Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene. Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
Er vel en dårlig skjult hemmelighet at bendtner hr ønsket å avslutte i fck. Tviler på at han har gjort seg vanskelig mtp å beholde lønn, når han mest sannsynlig går gratis.
Er vel en dårlig skjult hemmelighet at bendtner hr ønsket å avslutte i fck. Tviler på at han har gjort seg vanskelig mtp å beholde lønn, når han mest sannsynlig går gratis.
Mest sannsynlig? Jeg tror vi kan være nokså sikker på at vi ikke kommer til å bokføre inntekter på dette. Men kanskje spare litt utgifter.
Snodig av Solbakken. Superreserve som byttes inn før straffesparkkonkurranser?
Mest sannsynlig? Jeg tror vi kan være nokså sikker på at vi ikke kommer til å bokføre inntekter på dette. Men kanskje spare litt utgifter.
Snodig av Solbakken. Superreserve som byttes inn før straffesparkkonkurranser?
Hentet på en avtale frem til vinteren? Kunne nesten antatt det var et lån. Klarer ikke å tolke nyheten på rbk.no som at det er en låneavtale, dog. Har SIB eller Horneland fått Ståle til å gjøre dem en tjeneste - lokke han ut av RBK-kontrakten?
Posted: 03.09.2019 00:07 Post subject:
Montana wrote:
Gratis og på en veldig prestasjonsbasert kontrakt tenker jeg. Samma det, ikke vårt problem lengre.
Helt enig i det. Godt å få avsluttet kapitlet, og da ble det i hvert fall (etter alt å dømme) en brukbar løsning for alle parter. Destinasjonen overrasker meg som sagt, men det er av mindre betydning.
Lurer på hvor mye vi slapp unna her. _________________ Influencer™
Posted: 03.09.2019 00:08 Post subject:
Gledelig at det endelig ordnet seg for begge parter. Et minne som kanskje er blitt litt falmet de siste månedene, men tar fortsatt med meg de fine, sportslige øyeblikkene vi glimtvis fikk se. _________________ - Gå ikke glipp av denne unike sjansen til å se Martin Ødegaard live på Lerkendal!
Det ble nok en bra løsning for Bendtner dette, bare så synd at avslutningen i RBK ble det den ble. Tar meg med noen uforglemmelige øyeblikk, kunstscoringen på Røkleløkka og 1-0 mot Ajax på topp. Synes forøvrig at han har opptrådt veldig profesjonelt etter han ble satt ut , kanskje mer en man kan si om klubben.
Posted: 03.09.2019 00:16 Post subject:
Hadde ikke vært meg i mot om noen litt kyndigere enn meg kunne laget en video med høydepunkter fra hans karriere i sort og hvitt. Finnes mye av høy klasse der, for han viste jo glimtvis hvor strålende han kan være på sitt beste. Men selv om han vil huskes for mye bra, så mener jeg det er viktig å ikke glemme hvor frustrerende han kunne være når han ikke var "på" og at det ikke bare har vært en solskinnshistorie. Jeg kommer til å huske både det positive og negative, fordi det var slik hans karriere i Rosenborg har vært. Alt fra det brilliante til det idiotiske!
Ønsker ham lykke til, utrolig synd at den siste tiden i RBK ble som den ble. En klassespiller som går de vi brukte i stedet for en lang gang etter min mening. Joda, han "løp" kanskje ikke så mye som andre, men overblikket, teknikken... Det var moro så lenge det varte, håper han får en fin tid i FCK. Og endelig, forhåpentligvis, kan Bendtner-haterne roe seg, inkludert de som brant draktene sine etc.
Ikke sikkert vi sparer så mye økonomisk på det. Tror nok FCK har veldig få utgifter med denne overgangen også når det gjelder lønn. RBK sitter med en spiller som ingen klubber ville ha, det var klart at det var fullstendig uaktuelt å bruke han igjen, vi satt med ingen gode kort på hånda. Er redd for at vi nok må stå for det meste i avtalen ut den opprinnelige kontrakten med Bendtner, men vi slipper å ha en spiller tilknyttet klubben som hverken spiller for A eller B laget. Bendtner går til en klubb han liker i hjemlandet med full lønn (fra RBK), han slipper den trykka stemningen på Lerkendal, og får vist seg frem. Dersom han gjør en god figur kan han sikkert spille litt og kanskje til og med imponere nok til en ny kontrakt.
Tror vår eneste gevinst er at vi slipper å ha Bendtner tilknyttet klubben kontraktstiden ut og dermed også slippe spørsmål fra media fremover om en Bendtner med full lønn som ikke er på treninger, og ikke en gang på B-laget. Vi får satt en sluttstrek. _________________ Når Nils Arne snakker, lytter man! (Gammelt visdomsord fra Brakka)
Det ble ikke den solskinnshistorien eller det eventyret vi hadde håpa på. Litt tull, fjas og skader, men ellers en god håndfull vakre minner. Ikke hadde jeg trodd at en spiller som Nicklas Bendtner skulle bli Rosenborg-spiller mens han fortsatt var i 20-åra.
35 mål på 86 kamper er respektabelt, og flere av dem av den uforglemmelige sorten.
Unner ikke FCK noe som helst, så jeg håper for dem at det blir en bomsignering.
Joined: 03 Aug 2008 Posts: 4068 Location: Elsker Molde by, ikke MFK... Savner alltid Nidaros.
Posted: 03.09.2019 00:57 Post subject:
Ganske sikker på at vi betaler minst halve lønna hans ut kontrakten... men tusen takk nicklas, det var interessant. _________________ Samhandling: Et begrep som benyttes om koordinering og gjennomføring av aktiviteter i en prosess der ingen enkelt person eller institusjon har et totalansvar for prosessen.
– Det er dyrt, for å si det sånn. Men det er ikke for dyrt for Rosenborg, da. Vi har fått til dette uten ekstern finansiering.
For meg er dette "Nicki Bille part 2, dyrere og eldre". Jeg håper jeg tar feil og han blir en knallsuksess, men atm er jeg redd dette blir en økonomisk og sportslig fail.
Hejdå! Nå vet jeg hvordan forrest-fansen følte det.