English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2020
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
 STATISTIKK
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Rosenborg - Bodø/Glimt
Goto page Previous  1, 2

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
RoSolum
Senior

PostPosted: 30.05.2020 12:32    Post subject: Reply with quote

Lisa Birgit Holst wrote:
Joda, men det krever at man oppretter bruker, starter abonnement og avslutter abonnement etterpå. Mye jobb for en treningskamp.

Da var det vel ikke så farlig med den treningskampen likevel?

Feite Kvisvik - Han vagge når han går!
Back to top
View user's profile Send private message
JB
Rutinert

PostPosted: 30.05.2020 12:38    Post subject: Reply with quote

Hjelper Ikke reklamere med tilbud på adressa+ til 1kr, når det er klin umulig å registrere seg. Schibsteds side har ligget nede siden i går, og det er umulig å opprette abonnement slik at man får tilgang til denne kampen.
Claudius Galenus Standarn
Veteran

PostPosted: 30.05.2020 12:47    Post subject: Reply with quote

Positivt overrasket over at vi har sett såpass mye bedre ut enn Glimt. Ikke alle som var like gode, men heller ingen som har vært spesielt dårlige.

Må se det er utrolig forfriskende med en back som faktisk klarer å slå presise innlegg. Trondsen har vært utrolig god i første omgang.

Heller ikke overraskende at det er Doff som scorer. Tror han kommer til å score mye for rbk i år.
Back to top
RoSolum
Senior

PostPosted: 30.05.2020 12:52    Post subject: Reply with quote

JB wrote:
Hjelper Ikke reklamere med tilbud på adressa+ til 1kr, når det er klin umulig å registrere seg. Schibsteds side har ligget nede siden i går, og det er umulig å opprette abonnement slik at man får tilgang til denne kampen.

Klarte det fint, jeg Cool

Har vært mye rart så langt i matchen, bærer vel godt preg av 2-3 mnd uten kamp eller ordentlig trening.
Godt å se at vi er såpass mye bedre enn Glimt, hvertfall. Spent på å se hvordan laget opptrer med Konradsen nå i 2. omgangen, synes ikke Tagseth var så fryyyyktelig imponerende i 1.omg

Feite Kvisvik - Han vagge når han går!
Back to top
Resten må gå fan account
Veteran

PostPosted: 30.05.2020 13:18    Post subject: Reply with quote

Blir litt deppa når Sagbakken sier Horneland nok ikke ønsker Serbecic tilbake nå fordi da blir konkurransen for stor, samtidig som stopperne vi har sender kort pasning sidelengs/bakover med en gang en glimtspiller kommer nærmere enn 3 meter. Gud som jeg savner en stopper som ikke er redd ballen.

#TeamSenador
Back to top
Claudius Galenus Standarn
Veteran

PostPosted: 30.05.2020 13:42    Post subject: Reply with quote

Første omgang var grei og vi var klart best. Andre omgang var svak. Eneste lyspunkt der var Holse som viste god teknikk og arbeidskapasitet.
Back to top
Henning
Legende

PostPosted: 30.05.2020 13:46    Post subject: Reply with quote

Positiv kamp helt frem til kampen døde ut. Jeg er ikke lenger i tvil om at Horneland vil spille en offensiv 433-fotball som jeg kan like, spørsmålet er om han klarer å få det til. Lundemo, Trondsen, Zach, Tagdeth og Adegbenro var vel de mest positive.
Back to top
Sløvsekken
Veteran

PostPosted: 30.05.2020 13:46    Post subject: Reply with quote

Synes vi gjør en grei kamp alt tatt i betrakning. Vi er klart bedre enn Glimt i denne kampen. Eneste bekymringen er at vi fortsatt sliter med å omstille et spillemessig overtak til mål. Denne kampen burde vært avgjort i 1.omgangen. I stedet kunne den fort endt uavgjort om Glimt hadde hatt litt marginer på slutten.
Captain
Veteran

PostPosted: 30.05.2020 13:56    Post subject: Reply with quote

Alt i alt en ok kamp, til tross for at det er tre måneder siden forrige. Til tider virket vi gode i første omgang, men kampen ble veldig påvirket av alle byttene i andre omgang. Synes Valsvik hadde noen fine involveringer når det kom til frispilling langt mot høyrevingen. Gjerne mer av det fremover. Videre tror jeg ikke at Tagseth har spilt seg ut av laget, men må fortsette i dette sporet fremover. I dag virket det ikke som at Konradsen kom helt til sin rett, men det kan være at han var veldig rusten, i tillegg til at han har spilt lite i vinter.

I første omgang var det tendenser til godt spill, der relasjoner satt. Prestasjonen til Trondsen sto ikke nå tilbake fra det Meling leverte, så der er det mye å bygge videre på. Synes konkurransen mellom Valsvik og Hovland virker mer åpen nå, enn det noen gang har gjort. Nesten slik at jeg tror sjansene for å få se Valsvik fremfor Hovland er større enn at Hovland vinner den "kampen".

Blir også morsomt å se hva som skjer med høyrevingen om/når Helland er skadet. Synes både Ceide og Holse virket å takle rollen godt, der kanskje Ceide kommer mer til sin rett ute til venstre.

Uansett, det blir spennende å følge laget videre fremover. Jeg gleder meg i alle fall enormt til kampene sparkes i gang Very Happy
Lisa Birgit Holst
Junior

PostPosted: 30.05.2020 13:58    Post subject: Reply with quote

RoSolum wrote:
Lisa Birgit Holst wrote:
Joda, men det krever at man oppretter bruker, starter abonnement og avslutter abonnement etterpå. Mye jobb for en treningskamp.

Da var det vel ikke så farlig med den treningskampen likevel?

Korrekt. Så med redelig reklame hadde jeg sluppet å kaste bort tiden min.
Back to top
JohnTiger
Veteran

PostPosted: 30.05.2020 19:47    Post subject: Reply with quote

Ser Lundemo startet. Hvordan er kontraktsituasjonen for han nå? Har vi plutselig tenkt å satse på han allikevel? Trodde han var på vei ut av klubben jeg Confused

Twitter : @JohnTiger67
Back to top
Lomaxx
Veteran

PostPosted: 30.05.2020 22:14    Post subject: Reply with quote

Jeg mener, om vi ikke har så mange alternativer siden vi skulle prøve Trondsen på Venstre backen så er det bedre at vi bruker han enn Konradsen på DM da en er middles og den andre er Konradsen

Ratatosk wrote:

Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming!
Back to top
haavarl
Forumsjef

PostPosted: 30.05.2020 22:51    Post subject: Reply with quote

Vi venter vel på at Skjelbred skal komme tilbake for å bekle sentral midt. Er ikke så lenge igjen. Ikke egentlig verdt å begynne å "kjøre inn" andre alternativer, kan like gjerne bruke Lundemo så lenge.
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2
Page 2 of 2

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2020 RBKweb