English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Framtidige trenerkandidater
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 459, 460, 461 ... 781, 782, 783  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Crannypack
Junior

PostPosted: 20.06.2020 20:30    Post subject: Reply with quote

Dette er historieløst. Hareide tok over et lag som spilte champions league og hadde et innarbeidet mønster gjennom flere år. Hareide har ingenting å vise til, han er som sagt bare en broiler som flyter på navn og ufortjent rykte, og har hatt en karriere som har gitt han muligheter til å sveve på en sky. Han har bevist ettertrykkelig at han ikke duger der han må bygge fundamentet selv, og jeg minner om at rosenborg gikk på 1-6 mot stabæk i 2003 og og tapte alt som var på slutten av sesongen, mens han siklet på landslagsjobben. Han er også den som har stått for de størte fadesene i champions league for svenske malmø som ble avkledd etter alle kunstens regler i cl. Hareide er en klovn på nivå med semb. Klarte ikke ta brøndby til champions league selv om de på den tiden var pengeklubb med tidligere mesterligamilioner og helt overlegne i danmark. Eneste treneren utenom perry som ikke klarte å ta rosenborg til champions league fra 95-2007.
Back to top
View user's profile Send private message
Keenoir
Legende

PostPosted: 20.06.2020 20:41    Post subject: Reply with quote

Utrolige Horneland klarte å den 4 ganger på rad seriemesteren rett til bunnstriden i løpet av noen måneder. Slik at det å gjenskape eller ivareta suksess er bra og det å ta ut det forventede av en topp spillertropp er store steg opp fra dagens situasjon.

Hareide har vel nå nylig nettopp avsluttet en vellykket periode som Dansk landslagstrener.

Tar gjerne Hareide i 1 - 2 år og så inn med Maalen, Knutsen eller noen andre som ønsker å spille offensiv fotball.
Back to top
nidaros997
Veteran

PostPosted: 20.06.2020 21:19    Post subject: Reply with quote

Crannypack wrote:

Dette er bare tull. Han kom til dekket bord og malmø var allrede champions league-deltaker og seriemester før han tok over et vinnerlag.

Forøvrig var strategien mot deportivo helt innenfor, og rosenborg vant sjansestatistikken 8-3 eller noe og skulle tatt med seg en 2-0 ledelse ut i fra spill og sjanser. Slapp inn mål på den eneste sjansen deportivo skpte mot oss i bortekampen omtrent.

Ikke uttal deg om ting du ikke har noe peiling på.

Hvis du mener du har mer peiling på fotball enn Nils Arne, så foreslår jeg at du melder deg på brakka på mandag med en jobbsøknad i hånda:

https://www.vg.no/sport/f...bo-fotball

Hareide vant vel også serien med Malmø og tok de inn i CL også året etter? Selvsagt klasseforskjell mellom Malmø og Real Madrid, men det er slik det har blitt etter snart tre tiår med CL-fotball og forskjellen mellom de 8-10 beste kjøpa-lagene i Europa og de beste lagene i Norden.

Rosenborgs sesong under Hareide:

https://www.nrk.no/tronde...03-1.82069

Dagens Rosenborg trenger en trener som Hareide. Selv Hamrén og hans fotball med fokus på organisering og attityd ville vært å foretrekke.

Et par like svake kamper til, og det brenner under føttene på Horneland.
Back to top
skien88
Veteran

PostPosted: 20.06.2020 21:22    Post subject: Reply with quote

FÃ¥ inn Hareide + nytt trener team. Takk
Back to top
Cyrilp
Veteran

Location: Elsker Molde by, ikke MFK... Savner alltid Nidaros.

PostPosted: 20.06.2020 21:27    Post subject: Reply with quote

Akkurat nå hadde jeg takket ja til Berit Riise. Razz
Henri
Legende

PostPosted: 20.06.2020 21:27    Post subject: Reply with quote

Nei takk til Hareide. Jeg vil ha Rosenborg-fotball
Back to top
Lord Oakley
Veteran

PostPosted: 20.06.2020 21:28    Post subject: Reply with quote

Denne tråden bør får føtter å gå på nå! Horneland bør gå umiddelbart! Finnes ikke antydninger til bedring i laget! Helt horribelt! Koteng leverte en trener som var alt annet en hva han lover, bør ta med hatten og gå i samme vending! Sparke Kåre, ok. Men ha en plan! Det har han ikke hatt...helt håpløst
Back to top
Sløvsekken
Veteran

PostPosted: 20.06.2020 21:36    Post subject: Reply with quote

Hvem som helst utenom Horneland. Selv Rekdal ville vært en forbedring, og det sier ikke så rent lite.
Back to top
Frankiefourfingers
Veteran

PostPosted: 20.06.2020 21:37    Post subject: Reply with quote

Hareide inn er det beste som kan skje nå.
Back to top
Sløvsekken
Veteran

PostPosted: 20.06.2020 21:38    Post subject: Reply with quote

For all del, men skjer det med Bratseth sentralt involvert i treneransettelser da ? Razz
Back to top
Frankiefourfingers
Veteran

PostPosted: 20.06.2020 21:40    Post subject: Reply with quote

På tide for Bratseth å komme over de uspiselige sidene til Hareide.
Back to top
Keenoir
Legende

PostPosted: 20.06.2020 21:41    Post subject: Reply with quote

Kanskje vi får bonusen med at Bratseth går av..
Back to top
ErdoganLomas
Proff

PostPosted: 20.06.2020 21:43    Post subject: Reply with quote

FÃ¥ inn vikar-rambo NÃ…!!!

#makerbkgreatagain
Back to top
Goran
Proff

PostPosted: 20.06.2020 21:48    Post subject: Reply with quote

Hjelpe meg, nei takk!
GammelHund
Junior

PostPosted: 20.06.2020 21:49    Post subject: Reply with quote

‘Horribelt’ er en god beskrivelse. Dette nærmer seg sluttenn på et 40 års langt kjærlighetsforhold til RBK og for meg fotball som sådan. Jeg tror etter å ha diskutert med mange at dersom de fortsetter slik så snakker vi fort 7-8000 på Lerkendal når Coronaen er under kontroll istedet for potensialet på 15-20000. Det er kun en ting å si: TRIST og UNØDVENDIG!
PS. Premier League som er blitt en hvitvasking av penger arena for folk som burde brukt pengene til de beste for sine innbyggere istedet vil aldri bli en erstatning for meg.
Francisco Clementine
Veteran

PostPosted: 20.06.2020 22:18    Post subject: Reply with quote

Trenger vel ikke legge ballen helt død? Den engelske ligaen er dørgende kjedelig og sjelløs, men nå har vi jo norske spillere som kommer med verdensklasseprestasjoner i både Tyskland og Spania, og som spiller på lag som står for morsom fotball på hver sin måte.
Back to top
GammelHund
Junior

PostPosted: 20.06.2020 22:23    Post subject: Reply with quote

Enig i det siste, fulgte Erling B med stor glede idag!
Oppmannen
Veteran

PostPosted: 20.06.2020 22:26    Post subject: Reply with quote

Artig å se EBH, til forskjell fra vår nitriste ikke-fotball. Selv han ville slitt å få tosifret mål for oss i år. Vi produserer ikke muligheter.
Zorbeltuss
Veteran

PostPosted: 20.06.2020 22:28    Post subject: Reply with quote

På kort sikt så ser jeg Hareide som den eneste som er ledig og som har erfaringen som trengs for å ta de nødvendige kortsiktige grep og *lykkes* med de.

Finnes sikkert andre, men de må vi isåfall kvalitetsikre og fordrer nok at Dorsin har peiling på de fordi vi vet at de som jobbet i 2018 med å finne ny mann (SIB, Bratseth&co) umulig kan ha hatt noen dugelige på blokka.

Knutsen er interessant, men å prøve å hente ham i disse tider? Neppe aktuelt før 2021. Maalen? For meg så fremstår han veldig som den mannen vi burde ha hatt til å lede den analysavdelingen vi burde ha investert i.

Sollied? Sjansespill med alle ryktene på det personlige plan, og det er i overkant lenge siden han har hatt en jobb over lengre tid.

Hvis vi først skal ta litt sjansespill så ville jeg tatt en titt på Roger Naustan eller krype til korset og spørre Heerkes om han aller nådigst kan komme tilbake. Eventuelt finne oss en akademitrener i Nederland som synes en hovedtrenerjobb høres interessant ut.

Det realistiske å håpe på er nok Hareide inn denne sesongen, Kjetil Knutsen må vi nok vente på, men det vil jo være typisk de på brakka å ha ham som førstevalget sitt tror nå jeg.
GammelHund
Junior

PostPosted: 20.06.2020 22:29    Post subject: Reply with quote

Og: jeg er enig i mange innvendinger mot Hareide, men han besitter en ufattelig mye større fotballkompetanse enn Horneland, som jeg rett og slett ikke kan se har NOEN kompetanse som passer med slik vi vil at RBK skal være.
Oppmannen
Veteran

PostPosted: 20.06.2020 22:33    Post subject: Reply with quote

Magefølelsen stemmer alltid. Og den er enig med deg, Hareide har ballasten som trengs for å få det på rett kjøl fort.

Hvis han er lysten. Rundet de 65 han også.
Henri
Legende

PostPosted: 20.06.2020 22:37    Post subject: Reply with quote

Forbløffende at så mange ikke bryr seg om at Hareide står for trist fotball.
Back to top
KitWalker
Veteran

PostPosted: 20.06.2020 22:40    Post subject: Reply with quote

Hva er poenget med å ta denne tråden opp, så lenge det ikke finnes alternativer? Har fått nok av Horneland jeg óg. Han viser null progresjon og han får ikke til det han ønsker. Samtidlig så mener jeg vi bør ta en titt på den spillergruppa vi har, her må noen ut.

Sats ungt og trøndersk med Ciljan som hærfører og få inn en trener som står for positiv fotball og heller ofre et par seriemesterskap.

Det som er idag holder ikke.
Back to top
Ståle
Veteran

PostPosted: 20.06.2020 22:41    Post subject: Reply with quote

Det største problemet med å sparke Horneland er jo at det er den samme gjengen som brukte 6mnd på å lete, og ikke fant noe bedre enn Horneland sist, som fortsatt er ansvarlige for å finne ny trener. Med tanke på prosessen sist, er det vanskelig å se for seg at det skal gå så mye bedre denne gangen.
Back to top
KitWalker
Veteran

PostPosted: 20.06.2020 22:46    Post subject: Reply with quote

Enig.
De må gå eksternt ut, hyre folk som har oversikt over trenermarkedet.

Jeg kan komme med et forslag: André Bergdølmo.

SÃ¥ kan dere bare kappe av meg hodet anytime Smile
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 459, 460, 461 ... 781, 782, 783  Next
Page 460 of 783

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb