View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Sondre Senior
|
Posted: 01.12.2006 00:50 Post subject: |
|
|
Værre kommersielt oppgulp enn denne kampen skal man lete lenge etter.
Greit nok, det er bra TV-underholdning, men det sier litt når det møter opp flere på en tullekamp enn på RL. Da er det noe som må gjøres. Endog, mange av de som var der har vel ikke akkurat sesongkort på Lerkendal, så en sammenligning blir litt vel drøyt.
Knerten: Klart han gjorde seg til, selv om det var Basma. Det er en show-kamp, RBK kan ikke vinne 40-0. Folk har faktisk betalt for å se dette, så at Tufte får låne ballen iblant og score mål skulle bare mangle.
Uansett, tommelen opp for EJ. Makan til sprangteknikk har jeg ikke sett før. Det var underholdning det. _________________ -RBK |
|
Back to top |
|
 |
Erik Veteran

|
Posted: 01.12.2006 01:34 Post subject: |
|
|
Det var mot Tufte. Oppvisningskamp, underholdning, bare for morro.
Seriøst. |
|
Back to top |
|
 |
martibs Veteran

|
Posted: 01.12.2006 01:53 Post subject: |
|
|
Du er sikker på du ikke blander ham med Storflor? Han var ihvertfall ganske finteglad, selv om han egentlig ikke kom så langt med det. |
|
Back to top |
|
 |
nastynick Rutinert
|
Posted: 01.12.2006 09:27 Post subject: |
|
|
trodde at bratseth og mini skulle spille jeg. så jeg dro på lerkendal. fikk ikke se bratseth og mini. det var kjedelig. _________________ Ljuskraft...bang booom! Bli arg! |
|
Back to top |
|
 |
primaten Rutinert
|
Posted: 01.12.2006 10:05 Post subject: |
|
|
Status etter tre royal league-kamper og en kamp mot Tufte IL ble altså 15 baklengs og negativ målforskjell. Hadde gitt høye odds da vi feiret seriegullet for en måned siden. |
|
Back to top |
|
 |
EvileyeS Rutinert

|
Posted: 01.12.2006 10:24 Post subject: |
|
|
Komisk å se hvor mange som trodde at RBK tok denne kampen seriøst, og skal forsøke å mobbe pga. resultatet...  _________________ Svikter ALDRI Rosenborg!
www.tt05.no
Ultras Øyivinds |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 01.12.2006 10:32 Post subject: |
|
|
Ikke bare det, folk prøver å lese noe ut av resultatet mot Tufte  |
|
Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 01.12.2006 11:48 Post subject: |
|
|
Kanskje Solli var ute etter å revansjere seg etter mange svake kamper i høst.......  |
|
Back to top |
|
 |
Roamer Veteran

|
Posted: 01.12.2006 14:34 Post subject: |
|
|
Storflor var kanskje hakket verre, rett og slett fordi han driblet av de stakkars tufte-folka gang på gang - nesten litt ydmykende. Solli ble ihvertfall taklet og tatt fra ballen noen ganger, selv om det så ikke ut som om han hadde planlagt å gi fra seg ballen. _________________ RBK på topp tre i årets sesong. |
|
Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 01.12.2006 14:55 Post subject: |
|
|
Vel,
mest pinlig var det med EJohnsen som gav 100% og kastet seg inn med knottene mot Tuftes keeper for å få et mål til. Han hadde virkelig ambisjoner om å vise seg frem...
Det så ut til at dette var akkurat passende nivå for ham... _________________ Takk. |
|
Back to top |
|
 |
dags Veteran
|
Posted: 01.12.2006 15:28 Post subject: |
|
|
Som utespiller var det vel nettopp det...
Det som er mest patetisk er at aviser og nettsteder slår opp som en stor bragd at Tufte scoret 4 mål og Rosenborg bare 8. Alle som ikke er tilbakestående skjønner jo at Tufte ikke ville fått låne ballen langt mindre score hvis Rosenborg ikke hadde sluppet dem til med overlegg. Sjøl med 8 spillere og alle i joggetempo er forskjellen så stor at det er skammelig og nesten pinelig å se på. Tufte er forsåvidt et morsomt opplegg, men de bør holde seg til å spille mot old boys, 8. divisjonslag og de dårligste bedriftslagene.
Det dummeste er å høre på intervjuene etterpå der spillerne faktisk oppriktig tror at de har gjort en stor prestasjon når Rosenborg gjør alt de kan for å slippe dem til målsjanser. Det blir litt som om du som funksjonsfrisk skal stille opp i VIVIL-lekene og stå å posere med gullmedaljen, stolt som en hane. _________________ Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves. |
|
Back to top |
|
 |
shinyskjel Junior

Joined: 30 Oct 2006 Posts: 55 Location: Oslo, men e fra Trondheim!
|
Posted: 01.12.2006 15:50 Post subject: |
|
|
Stortsett fornøyd med kampen! Dødt publikum da men.
Syns dessuten ikke vi skal sammenlikne denne kampen med Royal League. I går var det mange familier og tufte interesserte som ikke er på lerkendal til vanlig.
Tror nok Basma gjorde det med vilje! Han smilte og lo etter Tufte scora, og samtidig overdrev veldig med "sinnet" sitt.. Tydelig at RBK tok denne kampen veldig lett. Syns de taklet det mye bedre enn VIF i fjor...  _________________ Rosenborg - stolt fortid og ei stor fræmti'!
Seier kommer ikke dalende fra himmelen, men må jobbes hardt for her på jorden! |
|
Back to top |
|
 |
Nero Proff
|
Posted: 01.12.2006 15:59 Post subject: |
|
|
Dette var en showkamp, det vet nok både avisene og Tufte-gutta. De er vel med på spøken til TV-N om å ta det som en seriøs kamp. Og om enkelte aviser ikke har skjønt det er det bare moro.
Skuffet over at Rune Bratseth ikke spilte. |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 01.12.2006 16:03 Post subject: |
|
|
Jeg har ingen interesse for dette opplegget, men jeg må si jeg reagerte da jeg leste dette:
"Det blir desverre ikke gjensyn med Rune Bratseth, Mini og Gøran Sørloth i torsdagens kamp mot Tufte."
For - jeg ser det ble publisert like før kampen og da hadde de allerede annonsert lenge med at disse skulle være med, og dermed solgt billetter på det. Motbydelig at man driver på slik, synes jeg. |
|
Back to top |
|
 |
RBKw Rutinert

|
Posted: 01.12.2006 16:08 Post subject: |
|
|
Nero wrote: | Dette var en showkamp, det vet nok både avisene og Tufte-gutta. De er vel med på spøken til TV-N om å ta det som en seriøs kamp. . |
Helt enig. Slutt med all analyseringa. Det var en showkamp, og spillerne skjønte selvfølgelig at Rosenborg bare lekte seg og ga bort ballen. De er da ikke dumme selv om de ikke kan spille fotball. Flere av dem er faktisk veldig smarte, men de gir ikke uttrykk for det med alle fotballkommentarene.
Morsomt å se Tørum som ikke klarte holde seg alvorlig før kampen, selv om det virket som han prøvde, hehe. En ordentlig herlig fyr! |
|
Back to top |
|
 |
|