View previous topic :: View next topic |
Banens beste |
André Hansen |
|
0% |
[ 1 ] |
Vegar Eggen Hedenstad |
|
8% |
[ 9 ] |
Tore Reginussen |
|
13% |
[ 14 ] |
Even Hovland |
|
0% |
[ 0 ] |
Birger Meling |
|
6% |
[ 7 ] |
Mike Jensen |
|
38% |
[ 41 ] |
Marius Lundemo |
|
5% |
[ 6 ] |
Anders Konradsen |
|
0% |
[ 0 ] |
David Akintola |
|
0% |
[ 0 ] |
Aleksander Søderlund |
|
5% |
[ 6 ] |
Samuel Adegbenro |
|
21% |
[ 23 ] |
Yann-Erik de Lanlay |
|
0% |
[ 0 ] |
Anders Trondsen |
|
0% |
[ 0 ] |
|
Total Votes : 107 |
|
Author |
Message |
moomoo Veteran

|
Posted: 27.08.2019 22:54 Post subject: |
|
|
Mustrum Ridcully wrote: | Hva faen er vitsen med å gi Søderlund en krempasning med kirsebær på toppen? Han må jo ha tåblæser med overskru skutt mot ryggen fra 20 meter for å score. At de aldri lærer. |
Søder har vært et beist i dag, veldig godkjent.
V i har vært best over to oppgjør mot Zagreb, noe som i seg selv er veldig veldig godkjent med tanke på at de også fikk tilrettelagt perfekt av forbundet.
VI har ikke marginer med oss og når de har spillere med hakket bedre ferdighetregister så straffer det seg, det har vi sett før!
Alle var gode i dag og det skuddet er sånt som skjer.
Hovland kunne klanskje vært mere oppi der, men sånn isolert sett ikke den "tabben" flere skal ha det til å være.
Vi får glede oss over Horneball og at vi ser virkelig konturene av noe som kan bli stort.
Et par overgangsvinduer nå, kanskje 1 sesong til og jeg føler meg trygg på at vi vil ha en tropp og et lag som slår Zagreb og enda bedre motstand over enhvert dobbeltoppgjør!
KUDOS GUTTER! Takk for et fantastisk forsøk!  _________________
Neeskens wrote: | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
Emilie wrote: | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
Back to top |
|
 |
Vakker Blomst Rutinert
|
Posted: 27.08.2019 22:54 Post subject: |
|
|
Herregud, så latterlig dårlig han kommentatoren er.. Duden får betalt for å snakke, men klarer ikke å stuttre fra seg to ord uten betenkningstid i mellom.
Velger å gi han skylda for at vi røk ut (sammen med Hovland selvfølgelig) |
|
Back to top |
|
 |
hildrum Junior
|
Posted: 27.08.2019 22:55 Post subject: |
|
|
STOLT  |
|
Back to top |
|
 |
TI-84 Proff
|
Posted: 27.08.2019 22:55 Post subject: |
|
|
Bart1 wrote: | Tror ikke vi får like god trekning til neste år - om vi vinner serien. Er ufattelig skuffet nå. Tror dette var vår beste sjanse for CL i nær fremtid. |
Neida! Vi tar bøtta i EL og kvalifiserer oss på den måten. Må være optimist etter utviklinga siden mai.  |
|
Back to top |
|
 |
BalleK Veteran

|
Posted: 27.08.2019 22:56 Post subject: |
|
|
Veldig bra første omgang, men vi har litt utur og vi er litt for udyktige i noen situasjoner.
Vi er imidlertid mye mye bedre enn vi var i fjor på denne tiden. Vi er faktisk mye nærmere å få til noe enn jeg trodde. I første omgang hadde vi dem skikkelig på gaffelen.
Jeg er ikke så veldig skuffet må jeg innrømme - fremgangen i det siste og kvalifisering til sluttspill er faktisk langt bedre enn jeg trodde var mulig.
Nå er det bare å glede seg til Europa League trekningen på fredag. Håper på Man United - hadde vært gøy å slå Solskjær på Old Trafford  _________________ RBK fjepper
Toillat folk e folk det å |
|
Back to top |
|
 |
razzle Proff
Joined: 11 Sep 2016 Posts: 346 Location: Trønder i Sarpsborg
|
|
|
Han handset så hardt at han ble liggende nede på overtid...
Her ble tiden brukt for alt den er verdt, og søppeldommeren tillot det gjennom hele kampen. Hvor lenge lå keeperen nede? 3 min tillegg ble det. Kunne med fordel vært mer gavmild med kortene til DZ og, mens Søder fikk jo for ingenting.
Men faen heller, knallkamp som varmer langt inn i hjerterota
NÃ¥ skal vi vinne Europa League!  |
|
Back to top |
|
 |
Standarn og Crick Veteran

|
|
|
Utrolig synd at vi ikke klarer det når vi var så gode store deler av kampen. Men laget gjorde absolutt et skikkelig forsøk og det var en morsom kamp å se - i 73 min.
Men vi er i EL! Hvem hadde trodd det etter 16. mai? Med det spillet vi har vist i kvalifiseringen (og serien) og den fysiske formen vi nå innehar, tror jeg RBK kommer til å bite mye bedre fra seg inn i fjor. Det kan bli noen morsomme måneder fremover. |
|
Back to top |
|
 |
Sløvsekken Veteran

|
|
|
Synes vi gjør en av våre beste kamper på veldig lang tid, motstanden tatt i betrakning. Vi er litt uheldig med marginene (frisparket til Hedenstad spesielt), samtidig som vi har ganske mye å gå på i forhold til spill mot etablert. Vi sliter med å omsette dominant banespill til sjanser, på samme måte som vi tidvis har gjort i ES. Uansett, bra kamp og vi gir i allefall alt.
Men, men, vi får børste av den værste skuffelsen og gjøre oss klare til Europa League! |
|
Back to top |
|
 |
vegran Veteran

|
|
|
Bra innsats av gutta i kveld. En av Mikes aller beste kamper i RBK-trøya! Får vi inn en kvalitetsstopper før vinduet stenger, og er litt heldige med trekningen, har jeg trua på at vi kan slå bra fra oss i gruppespillet. |
|
Back to top |
|
 |
Søtvatten Veteran
|
Posted: 27.08.2019 22:58 Post subject: |
|
|
Horneland og spillerne skal ha skryt, de er best over to kamper. Soleklart best. Dessverre har vi en sportslig leder som ikke ser svakhetene våre. Det sendte oss ut.
Vi er bedre enn Dinamo Zagreb. |
|
Back to top |
|
 |
EspN Veteran
|
Posted: 27.08.2019 22:58 Post subject: |
|
|
Stolt over laget!Og vi har en trener som er talentfull..kan bli fin framtid. |
|
Back to top |
|
 |
Bon Scout jr. Veteran

|
Posted: 27.08.2019 22:59 Post subject: |
|
|
Alt i alt en meget god kamp i kveld, som Rosenborg både bør og fortjener å vinne. Mange spilte opp mot sitt beste, men for en forferdelig dårlig prestasjon av Konradsen. Sjokkerende svakt. |
|
Back to top |
|
 |
Roamer Veteran

|
|
|
Soleklart best over to kamper. Så har vi litt marginer i mot oss og mangler det siste lille. Europaliga kan bli gøy, og så får vi forhåpentligvis brukt pengeinnsprøytningen på noen solide forsterkninger. _________________ RBK på topp tre i årets sesong. |
|
Back to top |
|
 |
magnusdyret Junior
|
|
|
Virkelig et kollektivt løft i dag. Har egentlig ikke noe særlig å utsette på noen, vi ga det et hederlig forsøk og taper på at de har økonomi til enkeltspillere som får til syke ting ut av intet, jaja...
Ta med oss denne holdningen inn i EL nå, så tror jeg det blir en underholdende europahøst tross alt!  |
|
Back to top |
|
 |
Toilling Veteran
|
Posted: 27.08.2019 23:00 Post subject: |
|
|
En del uflaks denne gangen men det er vel kanskje et tegn på at vi bare må bli bedre, uansett vanskelig å ta seg videre med Hovland på laget.
Er Valsvik virkelig så dårlig? Det vitner i såfall om ufattelig dårlig spillerlogistikk.
Håper vi får gjort noen grep nå da så vi kanskje har en mulighet til å spille oss videre i Europaligaen.  |
|
Back to top |
|
 |
sidney Veteran
|
Posted: 27.08.2019 23:00 Post subject: |
|
|
Prøver meg på en Børs igjen.
Hansen, Feilfri (?) 7
Hedenstad 7
Reginiussen 7
Hovland, syndebukken 5
Konradsen 6
Lundemo 6
Mike 7
Samuel 7 (bb)
Søder 6
Akintola 7 _________________ Å nei håret fins itj mest
Sler ut tenner'n på den første som sei hest |
|
Back to top |
|
 |
Standarn og Crick Veteran

|
Posted: 27.08.2019 23:01 Post subject: |
|
|
Var Hovland syndebukken? Ja, han vær nære å tabbe seg ut med den tilbakeheadingen til Hansen, men selve målet var det vel Toreg som var alt for passiv. |
|
Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 27.08.2019 23:02 Post subject: |
|
|
Søtvatten wrote: | Horneland og spillerne skal ha skryt, de er best over to kamper. Soleklart best. |
Vi er i alle fall nesten gode nok. "Soleklart best utenom de siste 20 meterne på hver side av banen" teller ikke så mye. _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
Back to top |
|
 |
batigol Veteran
|
|
|
Vi er best i 3 omganger men dårlig 1 omgang i Zagreb ødelegger. _________________ You`ll never walk alone!! |
|
Back to top |
|
 |
Kamerat Ola Veteran
Joined: 13 Jan 2014 Posts: 7265 Location: South-west coast exile
|
|
|
Umulig å ikke være stolt av det som ble vist idag. Enorm gjennomføring bortsett fra den ene feilen gjort av den spilleren som helt åpenbart er vårt svakeste punkt. Ser man bort fra det så vi mot, fysikk, stake, fryktløshet og en langt større tro på at man skal klare det enn det vi har sett tidligere. Vi dominerte et lag som, basert på blant annet rangering og spillerstall, bør være langt bedre enn oss. Enda mer imponerende blir det når man husker hvor vi var for et par måneder siden. Hvis noen hadde sagt til meg 17. Mai at vi i slutten av august skulle dominere Dinamo Zagreb hjemme i CL-playoff hadde man i beste fall fått en hånlig latter. Den snuoperasjonen Horneland, Emberland og Henriksen har stått bak har vært smått utrolig. Det ser ut til at laget har en helt annen innstilling til kamper som dette enn det vi hadde under Kåre. Troa og viljen er til stede på et helt annet vis.
Det blir vanskelig å skulle velge noen som var best, de fleste bortsett fra Hovland pga. tabben og kanskje Konradsen spilte utrolig godt. Jensen, Samuel, Søderlund, Tore, Meling, Hedenstad, Akintola for å nevne noen (over et halvt lag bare det). Også veldig fint på se Ceïde få noen minutter på slutten. Om vi klarer å bygge videre på denne utviklinga har vi fort mye godt å se fram til de neste åra. Klarer vi å spille slik i ES er det ikke mange lag som skal klare å stå imot oss.
Så er det kjedelig å ikke komme til CL og miste de ekstra hundre millionene det medfører, men jeg tror genuint vi skal klare å bite godt fra oss i EL kontra CL. Særlig om vi får inn en ny stopper, ikke at jeg gidder å håpe. |
|
Back to top |
|
 |
nidaros997 Veteran
|
Posted: 27.08.2019 23:04 Post subject: |
|
|
Takk for bra kamp. Litt for dårlige i begge ender, men best i banespillet i to kamper. Mye bra å bygge videre på her. EL er nok også det nivået vi egentlig hører hjemme på.
Ønsker meg EL-gruppe med Quarabach, Celtic og FC København, og hvor vi gruser alle tre. I år er vi gode nok til å bli kvitt tre spøkelser en gang for alle.
Gjerne Manchester United deretter i cup-delen. 1-1 mot Chelsea førte til Mourinhos avgang. Sier ikke mer...
Last edited by nidaros997 on 27.08.2019 23:05; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Toilling Veteran
|
Posted: 27.08.2019 23:05 Post subject: |
|
|
Standarn McClintock wrote: | Var Hovland syndebukken? Ja, han vær nære å tabbe seg ut med den tilbakeheadingen til Hansen, men selve målet var det vel Toreg som var alt for passiv. |
Uten tvil, Hovland ble veldig passiv og usikker etter at han pissa på leggen, han taper en enkel duell som han vant hver eneste gang før han gjorde feil, som leder til at de får en skuddmulighet. |
|
Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
|
|
Dette var bitrere enn jeg trodde, rett og slett fordi vi var så gode. Hadde vi tapt mot et bedre lag, hadde det selvsagt vært noe annet.
Problemene våre er imidlertid ganske selvforklarende; vi er klart best i tre av fire omganger, men scorer bare ett og slipper inn tre. Forsvarsfeilene våre kan vi ikke leve med på dette nivået, men vi scorer også for lite. Ett mål på to kamper i Europa-kvalik er kun unntaksvis nok. _________________ Influencer™ |
|
Back to top |
|
 |
machiavelli Veteran
|
|
|
Kjipt, men vi har vært til tider veldig gode.
Det er kun to hjerneblødninger i forsvar (+ et svakt forsvarsspill kombinert med drømmetreff) som gjør at vi ikke er med videre her. Jeg blir faktisk veldig motivert for hva vi kommer til å se i EL når vi fortsetter slik. Kanskje vi kan gå videre!?  |
|
Back to top |
|
 |
sidney Veteran
|
|
|
Artig når kjernen roper "Horneland". Vi må dra i samme retning. _________________ Å nei håret fins itj mest
Sler ut tenner'n på den første som sei hest |
|
Back to top |
|
 |
|