View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
RBKw Rutinert

|
Posted: 24.10.2004 19:38 Post subject: |
|
|
Neeei!!! Hvorfor tok ikke Brattbakk den? DÃ¥rlig skudd og. |
|
Back to top |
|
 |
Chriz Senior
|
Posted: 24.10.2004 19:40 Post subject: |
|
|
Fatter ikke hva ola tenker i hele tatt.. Er jo ikke første straffe bommen iår for den idioten.. Han kan jo faen ikke stokke beina nok til å ta straffen.. Brattbakk, Winsnes, Steensass.. Hundre ganger bedre alternativer.. Latterlig.. Kan faktisk koste oss seriegull det der.. Vist mål blir avgjørende.. |
|
Back to top |
|
 |
Chriz Senior
|
Posted: 24.10.2004 19:51 Post subject: |
|
|
Bra at vi vant, men utrolig dårlig at vi ikke klarer å putte på et mål eller 2 til.. Braaten vimser så jævelig med ballen, fatter ikke men virker nesten som gutten mangler litt fotball forståelse.. Men som sagt, jeg tror vi trengte de ekstra målene, bra seier, men gjerne flere MÅL !!! |
|
Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 24.10.2004 19:54 Post subject: |
|
|
Vi vand 1-0 og det var vel sådan set det eneste positive der er at sige om den kamp.
Nej faktisk ikke helt sandt jeg synes Russell spillede en god kamp, hvor han vidst noget af det der bor i ham, med gode offensive løb og, en af de eneste, der kunnne finde ud af at time hans hovedstød. Han skal nok blive en god erstatning med tiden.
At sætte Frode Johnsen til at tage straffe kan man kun sige en ting om, dumt. Og Roar den chance SKAL man altså score på.
Braaten viste også nogle gode kvaliteter, men jeg synes det er tydelig han stadig har meget at lære.
Generelt spillede Rosenborg dårligt, det blev dog bedre efter scoringen men spillet var stadig ikke noget at sige hurra for.
Men vi vandt nu stadig så nu sidder jeg bare og krysser fingrer for at Rosenborg finder det gode spil frem mod Lyn. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
Back to top |
|
 |
sander a Senior
|
Posted: 24.10.2004 20:05 Post subject: |
|
|
Chriz wrote: | HEEEEEEERREEEEEEEEEGUD, STRAFFE TIL RBK.. OG hvem tar den forbanna straffe, frode fucking idiot Johnsen.. Er det mulig.. BOM BOM BOM BOMBOMBOMBOBMBOMBOMBOBMBOBM!!! |
Fatter ikke det er mulig! Frode Johnsen har spilt så dårlig de siste 10-12 kampene at jeg vil tro han har vært den dårligste spissen i hele Tippeligaen. Til og med mål på straffe er jo en uoverkommelig oppgave for den tufsen!! |
|
Back to top |
|
 |
Chriz Senior
|
Posted: 24.10.2004 21:01 Post subject: |
|
|
Harald wrote: | Vi vand 1-0 og det var vel sådan set det eneste positive der er at sige om den kamp.
Nej faktisk ikke helt sandt jeg synes Russell spillede en god kamp, hvor han vidst noget af det der bor i ham, med gode offensive løb og, en af de eneste, der kunnne finde ud af at time hans hovedstød. Han skal nok blive en god erstatning med tiden. |
Helt enig med deg Harald, Russel var meget bra, klart banens beste, ryddet opp alt bakover mens han bidro sterkt fremover, definitivt gjennombruddet til Russel iår, og han blir nok en viktig mann for fremtiden ! Kampen var elendig, bare utrolig flaks som hindret Bodø i å ta ledelsen tidlig i 2 omgang, vi fikk ikke opp tempo før de siste 20 minuttene, skapte litt, men utrolig mye nesten.. Men neste kamp, ut med Frode inn med Helstad i midten.. Helstad var positiv i første omgangen ! Storflor var seg selv lik, ta en finte, enda en finte, neida vi sender ballen bakover eller gir dem til motstanderen, rart at han ikke lærer.. Blir spennende mot LYN dette her.. |
|
Back to top |
|
 |
cinergy1 Junior
|
Posted: 24.10.2004 22:27 Post subject: |
|
|
Selg den forbanna johnsen mens vi har muligheter for å få noen kr for han. Hvorfor han i det hele tatt får lov til å være nær ballen på straffespark/frispark er for meg en gåte. Ser jeg at en straffe til blir tatt av Frode så hjelpe meg... Har sett bedre spillere på juniornivå. Brattbakk/storflor - helstad - braaten bør være angrepsrekka. da får en fart,teknikk, hodestyrke, målteft og spillere som har evne til å gjøre ting på egen hånd. Tenk hvis den straffen er det som blir avgjørende for seriemesterskapet. Grøss sier jeg..... |
|
Back to top |
|
 |
pshyconaut Junior
|
Posted: 24.10.2004 22:40 Post subject: |
|
|
cinergy1 wrote: | Selg den forbanna johnsen mens vi har muligheter for å få noen kr for han. Hvorfor han i det hele tatt får lov til å være nær ballen på straffespark/frispark er for meg en gåte. Ser jeg at en straffe til blir tatt av Frode så hjelpe meg... Har sett bedre spillere på juniornivå. Brattbakk/storflor - helstad - braaten bør være angrepsrekka. da får en fart,teknikk, hodestyrke, målteft og spillere som har evne til å gjøre ting på egen hånd. Tenk hvis den straffen er det som blir avgjørende for seriemesterskapet. Grøss sier jeg..... |
hør hør.....
velkommen til forumet cinergy1...
Jeg er vel en av de som har forsvart Frode lenge. At han får lov/tar strafferen er helt utrolig. Slik som sist runde, når han tok frispraket fra 17m...jeg begynte å le allerede når han tok tilløpet... En straffe må jo taes av spilleren som er "mest i sonen" i kampen, tror Fredrik hadde plasert den fint i venstre vinkel....
Men, men... 2-0 mot lyn og vi har gullet i lommen... |
|
Back to top |
|
 |
trondh Veteran
|
Posted: 24.10.2004 23:04 Post subject: |
|
|
Johnsen har vel ikke scora siden Sogndalkampen nå. På tide han får seg en kvil ja. Når Johnsen tar straffe er det vel større sjanse for at han skal score på returen enn på selve straffen.
Er litt uenig med pshyconaut om hvem som skal ta straffen. Det bør vel være sånn at det er en som er utvalgt på forhånd. Men at det ikke bør være Frode, det er jeg helt enig i.
Så forresten på NRK at Fagerli fortalte at dette var RBKs 3. straffe i år. Hvor er Stavrum å snakker om favorisering av RBK nå?
Problemet er uansett at de har misset alle da. Kanskje en ide til treninga? |
|
Back to top |
|
 |
Christoffer Junior
|
Posted: 24.10.2004 23:12 Post subject: |
|
|
Er helt enig med deg der Pshyconaut, for det er viktig med selvtillit når du skal ta en straffe. Så hvis du spiller en kamp der du gjør mange feil, får du fort dårlig selvtillit når du står foran krittmerket når du skal ta straffen. Så etter min mening bør en av de som presterer best utpå fotball banen ta straffen. _________________ "Å vinne er ingen deltidsjobb, det er en heltidsbeskjeftigelse. Du vinner ikke en gang i mellom eller gjør ting riktig fra tid til annen. Du gjør det riktig hele tiden. Å vinne er en vane, slik er det også å tape, desverre."
- Vince Lombardi - |
|
Back to top |
|
 |
cinergy1 Junior
|
Posted: 24.10.2004 23:40 Post subject: |
|
|
Takk for velkomsten pshyconaut
Hvorfor trenerne i det hele tatt har johnsen som straffetaker er uforståelig. Av de elleve som er på banen så er det 9 som garantert er bedre å sette straffer. Jeg tok vekk espen johnsen fordi tillslaget hans er mildt sagt elendig.
Utenom straffebommen så var nok den største nedturen at Berre scoret for vålrenga. Tåler ikke den jæ... gipsdokka. Tanken på at Berre blir den som gir vålrenga seriemesterskapet gjør meg syk langt inn i sjelen.
Men vi har mulighet til å sette spikeren i kista til lørdag. Håper at alle spillerne er gira på å ta et nytt seriemesterskap til lerkendal.
Uansett så forlanger jeg en kamp hvor spillerne gir 100% til dommeren blsåer av kampen.
Føler nemlig at det har skortet litt på vilje i noen kamper denne sesongen. |
|
Back to top |
|
 |
arnt Veteran

|
Posted: 25.10.2004 10:53 Post subject: Trøste og bære... |
|
|
Hvorfor fikk ikke Brattbakk ta den straffen?!
Jeg tror at om Brattbakk hadde fått scoret den straffen og fått sin 160. så ville den gleden vært med på å gi laget (og supporterne) det ekstra lille løftet mot Lyn.
Han ville i ALLE fall vært et sikrere valg en Johnsen _________________ "Engang en ret forvoven Jyde
Med Hagel paa en Thrønder vilde skyde,
Men fik hans Pande ei i sønder,
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!" |
|
Back to top |
|
 |
trondh Veteran
|
Posted: 25.10.2004 11:09 Post subject: Re: Trøste og bære... |
|
|
arnt wrote: | Hvorfor fikk ikke Brattbakk ta den straffen?!
|
Da Belsvik scoret sitt 159. skjedde det vel på straffe. Da ble det dratt fram i avisene at han ble valgt bare derfor o.l.
Håper det ikke er sånne hensyn som gjorde at Brattbakk ikke fikk ta den.
Ellers var det vel sånn at Frode var nr. 3 på lista. Men både Storflor og Helstad som var foran var tatt av. |
|
Back to top |
|
 |
Skip Proff

|
Posted: 25.10.2004 14:34 Post subject: |
|
|
Enig med Rbkw og Chriz, hvorfor i HELVETE tok den jævla kua Frode Johnsen den straffen???!! Han klare ikke å stokke beina engang !!! Brattbakk burde ha tatt den, nå har Frøken Johnsen bommet på to fuckings straffer !!!
Det er det sammen om Brattbakk hadde fått scoringsrekorden på straffe, det med Belsvik var at han ikke spillte fast på laget engang og kom inn å tok straffen. På grunn av frode kan vi faktisk tape gullet  |
|
Back to top |
|
 |
trondh Veteran
|
Posted: 25.10.2004 15:17 Post subject: |
|
|
Bratigol-jenta wrote: | Det er det sammen om Brattbakk hadde fått scoringsrekorden på straffe, det med Belsvik var at han ikke spillte fast på laget engang og kom inn å tok straffen. |
Brattbakk er vel også på en måte ute av laget Men som jeg skrev, jeg håper det ikke var det som fikk dem til å velge Frode før han.
Men av de som var på burde både Brattbakk, Stensaas og Riseth vært før Johnsen på lista. Sikkert fler også.
Det er vel vanlig at de som blir felt ikke tar straffer, så da forsvinner vel Braaten. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 25.10.2004 20:12 Post subject: |
|
|
RBKw wrote: | Når vi først snakker om web tv, hvor er det jeg finner scoringer fra Rosenborg kamper? |
Har fikset RosenborgTV-seksjonen nå. Samtlige Tippeliga-kamper er herved lagt inn. |
|
Back to top |
|
 |
Chriz Senior
|
Posted: 25.10.2004 22:11 Post subject: |
|
|
Nice 2mas. du gjør en strålende innsats ! Lurer litt på hvordan muligheten er for å få tak i litt eldre kamper, tenker da spesielt på de 2 kampene mot Spartak Moskva i 1995/1996 sesongen.. Er en av de bedre lagene jeg noensinne har sett spillemessig, skulle gjerne sett de 2 kampene igjen ! |
|
Back to top |
|
 |
pshyconaut Junior
|
Posted: 26.10.2004 08:31 Post subject: |
|
|
Ikke legg de ut!!!!
Jeg har så vidt fortrengt de to kampene. Sjelden jeg har sett rosenborg så rundspillt... Stakkars Hoftun var jo svimmel i flere måneder etterpå... |
|
Back to top |
|
 |
|