|
|
 |
|
Debattforum
Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
oxbailla Veteran
|
Posted: 16.11.2019 00:03 Post subject: |
|
|
| zaphod81 wrote: | Får bare håpe det ikke blir fullt så enkelt som Horneland framstilte det, at vi skal kjøre en ren 'vi vil bare holde på i Norden, og det klarer vi sjøl på youtube'-taktikk (ikke direkte sitat, hehe).
Det er jo i så fall samme logikk som med ZXY: klubben har ikke kompetansen til å gjøre noe med den informasjonen som framskaffes, og da er det helt uaktuelt å bli mer kompetente, man fjerner i stedet all den irriterende støyen. |
Spot on:
- Hvordan skal dere følge med uten speider?
– Jeg tror vi har ganske god kontroll på de markedene vi ønsker å ha kontroll på. Så får vi se litt på hvordan vi skal bygge sammen den virksomheten, sier Horneland.
https://www.adressa.no/10...2751b.html |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 16.11.2019 00:23 Post subject: |
|
|
| Huff, skremmende lesning og jeg kjenner at nok en sesong med Horneland orker jeg ikke. Sikkert mye annet bra enn kan bruke tiden på. |
|
| Back to top |
|
 |
EspN Veteran
|
Posted: 17.11.2019 22:49 Post subject: |
|
|
Tegn på en klubb i kaos! En grunn til alle klubber som er flinke til hente talent,Er suksessfulle.
Lista over feil klubben gjør,bare blir lengre og lengre.
Hvordan kan folk se på hva de gjør med klubben. |
|
| Back to top |
|
 |
h b Veteran
|
Posted: 17.11.2019 23:36 Post subject: |
|
|
Merkelig innlegg. Vi henter jo talenter, men de er ikke gode nok til å gå rett inn på laget. I år har jo treneren vært for presset på resultater til å slippe dem til så mye som man ønsker.
Hva gjør du selv? Kritiserer oss for ikke å gjøre noe?
Vi har i alle fall et styre som vet at ting ikke har fungert, og har tatt flere grep allerede før sesongslutt, fantastisk.
Gleder meg til neste sesong ⚽ _________________ http://www.youtube.com/wa...r_embedded |
|
| Back to top |
|
 |
|
Utviklet av phpBB.
Tilrettelagt for RBKweb.
|
|
 |
 |
| SITATET |