| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
El Duderino Proff
|
Posted: 13.02.2020 16:23 Post subject: |
|
|
| haavarl wrote: | | El Duderino wrote: | | En god advokat vil aldri kunne avvise dette med mindre han har sett og vurdert alle forretningsforhold etc. mellom klubb og sponsor. Det klare utgangspunkt er at det er problematisk. Derfor regler. |
Da er nok det avklart før valget.
Og sånn sett nok mer fruktbart å møte opp på årsmøtet og fremføre argumentene enn å kverulere på rbkweb. |
For et flott råd. Fin teknikk å henvise meningsmotstandere til sekkeposten kverulanter. Har ikke vært her så lenge, men mener nok at det kan gi ett litt mindre levende forum. |
|
| Back to top |
|
 |
El Duderino Proff
|
Posted: 13.02.2020 16:25 Post subject: |
|
|
| men så er nå ikke jeg forumsjef heller da. |
|
| Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 13.02.2020 16:36 Post subject: |
|
|
| Hedon @16.12 2019 wrote: | | Sløvsekken wrote: | | Her blir det å møte opp i allefall. Kan bli en underholdende forestilling. |
Tipper valgkomitéen sin innstilling blir banket igjen om uten benkeforslag eller tungtveiende innsigelser, og at det hele raskt er over uten særlig dramatikk. |
(Sakset fra side en i denne tråden).
'That aged well' som de sier. _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
| Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 13.02.2020 16:39 Post subject: |
|
|
| Quote: | | For et flott råd. Fin teknikk å henvise meningsmotstandere til sekkeposten kverulanter. Har ikke vært her så lenge, men mener nok at det kan gi ett litt mindre levende forum. |
Mitt utgangspunkt er at årsmøtet begynner om noen timer og at det er knapt mulig å konkludere noe her på forumet. Du er veldig bastant i din tvil, og den tvilen er veldig relevant på årsmøtet, sikkert; men det er jo årsmøtets oppgave å ta stilling til og avklare slike ting.
Mitt andre utgangspunkt, for forumet, er at det først og fremst genererer noe støy når én pukker på et standpunkt som få andre ser ut til å bry seg om, når det standpunktet uansett ikke kan påvirke noe særlig det som skal skje i kveld. Og ut fra det utgangspunktet tenker jeg at "vi kan jo egentlig bare vente og se hva som skjer i kveld" ville skapt noe roligere forhold på dette forumet. Men så er jo jeg forumsjef, da. Prøver å holde det over tallerken, som de sier. _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
| Back to top |
|
 |
JohnTiger Veteran
|
Posted: 13.02.2020 16:45 Post subject: |
|
|
På plass Scandic og klar for årsmøtet!
Forhåpentligvis blir det et rolig og raskt møte slik at jeg rekker å se litt på VM på skøyter i kveld  _________________ Rosenborg e laget!
Twitter : @JohnTiger67 |
|
| Back to top |
|
 |
SverreTrd Senior
|
Posted: 13.02.2020 16:46 Post subject: |
|
|
| h b wrote: | | Styreleder-kamp. En vifter med sponsorpenger og en med ny spiller. Spent på hva Tore kommer med i løpet av dagen |
Man kan jo mistenke noe sånt ja, uten at noe kan bevises. Og Tore? Vel, han kan vel tilby å grave fram fjerne slektninger til dem som stemmer på ham
Ellers tror jeg det blir spennende ikveld, "valgdagsmålingen" tyder på det. |
|
| Back to top |
|
 |
Lomaxx Veteran
|
Posted: 13.02.2020 16:46 Post subject: |
|
|
Jeg ønsker meg at noen på et eller annet tidspunkt i løpet av årsmøte reiser seg opp og spør Gjersvold om han har tenkt å bygge vindmøller på Lerkendal om han blir styreleder. Ikke fordi jeg trur, mener eller veit noe om denne vindmøllegreia på Frøya som blir diskutert. Det hadde bare vært artig å fått høre om reaksjonen på det. _________________ Grilldress er også en dress:)
| Ratatosk wrote: |
Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming! |
|
|
| Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 13.02.2020 16:49 Post subject: |
|
|
Oppfordringen er herved gitt, folkens. _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
| Back to top |
|
 |
h b Veteran
|
|
| Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 13.02.2020 16:54 Post subject: |
|
|
"Den ekstremt høye vannstanden i Trondheim denne uka går over i en legendarisk bølgetopp når det i kveld skal velges ny styreleder i Rosenborg Ballklub.
To mektige menn i kamp om landsdelens mest prestisjetunge styreverv ble i går til tre. Da dukket plutselig Tore Strømøy opp, hvilket en del folk rundt i verden neppe er overrasket over."
nrk.no: Høyvann i Trondheim _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
| Back to top |
|
 |
orkdal,n Rutinert

|
Posted: 13.02.2020 17:08 Post subject: |
|
|
| Lomaxx wrote: | | Jeg ønsker meg at noen på et eller annet tidspunkt i løpet av årsmøte reiser seg opp og spør Gjersvold om han har tenkt å bygge vindmøller på Lerkendal om han blir styreleder. Ikke fordi jeg trur, mener eller veit noe om denne vindmøllegreia på Frøya som blir diskutert. Det hadde bare vært artig å fått høre om reaksjonen på det. |
Hva denne misforståelsen om Frøya og vindkraft bunner i vet jeg ikke, men det er kanskje uvitenhet? Gjersvold har snart "teppebombet" hele Trøndelag fra svenskegrensa til ytterste øy med vindmøller. Frøya er bare en liten del av komplekset. |
|
| Back to top |
|
 |
vemundo Veteran
|
Posted: 13.02.2020 17:26 Post subject: |
|
|
Jeg er for Koteng. Jeg er ikke imot Gjersvold, men tror Koteng vil gjøre en bedre jobb. Jeg har vært enig i mange av valgene tatt under Koteng, gjennomføringa har ikke vært perfekt alltid men jeg tror på bedring der. Selv om Gjersvold hadde vært en like god kandidat er fremdeles kontinuitet et pluss (også bare for kontinuitetens skyld). Jeg har heller ikke gitt opp Horneland enda, og er kanskje farget av det.
Jeg er ikke for Nordhammer, men han er ikke på valg. Er enig i det Bolgebah og andre skriver om Nordhammer, men vet ikke om jeg med sikkerhet kan gi Koteng (noe av) skylda for det.
Jeg tenker at valgkomiteen burde være ydmyk overfor stemningen i medlemsmassen og ikke bare fulgt sin egen nese. Å gå for å kaste Koteng når han ønsket å fortsette og hadde såpass sterk støtte blant medlemmene er kontroversielt. En trenger ikke en valgkomite med genier som skal fortelle de andre medlemmene hva som er riktig, en trenger noen som er gode til å lodde stemningen og sette det foran egne meninger. (Den fordomsfulle delen av meg er skeptisk til hva slags ego man må ha for å melde seg inn i Mensa og la seg intervjue i avisa om det). At Koteng (og resten av styret) ikke har tillit til nåværende valgkomite og vil instille til endringer virker ikke så rart. |
|
| Back to top |
|
 |
OrionPax Forumsjef

|
Posted: 13.02.2020 19:32 Post subject: |
|
|
Minst tre i vindmølle-t-skjorter observert i salen så langt. _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no |
|
| Back to top |
|
 |
Bye Veteran
|
Posted: 13.02.2020 19:37 Post subject: |
|
|
Dekker du årsmøtet live, eller er det ulovlig å sende ut oppdateringer før etter årsmøtet? _________________ Det e rom for sunn fornuft, og egne tolkninga, ailtså. |
|
| Back to top |
|
 |
KitWalker Veteran

|
Posted: 13.02.2020 19:38 Post subject: |
|
|
| OrionPax wrote: | | Minst tre i vindmølle-t-skjorter observert i salen så langt. |
Er de for vindmøller? |
|
| Back to top |
|
 |
O-Rex Veteran

Joined: 30 Aug 2005 Posts: 2191 Location: Oslo, 54 mil fra Mekka
|
Posted: 13.02.2020 19:40 Post subject: |
|
|
Noen av dere på årsmøtet som kan gi noen små drypp her til oss som ikke kan dra? _________________ Her burde det stått noe kult. |
|
| Back to top |
|
 |
Hakkespett Veteran

|
Posted: 13.02.2020 19:41 Post subject: |
|
|
Ser ut til at Adressa allerede fikser den jobben.
https://www.adressa.no/10...7080b.html
| Quote: | De første 10 minuttene av årsmøtet sendes også direkte på adressa.no.
Resten av møtet følges av våre reportere med chat. |
_________________ Selv solen går ned i svarthvitt. |
|
| Back to top |
|
 |
larsarus Legende

|
Posted: 13.02.2020 19:44 Post subject: |
|
|
Eurosport har live-sending også.
Er det noen hashtag for twitter folk har bestemt seg for? |
|
| Back to top |
|
 |
håpløs Veteran
|
Posted: 13.02.2020 19:50 Post subject: |
|
|
| Gjersvold gir meg altså ingenting. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 13.02.2020 19:51 Post subject: |
|
|
| Nei, det virker litt tamt. |
|
| Back to top |
|
 |
Jonas Veteran

|
Posted: 13.02.2020 19:54 Post subject: |
|
|
Adressa kjører Pluss på chatten sin. Noen andre som dekker med tekstoppdateringer? NRK? Eurosport? _________________ No al calcio moderno |
|
| Back to top |
|
 |
håpløs Veteran
|
Posted: 13.02.2020 20:01 Post subject: |
|
|
| Foreløpig ingen 'pluss' hos Nidaros. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 13.02.2020 20:03 Post subject: |
|
|
Har video her. |
|
| Back to top |
|
 |
Jonas Veteran

|
Posted: 13.02.2020 20:04 Post subject: |
|
|
Video første 10 min, vet ikke om det blir tekst etter den tid. _________________ No al calcio moderno |
|
| Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 13.02.2020 20:07 Post subject: |
|
|
Ja, oppdaget en liten greie med uBlock. Nå video på Eurosport og teksting på nidaros.no. _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
| Back to top |
|
 |
|