View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Pokie Veteran

|
Posted: 04.05.2020 14:17 Post subject: |
|
|
Er Brynhildsen indreløper? Har stort sett spilt spiss eller kant de gangene jeg har sett ham.
Veik spillertype som en sjelden gang i blant lykkes med et eller annet sykt. Dårlig fysikk, greit tempo og ok+ teknikk. Ikke spesielt gode avslutningsferdigheter. Men: Et eller annet uforløst potensiale.
Det er bedre å kjøpe halvtalentfulle spillere som potensielt kan bli gode enn å kjøpe avdankete 30-åringer som ikke kan lære seg nye triks for 12 millioner på overgangsvinduets siste dag. _________________ "I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered."
- George Best |
|
Back to top |
|
 |
Standarn og Crick Veteran

|
Posted: 04.05.2020 14:52 Post subject: |
|
|
Pokie wrote: | Er Brynhildsen indreløper? Har stort sett spilt spiss eller kant de gangene jeg har sett ham. |
Ingen anelse om hvor han passer inn i 4-3-3, som jeg mener molde spiller, men noe enslig spiss er han ikke. Han er vel en typisk 4-4-2 spiss/kant. Grunnen til at jeg gjetter indreløper (eller ving) er fordi jeg ikke ser han har noen ekstremt sterke sider, utenom løpskraft. |
|
Back to top |
|
 |
Zorbeltuss Veteran
|
Posted: 04.05.2020 15:11 Post subject: |
|
|
Han passer vel helt fint inn i MFK's sitt opplegg med å ha et "skyggelag" av spillere som *kan* slå til.
De har fått en Braut og en Moi og diverse ut av det, men blir en god del gjennomtrekk også. _________________ Og forøvrig så er ikke andelen nederlendere i sportslig avdeling stor nok før den når 100% |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 04.05.2020 22:58 Post subject: |
|
|
– Molde har lagt inn bud i alle vinduer siden vinteren 2019. Selve utgangspunktet for kritikken mot Ola, som går på at han som akademi-spiller har en forpliktelse om å legge igjen penger i klubbkassa fordi Stabæk har investert mye i han, skjønner jeg godt. Men selv om det er en forventning om det, så har han ingen forpliktelse til å faktisk gjøre det, sier Rune Brynhildsen.
Siden har det kommet bud både fra Molde og Rosenborg, uten at Stabæk har godtatt noen av dem.
– Vi opplever det som at alle budene har blitt møtt med veldig høye motkrav. Det står Stabæk selvsagt helt fritt til å gjøre, men vi vet at flere utenlandske klubber har blitt skremt bort når de har hørt Stabæks prisforlangende. Det både vet jeg og kan dokumentere, sier han.
Han sier familien har mye å takke Stabæk for, men at det sjuende og sist handler om hva spilleren selv velger for å få mest mulig ut av sin egen karriere.
– At Ola nå drar som «Bosman», kan Stabæk langt på vei også takke seg sjøl for. De kunne fått godt betalt i flere vinduer, men har bryskt avvist budene med det klubbene har opplevd som altfor høye prisforlangende. Svaret andre klubber har fått, har vært at enten så skulle Stabæk ha hatt veldig godt betalt, eller «så skal vi resignere ham» - til tross for at han har vært tydelig på at han har ønsket et miljøskifte.
Les mer: Pappa Brynhildsen: – En gjeng med guttunger som ikke kjenner fakta |
|
Back to top |
|
 |
Flabbergast Veteran
|
Posted: 04.05.2020 23:11 Post subject: |
|
|
uff, får vondt av å lese at rbk la inn bud. heldigvis er bjørnebye borte nå |
|
Back to top |
|
 |
Green Goblin Rutinert

|
Posted: 05.05.2020 15:20 Post subject: |
|
|
Standarn de Lamarck wrote: | Pokie wrote: | Er Brynhildsen indreløper? Har stort sett spilt spiss eller kant de gangene jeg har sett ham. |
Ingen anelse om hvor han passer inn i 4-3-3, som jeg mener molde spiller, men noe enslig spiss er han ikke. Han er vel en typisk 4-4-2 spiss/kant. Grunnen til at jeg gjetter indreløper (eller ving) er fordi jeg ikke ser han har noen ekstremt sterke sider, utenom løpskraft. |
Han er ving i 433, med mindre de har planer om å omskolere han. |
|
Back to top |
|
 |
Willoch Veteran
|
Posted: 05.05.2020 22:11 Post subject: |
|
|
Brynhildsen & Solbakken, der har du gjeng. _________________ Willoch |
|