|
|
 |
Debattforum
Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Spartacus Veteran
|
Posted: 23.12.2019 21:44 Post subject: |
|
|
Hedning wrote: | Synd du ikke fikk sagt i fra til Hertha, så hadde de sluppet å kaste bort 10 år på denne spilleren. |
Nå har han ikke vært i Hertha i 10 år. Imidlertid har han gjort en god jobb i Hertha. _________________ “A 0-0 is boring, It’s better to lose 5-4, at least it gives you some excitement.”
Zeman |
|
Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 23.12.2019 22:54 Post subject: |
|
|
Overdrivelse er en form for humor  |
|
Back to top |
|
 |
Micmac Rutinert

|
Posted: 23.12.2019 23:11 Post subject: |
|
|
Spartacus du har jo ikke peiling! Ciljan var enorm boks til boks spiller i RBK, og var ofte nest sist eller tredje sist, pluss en del mål. Jeg følger Bundesliga hver helg og han har aldri vært i fryseboksen i Hertha, han har derimot vært kaptein. Forøvrig svært sjelden at Defensive midtbanespillere scorer i Bundesliga, men jeg har sett han ha noen assist og bare det er sterkt i den ligaen. Snakk om å snakke ned en stjernespiller som leverte meget sterkt for Rosenborg |
|
Back to top |
|
 |
Brooklynlol Proff
|
Posted: 23.12.2019 23:56 Post subject: |
|
|
Vil forøvrig anbefale å lese seg gjennom de 10-20 første sidene av denne tråden. Mange gullkorn. Min personlige favoritt er påstanden om at Per Ciljan Skjelbred aldri kommer til å bli like god som Christian Grindheim. |
|
Back to top |
|
 |
EGA Veteran
|
Posted: 23.12.2019 23:57 Post subject: |
|
|
Jeg kan være enig at sluttproduktet til Skjelbred ofte var begrenset som indreløper i RBK, men nå blir han sittende midtbanespiller og da må jo han være en åpenbaring i forhold til Anders Kon og Lundemo. De to siste er gråstein, med Skjelbred får vi roen med ball laget trenger. |
|
Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 24.12.2019 00:14 Post subject: |
|
|
Spartacus wrote: | zaphod81 wrote: | Spartacus har åpenbart enten verken sett eller hørt om Skjelbred, eller så troller han nå. Ingen ting å bruke tid på når folk bommer så grovt på skiva, eventuelt glemte geværet i bilen. |
Er såpass gammel at jeg har fulgt Ciljan siden han brukte smokk, og jeg husker godt hvor overhypet denne spilleren har vært. Han var i den tid også en spiller som løp mye, og hadde god teknikk, men det ble aldri noe ut av det. |
God Jul  _________________
Neeskens wrote: | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
Emilie wrote: | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
Back to top |
|
 |
Bjørkis Senior
|
Posted: 24.12.2019 00:36 Post subject: |
|
|
Skjelbred er veldig teknisk og ballsikker, og vil i den grad være en oppgradering fra nåværende alternativer i den dype rollen. Men hvordan ser folket på ferdighetene hans som ballfordeler? Da tenker jeg først og fremst på lengre pasninger og crossere. |
|
Back to top |
|
 |
Standarn og Crick Veteran

|
Posted: 24.12.2019 00:38 Post subject: |
|
|
Bedre enn Lundemo på alle parametre utenom luftstyrke. |
|
Back to top |
|
 |
Nidarosballklubb Rutinert
|
Posted: 24.12.2019 01:26 Post subject: |
|
|
Håper nå på Ciljan, Tettey, Henriksen, Jarstein, Tarik og Strandberg, så blir det fullt på Lerkendal neste år! |
|
Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 24.12.2019 01:49 Post subject: |
|
|
zaphod81 wrote: | Jeg må jo spørre om du i det hele tatt følger med på fotball, senador, hvis du tror Per er en type som ikke 'orker å gjøre jobben'. Forbedre seg er det vel tvilsomt om han gjør når han tar et steg ned fra å spille fast i topp tre ligaer i verden, men at han, av alle, skulle bli noen unnasluntrer?
Jeg er jo enig i at vi må ha en del forynging og fornying i gruppa, men det kan ikke gå på bekostning av en spiller som er mye sterkere enn de vi har fra før, og er spesielt veldig mye bedre på de elementene vi er spesielt svake på, som teknikk og forflytning på små flater. Som har spilt i mange år i en liga med bedre treningskultur, en naturlig og erfaren kaptein i ei gruppe som skriker etter ordentlige ledere. Alle trenger ikke være poengplukkere, spesielt ikke de som erstatter Lundemo.
Vi henter selvfølgelig Skjelbred til sommeren så lenge lønna er spiselig, og vi henter ham nå dersom det kan løses med Hertha.
Det betyr bare at vi må tenke yngre på de andre plassene. Vi snur i spørsmålet Serbecic, og satser på ham i forsvaret. Vi kvitter oss med eller nedprioriterer Hedenstad, og satser på Reitan. Vi selger unna eller nedprioriterer Konradsen. Jensen tror jeg blir en magisk ny spiller hvis vi setter inn Skjelbred ved siden av, så han vil jeg gjerne beholde, men det er kanskje han som mest må vike når Johnsen og Tagseth skal få spilletid. Inn med en høyreving på 21-22 år som er god nok til å utfordre/komplettere Helland, og en spiss i samme aldersgruppe, la oss si 23-24 år, som er klart bedre enn Botheim.
Hansen (30)
Reitan (22) - Reginiussen (34) - Serbecic (21) - Meling (25)
Jensen (32) - Skjelbred (32) - Zachariassen (26)
NY ving (22) - NY spiss (24) - Adegbenro (24)
Snittalder 26,5 år.
Eller vi kan bli ville og gale, tenke at vi ikke trenger å pole fullt så mye ball opp på møtende spiss med Ciljan inn for Lundemo på midten og Serbecic inn for Hovland, og faktisk samtidig satse på Ceide. Da kan vi kjøre
NY ving (22) - Adegbenro (24) - Ceide (18 )
og senke snittalderen til 26. |
Isolert sett tror jeg Skjelbred ønsker å yte maks, det er ikke det. Problemet er at han går inn i det vi har flust av fra før; spillere som vet de ikke kommer noe videre. I en gruppe med flere slike gjør det noe med kultur og dynamikk i gruppen. Det gjør at man ikke henter de siste prosentene for å bli bedre. Et annet problem er at å ha mange eldre spillere gir dårligere nivå grunnet økt tid til restitusjon. Hadde vi hatt et meget ungt lag kunne det vært lurt å jente han, men det har vi ikke.
Skjelbred er ingen poengplukker og innehar ikke pasningsfot på nivå med Selnæs. Han vil ikke løse det problemet. Han er også gammel og vil falle i nivå sammen med 5 touch Jensen.
Tipper Horneland vil bruke Skjelbred på ving. Det er ikke optimalt og vil ta spilletid fra Ceide og andre.
En annen ting er hvorfor skal vi ikke legge pengene i ny spiss og raske vinger med innleggskvalitet? Det vil koste å hente grådigper.
Få i gang et speiderteam og hent unge spillere med potensiale i rollene vi trenger. |
|
Back to top |
|
 |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 24.12.2019 02:11 Post subject: |
|
|
Å erstatte Konrad med Markus H. er veldig interessant.
Lignende spiller men kneppet bedre, og ikke gammel.
Men kjenner jeg er utrolig lunken til 32-33 åringene der ute. De er sikkert bedre spillere enn de vi har, eller, det ER de, men jeg er mest sugen på å bygge nytt med folk på vei opp enn et siste hurra for de gamle. I sum synes jeg Gamsten tilførte lite da han kom hjem mett og rik og ferdig. Ja, han fikk nå omsider seriegullet sitt som perifer squadspiller i 2015, ikke som sentral brikke i 2013-14...
Steffen var 30 da han kom tilbake. Han var seriens beste spiller første året og var decisive for at vi vant da. Men disse spillerne er dyre å hente og synker i verdi og kvalitet for hver måned som går.
Så, hvor sykt det enn høres ut så er jeg mer interessert i spillere på 19-23 år som ikke enda har gjort det, vært der og tjent alt. Dessuten er omtrent alle eksportene våre midtbanefolk. Er det DER skoen trykker mest for å bygge neste års seriemester? Er det ikke spiss og hurtig/balsikker stopper vi bør se etter nå? Skal vi sprenge banken for å hente aldrende indreløpere til en allerede greit besatt? Uansett, hvor jævla vanskelig er det å løpe fram og tilbake i halvannen time, som kampplanen vår går ut på?
Ang. herremann-rollen: Spill Trondsen hver gang. Gi han trygghet i rollen. Bedre enn Lundemo hver dag i uka.
Tror de som spår publikumsboost av Skjelbreds hjemkomst alene overvurderer enkeltspillere litt. Når gikk trøndere mann av huse for å se én spiller? Da Odd Iversen spilte? Det som trekker folk er underholdning, scoringer, et lag som vinner og kjemper om titler og pretisje og gir Trondheim og Trøndelag stolthet. Kids i dag vet ikke en døyt om PCS og bryr seg ikke om han. De ser heller Messi på parabolen og spiller Fifa. Bekmørkt, men sånn er verden av i dag. Vi snakker om en spiller som ikke har bemerket seg i den type fotball nordmenn ser mest, og som ga seg på landslaget etter perifere år som utbyttet høyrekant. Ikke mange tolvåringer her oppe som får tenning av å høre om disse ryktene.
PCS var et virkelig stortalent i 2005, etter langtidsskaden synes jeg han gradvis ble en gråere og tristere spiller for hver kamp han spilte. Ja, han kan behandle ballen, umulig å ta fra han det, men det er årevis siden han brukte seg selv veldig skapende. Og han ER en ganske grunn og intetsigende figur. Hverken spilleren eller personen vil trekke folk på kamp, og jeg tror dessverre ikke han sportslig sett er brikken som gjør at alt blir bedre og lysere i 2020 heller.
RBK er i en kritisk fase. Vi ligger brakk på sport og er truet økonomisk hvis vi får en likedan sesong igjen. Vi har vært der før og reist oss igjen før. Men det trengs kloke, strategiske valg med lavere risiko for å treffe med den store operasjonen her. Jeg har full forståelse for at folk synes Per er søt og koselig og trivelig og at det var artig å se han drible i altfor stor skjorte for fjorten år siden, men jeg er grunnleggende skeptisk tii om dette er rett vei å gå. Vi snakker betydelige penger investert i en vare som ikke vil gi avkastning og som taper seg i både bruksverdi og markedsverdi fort.
Men folk kjøper jo hus de "forelsket seg i" rett som det er.
Affeksjonsverdi er fint og jeg har masse av det selv, men det gjør deg ikke økonomisk rikere i det lange løp. _________________ Oppmann m/ fire tiårs erfaring i å vinne andreball. |
|
Back to top |
|
 |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 24.12.2019 02:15 Post subject: |
|
|
Brannfakkel: Blant de 10 000 som IKKE kom på kampene i år er det flere som vil se Tagseth etablere seg og nå høydene enn Per komme hjem tre år for seint og høste høflig applaus.
Jeg vil ha nye historier og ny giv, ikke repriser og ekko av gammel glans. _________________ Oppmann m/ fire tiårs erfaring i å vinne andreball. |
|
Back to top |
|
 |
kek Proff

|
Posted: 24.12.2019 02:21 Post subject: |
|
|
Kan ikke sammenlignes å hente Gamst og Per. Per er RBKer.
Sist Lerkendal ble fylt pga en spiller var noen få år siden, når Lorden kom til byen. |
|
Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
|
Posted: 24.12.2019 09:35 Post subject: |
|
|
Altså, Per var jo hypet da han var her sist, men det handler først og fremst om urealistiske forventninger. Mange trodde hardnakket at han skulle bli en playmaker av verdensformat fordi han sprang sirkler rundt Real Madrid som ung, og ble veldig skuffet da det viste seg at vår juvel 'bare' ble en topp moderne sentral midtbanespiller med ferdighetene til å spille fast på høyt nivå. Og - min påstand - kunne ha spilt i sin type rolle nærmest hvor som helst i Europa.
Sammenligningen med notorisk late Steffen tar jo virkelig ikke høyde for hvem Per er som person og som spiller. Steffen hadde jo allerede et år på baken som saltstøtte i Vålerenga, og fløt utelukkende på talent. Det er jo nettopp profesjonaliteten til Per som har gitt ham den kapasiteten som var nødvendig for å løfte den spede teknikeren til en midtbanedynamo av internasjonalt format, og det er den som gjør at jeg tror han kan være ligaens beste i flere år, med mindre en akutt skade ødelegger.
Så jeg tror altså, hvis dette flasker seg, at vi ikke får en offensiv stjerne som vinner kampene våre alene og dominerer poengstatistikkene. Den rollen får andre ta. Det vi derimot får er et ekstremt velsmurt nav i laget, som slipper fri andre krefter, og som hever lista både på innsats og kvalitet i trening og kamp. Vi får ikke den spilleren vi drømmer om, men nøyaktig den vi trenger nå. _________________ Sitat slutt. |
|
Back to top |
|
 |
puckno Veteran
|
Posted: 24.12.2019 10:05 Post subject: |
|
|
Oppmannen wrote: | Brannfakkel: Blant de 10 000 som IKKE kom på kampene i år er det flere som vil se Tagseth etablere seg og nå høydene enn Per komme hjem tre år for seint og høste høflig applaus.
Jeg vil ha nye historier og ny giv, ikke repriser og ekko av gammel glans. |
Vel, jeg tror en anker av Ciljans format er en forutsetning for at en spiller som Tagseth skal kunne blomstre. Jeg har selvfølgelig også tro på Trondsen i den rollen, men har gitt opp å tro på at han vil ha lange skadefrie perioder, for mye eksplosiv muskulatur som komner kjeitete inn i situasjoner når han begynner å bli sliten. Vi kan ikke basere oss på ham. Vi må ha inn et nytt anker, og det gir liten mening å la Ciljan være uprøvd der synes jeg, dersom det er noe vi kan få til. |
|
Back to top |
|
 |
Wiseblood Veteran

|
Posted: 24.12.2019 12:08 Post subject: |
|
|
Ønsker meg vel Jensen, Lundemo, Trondsen og Åsen ut og Ciljan inn om jeg fikk velge. Det hadde gitt mening både sportslig og økonomisk om man hadde fått til noe sånt.
Da hadde man hatt Tagseth, Johnsen og Denic som utfordrere og PCS, Konradsen og Zachariassen som klare førstevalg. Lever fremdeles i den tro at Konradsen har det høyeste maksnivået av de indreløperne vi har per i dag, og at en ny treningshverdag dratt i gang av Ciljan kunne fått Konradsen på føttene igjen. Forstår ikke hvordan han klarte å forsvinne helt i høst/vinter.
Aner ikke hva man skal tro om Zachariassen, men nå er han på vei og man får forholde seg til det.
For min del skal du bare komme nå i januar Per, så kan du overta kapteinsrollen til Mike og de 6 millionene han har i lønn i følge inntektslistene (sikkert en del bonuser der, men du bør kunne leve med det i lønn hos oss). _________________
|
|
Back to top |
|
 |
Spartacus Veteran
|
Posted: 24.12.2019 12:48 Post subject: |
|
|
Argumenterer ikke imot at Ciljan er en bedre spiller enn Lundemo, og jeg er fullt klar over at Ciljan har vært en nyttig spiller for Hertha, og til tider veldig viktig også. Det er også viktig å huske på at dette er en middels tysk klubb, som har slitt økonomisk (men har nå fått en investorgruppe som spytter inn penger i klubben), og hvor Kjetil Rekdal har blitt kåret til en av HB viktigste spillere i dette århundre.
Jeg sier heller ikke at Ciljan er en dårlig fotballspiller. Han dekker mye rom, og gir sjeldent bort ballen. Noe som er verdifullt på en midtbane. Imidlertid slår han sjelden pasninger i lengderetning. M.a.o. er det som oftest to meters støtte og side-pasninger. Slik flere har skrevet, han bidrar heller ikke til mål-poeng fremover i banen, og selv om han har hyppigere spilt DM de to siste sesongene, har han stort sett spilt i en mer offensiv rolle i hele sin karrière.
Nå er kanskje ikke det argumentet relevant, såfremt det er 6-rollen man her tenker på. Imidlertid er en av oppgavene til 6 rollen å spille fri sine medspillere i gode posisjoner, og å styre spillet. Jeg har ikke sett noe av Ciljan som tilsier at han har disse pasningsegenskapene. Som sagt, har sjeldent sett Ciljan slå en pasning i lengderetning, eller over to meter distanse.
Jeg er videre skeptisk til å investere dyrt i spillere som skal avslutte sin karrière på et lavere nivå, og har sjeldent sett at det er svært vellykket. For det første er det et signal på at man selv på vei nedover, og den andre faktoren er at man som regel må spille med dårligere medspillere og motspillere. Dette siste punktet skal ikke undervurderes, og forandrer dynamikken i spillet.
Jeg tror heller ikke at Ciljan kommer til å fylle Lerkendal alene. Han er en grå spiller, som er best til å ødelegge for motstanderen. Ikke akkurat en publikumsmagnet. Det er selvsagt fullt mulig at jeg tar feil, men noen av disse antagelsene blir underbygget av statistikk, mens andre antagelser er mer basert på kvalitative observasjoner. Dette garanterer imidlertid ikke prediksjonsikkerheten i mine påstander. Det er fortsatt min subjektive meninger. Allikevel er det ingen grunn til å gjøre forumet til et ekkokammer, og å latterliggjøre meninger som ikke bygger opp under vedtatte sannheter. _________________ “A 0-0 is boring, It’s better to lose 5-4, at least it gives you some excitement.”
Zeman |
|
Back to top |
|
 |
Aristoteles Veteran

|
Posted: 24.12.2019 13:40 Post subject: |
|
|
Skjønner ikke hvordan det er mulig for noen å få det til å virke fornuftig for seg selv å ikke hente Per. En bedre signering er knapt mulig å få til for rbk. Det blir for dumt synes jeg. |
|
Back to top |
|
 |
Zorbeltuss Veteran
|
Posted: 24.12.2019 13:50 Post subject: |
|
|
Det jeg husker av Ciljan var at hovedbidraget hans var å sørge for at vi evnet å dominere midtbanen ved å hele tiden være spillbar og å være treffsikker med slikt som ikke er rene støttepasninger.
Og de få glimtene vi fikk se av ham rett bak spissen under Hamrèn fikk jo oss til å lure på hvorfor han ikke spilte der hele tiden, mangel på målpoeng hadde jo en god del med at han stort sett skulle operere utenfor farlig sone. Har vel knapt sett ham siden han dro til Tyskland, men han er vel ikke blitt noe dårligere, og slik jeg tolker utsagnene fra de som har fulgt med på hva han har gjort for Hertha så tror jeg den relevante sammenligningen vil være Ørjan Berg i samme alder. Og det er skyhøyt i nivå over hva vi ellers kan stille med på indreløper/sentralt.
Nå falt Ørjan Berg veldig fort i nivå etter at han bikket 35 da, men bør vær en to-tre gode sesonger hvor Per løfter oss over hva vi ellers klarer å holde tenker jeg, og han har ferdighetene til å holde på til 40 hvis han har samme innstillingen som Supermann. _________________ Og forøvrig så er ikke andelen nederlendere i sportslig avdeling stor nok før den når 100% |
|
Back to top |
|
 |
Mr.koteng Junior
|
Posted: 24.12.2019 14:41 Post subject: |
|
|
Altså!! All diskusjon rundt PC sitt nivå er bare å legge dødt. Han er langt over det vi har og vil tilføre en enorm standard på trening som vil være gull verdt for ungguttene. PC er kansje den viktigste signeringen horneland/dorsin kan gjøre for klubben nå med alt han tilfører. Kast ut alt middelmådigheten på midtbanen i stede (denic,lundemo og konradsen). «All i want for christmas is Per»  _________________ "Det ska itt stå på pænga" |
|
Back to top |
|
 |
Huber Veteran
|
Posted: 24.12.2019 15:04 Post subject: |
|
|
Oppmannen wrote: | Å erstatte Konrad med Markus H. er veldig interessant.
Lignende spiller men kneppet bedre, og ikke gammel.
|
Dersom vi skal spille med smale kanter/sidespisser så tror jeg følgende kan bli veldig spennende:
Johansen - PCS - Tagseth
Ceide - Henriksen - Adegbenro
Da får unggutene rutine rundt seg og Henriksen opptrer i utgangspunktet som en "falsk nier", men kan også bidra med hodestyrke i boksen. Han har både teknikk, styrke og klokskap til å løse den rollen.
Men arbeidet med å erstatte PCS bør selvfølgelig settes i gang allerede neste år. |
|
Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 24.12.2019 15:35 Post subject: |
|
|
jeg kjøper argumentene til de som ønsker unge fremadstormende og sultne spillere som er lokal og som kan gi ny giv i likhet med den vi hadde da PCS, Markus, Ole, Fredrik og Jonas slo igjennom, det er ikke det.
Men om målsetningen er å dominere på vinne heldst i går trenger vi kvalitet i dag ikke i morgen.
Dette er en balanse og det er flere ting som spiller inn.
En spiller som PCS som man kan si ble en totalt annen spilletype etter beinbruddet vil uansett løfte oss veldig veldig mye og om pris/utgift vs Bidrag på banen, utenfor banen og rundt klubben går opp så er det ingenting som tilsier det er dumt å hente ham.
PCS er nok ikke like rask lenger, han er nok ikke like teknisk leken, MEN, han er en helt sinnsykt god kombinasjonsspiller som åpner opp for at vi kan spille mere igjennom midten og han vil gjøre de andre rundt seg gode!
Han har masse erfaring, er ingen latsekk og jeg er overbevist om at han ikke er typen til å mele sin egen kake på bekostning av klubben.
Det er ikke snakk om at han blir dårligere vs Tagset (eksempel) kommer bare til å bli bedre, for PCS blir neppe en bedre spiller om han kommer hit, naturlig nok vil han nok iløpet av et par år synke i kvalitet, men samenlignet med Tagseth så er han så utrolig mye bedre pr i dag at det vil være smart å hente ham, nettopp fordi han vil bidra i treningshverdagen også slik at de yngre får rollemodeller i hverdagen og lærer av spiller som vetr hva det dreier seg om.
Jeg vil aller heldst også at vi skal utvikle unge spillere i rasende tempo i likhet med Ajax etc, men vi må også sørge for at vi har et slagkraftig produkt i dag, og der vil Per være til umåtelig stor hjelp!
God Jul folkens! _________________
Neeskens wrote: | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
Emilie wrote: | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 24.12.2019 15:45 Post subject: |
|
|
Aristoteles wrote: | Skjønner ikke hvordan det er mulig for noen å få det til å virke fornuftig for seg selv å ikke hente Per. En bedre signering er knapt mulig å få til for rbk. Det blir for dumt synes jeg. |
Enig. Og det er absolutt ikke en 32-33 år gammel Per Ciljan Skjelbred som er det aldersmessige problemet i stallen, eventuelt. Det er faktisk ganske mange i stallen som er så svake at de relativt enkelt kunne blitt erstattet med en like god eller bedre spiller i starten av 20-årene. Brorparten av sentrallinja, for eksempel. _________________ Influencer™ |
|
Back to top |
|
 |
Sevenseven Proff
|
Posted: 24.12.2019 17:13 Post subject: |
|
|
PCS har 190kamper i Bundesliga der han ble kåret til den 30. Beste spiller i BL i 2013.
Om jeg ikke husker var han veldig aktiv for å kjøpe Rosendal for å bevare den lokale pub'n. Vi snakker om en spiller med hjerte i klubben og spiller i dag på høyt nivå i en av Europas beste ligaer.
Her har vi en klassespiller med hjerte i klubben som ønsker å komme hjem for å avslutte karrieren sin. Selvfølgelig skal vi ta han i mot. Og jeg tror ikke han krever så mye i lønn heller da han har tjent seg opp godt med penger. Enkelte her inne ønsker at vi skal hente en middelmådig streikende afrikaner fra LSK i tillegg til mange obskure ukjente spillere som man har kjøpt på FM save....
Det er en no-brainer! La Han komme og kast Horneland |
|
Back to top |
|
 |
larsarus Legende

|
Posted: 24.12.2019 18:02 Post subject: |
|
|
Vil selvsagt ha PCS tilbake i RBK-trøya. Men etter diverse Tettey-flørter i nyere tid mistenker jeg dog at han kanskje vil absolutt ha et konkret tilbud fra RBK nå for å ha det i bakhånd før han forhandler forlengelse med et år eller to. Sikkert ikke så mange alternative kilder til tilbud for å ha i forhandlinger lengre, så da må man ty til RBK. Forsikrig pessimist ang. at han skulle komme nå... |
|
Back to top |
|
 |
|
Utviklet av phpBB.
Tilrettelagt for RBKweb.
|
|
 |
 |
SITATET |