View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Keyser Soze Senior
|
Posted: 28.11.2019 16:40 Post subject: |
|
|
Salvesen hadde 8 mål på 11 kamper for Ull/Kisa som i 2018. (jada, vet det er OBOS).
I S08 fikk han vel kun 6 nitti-minuttere (2mål) av de 13 han har registrert.
I godset har han 7 mål på 12 kamper så langt.
Av norske spisser i eliteserien i ung alder, så er han i mine øyne en av få interessante der ute. ..........så er det lov å være uenig......
Standarn de Lamarck wrote: | *I Godset. MÃ¥ husket at han kom til Godset fra S08 i sommer. I S08 var det ikke akkurat like mange scoringer. |
_________________ «Komplett leksikon, i utmerket stand gis bort, da behovet for det, ikke lenger er til stede, da kjerringa veit, og kan alt....» |
|
Back to top |
|
 |
Lord Oakley Veteran
|
Posted: 28.11.2019 20:53 Post subject: |
|
|
En tropp som hadde vært fin for 2020:
- Hansen
- Faye Lund
- Reginiussen
- Reitan
- Hedenstad
- Meling(Bjørkan, dersom Meling selges)
- Valsvik
- Ogbu/Serbecic(leie ut overflødig)
- Thulani Hlatshwayo (NY - må ha en midtstopper med erfaring og pundus. Kan bidra med sikkerhet og lederevner vi ikke besitter i de bakre rekker. Meget god stopper, kaptein for SørAfrika)
- Konradsen
- Jensen
- Tagseth
- Johnsen
- Trondsen
- Ã…sen
- Emil Bohinen (NY - stortaltent. Vist seg fram som en av de desidert beste på u-21, kan fint prøve seg i den sentrale plassen. Er overraskende sterk på den defensive biten, samt god pasningsfot)
- Mads Emil Madsen (NY - spilt seg inn på førstelaget til Esbjerg og u-21. Ikke veeeldig målfarlig, men leverer greit med målgivende. Er kvikk i beina og dekker masse rom, det behøver vi virkelig)
- Helland
- Adegbendro
- Ceide
- Botheim
- Levi
- Ola Brynhildsen (NY, ligger litt i kortene, fint med et ungt norsk talent med masse eliteserie-erfaring, hvor han tidvis har vist storhet)
- Steve Regis Mvoué (NY, fordi innimellom må man ta en sjanse, og dette er et sinnsykt talent man bør kunne vurdere i denne kategorien)
- Leonardo (NY - spiller i Albirex Niigata. Førstevalg som spiss. Det er mye spennende i Japan og dette er kanskje det mest spennende. Det er lave priser på spillere i JPL2, så må ikke sprenge banken for han. Men bøtter inn med mål, 28 mål og 6 målgivende på 38 kamper i en relativt grei liga. Det er MEGET gode tall.) |
|
Back to top |
|
 |
Standarn og Crick Veteran

|
Posted: 28.11.2019 21:14 Post subject: |
|
|
Seks nye spillere? Når vi tydeligvis skal redusere troppen til 18+2? Nei, tror nok ikke vi får se så store bevegelser på "inn"-fronten. |
|
Back to top |
|
 |
Flabbergast Veteran
|
Posted: 28.11.2019 21:23 Post subject: |
|
|
Lord Oakley wrote: |
- Leonardo (NY - spiller i Albirex Niigata. Førstevalg som spiss. Det er mye spennende i Japan og dette er kanskje det mest spennende. Det er lave priser på spillere i JPL2, så må ikke sprenge banken for han. Men bøtter inn med mål, 28 mål og 6 målgivende på 38 kamper i en relativt grei liga. Det er MEGET gode tall.) |
Jeg vet nada om Japansk fotball og enda mindre om Japansk nivå 2, men mener du JPL2 er en grei liga skal jeg tro deg på det.
Men er ikke sånn umiddelbart solgt |
|
Back to top |
|
 |
Lord Oakley Veteran
|
Posted: 28.11.2019 21:23 Post subject: |
|
|
Enig i det. Fullstendig klar over at dette ikke skjer...Men Akintola, Mars Johnsen, De Lanlay, Østbø er alle ferdige, der er 5 borte allerede. Så blir det nok mest sannsynlig to-tre som forsvinner i tillegg. Dersom vi da henter inn 5 spillere så vil troppen være slanket med 3 spillere fra i år av. Jeg er fullstendig klar over at dette ikke skjer. Men med disse endringene så ville man fått en konkurransedyktig tropp med videresalgspotensiale. Skulle jeg droppet noen ville det vært Madsen..Men er vel i beste fall kun Brynhildsen som kommer inn.. |
|
Back to top |
|
 |
puckno Veteran
|
Posted: 28.11.2019 21:29 Post subject: |
|
|
Lord Oakley wrote: | - Leonardo (NY - spiller i Albirex Niigata. ... |
Bør døpes om til Leonardosen hvis han kommer til oss. |
|
Back to top |
|
 |
puckno Veteran
|
Posted: 28.11.2019 21:30 Post subject: |
|
|
Lord Oakley wrote: | Enig i det. Fullstendig klar over at dette ikke skjer...Men Akintola, Mars Johnsen, De Lanlay, Østbø er alle ferdige |
Vel, jeg blir ikke spesielt overrasket dersom det kommer smilebilde av Horneland, Akintola og Mars Johnsen med store nyheter om kjøp og 2-års-kontrakt. |
|
Back to top |
|
 |
Lord Oakley Veteran
|
Posted: 28.11.2019 21:31 Post subject: |
|
|
libido wrote: | Lord Oakley wrote: |
Jeg vet nada om Japansk fotball og enda mindre om Japansk nivå 2, men mener du JPL2 er en grei liga skal jeg tro deg på det.
Men er ikke sånn umiddelbart solgt |
Han er ikke gamle gutten, så kan han utvikle seg videre så ser det veldig lovende vil jeg si:
https://www.youtube.com/w...s_15e-tKvo
Av diverse årsaker blir det i overkant mye fotball på meg, skal ikke si at jeg er ekspert på japansk fotball, men noe får jeg med meg. De beste i JPL2 er meget gode. Men det er alltid usikkerhetsmomenter selvfølgelig...Liker forresten hvordan RBS rekrutterer spillerne sine. Det er ikke bare hvordan de er på kamp som har noe å si, de følger de tett i sosiale medier, sjekker de på trening, hvordan er de etter kamper, reaksjoner når man taper/vinner? Skulle gjerne sett en sånn helhetlig tankegang hos oss. |
|
Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
|
Posted: 28.11.2019 21:52 Post subject: |
|
|
Haha.
"Hvem er det som gjør avsjekken på sosiale medier, Horneland?"
"Njaæ, det e han Trond Henriksen som har lagd seg sånn profil, og drive og får seg venner no". _________________ Sitat slutt. |
|
Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 28.11.2019 22:39 Post subject: |
|
|
Eh, er dette fri fantasi eller er det ekte sitat Zaphod? Det er jaggu ikke lett å skille fantasi og virkelighet lenger.  _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
Back to top |
|
 |
Thulian Veteran

|
Posted: 28.11.2019 23:11 Post subject: |
|
|
Kan begynne med 2 stoppere og 1 høyreback av middels nivå, vil uansett være en kolossal forbedring |
|
Back to top |
|
 |
Frankiefourfingers Veteran

|
Posted: 29.11.2019 00:34 Post subject: |
|
|
Ikke glem en dugandes sentral midt, ok spiss og brukbar høyre ving. Det hadde forbedret oss kolossalt. |
|
Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 29.11.2019 01:40 Post subject: |
|
|
Husker dere hvordan det var for noen år siden, når det største problemet vi hadde var å finne en dugelig sentral midtbanespiller?
Det var tider det. _________________ Agbogbloshie park inspector.
|
Back to top |
|
 |
Undergangen er nær Veteran

|
Posted: 29.11.2019 16:03 Post subject: |
|
|
Ole Sagbakken mener i Rasmus&Saga at følgende kan være mulige kjøp i vinter: Birk Risa, Bjørkan, Thore Pedersen, Sondre Tronstad, Thorstvedt, Emil Bohinen, Markus Henriksen, Patrick Berg, Zachariassen, Ola Brynhildsen, Delaveris, Gjertsen og Gytkjær.
Last edited by Undergangen er nær on 29.11.2019 17:00; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Francisco Clementine Veteran
|
Posted: 29.11.2019 16:15 Post subject: |
|
|
Yikes.. |
|
Back to top |
|
 |
Jonas Veteran

|
Posted: 29.11.2019 17:04 Post subject: |
|
|
Og jeg mener ribbe, pinnekjøtt, torsk eller lutefisk kan være julemiddag akkurat i år. Gnu! _________________ No al calcio moderno |
|
Back to top |
|
 |
Ratatosk Veteran
|
Posted: 29.11.2019 17:14 Post subject: |
|
|
Alle må gå fan account wrote: | Ole Sagbakken mener i Rasmus&Saga at følgende kan være mulige kjøp i vinter: Birk Risa, Bjørkan, Thore Pedersen, Sondre Tronstad, Thorstvedt, Emil Bohinen, Markus Henriksen, Patrick Berg, Zachariassen, Ola Brynhildsen, Delaveris, Gjertsen og Gytkjær. |
Noe bra, men jammen mye middels på den lista der! Henriksen, Zachariassen og Bjørkan er nok forsterkninger, viss Meling drar. Hadde nok blakket oss kraftig dog. Vil gjerne ha en skikkelig spiss også. Ingen av spissene på denne lista som frister noe særlig! |
|
Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 29.11.2019 22:40 Post subject: |
|
|
Jeg kan ikke se at Penis har fått mye spilletid hos Galatasaray i det siste. Han bør man være litt frampå med. |
|
Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 29.11.2019 22:50 Post subject: |
|
|
Penis i bakrom, jo takk. _________________ Agbogbloshie park inspector.
|
Back to top |
|
 |
Lord Oakley Veteran
|
Posted: 29.11.2019 22:53 Post subject: |
|
|
robbie wrote: | Jeg kan ikke se at Penis har fått mye spilletid hos Galatasaray i det siste. Han bør man være litt frampå med. |
Linnes tjener 7-8x hva han kan få i RBK, så han kommer ikke...Men det stemmer; han er ikke registrert i troppen, hverken for liga eller europa, så kommer ikke til å spille noen kamper fram til tidligst januar! Men det ligger i kortene at han drar i januar, tipper Belgia eller Nederland, muligens et annet lag i Tyrkia! Han har et bra navn der og er veldig populær blant fansen, men i sommer henta de mange utlendinger og han havna utenfor kvoten. Var en del som reagerte på at han ikke var registrert i noen av troppene... |
|
Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 29.11.2019 23:04 Post subject: |
|
|
Galatasaray henta jo toppscoreren i Tyrkia og har ikke registrert han heller såvidt jeg klarer å finne ut...
Helt sjukt hvordan de holder på der nede ><Og> Linnes???
Uforståelig!
Helt klart en fantastisk signering om vi skulle gå for det, men veldig lite sannsynelig. _________________
Neeskens wrote: | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
Emilie wrote: | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 30.11.2019 00:16 Post subject: |
|
|
Nei. Ikke Linnes. Vi må kjøpe en mere penetrerende type. |
|
Back to top |
|
 |
WanAn Proff
|
Posted: 30.11.2019 01:02 Post subject: |
|
|
robbie wrote: | Nei. Ikke Linnes. Vi må kjøpe en mere penetrerende type. |
Sarr skal ikke til RBK. |
|
Back to top |
|
 |
Thulian Veteran

|
Posted: 30.11.2019 01:09 Post subject: |
|
|
Håper vel innerst inne at vi satser på egne talenter all den tid Hornet sitter med makta.
Orker ikke en Akintola eller en annen Horneland favoritt til! |
|
Back to top |
|
 |
Hakkespett Veteran

|
Posted: 30.11.2019 15:20 Post subject: |
|
|
Noen har redigert RBKs wiki til å inkludere Alon Turgeman, 28år gammel spiss i Austria Wien. Kukeri eller noen som vet noe ingen andre vet? _________________ Selv solen går ned i svarthvitt. |
|
Back to top |
|
 |
|