View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Zorbeltuss Veteran
|
Posted: 13.08.2019 09:46 Post subject: |
|
|
Horneland virker da som en utpreget klubbtrener?
Men NFF er en gjeng skrullinger og det er ikke akkurat mange å ta av med norsk pass som kan være gode kandidater etter Lagerbäck. |
|
Back to top |
|
 |
Kai88 Veteran
|
Posted: 13.08.2019 10:19 Post subject: |
|
|
Kontrakt eller ikke spiller ingen rolle når landslag og større klubber banker på døra. De har råd til å kompensere og kjøpe ut kontrakt uansett.
Gidder ikke en ny kåre-situasjon, bare gi trener løpende kontrakt, eventuelt et års forlengelse om gangen. Trenerforbundet kan skylde seg selv for mindre forutsigbarhet (kort kontraktslengde). |
|
Back to top |
|
 |
Flaav Veteran
Joined: 27 Jul 2008 Posts: 1563 Location: Med utsikt til Lerka
|
Posted: 13.08.2019 10:39 Post subject: |
|
|
Svært raskt det tar av da. Ikke lenge siden alle ville ha han vekk og nå er det bekymring for at han forsvinner? La oss se stabilitet over lengre tid først før det er en ting. |
|
Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 13.08.2019 10:52 Post subject: |
|
|
Det handler ikke om stabilitet over tid, men at hvis han tar Rosenborg til CL så blir han automatisk et alternativ for mange. Ellers enig i at han neppe er sykt gira på å komme seg videre, eller at det er spesielt reelt per i dag. |
|
Back to top |
|
 |
Barney Veteran

|
Posted: 13.08.2019 11:00 Post subject: |
|
|
Det er uansett en langt bedre posisjon å være i dersom vi mister treneren etter CL-kvalik enn etter komplett sammenbrudd i klubben som i fjor sommer. |
|
Back to top |
|
 |
SverreTrd Senior
|
Posted: 13.08.2019 11:05 Post subject: |
|
|
Helt enig. En av grunnene spillere vil til RBK er at de vet det er muligheter å komme ut (igjen) i den store verden. Dersom trenere oppfatter det samme, er det bare ett pluss.
Og så begynner jeg å lure på om Birger Løfaldli er blitt Hornelands agent? |
|
Back to top |
|
 |
EspN Veteran
|
Posted: 13.08.2019 17:28 Post subject: |
|
|
Haha,er standard eliteserien!NÃ¥r noen faktisk presterer,Da er de for gode for eliteserien  |
|
Back to top |
|
 |
Zarm93 Veteran
|
Posted: 13.08.2019 20:51 Post subject: |
|
|
Det er fortsatt mulig for folk å melde seg inn i fanklubben. _________________ Alle må gå. |
|
Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 13.08.2019 21:09 Post subject: |
|
|
Kunne gjerne tenke meg å få vite mer om pris, medlemsfordeler og sånt. Er det noe freebies eller bare merch? _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
Back to top |
|
 |
Asbøll Proff

|
Posted: 13.08.2019 21:11 Post subject: |
|
|
Og går det an å være medlem uten å bli en Horneland-bro. Synes det er i overkant irriterende bro-tendenser på gang i fanklubben. Ser for meg høy risiko for high fives, fist bumps og "hang loose"-tegn. _________________ Troa! |
|
Back to top |
|
 |
nidaros997 Veteran
|
Posted: 13.08.2019 21:35 Post subject: |
|
|
Kan tegne meg på som støtte-medlem enn så lenge. Han skal ha for at han ikke ga opp, og at han forsto at han var nødt til å skrote sine opprinnelige planer og ideer rundt spillestil.
For meg er dette et nytt prosjekt. Horneland 2.0, med Nils Arnes Godfoten liggende på nattbordet.
Hyggelig å se at han har funnet roen. Det presset han opplevde de første månedene må ha vært særdeles usunt for kropp og sjel.
MÃ¥tte den positive utviklingen bare fortsette!  |
|
Back to top |
|
 |
Thulian Veteran

|
Posted: 13.08.2019 21:38 Post subject: |
|
|
Horneland skal ha kred for å ha tilført en ordentlig treningskultur inn i klubben!
Han skal også ha kred for at han gikk bort ifra sin egen ideologi rent spillemessig, men den har allikevel ført oss inn i uføret når det gjelder serien.
Europa League eller Champions League, han har levert uansett på det området.
Nå er det snakk om å få skuta på rett kjøl og plukke 3 poengere i serien, vi MÅ ha topp 3.
Så får man gjøre opp status ved enden av sesongen.
At han ikke var rett med med rett tankesett (spillestilmessig) til å begynne med er soleklart for alle som fulgte RBK fram til midten av mai måned.
At han har 'tatt til vettet' og spiller mer på de styrkene som bor i laget i ettertid er bra, og det viser en stor mann som klarer å tilpasse seg og ta inn over seg ting som er etablerte selv om de i utgangspunktet strider mot hans egne syn til å begynne med. |
|
Back to top |
|
 |
EspN Veteran
|
Posted: 13.08.2019 21:50 Post subject: |
|
|
Godt og høre på intervjuet nå at han viser litt mer følelser nå.Må være en lettelse for han også,Komme til gruppespill.
Han svarer litt mer på spørsmålene nå. |
|
Back to top |
|
 |
Wiseblood Veteran

|
Posted: 13.08.2019 21:52 Post subject: |
|
|
nidaros997 wrote: | Kan tegne meg på som støtte-medlem enn så lenge. |
Moomoo har jo fjernet den der med at selv ikke hjertestarter var nok til å få liv i prosjekt Horneland heller, så da er vel det lov.  _________________
|
|
Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 13.08.2019 23:35 Post subject: |
|
|
Livet går videre :p
Måtte le av Lomaxx sin og så ingen vei tilbake siden Bippe Stankelbein får meg til å tenke på Peter Crouch i full fart ^^ _________________
Neeskens wrote: | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
Emilie wrote: | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
Back to top |
|
 |
Captain Veteran
|
Posted: 13.08.2019 23:38 Post subject: |
|
|
❤️ _________________ Stolt fortid, stor fremtid |
|
Back to top |
|
 |
selleck Senior
|
Posted: 13.08.2019 23:45 Post subject: |
|
|
Det er vel halvannen måned siden Ålesund-kampen... avventer sesongen før det blir tommel opp eller ned. Men nå er jo det opprinnelige prosjekt Horneland lagt dødt - og laget ser bra ut.
Men det er først etter et halvår - år at man ser hva en ny trener betyr... slik vi har sett i mange av det som nå er stabile toppklubber. Det ser bra ut nå, men gjenstår endel jobbing. |
|
Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 13.08.2019 23:49 Post subject: |
|
|
Fikk med hele Øvre Øst på Horneland-hyllest etter kampen. Rimelig fornøyd med det! |
|
Back to top |
|
 |
Captain Veteran
|
Posted: 13.08.2019 23:56 Post subject: |
|
|
Det er vel fortjent. Dyktig fyr, som kommer til å ta oss til nye høyder. Det er morsomt å være Rosenborg-supporter om dagen. _________________ Stolt fortid, stor fremtid |
|
Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 14.08.2019 09:35 Post subject: |
|
|
Snakker du om Hedning eller Horneland nå? _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
Back to top |
|
 |
thomas_katt Rutinert
|
Posted: 14.08.2019 09:48 Post subject: |
|
|
Hahahaha
Jeg var så overbevist etter 16. Mai om at det var en død hest, selv om jeg selvfølgelig trodde at noe magisk skulle skje, så vi ikke trengte å finne ny trener. Nå er det vel hardt arbeid og ikke magi som ligger bak, men du verden så deilig det er å være supporter for tiden. Nå må vi bare få tak på den tredjeplassen. Odd har vel oss, B/G og Molde i sine tre neste kamper, så de blir en nøkkel i den kommende tida _________________ ÅTTIÅTTE FÆMTIFÆM PÅ TAVLAAA!!! ÅTTIÅTTE FÆMTI FÆM PÅ TAVLA! FRODE JOHNSEN HAR SKÅRA 3!!!
Det er alt for mange i norsk fotball som tenker langsiktig. Prøv å bli god nå (Nils Arne Eggen)
@thomas_katt på twitter |
|
Back to top |
|
 |
RBKSandvika Veteran

|
Posted: 15.08.2019 09:55 Post subject: |
|
|
Virker som jeg må innrømme at jeg tok feil om Horneland.
Tilnærmingen virker å ha fått laget til riktig sted.
Jeg er fortsatt skeptisk til en trener som går så hardt ut på å spille "sitt" spill i pre-season og første par kamper for så å fullstendig endre mening, men resultatene taler for seg enn så lenge.
MÃ¥tte det vare! |
|
Back to top |
|
 |
Krokodil Dundee Veteran
|
Posted: 15.08.2019 10:57 Post subject: |
|
|
Konesseur har det vondt nå  |
|
Back to top |
|
 |
nin Rutinert
|
Posted: 15.08.2019 11:01 Post subject: |
|
|
Han burde begynne å bli godt vant med å ta feil nå, så det går nok bra med han. |
|
Back to top |
|
 |
Oddis Senior
|
Posted: 15.08.2019 18:11 Post subject: |
|
|
"Jeg er fortsatt skeptisk til en trener som går så hardt ut på å spille "sitt" spill i pre-season og første par kamper for så å fullstendig endre mening, men resultatene taler for seg enn så lenge. "
Dette er jo en styrke. Hvor mange er villige til aa innroemme feil og snu om stilen fullstendig?
Horneland har to veldig gode egenskaper, tror jeg: han er ydmyk og aapen for aa laere. I tillegg virker han aa vaere veldig aerlig: hel ved. |
|
Back to top |
|
 |
|