| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 14.02.2020 15:41 Post subject: |
|
|
Tettey har nettopp forlengt kontrakten med ett år så den kan du skyte en hvit pil etter gitt. _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
| Back to top |
|
 |
Sløvsekken Veteran

|
Posted: 14.02.2020 15:54 Post subject: |
|
|
| En skal være rimelig nedsnødd for å være negativ til Skjelbred når man ser på hva den midtbanen presterte i fjor. Det var nemlig tidvis full katastrofe. |
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 14.02.2020 16:19 Post subject: |
|
|
Som jeg sa i en annen post, dette forumet er gjør det lett å se hvem som har peiling på fotball og hvem som ikke har det  _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
| Emilie wrote: | | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 14.02.2020 20:33 Post subject: |
|
|
- Dette er et veldig signal til alle som er glad i Rosenborg. Vi prøver å bygge noe som er solid og fundamentert på de rette kulturene og filosofien.
(...)
– Vi har aldri snakket sammen. Jeg har vært ganske avslappet i prosessen. Per og Rosenborg har gått sine runder og nå har de blitt enige og det har vært bra, sier Horneland.
Les mer: RBK-sjefen om sin største signering: – Dette er et signal til alle som er glad i Rosenborg
Helland mener det norske fotballfolket ikke er klar over hvor god Hertha-spilleren egentlig er.
– Vi snakker om en spiller som har høy standing i Tyskland og spiller relativt fast på Hertha Berlin. Dette er en ordentlig kvalitetsspiller. Folk er ikke klar over hvor god han egentlig er. Mye av grunnen er at han ble brukt feil på landslaget, sier kantspilleren.
Les mer: Helland fullroser RBK-signering: – Folk er ikke klar over hvor god han er |
|
| Back to top |
|
 |
KitWalker Veteran

|
Posted: 15.02.2020 14:53 Post subject: |
|
|
Ciljan spiller fra start for Hertha mot SC Panderborn idag.
Kampen går på Viaplay for de som ønsker å se. |
|
| Back to top |
|
 |
larenim Veteran
|
Posted: 15.02.2020 16:54 Post subject: |
|
|
Imponert over hvor sentral han var... god som førsteforsvarer, god til å gjøre seg tilgjengelig som pasningsalternativ over hele høyresiden av banen, særlig, og dessuten godt overblikk og siden han er så god teknisk er det vel heller ingen bombe at han har gode avleveringer.
Han ble byttet ut til pause av grunner jeg ikke fikk med meg. NÃ¥ har motstanderlaget utlignet. Anyone? |
|
| Back to top |
|
 |
KitWalker Veteran

|
Posted: 15.02.2020 18:21 Post subject: |
|
|
| Så kun 1. omgangen jeg også. Han kan hvertfall ikke ha blitt byttet ut fordi han spilte dårlig, Ciljan gjorde en god 1.omgang så han må enten være skadet eller pga taktiske grunner? |
|
| Back to top |
|
 |
håpløs Veteran
|
Posted: 15.02.2020 18:53 Post subject: |
|
|
Overrasket over at han ikke har flere målpoeng.
Håper han slipper seg enda mer løs hjemme.
Som mot KIL 1.match til Nils 2010. |
|
| Back to top |
|
 |
Lord Oakley Veteran
|
Posted: 15.02.2020 19:18 Post subject: |
|
|
| Han har tidligere spilt mest i den dype rollen på midten for Herta, og har hatt hovedsakelig kun defensive plikter. Det er først den siste tiden han har vært indreløper og deltatt mer i det offensive...Det er nok hovedgrunnen.. |
|
| Back to top |
|
 |
larsarus Legende

|
Posted: 15.02.2020 19:44 Post subject: |
|
|
| Annan hadde vel ikke mye målpoeng for oss han heller. Selnæs hadde vel målpoeng mye pga frisparkfoten, og et sykt bra øye for å tre assist. |
|
| Back to top |
|
 |
håpløs Veteran
|
Posted: 15.02.2020 22:32 Post subject: |
|
|
9p til nedrykkskval og 12kamper igjen.
Blir spennende å se hva det ligger på 22.mars.
Så må vel kanke Per ha en ferie, -klar 16.mai.
Vet vi om han har kontrakt til 1.juni?
I tilfelle så er det jo èn mnd på hver klubb. |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 15.02.2020 23:00 Post subject: |
|
|
Har nok kontrakt til 1 juli. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 16.02.2020 15:19 Post subject: |
|
|
Tipper han dukker på trening på Lerkendal allerede i løpet av juni. Vil tro Hertha ikke har noe i mot det.
Ellers:
Da Helland var på sitt beste i 2015-16-sesongen var han fast inventar i daværende landslagssjef Per Mathias Høgmo sine landslagstropper. Men Høgmo foretrakk Skjelbred i en uvant rolle på høyrekanten, der Hertha Berlin-spilleren ikke trivdes spesielt godt. Det ble mange oppslag om at landslagets kaptein spilte ute av posisjon og ofte ble byttet ut tidlig.
Det tror og håper Helland ikke blir et gjentakende scenario, selv om det ikke er mange månedene han opplevde noe av det samme, da kompisen Gjermund Åsen ble foretrukket på høyrekanten. Den gang sa både Åsen og Helland klart fra om hva de syns om den avgjørelsen.
– Jeg tror ingen blir fornøyd om han skal spille kant. Per er best midt i banen som vaktbikkje som samtidig er veldig god med ball, så han kan spille både dypt og som indreløper. Det er ikke jeg som tar ut laget, men det vil overraske meg noe veldig om det er noe annet enn det som er planen, sier Helland.
Les mer: I 2015 konkurrerte de om høyrekanten på landslaget: – Ingen blir fornøyd om han skal spille kant |
|
| Back to top |
|
 |
RBKSandvika Veteran

|
Posted: 16.02.2020 15:48 Post subject: |
|
|
| Hhehehe, hadde vært toppen av kransekaka, at horneland pÃ¥ et eller annet magisk vis overlever vÃ¥rsesongen og starter høsten med pcs pÃ¥ ving 😂 |
|
| Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 16.02.2020 16:23 Post subject: |
|
|
| Slapp av, vingplassene er forbeholdt Åsen og Søderlund. Det er bare å glede seg til underholdningen på Lerkendal. |
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 17.02.2020 00:10 Post subject: |
|
|
Egentlig på tide å hylle Senador litt synes jeg.
Må være utrolig vanskelig å skrive så masse på et forum når du sitter der konstant med oppkast i kjeften hele tiden.
Rimelig godt gjort  _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
|
|
| Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 17.02.2020 07:16 Post subject: |
|
|
| Nei, overhodet ikke. Det er bare å se RBK i 2019. Da kan man snakke om «oppkastspill» i flere kamper. |
|
| Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 17.02.2020 10:14 Post subject: |
|
|
... hvilket forsåvidt ikke var unikt for 2019 ... _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 17.02.2020 16:36 Post subject: |
|
|
| senador wrote: |
Nei, overhodet ikke. Det er bare å se RBK i 2019. Da kan man snakke om «oppkastspill» i flere kamper. |
Det rare er at du har jo poenger innimellom!
Det stemmer fint, kanskje valgt litt annen fremføring av innhold (litt mindre mais :p)
Det virker som du bare blir så sint at du ikke klarer å være rasjonel noen ganger.
Vi har tåkefyrsten og vi har nå oppkastfyrsten  _________________
|
|
| Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 17.02.2020 16:59 Post subject: |
|
|
Nok nå, moomoo. Å gi folk kallenavn som "oppkastfyrsten" bidrar ikke akkurat til noe godt diskusjonsklima. _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 17.02.2020 17:28 Post subject: |
|
|
vi har jo tåkefyrsten allerede men ser den, smule dårlig humor, beklager  _________________
|
|
| Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 17.02.2020 19:50 Post subject: |
|
|
| moomoo wrote: | | Det virker som du bare blir så sint at du ikke klarer å være rasjonel noen ganger. |
Sint?! Klubben har jo kjørt seg selv i grøfta i en elendig liga. Samtlige som har et snev av interesse for RBK bør være drit forbanna på flere personer i og rundt RBK! Fortsatt har mange heltestatus. Helt merkelig! |
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 18.02.2020 18:29 Post subject: |
|
|
Okei sint hele tida da Senador :p
Tror man i heletatt skal være glad det er vann i glasset jeg å se fremover. _________________
|
|
| Back to top |
|
 |
sidney Veteran
|
Posted: 18.02.2020 19:27 Post subject: |
|
|
Jeg skal ta selvkritikk på at han har klart å dra meg opp en rekke ganger. Man burde naturligvis la ting være, og gi faen i ting som provoserer. Synes alikevel det er synd at et troll fra Molde skal få lov til å herje slik. 7500 innlegg mot RBK på rbkweb - og et utnavn fortjener han ikke.
Dog fint at moderatorene ikke tar tak i svineriet, og i stedet beskytter han. Vi kan være litt rause etter 40 år med suksess. _________________ Å nei håret fins itj mest
Sler ut tenner'n på den første som sei hest |
|
| Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 18.02.2020 19:44 Post subject: |
|
|
| Det er nesten mer trist å se skylappene dine. |
|