English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Brann - Rosenborg
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 19, 20, 21, 22  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  

Hvem var beste Rosenborg-spiller?
Hansen
5%
 5%  [ 6 ]
Hedenstad
1%
 1%  [ 2 ]
Reginiussen
1%
 1%  [ 2 ]
Hovland
26%
 26%  [ 31 ]
Trondsen
11%
 11%  [ 14 ]
Zachariassen
8%
 8%  [ 10 ]
Lundemo
0%
 0%  [ 0 ]
Ã…sen
6%
 6%  [ 8 ]
Helland
4%
 4%  [ 5 ]
Islamovic
6%
 6%  [ 8 ]
Ceide
27%
 27%  [ 32 ]
Total Votes : 118

Author Message
varg88
Proff


Joined: 31 Aug 2012
Posts: 475
Location: Haldane, New Zealand

PostPosted: 28.06.2020 22:45    Post subject: Reply with quote

Dette var mye bedre. Fremdeles mye å gå (en dødballscoring og et flaksemål er ikke mye å skryte av), men vi prøver i det minste å spille oss igjennom. Henriksen må ha sagt mye riktig i pausen for det virket som spillerne fikk trua tilbake. Scoringen rett før pause hjalp selvfølgelig samtidig som Brann så tungt og sliten ut. Nå bør det trenes skikkelig slik at presisjonen blir bedre.

Hansen 4 - ok kamp, situasjonen rett før scoringen til Brann så dog merkelig ut.
Hedenstad 4 - kommer på overlapp, dårlig innleggskvalitet.
Reginiussen 5 - kriger tappert og bidrar faktisk en del i oppbyggingen, et par stygge misser trekker ned.
Hovland 6 - blir irritert av Hansen ved baklengs, ellers solid. Viktig og godt utført scoring.
Trondsen 4 - for seint inne ved baklengs, går for ofte innover når han kommer seg fremover, kommer likevel litt bedre i gang som back.
Lundemo 6 - en del gode pasninger og viktige inngriper.
Zachariassen 4 - mye energi, lite presisjon. Virker litt primitiv.
Ã…sen 3 - knapt synlig i 1.omgang, mangler forbindelse med resten av laget.
Helland 5 - mye mislykkede men også noen veldig gode og avgjørende aksjoner.
Dino 3 - fremdeles milevis unna en ordentlig RBK-spiss, kommer i det minste til et par muligheter.
Ceide 7 - uforutsigbar, veldig lovende ferdigheter. Avslutter kampen strålende. Bør trene venstrefoten.
Back to top
View user's profile Send private message
Pirlo
Veteran


Joined: 05 Feb 2006
Posts: 1256

PostPosted: 28.06.2020 22:47    Post subject: Reply with quote

Synes Dino var god i dag. Fungerte godt som oppspillpunkt og løper mye. Fikk lite å jobbe med fra lagkameratene.
Back to top
View user's profile Send private message
hmaurveg84
Senior


Joined: 09 Aug 2018
Posts: 104

PostPosted: 28.06.2020 22:48    Post subject: Reply with quote

Når jeg hører Tove så kan jeg ikke si at hun snakka OPP Skullerud i hvertfall, heldigvis
Back to top
View user's profile Send private message
Henri
Legende


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 18475

PostPosted: 28.06.2020 22:49    Post subject: Reply with quote

Pirlo wrote:
Synes Dino var god i dag. Fungerte godt som oppspillpunkt og løper mye. Fikk lite å jobbe med fra lagkameratene.


Ja, var stor fremgang i oppspillsfasen, fortsatt kald i boksen, man ser i alle fall noe der.
Back to top
View user's profile Send private message
Thulian
Veteran


Joined: 17 Aug 2012
Posts: 2233
Location: Oslo

PostPosted: 28.06.2020 22:51    Post subject: Reply with quote

Holse, Ceide, Tagseth, Hovland (litt - i første) er bra
Resten på det jevne
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website AIM Address MSN Messenger
henrifei
Veteran


Joined: 25 May 2011
Posts: 2599

PostPosted: 28.06.2020 22:51    Post subject: Reply with quote

plutselig ser vi mer ut som ett Rosenborg lag igjen. herlig mer seier over ett feigt Brann. RBK
Back to top
View user's profile Send private message
Talentløs
Senior


Joined: 31 Aug 2008
Posts: 249
Location: Bærum

PostPosted: 28.06.2020 22:52    Post subject: Reply with quote

SÃ¥ ikke kampen, men fikk med meg at Adegbenro gikk av tidlig pga skade. Noe nytt om det?

Ser også at Adegbenro mistet faren sin i går, på IG, Kan det ha en sammenheng?
_________________
Først kaffe, så Cola.
Back to top
View user's profile Send private message
LeMond
Proff


Joined: 26 Jun 2010
Posts: 344

PostPosted: 28.06.2020 22:52    Post subject: Reply with quote

hmaurveg84 wrote:
Når jeg hører Tove så kan jeg ikke si at hun snakka OPP Skullerud i hvertfall, heldigvis


Tolket det sånn jeg også; «De dere spekulerer i er ikke på lista vår». Får håpe det var Skullerud hun siktet til.
Back to top
View user's profile Send private message
simvik91
Rutinert


Joined: 14 Aug 2011
Posts: 661

PostPosted: 28.06.2020 22:54    Post subject: Reply with quote

LeMond wrote:
hmaurveg84 wrote:
Når jeg hører Tove så kan jeg ikke si at hun snakka OPP Skullerud i hvertfall, heldigvis


Tolket det sånn jeg også; «De dere spekulerer i er ikke på lista vår». Får håpe det var Skullerud hun siktet til.

Spesielt med tanke på at det var Eurosport hun snakket med, så er jeg rimelig sikker på at hun siktet til Skullerud ja. Var jo nettopp Eurosport som trakk han frem som kandidat.
Back to top
View user's profile Send private message
niccolai
Veteran


Joined: 25 May 2008
Posts: 1628

PostPosted: 28.06.2020 22:57    Post subject: Reply with quote

Hvis ikke Ceide starter neste kamp, kaster jeg dassen ut av vinduet.
Han må få spille, mye!. Få selvtilltit, lov å spille en dårlig kamp.
Vi har et megatalent her..
Ser for meg e Adegbenro, bare med bedre blikk for spillet...
_________________
"Spennende spiller denne Werni!!, Demper hardere enn han skyter!!"

Sitat fra Ivar Hoff..
Back to top
View user's profile Send private message
EspN
Veteran


Joined: 18 Sep 2009
Posts: 6526
Location: Heaven

PostPosted: 28.06.2020 22:57    Post subject: Reply with quote

Åsen har ingenting og gjøre i RBK.Alt for dårlig. Holse er stort talent vi bør satse på.Tagseth og ceide er også gode.

Takk og pris for lundemo er på vei ut.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
JohnTiger
Veteran


Joined: 27 Nov 2007
Posts: 2584
Location: Heimdal

PostPosted: 28.06.2020 22:58    Post subject: Reply with quote

Bedre enn på lenge Smile

Fortsatt mye å rette på. Vi kan f.eks slutte med alle panikk-klareringene i forsvar. De fleste gangene er det mulig å ta ned ballen/slå en pasning til en ledig medspiller slik at vi slipper å få ballen i retur med en gang.

La Ceide og Tagseth få mer spilletid!!
_________________
Rosenborg e laget!

Twitter : @JohnTiger67
Back to top
View user's profile Send private message
KitWalker
Veteran


Joined: 16 Mar 2011
Posts: 3961

PostPosted: 28.06.2020 22:59    Post subject: Reply with quote

Talentløs wrote:
SÃ¥ ikke kampen, men fikk med meg at Adegbenro gikk av tidlig pga skade. Noe nytt om det?

Ser også at Adegbenro mistet faren sin i går, på IG, Kan det ha en sammenheng?


Han har mista faren sin?
Kanskje ikke så rart at han har vært lite ute av det heller da, mulig faren har vært alvorlig syk lenge?
Back to top
View user's profile Send private message
LeMond
Proff


Joined: 26 Jun 2010
Posts: 344

PostPosted: 28.06.2020 23:00    Post subject: Reply with quote

simvik91 wrote:
LeMond wrote:
hmaurveg84 wrote:
Når jeg hører Tove så kan jeg ikke si at hun snakka OPP Skullerud i hvertfall, heldigvis


Tolket det sånn jeg også; «De dere spekulerer i er ikke på lista vår». Får håpe det var Skullerud hun siktet til.

Spesielt med tanke på at det var Eurosport hun snakket med, så er jeg rimelig sikker på at hun siktet til Skullerud ja. Var jo nettopp Eurosport som trakk han frem som kandidat.


Aha, var det de som kjørte sak på det ja? Det er i hvert fall spesielt da de er arbeidsgiveren hans. Da er det vel bare å puste lettet ut ja.
Back to top
View user's profile Send private message
simvik91
Rutinert


Joined: 14 Aug 2011
Posts: 661

PostPosted: 28.06.2020 23:01    Post subject: Reply with quote

Synes egentlig ikke at Åsen var så ille i dag. Synes han gikk foran med innsats og blødde for drakta, og var noe involvert offensivt. Klart, noe mer enn en back-up/rotasjonsspiller bør han nok ikke være på sikt, men synes ikke han var så elendig i dag som noen her gir uttrykk for.
Back to top
View user's profile Send private message
henrifei
Veteran


Joined: 25 May 2011
Posts: 2599

PostPosted: 28.06.2020 23:03    Post subject: Reply with quote

Tove sin kommentar føltes som var rettet mot Skullerud så det er meeeget bra. tyder på at de har fått med seg reaksjonene ihvertfall.
ellers må Acosta snart ha gitt nok albuer til å ta seg en tur i fengsel, faensteike jeg er lei den kødden.
Back to top
View user's profile Send private message
Standarn Nietzsche
Veteran


Joined: 19 Aug 2015
Posts: 3556
Location: Drammen

PostPosted: 28.06.2020 23:05    Post subject: Reply with quote

Deilig med seier, men også viktig å innse at Brann ikke var gode. Ga bort et mål og burde vært et til, i tillegg til å være svake offensivt.

Men det ble seier, så da blir det faktisk børs fra meg:

Hansen - 6: Litt svak på målet, ikke alt for mye å gjøre, men gjør det bra.

Hedenstad - 4: Ganske usynlig. Kom på noen flere løp i andre omgang.
Tore - 4: Gjorde det greit, men fikk ikke vist seg alt for mye frem. Hadde noen nestentabber som kunne blitt stygge.
Hovland - 7: Tror dette er det beste jeg noensinne har gitt han. Viste seg ikke for mye frem defensivt, men hadde flere gode offensive pasninger i tillegg til målet.
Trondsen - 5: Litt varierende i første, men syntes han løftet seg i andre og viste at han langt ifra er noen dårligere v. back enn Meling.

Doff - 4: Uvanlig usynlig denne kampen. Vant ballen noen ganger og hadde noen kombinasjoner, men var også noe unøyaktig. Sliten?
Lundemo - 2: Alt går så latterlig sakte.
Ã…sen - 4: Mulig jeg bare ikke la merke til han, men han var utrolig usynlig i store deler av kampen. Hadde noen offensive involveringer og den blokkeringen, men ellers er det ikke mye.

Helland - 2: Gjorde to positive ting i første; en pasning etter 30 min og målgivende. Mulig jeg er streng, men husker han best for å drible seg selv.
Dino - 4: Ikke mye involvert foran mål, men viste at han er et veldig god target-man. Ikke et eneste skudd i første, men fremdeles lagets nest-beste i den omgangen.
Samuel - : fikk vel ikke mer enn 30 min? var uansett ikke veldig god.

Ceide - 4: Synes han gjorde det bedre enn Samuel og Helland, men fremdeles litt mye stepping på ball.


Ble mer liv i laget når Holse og Tagseth ble byttet inn.
Back to top
View user's profile Send private message
Toilling
Rutinert


Joined: 10 Jan 2017
Posts: 765

PostPosted: 28.06.2020 23:05    Post subject: Reply with quote

Åsen virka for meg bedre sentral enn Lundemo da, det ble ofte mer fart når han fikk ballen sentralt.
Back to top
View user's profile Send private message
hmaurveg84
Senior


Joined: 09 Aug 2018
Posts: 104

PostPosted: 28.06.2020 23:07    Post subject: Reply with quote

simvik91 wrote:
LeMond wrote:
hmaurveg84 wrote:
Når jeg hører Tove så kan jeg ikke si at hun snakka OPP Skullerud i hvertfall, heldigvis


Tolket det sånn jeg også; «De dere spekulerer i er ikke på lista vår». Får håpe det var Skullerud hun siktet til.

Spesielt med tanke på at det var Eurosport hun snakket med, så er jeg rimelig sikker på at hun siktet til Skullerud ja. Var jo nettopp Eurosport som trakk han frem som kandidat.


HÃ¥per det ikke var bare vi som tolka det sÃ¥nn 😉
Back to top
View user's profile Send private message
hmaurveg84
Senior


Joined: 09 Aug 2018
Posts: 104

PostPosted: 28.06.2020 23:09    Post subject: Reply with quote

JohnTiger wrote:
Bedre enn på lenge Smile

Fortsatt mye å rette på. Vi kan f.eks slutte med alle panikk-klareringene i forsvar. De fleste gangene er det mulig å ta ned ballen/slå en pasning til en ledig medspiller slik at vi slipper å få ballen i retur med en gang.

La Ceide og Tagseth få mer spilletid!!


Absolutt

Dette er mental trening (og teknikk)
Back to top
View user's profile Send private message
Kamerat Ola
Veteran


Joined: 13 Jan 2014
Posts: 6722
Location: South-west coast exile

PostPosted: 28.06.2020 23:14    Post subject: Reply with quote

Utrolig viktig seier mentalt. Vi var tidvis nesten gode, turte spesielt i andreomgang å forsøke å spille litt. Det ser ut til å gå rett vei. Og det var deilig å endelig glede seg over fotball igjen. Lenge siden jeg har stått vesentlige deler av kampen.
Back to top
View user's profile Send private message
moomoo
Veteran


Joined: 18 Feb 2008
Posts: 6680

PostPosted: 28.06.2020 23:15    Post subject: Reply with quote

Claudius Galenus Standarn wrote:

Hansen - 6: Litt svak på målet, ikke alt for mye å gjøre, men gjør det bra.

Hedenstad - 4: Ganske usynlig. Kom på noen flere løp i andre omgang.
Tore - 4: Gjorde det greit, men fikk ikke vist seg alt for mye frem. Hadde noen nestentabber som kunne blitt stygge.
Hovland - 7: Tror dette er det beste jeg noensinne har gitt han. Viste seg ikke for mye frem defensivt, men hadde flere gode offensive pasninger i tillegg til målet.
Trondsen - 5: Litt varierende i første, men syntes han løftet seg i andre og viste at han langt ifra er noen dårligere v. back enn Meling.

Doff - 4: Uvanlig usynlig denne kampen. Vant ballen noen ganger og hadde noen kombinasjoner, men var også noe unøyaktig. Sliten?
Lundemo - 2: Alt går så latterlig sakte.
Ã…sen - 4: Mulig jeg bare ikke la merke til han, men han var utrolig usynlig i store deler av kampen. Hadde noen offensive involveringer og den blokkeringen, men ellers er det ikke mye.

Helland - 2: Gjorde to positive ting i første; en pasning etter 30 min og målgivende. Mulig jeg er streng, men husker han best for å drible seg selv.
Dino - 4: Ikke mye involvert foran mål, men viste at han er et veldig god target-man. Ikke et eneste skudd i første, men fremdeles lagets nest-beste i den omgangen.
Samuel - : fikk vel ikke mer enn 30 min? var uansett ikke veldig god.

Ceide - 4: Synes han gjorde det bedre enn Samuel og Helland, men fremdeles litt mye stepping på ball.


Ble mer liv i laget når Holse og Tagseth ble byttet inn.


Tommel'n opp!

Eneste jeg føler for å justere på er 5 til Tore (han gikk inn med pondus!)
og 5 på Åsen som løp utrettelig hele kampen, VIKTIG!
_________________
Neeskens wrote:
Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt
Back to top
View user's profile Send private message
Zorbeltuss
Veteran


Joined: 11 Feb 2012
Posts: 4038

PostPosted: 28.06.2020 23:15    Post subject: Reply with quote

I andre omgang begynte vi (tidvis ihvertfall) å se ut som vi hadde blitt forespeilet etter treningskampene i vinter, så er det fremdeles veldig mye å forbedre, men dette er klart bedre enn det vi har holdt på med de siste par ukene.

Dette kan bli bra, men fremdeles en smule pessimistisk når det gjelder å komme på høyere enn tredje til slutt.
_________________
Og forøvrig så er ikke andelen nederlendere i sportslig avdeling stor nok før den når 100%
Back to top
View user's profile Send private message
Aristoteles
Veteran


Joined: 25 Nov 2006
Posts: 2760

PostPosted: 28.06.2020 23:17    Post subject: Reply with quote

Lundemo er på vei ut og bør ikke spille. Vi har mer enn nok vell så gode alternativer som trenger spilletid. Helland og Adeg bør ut for ceid og holse. Åsen funker ikke på midtbanen. Ingen god kamp men mye bedre Smile Deilig å kunne håpe på seier igjen og at den kom Smile
_________________
"- Det finnes en lengsel i øynene hans etter fotball og nesten etter livet også, sier RBK-treneren om sin nye spiller."
Back to top
View user's profile Send private message
50prosenNT
Rutinert


Joined: 14 Aug 2018
Posts: 960
Location: Oslo

PostPosted: 28.06.2020 23:22    Post subject: Reply with quote

Holse og Tagseth ga laget en vitamininnsprøyting. Viktig for kampen!
_________________
but but
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 19, 20, 21, 22  Next
Page 20 of 22

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb