Veteran


Joined: 21 Feb 2011
Posts: 6195
Location: Drammen

PostPosted: 29.07.2020 20:08    Post subject: Reply with quote

Zaphod: Litt mindre synlig i Oslo og omegn, pga størrelsen på politikk og nærinsliv. Men i virkeligheten mye verre. Svensk næringsliv overgår Norge fullstendig. Der må du gifte deg inn i de riktige slektene hvis du skal til topps.

Er det spesielt i trønders idrett, sÃ¥ mÃ¥ vi jo bare applaudere. Ingen andre fylker er vel bedre i sport enn Trøndelag 🤣🤣
Back to top
View user's profile Send private message
Sløvsekken
Veteran


Joined: 04 Oct 2007
Posts: 8885
Location: Rosenborg

PostPosted: 29.07.2020 20:13    Post subject: Reply with quote

Willoch wrote:
Hvor har du det fra at akadekisjefens nåværende arbeidsgiver må kontaktes først?


https://www.adressa.no/10...#refreshed

adresseavisen wrote:

Hun bekrefter nå at klubben har ansatt ny sjef for akademiet, som dermed blir Rini Coolens etterfølger.

– Vi ønsker foreløpig å holde navnet internt, er imidlertid svaret når det kommer til hvem den nye sjefen er.

Moe Dyrhaug forklarer dette videre med blant annet at vedkommende må få varslet arbeidsgiver først.
Back to top
View user's profile Send private message
Bjarnes
Veteran


Joined: 01 Jul 2010
Posts: 3247

PostPosted: 29.07.2020 20:16    Post subject: Reply with quote

Samtidig handler det ikke bare om nepotisme. Jeg diskuterte dette nettopp med en som jobber med noe svært teknisk i en stor norsk bedrift (ifm. utlending vs norsk). Skal man ansette noen i Trondheim i en avansert jobb, hvor det kanskje kan ta ett til to år å bli god nok i jobben til at man kan bidra, så velger man 28 år gamle Trond fra Trondheim foran 28 år gamle Sylvia fra Spania 100 av 100 ganger. Det handler om å få igjen noe for investeringen man gjør og sånn sett så er det ikke så utrolig dumt å satse på folk med tilknytning til Trondheim.

For å si det på en annen måte: Hvor lenge ville en fyr som Janne Jönsson forblitt i Trondheim dersom han hadde tatt Rosenborg til CL? Erik Hamrèn er kanskje det beste eksempelet i RBK, eller Åge Hareide for den saks skyld. Dersom man ikke har naturlig tilknytning til et område eller en klubb så hopper man fortere på et nytt tog.
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59195
Location: Trondhjem

PostPosted: 29.07.2020 20:26    Post subject: Reply with quote

Henriksen snakker opp sin nye assistent, som han ringte på sin første dag i jobben etter at Eirik Hornelands exit i juni.

– Han sendte oss bilder på ting vi ville forbedre, på bestilling fra oss. Han er en fagmann og oppfostret med 4-3-3, samtidig som han er et ordentlig bra menneske. Jeg gleder meg til å jobbe sammen med han og han vil garantert bidra med utvikling, sier Rambo.

Men å sammenliknes med pappa Bjørn, som både vant seriegull som hovedtrener og var assistent under de beste årene til både Drillo og Nils Arne Eggen, ønsker han ikke.

- Jeg er meg. Vi er forskjellige. Jeg skal gjøre en god jobb i RBK. Jeg tenker på de fem månedene jeg skal være her, ikke 2021, sier Hansen.

Les mer: Rett før han var ferdig i RBK, ba Horneland om hjelp. Da jobben som RBK-trener var i boks, kom det en hilsen

– Egentlig snakket jeg litt med Eirik Horneland like før han var ferdig i trenerjobben. Men så røk det. Trond Henriksen tok imidlertid kontakt med meg umiddelbart da han tok over, sier Hansen.

(...)

Henriksen omtaler Hansen som en «dyktig analytiker», som er god på videoverktøy.

– Han har jo det samme grunnprinsippet som jeg og de gamle rosenborgerne har. 4–3–3 ligger jo i genene til Geir, med tanke på Bjørn. Han er en liten Bjørn, sier han.

– Hvordan blir rollefordelingen mellom det du skal gjøre, det han skal gjøre og resten av trenerteamet?

– Det er jo et samarbeid. Micke trenger jo ikke være på hver eneste trening nå og kan gjøre mer av sportsdirektørrollen sin. Men vi vil jo ha Micke på feltet og rundt laget fortsatt. Så får vi nå en 4-3-3-mann til, sønn av faren sin.

Les mer: Horneland ba ham om hjelp bare noen dager før RBK-exiten. Nå blir han Henriksens assistent

2mas wrote:
Noen som vet noe om spillerkarrieren?


Han var juniorspiller i Rosenborg og spilte etterpå for Kolstad fram til kneet ikke greide mer.

Før han flyttet til Ålesund var han juniortrener i Rosenborg og både junuiortrener og vikartrener i Strindheim.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Zorbeltuss
Veteran


Joined: 10 Feb 2012
Posts: 4030

PostPosted: 29.07.2020 23:20    Post subject: Reply with quote

Kan være en fordel at de er litt kjent allerede. Merker at jeg ikke er altfor interessert i hvor fornuftig det midlertidige teamet opptrer, det er lenger opp i systemet kritikken bør hagle mot.
_________________
Og forøvrig så er ikke andelen nederlendere i sportslig avdeling stor nok før den når 100%
Back to top
View user's profile Send private message
Hedning
Legende


Joined: 30 Apr 2006
Posts: 10905

PostPosted: 05.08.2020 18:09    Post subject: Reply with quote

Quote:
– Diskusjonene er jo ofte 4-3-3, 4-4-2, "snudd V" og ditten og datten. Uansett hvordan du snur og vender på det må basisen være i orden. I det offensive spillet, så er det bevegelse som utløser pasning. Orientering, ballkontroll og pasningskvalitet. De tingene der må være på plass. Hvis du ikke har det, så hjelper det ikke om du spiller med V-en den veien eller den veien. Det er ikke det som er fasiten på alt her i fotballen. Basisferdighetene i angrepsspillet, individuelt og relasjonelt, er helt avgjørende uansett. Også i forsvarsspillet, forteller Hansen.


Wow. Endelig noen som ser elefanten i rommet.
Back to top
View user's profile Send private message
Captain
Veteran


Joined: 13 Jul 2016
Posts: 3179

PostPosted: 05.08.2020 18:21    Post subject: Reply with quote

Endelig en som tydelig tar tak i noe svært mange har sett over en lengre periode. Svært gledelig at han uttaler at det er ei sulten og bra spillergruppe. Tror det lover godt for å ta til seg lærdom fra Hansen og ikke minst Hareide når han kommer. Tror Hansen kommer til å fortsette i klubben i en eller annen form etter denne sesongen.
_________________
Stolt fortid, stor fremtid
Back to top
View user's profile Send private message
RbkUrge
Veteran


Joined: 09 Aug 2005
Posts: 3668
Location: Oslo

PostPosted: 06.08.2020 14:33    Post subject: Reply with quote

Får et veldig godt førsteinntrykk av Geir Hansen i Adressa.
Adressa wrote:
Etter en knapp uke i klubben har han gjort seg noen klare tanker om hva han mener RBKs utfordringer er. På mandagens trening var det Hansen som tok kontroll, mens Henriksen fulgte med fra bakgrunnen. I øvelsene til Hansen handlet det om medtak av ball i lengderetning, å bruke blikket og orientere seg og spille ballen igjennom ledd. Hansen forteller at de kommer til å veksle på ansvaret på treningsfeltet.

Han legger ikke skjul på at man må jobbe med det helt grunnleggende og trekker frem tre ting:

Orientering/overblikk
Ballkontroll/-besittelse
Pasningskvalitet

– Alle spillere, enten om man er 14 år eller 34 år, trenger å jobbe med basisferdighetene.

– Diskusjonene er jo ofte 4-3-3, 4-4-2, "snudd V" og ditten og datten. Uansett hvordan du snur og vender på det må basisen være i orden. I det offensive spillet, så er det bevegelse som utløser pasning. Orientering, ballkontroll og pasningskvalitet. De tingene der må være på plass. Hvis du ikke har det, så hjelper det ikke om du spiller med V-en den veien eller den veien. Det er ikke det som er fasiten på alt her i fotballen. Basisferdighetene i angrepsspillet, individuelt og relasjonelt, er helt avgjørende uansett. Også i forsvarsspillet, forteller Hansen.

– Det er som han (Nils Arne Eggen) sa i gamle dager: Man må tenke prestasjon, ikke resultater. Det å forbedre prestasjonene, det er dét vi jakter. Klarer vi det, så vil vi mest sannsynlig gå ut med flere poeng.

_________________
Perché hai tradotto questa frase?
Back to top
View user's profile Send private message
Standarn Nietzsche
Veteran


Joined: 19 Aug 2015
Posts: 3546
Location: Drammen

PostPosted: 06.08.2020 16:28    Post subject: Reply with quote

Sier mye riktig denne Hansen. Men det samme gjorde Horneland, og de fleste her inne klarer også å se at vi ikke er i nærheten på de ferdighetene han beskriver. Får satse på at Bjørn jr. klarer det Hornland ikke fikk til, nemlig å gjøre noe med alle feilene som er blitt beskrevet.

Uansett lovende start.
Back to top
View user's profile Send private message
nin
Rutinert


Joined: 30 May 2008
Posts: 779

PostPosted: 06.08.2020 16:55    Post subject: Reply with quote

Kan ikke huske at Horneland noen gang snakket om kroppsstilling, overblikk eller pasningskvalitet? Det var da stort sett om avstand mellom lagdelene, tempo og trøkk..

Den som har mast om dette i årevis er jo Bardal, men de på brakka har vel følt seg for god til å høre på en lokal landslag- og klubbtrener som faktisk vinner noe..
Back to top
View user's profile Send private message
RÃ¥nny
Legende


Joined: 12 Apr 2008
Posts: 13649
Location: Namsos

PostPosted: 13.08.2020 18:44    Post subject: Reply with quote

https://www.adressa.no/sp...ppa-ringte

Nydelig podcast med Hansen jr.

HÃ¥per faktisk han blir i klubben.

Forøvrig smålik Ingebrigtsen i stemmen.
_________________
" Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "

- Torgeir Børven
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next
Page 3 of 9

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb