English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Rosenborg 2019
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 67, 68, 69, 70  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Nåssåladden
Veteran


Joined: 19 Sep 2004
Posts: 3197
Location: Oslo

PostPosted: 29.11.2019 16:10    Post subject: Reply with quote

Funfact: Horneland klart flere poeng i fjor (53) med Haugesund enn han kan klare med RBK (maksimalt 52).
_________________
De mest bortskjemte supporterne i lainnet!
Back to top
View user's profile Send private message
Hedon
Forumsjef


Joined: 09 Sep 2002
Posts: 21950

PostPosted: 29.11.2019 17:03    Post subject: Reply with quote

Alle må gå fan account wrote:

Oddsen til Norsk tipping tilsier 29,66% sjanse for 3. plass, om jeg regner riktig. 88% for RBK-seier, 33,7% for Haugesund-seier. Mulig verdi i spill på Haugesund?

De har også en egen odds for om RBK tar medalje som tilsvarer 21.9%. Enda mer verdi der, i så fall.

Odd ranet til seg seier hjemme mot Tromsø sist og er fullstendig ute av form. Jeg tror NT overvurderer styrken deres veldig her, så for de som spiller er jeg sikker på at det er god verdi i å spille FKH her
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Oppmannen
Veteran


Joined: 02 Aug 2008
Posts: 4814
Location: Trondheim

PostPosted: 29.11.2019 17:18    Post subject: Reply with quote

Hvordan det går mot Ranheim og (grøss) PSV i Holland får stå sin prøve. Sesongen har vært over for meg lenge. Selv om apatien er enda sterkere enn på samme tid i fjor får man bare sette de årlige standpunktkarakterene, denne terminen ut av ren plikt og lite glede.

Andrè Hansen 4
Vært svært viktig for oss i noen av kampene. Vært med på å slippe inn en del altfor enkle mål som blir skjebnesvangert for poenghøsten, som det ikke-scorende laget vi er blitt. Virker som en tro tjener av prosjekt Horneland, uten at det skal vippe karakteren hverken opp eller ned.

Arild Østbø -
Ikke spilt kamper av betydning.

Vegar Hedenstad 3
Det har vært kamper der han har spilt veldig bra. Bra nok til at han kommer seg opp på en treer. Hjemme mot Viking for eksempel. Likevel er han altfor ofte klossete og veik hjemover og usynlig offensivt. Ikke blitt klok på denne spilleren siden han kom. Selv om jeg er i tvil, heller jeg mot at det kan være et fornuftig valg å erstatte han med Reitan som førstevalg på h.back foran 2020. For meg virker de to omtrent jevnbyrdige, og hvorfor ikke da velge en trondhjemmer?

Even Hovland 1
Her er det ingen vei utenom. Direkte årsak i uttallige baklengs. Sprer utrygghet og gjør at det oppstår farlige situasjoner i omtrent hver kamp.
Her må vi søke etter en mer ballsikker og kneppet raskere midtstopper.

Tore Reginiussen 3
Han er over sitt beste, men kan fremdeles gjøre bra kamper. De forcene han har som spiller er ikke ting man mister med alderen. Men han lider under å ha en dårlig og lite komplementær makker. Tore er den eneste utenom keeper som kan lede litt bak der, og kan meget vel være en nøkkelspiller et år til.

Gustav Valsvik 2
Han har vi nesten ikke sett. I valget mellom to onder synes jeg likevel han fremstår som et bedre valg enn Hovland. Det sagt, vi må lete etter en annen type spiller å satse på. Er egentlig en kriger, og har nok fått ufortjent få muligheter, men han er jo kantete og treig han også.

Birger Meling 3
Jeg sitter hver kamp og forventer så utrolig mye mer enn hva jeg får. Det er en gåte for meg hvordan en så god spiller utretter så lite og står fram så sjeldent. Problemene her er på systemnivå (les: Horneland og måten laget opptrer på). I likhet med Hedenstad er også dette en SVAK treer.

Djordje Denic 1
Dette er ikke noe å holde på med lenger. Ikke på nivå.

Mike Jensen 2
Svært, svært skuffende overall. Fra en spiller som har vært en av våre beste, om ikke DEN beste, så mange år. Årets Mike Jensen har vært en kopi av en kopi av en skisse med blyant. Blekt!

Anders Konradsen 3
En glitrende periode da han kom tilbake og var på en formtopp noen viktige uker gjennom juli og august. Før og etter har det ofte vært skrap. Men han berger karakteren sin der. På sitt beste er han den spilleren som gjør at vi kobler et press inn i seksten, lykkes med samtidige bevegelser og har ekstra trussel på dødball. På sitt verste en klomsete og sein midtbanespiller som bruker evinnelig med tid på å orientere seg og er grusomt upresis med ballen.

Anders Trondsen 2
Nok en skuffelse fra en spiller jeg har venta på lenge. Blir liksom aldri.
Enda en rar ting. Hvorfor blir A.T aldri satset på som sentral over tid. Ut fra stallen vi har nå er han den med suverent best forutsetninger for å få til den rollen, og han har enda mange år foran seg. I stedet er han hevet inn i rotasjonsmølla på indreløper for et lag som aldri greier å etablere godt spill - og "rundtflyttinga" på spillere bare fortsetter.

Edvard Tagseth -
Har jo såvidt spilt, men her en alder, potensial og identitet og disse tingene avgjørende for at han ikke bare bør beholdes men også satses på, helst under et nytt regime. Han representerer en liten spire av fremtidstro.

Gjermund Ã…sen 2
Uforløst og ofte direkte dårlig og lite synlig. Men likevel ikke en spiller vi burde kaste på dør tvert. Det bor mer her, og det gjelder mange i troppen. De spiller i et håpløst system der ingen skinner.

Marius Lundemo 1
Veldig, veldig avkledd på det øverste nivået (CL/EL). Har fått masse tillit i den rollen som kler han best, men han er bare ikke god nok. I alle fall ikke i et ønskescenario der RBK har baller nok til å ville føre kamper, kjøre over andre norske lag og lage trøbbel for Sporting og PSV. I virkeligheten, der målsetningen er å "slite ut" norske lag og ligge og kontre hjemme mot LASK er det egentlig heller ikke bra nok.
Selg eller gi bort.

Mikael Johnsen -
Ikke fått muligheter. Noe uforståelig sett i lys av hvor ræva 80% av sesongen har vært.

Pål Andrè Helland 2
Får til lite i et helt umulig regime. Noen gode og avgjørende innhopp, men med skadehistorikken er det ikke vanskelig å resonnere seg til at nedturen for ham som spiller har pågått en stund. Likevel årets spiller for meg ene og alene fordi han enda har meningers mot og lider med meg.

Yann Erik De Lanley 2
Egentlig en veldig fin spiller som dessverre alltid (siden 2015 da han kom til oss) har vært altfor ofte og altfor lenge skadet til at han har sementert plassen sin på laget. God lagspiller og en lojal arbeider på banen, men så høyt gasjert at veiene sikkert skilles nå.

David Akintola 1
Det har stort sett vært skrekk. Svak avslutter, ingen forarbeidshelt heller, sjelden rettvendt, lite intelligent i spillet. Men tilnærmet ubegrenset tillit. Symbolet på Hornelands sesong. Inn fra konditoriet i Haugesund. Baker en helt forjævlig kake. Tviholder på samme oppskrift til neste selskap. Færre og færre gjester kommer.

Alexander Søderlund 2
Historiens svakeste toer. Har vært evig frustrerende lenge. Men også han en trofast tjener av regimet. Sklei inn masse mål for ørten år siden da vi hadde angrepsspill og sjanseproduksjon. Med dagens ikke-fotball avsløres det hvor lite Søderlund kan utrette sjøl. Nå om dagen er det lykke og fromme, alle er overlatt til seg selv. Og da er det lyktestolpe-touchen og knuffing som er Søderlunds bidrag.

Bjørn Maars Johnsen 2
Har scoret noen mål, men er ikke noe særlig til spiller, i alle fall ikke en sånn type spiller jeg mener bør spille midtspiss for RBK. Har en del av de samme styrkene og svakhetene som spissen vi allerede hadde. Glad det bare er et lån egentlig.

Samuel Adegbenro 3
I dette systemet der den offensive slagplanen er et blankt lerret med påskriften "YOU GO" blir det de spillerne med best individuelle ferdigheter som blir mest bærende og skaper det lille som skjer. Det har ofte vært Samuel. Men om vi ser på målpoengene over hele året er nok også han svært nærme en toer. Tragisk å se så begavede spillere operere i så ulykksalige omstendigeter som denne årgangen av RBK.

Erik Botheim -
Rar sesong. Nesten ikke brukt, selv etter hat-tricket mot Tromsø. Er jo et talent (uslipt enda) som helt sikkert blir å markere seg videre. Selv har jeg følelsen av at dette ikke blir i Rosenborg. Dels fordi han i mitt hode er mer en 4-4-2 spiss og dels fordi vi her på bruket ikke lar noen under 25 år spille. Det blir en ny Sørloth-historie (bare at Alexander hadde vært ypperlig i 4-3-3).

Emil Ceide -
Også han sterkt delaktig i at Tromsø var en av få kamper i år med tilløp til artighet og framtidstro. Begavelse! Men han kommer ikke til å blomstre under dette regimet. Det kommer INGEN til å gjøre. Dette "prosjektet" er et bedd der ingenting nytt blir sådd og der det gamle heller ikke vannes.

Nicklas Bendtner 1
Saltstøtte de første kampene på våren. I et fotballag som var direkte smertefullt å være vitne til.

Vi ses på januar til ny termin.
NÃ¥ blir det 60-70 planleggingsdager.
GOD JUL og velsignet, fredfullt nytt år!
_________________
Oppmann m/ fire tiårs erfaring i å vinne andreball.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Thulian
Veteran


Joined: 17 Aug 2012
Posts: 2230
Location: Oslo

PostPosted: 29.11.2019 18:01    Post subject: Reply with quote

Nåssåladden wrote:
Funfact: Horneland klart flere poeng i fjor (53) med Haugesund enn han kan klare med RBK (maksimalt 52).

Og det mine damer og herrer, sier vel alt!
Maalen<3
_________________
Fremad, menn av Nidaros! Til Europa!
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website AIM Address MSN Messenger
Flabbergast
Veteran


Joined: 19 Jul 2012
Posts: 3332
Location: Trondheim

PostPosted: 29.11.2019 18:34    Post subject: Reply with quote

Oppmannen,
syns du er litt streng med Akintola og for snill med Hedenstad, ellers treffer du greit i oppsummeringen
Back to top
View user's profile Send private message
Francisco Clementine
Veteran


Joined: 07 Aug 2018
Posts: 1389

PostPosted: 29.11.2019 18:43    Post subject: Reply with quote

Bendtner spilte 184 minutter i årets Eliteserie, den eneren du gir ham er i overkant streng.
Back to top
View user's profile Send private message
Hedning
Legende


Joined: 30 Apr 2006
Posts: 10905

PostPosted: 01.12.2019 20:09    Post subject: Reply with quote

Nåssåladden wrote:
Funfact: Horneland klart flere poeng i fjor (53) med Haugesund enn han kan klare med RBK (maksimalt 52).


Ja, 53 er helt klart mer enn 52, men litt merkelig formulering må jeg si.
Back to top
View user's profile Send private message
larsarus
Legende


Joined: 12 Oct 2010
Posts: 10752
Location: Trolla

PostPosted: 01.12.2019 20:16    Post subject: Reply with quote

Back to top
View user's profile Send private message
des
Junior


Joined: 04 Jul 2007
Posts: 20

PostPosted: 01.12.2019 22:59    Post subject: Reply with quote

Hedning wrote:

Ja, 53 er helt klart mer enn 52, men litt merkelig formulering må jeg si.


Med litt innsats skjønner du vel det skulle stå "klarte".
Back to top
View user's profile Send private message
Hedning
Legende


Joined: 30 Apr 2006
Posts: 10905

PostPosted: 01.12.2019 23:06    Post subject: Reply with quote

Oppmannen er for unyansert. Useriøst å dele ut enere over en lav sko.

Andrè Hansen 4
Vegar Hedenstad 4
Even Hovland 3
Tore Reginiussen 4
Gustav Valsvik 3
Birger Meling 4
Djordje Denic 2
Mike Jensen 3
Anders Konradsen 4
Anders Trondsen 4
Gjermund Ã…sen 3
Marius Lundemo 2
Pål Andrè Helland 2
Yann Erik De Lanley 2
David Akintola 3
Alexander Søderlund 1
Bjørn Maars Johnsen 3
Samuel Adegbenro 3
Back to top
View user's profile Send private message
Hodor
Veteran


Joined: 23 Aug 2013
Posts: 3530
Location: Sunnmøre's hovedstad

PostPosted: 01.12.2019 23:40    Post subject: Reply with quote

Så denne kommentaren på Facebook.

"Gratulerer med bronse!! Føles som gull etter en rotete sesong 🙂 "

Skjønner ikke at noen kan kjenne på dette som gull Neutral
Back to top
View user's profile Send private message
Zorac
Forumsjef


Joined: 08 May 2005
Posts: 19485
Location: Lillestrøm

PostPosted: 01.12.2019 23:58    Post subject: Reply with quote

Tja, edelt metall og e-cupmulighet etter denne sesongen føles litt som et ran. Litt som når han australieren (?) vant OL-gull på kortbaneløp på skøyter.
_________________
Influencerâ„¢
Back to top
View user's profile Send private message
sukram
Veteran


Joined: 23 Oct 2008
Posts: 3205

PostPosted: 02.12.2019 00:13    Post subject: Reply with quote

Altså. Hvis ikke Hovland fortjener en 1-er på terningen etter årets sesong, da skjønner jeg ikke hva folk (ikke) forventer av proffe fotballspillere. Mannen har jo gått fra den ene katastrofen til den andre. Ok, han har puttet et par mål fordi han er høy og sterk. Det kan ikke veie opp for utallige glipper bakover, som jo er jobben hans å unngå.
Back to top
View user's profile Send private message
Mustrum Ridcully
Legende


Joined: 15 Nov 2011
Posts: 10089
Location: Helt Apoel

PostPosted: 02.12.2019 02:11    Post subject: Reply with quote

@ Zorac

Steven Bradbury Aussie hero! Fyren har faktisk fått et ordspråk oppkalt etter seg i Australia: Doing a Bradbury. Eller Bradburied, som verb altså.

VÃ¥lerenga Bradburied the hell out of the 2005 season of the Norwegian Tippeligaen.
_________________
Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes?
Back to top
View user's profile Send private message
moomoo
Veteran


Joined: 18 Feb 2008
Posts: 6673

PostPosted: 02.12.2019 21:56    Post subject: Reply with quote

Mustrum Ridcully wrote:

VÃ¥lerenga Bradburied the hell out of the 2005 season of the Norwegian Tippeligaen.


Laughing
_________________
Neeskens wrote:
Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt
Back to top
View user's profile Send private message
dejarik
Junior


Joined: 21 Jul 2015
Posts: 48

PostPosted: 10.12.2019 21:52    Post subject: Reply with quote

Da er xG-analysen for hele året ferdig: https://drive.google.com/...sp=sharing

Det har vært bedre offensivt mot slutten av sesongen, men det defensive er ikke veldig bra.
Back to top
View user's profile Send private message
haavarl
Forumsjef


Joined: 10 Sep 2002
Posts: 15252
Location: Askim

PostPosted: 11.12.2019 22:22    Post subject: Reply with quote

LSK rykket ned. Sesongen 2019 har derved vært en suksess.
_________________
Embrace science - resist ignorance
Back to top
View user's profile Send private message
BalleK
Veteran


Joined: 06 Mar 2015
Posts: 3331
Location: Sandnes

PostPosted: 12.12.2019 21:29    Post subject: Reply with quote

Da er 2019-sesongen historie. En fryktelig start. Så var det fremgang en stund i sommer, men etter at vi røyk ut av Champions League har det blitt dårligere igjen.

Vi mangler offensivt spill med gode samhandlinger. Vi har også for mange blemmer bakover. I kamp etter kamp ga vi bort flere mål.

Cupen ble også en nedtur.

Det positive er at vi får sjansen til å spille Europa-kvalik neste år også.

Jeg har ikke trua på Horneland. Etter en hel sesong burde han fått til mer enn dette. Vi hadde en trasig sesong i fjor også, men vi vant da i det minste serien. Det er stort sett de samme spillerne som er her i år også, men de er blitt dårligere. Jeg ble veldig overrasket over at Horneland ble ansatt som trener. Han var nok langt nede på lista, men hadde det ikke vært bedre å kjøre videre med Coolen inntil man klarte å få tak i en god trener?

Fotball er underholdning - folk kommer på Lerkendal for å se god og fartsfyllt fotball med sjanser og scoringer. Det har ikke publikum fått i år - og da kommer de ikke tilbake neste gang det er kamp. Og ikke skjønner vi hva Horneland forsøker å få til heller. Jeg er ingen 4-3-3-fanatiker. Vi kunne godt spilt 4-4-1-1 dersom vi spilte bra og dersom jeg skjønte hvilket spill vi forsøkte å få til. Men nå blir vi bare servert floskler som "vi trenger høyere intensitet". Høy intensitet er vel og bra, men hva forsøker Horneland å få til spillemessig? Har han idéer så må han fortelle oss om dem!

Vi trenger også åpenbart en del nye spillere - Dorsin må bare sette i gang med å få vekk de som vi ikke skal ha og hanke inn noen nye. (Når sesongen er slutt så får vi i det minste et overgangsvindu der det er mulig å diskutere litt på forumet...)

Til slutt vil jeg takke alle dere som er her på rbkweb. Det er veldig kjekt for oss som bor utenfor Trøndelag å ha et slikt sted som dette - der man kan føle seg litt som en del av en supportergjeng. Masse usaklige og saklige innlegg er det her. Jeg titter stort sett innom her minst en gang om dagen. Så: 1000 takk til dere alle for nok en sesong på rbkweb!
_________________
RBK fjepper
Toillat folk e folk det å
Back to top
View user's profile Send private message
orkdal,n
Rutinert


Joined: 26 Aug 2018
Posts: 774
Location: Orkland

PostPosted: 13.12.2019 14:43    Post subject: Reply with quote

Jeg har trua på neste sesong. Det selv om jeg som mange andre etter hvert har mistet noe av trua på Horneland. Spillet har utvilsomt blitt mere framoverrettet, det er mere trykk i laget. Men målene og målsjansene har manglet.
Jeg tror nok Horneland er faglig dyktig, men det har ennå ikke materialisert seg gjennom spillerne.
Jeg likte at Dorsin ble en del av teamet igjen. Så gjenstår det å se hvordan og om han kan prege RBK til å finne "seg sjæl" igjen.
Back to top
View user's profile Send private message
Zorbeltuss
Veteran


Joined: 10 Feb 2012
Posts: 4030

PostPosted: 13.12.2019 15:16    Post subject: Reply with quote

Jeg tror det blir mye som i år, minus den horrible starten i serien, altså:

-Vi kommer oss over 60 poeng som antakelig vil holde hvis Molde får sin sedvanlige periode med masse poengtap, ellers blir det andreplass.
-Vi kommer oss inn i gruppespill pga innsats og at vi møter lag i sin sesongoppkjøring og eventuelt som har blitt ribbet for de beste spillerne sine.
-Vi framstår som om vi har null og niks i gruppespillet å gjøre når vi treffer på enda litt bedre lag om har kommet seg igjennom oppkjøringen.
-Cup er Cup.

-Horneland sitter ut kontrakten men får ikke forlenget.
-Styret ansetter Fagermo.
_________________
Og forøvrig så er ikke andelen nederlendere i sportslig avdeling stor nok før den når 100%
Back to top
View user's profile Send private message
RbkUrge
Veteran


Joined: 09 Aug 2005
Posts: 3668
Location: Oslo

PostPosted: 13.12.2019 15:27    Post subject: Reply with quote

Jeg tviler på at vi klarer å komme oss inn i et gruppespill så lenge vi ikke får kvalifisere oss gjennom Champions Route. Kommer til å bli betydelig tøffere motstand allerede i de tidlige kvalik-rundene.
_________________
Perché hai tradotto questa frase?
Back to top
View user's profile Send private message
Standarn Nietzsche
Veteran


Joined: 19 Aug 2015
Posts: 3546
Location: Drammen

PostPosted: 15.12.2019 12:05    Post subject: Reply with quote

Vi hadde en horribel start i år, men fortsettelsen var ikke mye bedre. Etter runde 15 var vi 6 poeng bak Molde. Når sesongen var over var vi 16 poeng bak... Første halvdel tok vi 24 poeng, andre halvdel tok vi 28, fire poeng mer. Vi mistet totalsett over hele sesongen alt for mange poeng, i tillegg til at spillet ikke var all verdens. Burde ikke engang være nødvendig å nevne, men vi kan ikke fortsette slik neste sesong...
Mine datakunnskaper er noe begrensede, mer her er hvert fall et forsøk på en grafisk fremstilling av sesongen, 2019:

Fjernet noen lag for å gjøre den mer oversiktlig.
Back to top
View user's profile Send private message
Nåssåladden
Veteran


Joined: 19 Sep 2004
Posts: 3197
Location: Oslo

PostPosted: 15.12.2019 12:39    Post subject: Reply with quote

Quote:
Vi mistet totalsett over hele sesongen alt for mange poeng, i tillegg til at spillet ikke var all verdens.


Idea Idea Idea
_________________
De mest bortskjemte supporterne i lainnet!
Back to top
View user's profile Send private message
Zorbeltuss
Veteran


Joined: 10 Feb 2012
Posts: 4030

PostPosted: 15.12.2019 14:09    Post subject: Reply with quote

Jeg tror den mest relevante sammenligningen er før og etter 16-mai.

Vi hadde en usannsynlig horribel poengfangst tom 16. som vi fulgte opp med en periode med mye full pott som vi normalt vil oppleve iløpet av en sesong før vi ramlet ned i nivå til å ha en periode som vi også normalt vil oppleve.

Kutter vi de åtte første rundene for vår del har vi et snitt på 2.09 som ville holdt til 62/63 poeng, som høres sånn omtrentlig rett ut gitt prestasjonen etter at vi fikk ristet av oss det vi holdt på med i starten. Dobler vi fangsten i andre halvdel ender vi på 56.

Sammenligningen med Molde må også ta høyde for at de tok 38 kontra 30 poeng i andre halvdel sammenlignet med første.

Fremdeles andreplass på oss i år uansett hvordan du velger å ignorere de første åtte kampene. Men Molde skal ikke tape seg mye før det nivået vi holdt etter 16. Mai holder til gull i tulleligaen vår.

Når det er sagt så er vel strengt tatt 70 poeng målestokken for "godt nok" gitt våre forutsetninger og nivået på røkla.
_________________
Og forøvrig så er ikke andelen nederlendere i sportslig avdeling stor nok før den når 100%
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 15.12.2019 23:13    Post subject: Reply with quote

Det, og så kan man ikke bare klippe ut de dårligste åtte kampene våre og late som resten av sesongen er vårt 'egentlige' nivå. Det ville gitt nesten like lite mening å klippe vekk de neste åtte for å få poengfangsten til å se ræva ut.

Sesongen varer 30 kamper, og sluttresultatet tilsvarer formen over hele året. Hvem vet, kanskje løpsformen var i dass i april pga for harde treningsdoser, og så fikk vi en kort formtopp fysisk på sommeren. Da betaler vi poengmessig på våren for sommerens og høstens moro. Kjent sak det for de som husker litt bakover.

Men at selv dette Rosenborglaget kan ta gull i vår liga, forutsatt at ingen andre gidder, det er jeg enig i. Jeg tror derimot status som topplag vil gjøre ting vanskeligere igjen, med flere lag som lar oss forsøke å styre kamper, og er bedre forberedt på hva vi kommer med og ikke.
_________________
Sitat slutt.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 67, 68, 69, 70  Next
Page 68 of 70

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb