English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Ola Brynhildsen
Goto page Previous  1, 2, 3

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Pokie
Veteran

PostPosted: 04.05.2020 14:17    Post subject: Reply with quote

Er Brynhildsen indreløper? Har stort sett spilt spiss eller kant de gangene jeg har sett ham.

Veik spillertype som en sjelden gang i blant lykkes med et eller annet sykt. Dårlig fysikk, greit tempo og ok+ teknikk. Ikke spesielt gode avslutningsferdigheter. Men: Et eller annet uforløst potensiale.

Det er bedre å kjøpe halvtalentfulle spillere som potensielt kan bli gode enn å kjøpe avdankete 30-åringer som ikke kan lære seg nye triks for 12 millioner på overgangsvinduets siste dag.

- George Best
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Standarn og Crick
Veteran

PostPosted: 04.05.2020 14:52    Post subject: Reply with quote

Pokie wrote:
Er Brynhildsen indreløper? Har stort sett spilt spiss eller kant de gangene jeg har sett ham.

Ingen anelse om hvor han passer inn i 4-3-3, som jeg mener molde spiller, men noe enslig spiss er han ikke. Han er vel en typisk 4-4-2 spiss/kant. Grunnen til at jeg gjetter indreløper (eller ving) er fordi jeg ikke ser han har noen ekstremt sterke sider, utenom løpskraft.
Back to top
View user's profile Send private message
Zorbeltuss
Veteran

PostPosted: 04.05.2020 15:11    Post subject: Reply with quote

Han passer vel helt fint inn i MFK's sitt opplegg med å ha et "skyggelag" av spillere som *kan* slå til.

De har fått en Braut og en Moi og diverse ut av det, men blir en god del gjennomtrekk også.
2mas
Sjef

PostPosted: 04.05.2020 22:58    Post subject: Reply with quote

– Molde har lagt inn bud i alle vinduer siden vinteren 2019. Selve utgangspunktet for kritikken mot Ola, som går på at han som akademi-spiller har en forpliktelse om å legge igjen penger i klubbkassa fordi Stabæk har investert mye i han, skjønner jeg godt. Men selv om det er en forventning om det, så har han ingen forpliktelse til å faktisk gjøre det, sier Rune Brynhildsen.

Siden har det kommet bud både fra Molde og Rosenborg, uten at Stabæk har godtatt noen av dem.

– Vi opplever det som at alle budene har blitt møtt med veldig høye motkrav. Det står Stabæk selvsagt helt fritt til å gjøre, men vi vet at flere utenlandske klubber har blitt skremt bort når de har hørt Stabæks prisforlangende. Det både vet jeg og kan dokumentere, sier han.

Han sier familien har mye å takke Stabæk for, men at det sjuende og sist handler om hva spilleren selv velger for å få mest mulig ut av sin egen karriere.

– At Ola nå drar som «Bosman», kan Stabæk langt på vei også takke seg sjøl for. De kunne fått godt betalt i flere vinduer, men har bryskt avvist budene med det klubbene har opplevd som altfor høye prisforlangende. Svaret andre klubber har fått, har vært at enten så skulle Stabæk ha hatt veldig godt betalt, eller «så skal vi resignere ham» - til tross for at han har vært tydelig på at han har ønsket et miljøskifte.

Les mer: Pappa Brynhildsen: – En gjeng med guttunger som ikke kjenner fakta
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Flabbergast
Veteran

PostPosted: 04.05.2020 23:11    Post subject: Reply with quote

uff, får vondt av å lese at rbk la inn bud. heldigvis er bjørnebye borte nå
Back to top
Green Goblin
Rutinert

PostPosted: 05.05.2020 15:20    Post subject: Reply with quote

Standarn de Lamarck wrote:
Pokie wrote:

Ingen anelse om hvor han passer inn i 4-3-3, som jeg mener molde spiller, men noe enslig spiss er han ikke. Han er vel en typisk 4-4-2 spiss/kant. Grunnen til at jeg gjetter indreløper (eller ving) er fordi jeg ikke ser han har noen ekstremt sterke sider, utenom løpskraft.

Han er ving i 433, med mindre de har planer om å omskolere han.
Back to top
Willoch
Veteran

PostPosted: 05.05.2020 22:11    Post subject: Reply with quote

Brynhildsen & Solbakken, der har du gjeng.
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3
Page 3 of 3

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb