View previous topic :: View next topic |
Hvem var beste Rosenborg-spiller? |
Hansen |
|
100% |
[ 1 ] |
Hedenstad |
|
0% |
[ 0 ] |
Reginiussen |
|
0% |
[ 0 ] |
Hovland |
|
0% |
[ 0 ] |
Meling |
|
0% |
[ 0 ] |
Jensen |
|
0% |
[ 0 ] |
Lundemo |
|
0% |
[ 0 ] |
Konradsen |
|
0% |
[ 0 ] |
Akintola |
|
0% |
[ 0 ] |
Søderlund |
|
0% |
[ 0 ] |
Adegbenro |
|
0% |
[ 0 ] |
Ã…sen |
|
0% |
[ 0 ] |
|
Total Votes : 1 |
|
Author |
Message |
Frøken Fransen Senior
|
Posted: 24.08.2019 23:39 Post subject: |
|
|
Quote: | – Vi har for lite ærgjerrighet og lite stolthet i forsvarsspillet. Det er en uting. Det er ikke godt nok. En ting er at vi slipper inn tidlig, men vi slipper inn altfor enkle mål.
Det sier Eirik Horneland etter en ekstremt viktig 3–2-seier over Stabæk.
[...]
– Det er altfor enkelt å score på oss. Det er ikke bra. Og det er irriterende, sier Horneland.
– Er det mulig å holde nullen mot Dinamo Zagreb?
– Ja, klart det er. Det går mye på det mentale, på disiplin og på vilje. Vi må ha større modenhet, sier Horneland. |
Horneland ikke fornøyd med forsvaret etter kampen, er det håp om endringer til tirsdag?
https://www.adressa.no/10...8686b.html |
|
Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
|
Posted: 24.08.2019 23:42 Post subject: |
|
|
Jeg synes Søderlund var helt forferdelig i dag, sett bort fra scoringen, som var bra. Virket (og var kanskje?) helt utslitt, og orket knapt å bevege seg i boks. Tapte masse dueller, og forsvant helt i andre omgang.
Meling sentralt tror jeg aldri hadde fungert. Vel er ikke Annan stor, men han var veldig duellsterk, var sterk i kroppen og hadde god balanse og overraskende god spenst. Og var sikkert ti kilo tyngre enn Meling. Han var jo en destroyer, og det blir virkelig aldri Meling. Pushover.
Trondsen leverte en særdeles dårlig søknad om spilletid som DM. Han har et stykke å gå på vurderingsevne før han kan spille de store kampene, og det er veldig synd, for Lundemo har store begrensninger når han ikke har alt spillet foran seg. |
|
Back to top |
|
 |
BalleK Veteran

|
Posted: 27.08.2019 12:23 Post subject: |
|
|
Den BB-pollen vi hadde i denne kampen ble en flopp... Ser at det bare er en enslig rbkweb-er som fikk stemt...
Jeg stemmer så og si alltid på disse pollene og synes det er spennende å se hvordan rbkweb's samlede ekspertise vurderer hvilke spillere som er best.
Så spørsmål: Hvordan fungerer dette? Er det trådstarter som må følge med og lage poll rett etter kampslutt eller er dette noe som hvem som helst kan gjøre? _________________ RBK fjepper
Toillat folk e folk det å |
|
Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 27.08.2019 12:28 Post subject: |
|
|
Trådstarter eller en moderator. Trådstarter er som regel "Putte", som er en fellesbruker for flere som samarbeider om den jobben. _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 29.08.2019 01:23 Post subject: |
|
|
merkelig at pollen virker å dø ut etter at Vesten forsvant.. hmmm _________________
Neeskens wrote: | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
Emilie wrote: | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
Back to top |
|
 |
HOFFA Veteran
|
Posted: 29.08.2019 06:40 Post subject: |
|
|
BalleK wrote: | Den BB-pollen vi hadde i denne kampen ble en flopp... Ser at det bare er en enslig rbkweb-er som fikk stemt...
Jeg stemmer så og si alltid på disse pollene og synes det er spennende å se hvordan rbkweb's samlede ekspertise vurderer hvilke spillere som er best.
Så spørsmål: Hvordan fungerer dette? Er det trådstarter som må følge med og lage poll rett etter kampslutt eller er dette noe som hvem som helst kan gjøre? |
Regner med jeg svarte så godt at trådstarter ikke så grunnlag for å innhente flere stemmer  _________________ D e itjnå som kjæm tå sæ sjøl |
|
Back to top |
|
 |
|