| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Nero Proff
|
Posted: 07.11.2006 23:41 Post subject: |
|
|
trondh: det der var et mye mer fornuftig innlegg. Det er klart det er lov å være uenig, så lenge man bruker saklige argumenter.
| skjæringen wrote: | Fortjener Karl Petter Løken en legendestatus? Er mer usikker der gitt  |
Ikke sant? Det er poenget mitt. Ligger lista slik at Kalle og Rambo kommer inn, så burde etter min mening Ørjan komme glatt over. (Jeg ville vurdert en annen av mine favoritter også, nemlig Kåre Ingebrigtsen. Men han sluttet så tidlig, så skal ikke banke på bordet for det.) |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 07.11.2006 23:55 Post subject: |
|
|
| Kalle og Rambo er ærlig belønnet for lojalitet til RBK. |
|
| Back to top |
|
 |
Nero Proff
|
Posted: 07.11.2006 23:56 Post subject: |
|
|
Og all ære til dem for det!
Men til Ørjan også! |
|
| Back to top |
|
 |
Nåssåladden Veteran
|
Posted: 08.11.2006 00:00 Post subject: |
|
|
For meg er en legendarisk spiller en spiller som la igjen sjela si i en klubb og som var overtruffen i spillet sitt og elsket av publikum. Mange av de andre legendene på lista spilte aldri noen vesentlige europacup kamper så det kan ikke være noe kriterie i seg selv og er det heller ikke ettter min mening. Jeg tror ikke jeg tar for hardt i når jeg sier at Ørjan Berg er favoritt RBKspilleren til en hel generasjon RBk supportere som fulgte med fra Minis og Ørjan Bergs første glansdager. Noe alle hyllestkommentarene jeg viste til over også vitner om.
Mini snakket først og fremst med kjeften. Ørjan Berg med beina.
Apropos lojalitet: Ørjan Berg streiket i Bodø/Glimt for å få spille for RBK igjen! _________________ De mest bortskjemte supporterne i lainnet! |
|
| Back to top |
|
 |
skjæringen Veteran

|
Posted: 08.11.2006 00:13 Post subject: |
|
|
Illojalitet mot Glimt mener du ja?Han var hele 7 sesonger der og kun 2 hos oss før han vendte Glimt ryggen.  |
|
| Back to top |
|
 |
Nero Proff
|
Posted: 08.11.2006 00:18 Post subject: |
|
|
Jeg ville ikke kalt det illojalitet. Han spilte jo i Rosenborg da.
Ørjan Berg har delt hjerte i Bodø/Glimt og Rosenborg, det har han sagt. |
|
| Back to top |
|
 |
|