View previous topic :: View next topic |
Banens beste |
André Hansen |
|
0% |
[ 1 ] |
Vegar Eggen Hedenstad |
|
8% |
[ 9 ] |
Tore Reginussen |
|
13% |
[ 14 ] |
Even Hovland |
|
0% |
[ 0 ] |
Birger Meling |
|
6% |
[ 7 ] |
Mike Jensen |
|
38% |
[ 41 ] |
Marius Lundemo |
|
5% |
[ 6 ] |
Anders Konradsen |
|
0% |
[ 0 ] |
David Akintola |
|
0% |
[ 0 ] |
Aleksander Søderlund |
|
5% |
[ 6 ] |
Samuel Adegbenro |
|
21% |
[ 23 ] |
Yann-Erik de Lanlay |
|
0% |
[ 0 ] |
Anders Trondsen |
|
0% |
[ 0 ] |
|
Total Votes : 107 |
|
Author |
Message |
Pappelg Veteran

|
Posted: 26.08.2019 10:16 Post subject: |
|
|
senador wrote: | De som tror at vi scorer så mye mål i denne kampen. Kan de forklare hvordan RBK evner det basert på hvordan vi har spilt, spillere tilgjengelig og nivået til Zagreb? |
Jeg har ikke selv sagt at vi scorer så mange mål, men jeg tror nok at folk flest velger å tenke positivt selv om mange frykter det motsatte.
Det kommer helt sikkert til å bli tøft, spesielt mtp at vi ikke hvilte spillere mot Stabæk. Men livet er litt enklere om man forsøker å se mulighetene og ikke hindrene
2 mål og ingen baklengs så er det ekstraomganger.
Eller andre scenarioer : Zagreb får rødt kort og straffe imot seg i minutt 5, Langskuddene til Rosenborg går inn, Hovland er plutselig sikkerheten selv. Who knows  |
|
Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 26.08.2019 10:22 Post subject: |
|
|
Pappelg wrote: | Hovland er plutselig sikkerheten selv. |
Jeg hang med frem til hit. _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
Back to top |
|
 |
Strominho Veteran
|
Posted: 26.08.2019 10:36 Post subject: |
|
|
haavarl wrote: | Pappelg wrote: | Hovland er plutselig sikkerheten selv. |
Jeg hang med frem til hit. |
Hva med:
Hovland gjør en helt ok match, årsbeste fra han, i tillegg spiller Andre Hansen på sitt toppnivå og spiller til 10 på børsen.
"Ã…rsbeste" blir et sentralt begrep etter kampen i morgen.  |
|
Back to top |
|
 |
Strominho Veteran
|
Posted: 26.08.2019 10:54 Post subject: |
|
|
Noen som vet hvor mange bortesupportere som forventes til Lerkendal? |
|
Back to top |
|
 |
batigol Veteran
|
Posted: 26.08.2019 10:58 Post subject: |
|
|
Er nesten 3000 billetter som ligger som reservert. Er det ekstra sikkerhetsmargin mot Bad blue boys på bortefeltet? _________________ You`ll never walk alone!! |
|
Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 26.08.2019 11:09 Post subject: |
|
|
Pappelg wrote: | senador wrote: | De som tror at vi scorer så mye mål i denne kampen. Kan de forklare hvordan RBK evner det basert på hvordan vi har spilt, spillere tilgjengelig og nivået til Zagreb? |
Jeg har ikke selv sagt at vi scorer så mange mål, men jeg tror nok at folk flest velger å tenke positivt selv om mange frykter det motsatte.
Det kommer helt sikkert til å bli tøft, spesielt mtp at vi ikke hvilte spillere mot Stabæk. Men livet er litt enklere om man forsøker å se mulighetene og ikke hindrene
Eller andre scenarioer : Zagreb får rødt kort og straffe imot seg i minutt 5, Langskuddene til Rosenborg går inn, Hovland er plutselig sikkerheten selv. Who knows  |
Men dette er jo naiv ønsketenking og vil ikke skje. Man kan alltids håpe og ende opp skuffet. Her må man forberede seg på at man møter et lag som er bedre og kontrollerer dette enkelt. RBK er ikke så veldig målfarlig og det er hovedproblemet. Jeg tror ikke vi får noen straffe. Zagreb vil score i denne kampen. Når har de ikke scoret? Vi holder jo aldri nullen med de dårlige holdningene fra spillerne. |
|
Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 26.08.2019 11:11 Post subject: |
|
|
Strominho wrote: | Noen som vet hvor mange bortesupportere som forventes til Lerkendal? |
En Dinamo fan jeg snakka med tippa 200 fra Kroatia. Og 3-500 Kroater som er bosatt i Skandinavia. SÃ¥ minst 500 mente han.
Men har på følelsen av at han undervurderte de store avstandene det er her oppe. Det er liksom like langt fra Trondheim og til Malmö som det er fra Zagreb og til Berlin. |
|
Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 26.08.2019 12:08 Post subject: |
|
|
Dinamo Zagreb er taberdømd 3-0. _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
Back to top |
|
 |
T7 Junior
|
Posted: 26.08.2019 12:09 Post subject: |
|
|
noen med peiling på når Zagreb trener på lerkendal? |
|
Back to top |
|
 |
Gofoten Proff
|
Posted: 26.08.2019 13:03 Post subject: |
|
|
senador wrote: | Pappelg wrote: | senador wrote: | De som tror at vi scorer så mye mål i denne kampen. Kan de forklare hvordan RBK evner det basert på hvordan vi har spilt, spillere tilgjengelig og nivået til Zagreb? |
Men dette er jo naiv ønsketenking og vil ikke skje. Man kan alltids håpe og ende opp skuffet. Her må man forberede seg på at man møter et lag som er bedre og kontrollerer dette enkelt. RBK er ikke så veldig målfarlig og det er hovedproblemet. Jeg tror ikke vi får noen straffe. Zagreb vil score i denne kampen. Når har de ikke scoret? Vi holder jo aldri nullen med de dårlige holdningene fra spillerne. |
Til senador. Vis du er sÃ¥ sikker pÃ¥ at RBK ikke kommer til Ã¥ slÃ¥ ut Zagreb hvorfor skriver du sÃ¥ mye om saken da? Kan du ikke la de som er positiv og som hÃ¥per pÃ¥ RBK fÃ¥ lov til Ã¥ hÃ¥pe? Uansett gpd kamp 👍 |
|
Back to top |
|
 |
Macha Veteran

|
Posted: 26.08.2019 13:10 Post subject: |
|
|
Omtrent 1000 solgt hittil idag  |
|
Back to top |
|
 |
Frankiefourfingers Veteran

|
Posted: 26.08.2019 13:12 Post subject: |
|
|
Å sitte å diskutere håp er vel totalt uinteressant kontra å diskutere hva man tror.
"Jeg håper rosenborg vinner champions league ti ganger de neste ti årene" |
|
Back to top |
|
 |
Gofoten Proff
|
Posted: 26.08.2019 13:22 Post subject: |
|
|
Frankiefourfingers wrote: | Å sitte å diskutere håp er vel totalt uinteressant kontra å diskutere hva man tror.
Men er det så interessant å høre hva enkelte trur når de gang på gang tar feil? Da vil jeg heller høre på de som håper  |
|
Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 26.08.2019 13:26 Post subject: |
|
|
Frankiefourfingers wrote: | Å sitte å diskutere håp er vel totalt uinteressant kontra å diskutere hva man tror.
Jeg håper at du får rett. _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
Back to top |
|
 |
chroma Senior
|
Posted: 26.08.2019 14:14 Post subject: |
|
|
Ser vel ikke ut til at det blir smekkfullt, eller? _________________ begynner vel å bli gammel |
|
Back to top |
|
 |
Strominho Veteran
|
Posted: 26.08.2019 14:17 Post subject: |
|
|
Billettsalget har tatt seg opp i dag, fortsetter det blir det mye folk. |
|
Back to top |
|
 |
PerO Veteran
|
Posted: 26.08.2019 14:19 Post subject: |
|
|
Gofoten wrote: | senador wrote: | Pappelg wrote: | senador wrote: | De som tror at vi scorer så mye mål i denne kampen. Kan de forklare hvordan RBK evner det basert på hvordan vi har spilt, spillere tilgjengelig og nivået til Zagreb? |
Til senador. Vis du er sÃ¥ sikker pÃ¥ at RBK ikke kommer til Ã¥ slÃ¥ ut Zagreb hvorfor skriver du sÃ¥ mye om saken da? Kan du ikke la de som er positiv og som hÃ¥per pÃ¥ RBK fÃ¥ lov til Ã¥ hÃ¥pe? Uansett gpd kamp 👍 |
Vi vinner jo aldri hvis ikke Senador har spådd alt til helvete  |
|
Back to top |
|
 |
Krokodil Dundee Veteran
|
Posted: 26.08.2019 14:22 Post subject: |
|
|
Passert 15k nå. Hvor mange billetter går bort i "sikkerhetssone"? |
|
Back to top |
|
 |
machiavelli Veteran
|
Posted: 26.08.2019 14:34 Post subject: |
|
|
Er jækla redd for at denne kampen an fort ende 3-1, 2-1 eller lignende. Og at det å ikke klare å hamre inn et bortemål blir avgjørende. Jeg er lei av å ryke på bortemål i europa.
Hvis to hjerneblødninger blir det som sender oss ut av playoff så gir deg med ekle vibber til APOEL-kampen.
MEN FÃ…R HA TRUA. |
|
Back to top |
|
 |
Pjoltergeist Senior
|
Posted: 26.08.2019 14:36 Post subject: |
|
|
Horneland sa på pressekonferansen at RBKs sjanser for avansement før bortekampen var 60-40. Etter bortekampen tror han at kroatene tenker mer 90-10.
Jeg er mer positiv enn som så. Klink 50-50. |
|
Back to top |
|
 |
Mestalla Senior
|
Posted: 26.08.2019 14:45 Post subject: |
|
|
Pjoltergeist wrote: | Etter bortekampen tror han at kroatene tenker mer 90-10.
|
Horneland har ressonert seg til det ja. Men det er jo flott at han tror kroatene tenker det, for da må han vel tenke det samme selv. Hårreisende uttalese av Horneland. Blir vel en flott kamp når han har mistet håpet og motivere spillerne... |
|
Back to top |
|
 |
Krokodil Dundee Veteran
|
Posted: 26.08.2019 14:47 Post subject: |
|
|
Bortemål er en idiotisk greie. Hadde innbydd til mer angrepsfotball istedet for at lag er livredde for å slippe inn på hjemmebane. Bort med skiten. |
|
Back to top |
|
 |
Macha Veteran

|
Posted: 26.08.2019 14:49 Post subject: |
|
|
Mestalla wrote: | Pjoltergeist wrote: | Etter bortekampen tror han at kroatene tenker mer 90-10.
|
Horneland har ressonert seg til det ja. Men det er jo flott at han tror kroatene tenker det, for da må han vel tenke det samme selv. Hårreisende uttalese av Horneland. Blir vel en flott kamp når han har mistet håpet og motivere spillerne... |
Kan hende han sikter til at kroatene undervurderer oss, alt man skal bli sur for og da  |
|
Back to top |
|
 |
Strominho Veteran
|
Posted: 26.08.2019 14:49 Post subject: |
|
|
Kroatene tenkte 90-10 med en gang de trakk RBK.
Flott om de undervurderer oss og møter opp med slapp innsats. Det vil komme godt med i morgen kveld  |
|
Back to top |
|
 |
razzle Proff
Joined: 11 Sep 2016 Posts: 346 Location: Trønder i Sarpsborg
|
Posted: 26.08.2019 15:01 Post subject: |
|
|
Mestalla wrote: | Pjoltergeist wrote: | Etter bortekampen tror han at kroatene tenker mer 90-10.
|
Eller kanskje han bare sier at han tror DZ undervurderer RBK pÃ¥ Lerkendal? Ikke første Europeiske laget som gjør det. Jeg tror han er "pÃ¥" og giret til tusen. Kommer til Ã¥ dirre i kroppen og spytte som en vannspreder hele kampen, noe som motiverer spillerne til total utklassing og 5-1 🙈 |
|
Back to top |
|
 |
|