View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
doffen Veteran
|
Posted: 02.08.2019 21:13 Post subject: |
|
|
Ikke den kvaliteten jeg egentlig vil ha, men hvordan er status på Gytkjær om dagen? En ting den fyren kunne så var det å avslutte, og ikke minst komme seg foran forsvarerne. Utover det var det vel heller begrenset. |
|
Back to top |
|
 |
Kom_igjen_troillan Veteran
|
Posted: 02.08.2019 22:20 Post subject: |
|
|
doffen wrote: | Ikke den kvaliteten jeg egentlig vil ha, men hvordan er status på Gytkjær om dagen? En ting den fyren kunne så var det å avslutte, og ikke minst komme seg foran forsvarerne. Utover det var det vel heller begrenset. |
Gytkjær spiller i dag for Lech Poznan, men i følge Transfermarkt spilte han kun 28 minutter som innbytter i første seriekamp, og han var ikke i troppen mot Piast Gliwice i 2. seriekamp. Uvisst om det er fordi han er / har vært skadet eller ikke har tillitt.
Vi kan vel uansett ikke matche lønnsnivået han hever i Polen? Han kom fra 1860 München (som vi solgte ham til), så jeg tror lønnsnivået er for høyt dessverre.
Men jeg er enig med deg at han er en mye bedre og klinisk avslutter enn Søderlund!  |
|
Back to top |
|
 |
Mikkelsen Veteran

|
Posted: 02.08.2019 23:26 Post subject: |
|
|
Hvordan spilte han mot Apoel? Husker dere? Nettopp. |
|
Back to top |
|
 |
|
Posted: 02.08.2019 23:43 Post subject: |
|
|
Gytkjær puttet da et mål for oss på Lerkendal mot APOEL?
Husker ikke om han brant noen store sjanser, men det gjorde han sikkert siden du nevner det?  |
|
Back to top |
|
 |
Sløvsekken Veteran

|
Posted: 03.08.2019 01:31 Post subject: |
|
|
RBK_1917 wrote: |
Gytkjær spiller i dag for Lech Poznan, men i følge Transfermarkt spilte han kun 28 minutter som innbytter i første seriekamp, og han var ikke i troppen mot Piast Gliwice i 2. seriekamp. Uvisst om det er fordi han er / har vært skadet eller ikke har tillitt.
|
De møtte Piast i 1.runde (uten Gytkjær i troppen). Han spilte 28min i 2. serierunde mot Wisla Plock, or scoret 2 mål på den tiden, så mistenker kanskje at han er tilbake fra skade. |
|
Back to top |
|
 |
|
Posted: 03.08.2019 01:39 Post subject: |
|
|
Sløvsekken wrote: | RBK_1917 wrote: |
|
De møtte Piast i 1.runde (uten Gytkjær i troppen). Han spilte 28min i 2. serierunde mot Wisla Plock, or scoret 2 mål på den tiden, så mistenker kanskje at han er tilbake fra skade. |
Beklager, jeg som leste litt raskt der
Spørs vel om han ikke holdes utenfor startelleveren lenger med 2 mål på 28 minutter som innbytter nei
Men lønnsmessig er han vel utenfor vår rekkevidde uansett? |
|
Back to top |
|
 |
Mikkelsen Veteran

|
Posted: 03.08.2019 02:15 Post subject: |
|
|
RBK_1917 wrote: | Gytkjær puttet da et mål for oss på Lerkendal mot APOEL?
Husker ikke om han brant noen store sjanser, men det gjorde han sikkert siden du nevner det?  | Løpte som hodeløs høne for å få tak i ballen. Og de få gangene han hadde ballen, ventet han lenge for å få hjelp av hele laget. Hadde det vært en spiss som kunne gjort ting på egenhånd, ville han skapt problemer for motstanderen. Det at vi ligger lavt og skal satse på kontringer, kommer til å skje mot Ajax/Celtic/FCK/Zagreb. Skal vi ha ambisjoner om CL, må vi ha gode kontringsspillere og som i tillegg kan gjøre ting på egenhånd.
Gytkjær er sikkert god til å score på åpent mål mot Sogndal, Viking osv. Men vil ikke skyte oss til CL eller nye steg i EL. |
|
Back to top |
|
 |
hatemolde Senior
|
Posted: 03.08.2019 03:00 Post subject: |
|
|
Det er faen meg mangel på både håndfaste rykter og ikke minst historie når Gytkjær blir nevnt! |
|
Back to top |
|
 |
sidney Veteran
|
Posted: 03.08.2019 07:52 Post subject: |
|
|
Han hadde skåringstørke hele vårsesongen - satte en del enkle mål utover høsten - brukte cupfinalepokalen som penisfuteral og stakk. Har desverre ingen kilder i farta. _________________ Å nei håret fins itj mest
Sler ut tenner'n på den første som sei hest |
|
Back to top |
|
 |
|
Posted: 03.08.2019 10:57 Post subject: |
|
|
Jeg vet at vi ikke primært er ute etter en ving, men jeg må likevel nevne Muamer Tankovic som spiller i Hammarby.
Han har 9 mål og 8 assist på 16 kamper i følge Transfermarkt: https://www.transfermarkt...ler/198513
De to siste kampene spilte han faktisk midtspiss, og da scoret han 2 mål og hadde 3 assist.
Ikke er hverken prisnivå eller lønnsnivå avskrekkende heller.
En slik spiller vil vel alltid være interessant for oss?  |
|
Back to top |
|
 |
Mikkelsen Veteran

|
Posted: 03.08.2019 11:32 Post subject: |
|
|
Hvordan er muligheten for å hente John Kitolano fra Wolverhampton som venstreback? Og Joshua Kitolano spm spiller i Odd? Sistnevnte står oppført som midtbanespiller, men kan godt omskoleres til høyreback. Var Norges beste i U18 EM. Bør hente han før en storklubb gjør det. |
|
Back to top |
|
 |
Kamerat Ola Veteran
Joined: 13 Jan 2014 Posts: 7265 Location: South-west coast exile
|
Posted: 03.08.2019 11:58 Post subject: |
|
|
Henta ikke Wolves han i fjor? Tror han fort kan bli dyr med mindre han har skuffa der borte. Forøvrig enig i at det er den type signeringer vi bør fokusere på. |
|
Back to top |
|
 |
razzle Proff
Joined: 11 Sep 2016 Posts: 346 Location: Trønder i Sarpsborg
|
Posted: 03.08.2019 13:34 Post subject: |
|
|
https://www.vg.no/sport/f...tent=row-3
Alexander Sørloth på vei til Trabzonspor?
Lurer på hvor mye den avtalen kan være verdt, og om RBK kunne hatt en sjanse hvis vi prøvde oss. |
|
Back to top |
|
 |
Kamerat Ola Veteran
|
Posted: 03.08.2019 14:04 Post subject: |
|
|
Det tviler jeg på. Tyrkiske klubber betaler vel relativt godt med tanke på det sportslige nivået i ligaen? Samtidig, tenk hvor kult det hadde vært om han kom til oss og skøyt oss til CL. |
|
Back to top |
|
 |
Kamerat Ola Veteran
|
Posted: 03.08.2019 14:07 Post subject: |
|
|
LSK-Mathew sier seg mer åpen for å komme til oss (og smurfepakket) nå enn det han var før. Sak på Eurosport, men jeg er på mobil på vei til jobb. Uansett interessant. |
|
Back to top |
|
 |
Crimp Senior
|
Posted: 03.08.2019 14:10 Post subject: |
|
|
Mathew wrote: | – Rosenborg og Molde er veldig gode lag og veldig store klubber. Jeg ville likt å spille der. Men jeg ønsker bare å dra ut og møte nye ufordringer. I fremtiden kan jeg kanskje kommer tilbake til Norge og spille igjen. Nå vil jeg prøve noen nye utfordringer, se nye steder, nye mennesker og kulturer. |
https://www.eurosport.no/...tory.shtml |
|
Back to top |
|
 |
|
Posted: 03.08.2019 14:15 Post subject: |
|
|
Trenger vi en sentral midtbane nå som både Marius Lundemo og Anders Trondsen bekler denne rollen godt? _________________ – På slutten manglet de bare ett mål på å klare ekstraomganger.
Da angriper man, for de kan ikke score mål så lenge Rosenborg er i angrep.
Sitat Nils Arne Eggen etter 2-0 over BATE  |
|
Back to top |
|
 |
Sløvsekken Veteran

|
Posted: 03.08.2019 14:29 Post subject: |
|
|
razzle wrote: | https://www.vg.no/sport/fotball/i/kJejOL/kilder-til-vg-alexander-soerloth-paa-vei-til-tyrkisk-toppklubb?utm_source=vgfront&utm_content=row-3
Alexander Sørloth på vei til Trabzonspor?
Lurer på hvor mye den avtalen kan være verdt, og om RBK kunne hatt en sjanse hvis vi prøvde oss. |
Lite realistisk at vi matcher dem på hverken overgangssummer eller lønn tror jeg. Da må vi sannsynligvis opp på Bentner-nivå på lønna i allefall. |
|
Back to top |
|
 |
|
Posted: 03.08.2019 16:53 Post subject: |
|
|
Tittet litt på ligaen i Slovakia, og ser at Sloveneren Andraz Sporar hos Slovan Bratislava ble fjorårets toppscorer og poengkonge (19 mål og 3 assist på 22 kamper).
I følge Transfermarkt er markedsverdien hans på 1 mill €, men han ble kjøpt for 600.000,- € fra Basel i januar 2018. Burde være mulig å kjøpe for 10-12 millioner.
Vet ikke hvordan lønnsnivået er i Slovakia, men dersom han ønsker seg videre til en større klubb i Europa er vel vi et bedre utstillingsvindu da Slovan Bratislava har blitt slått ut av kvalifisering til Europa hvert eneste år siden de var i gruppespillet i Europa League 2014/15 (tapte alle kampene sine mot Young Boys, Sparta Praha og Napoli).
Hva tenker dere om denne mannen i RBK?
Link til spillerprofilen hans på Transfermarkt: https://www.transfermarkt...ler/179860 _________________ – På slutten manglet de bare ett mål på å klare ekstraomganger.
Da angriper man, for de kan ikke score mål så lenge Rosenborg er i angrep.
Sitat Nils Arne Eggen etter 2-0 over BATE  |
|
Back to top |
|
 |
Mr.koteng Junior
|
Posted: 03.08.2019 20:30 Post subject: |
|
|
RBK_1917 wrote: | Tittet litt på ligaen i Slovakia, og ser at Sloveneren Andraz Sporar hos Slovan Bratislava ble fjorårets toppscorer og poengkonge (19 mål og 3 assist på 22 kamper). |
Prøv helst å ikke sitere mer enn nødvendig.
Hvis han ikke har for mye i lønn er jo dette betraktelig bedre enn søder _________________ "Det ska itt stå på pænga" |
|
Back to top |
|
 |
Willoch Veteran
|
Posted: 03.08.2019 22:37 Post subject: |
|
|
Kamerat Ola wrote: | Det tviler jeg på. Tyrkiske klubber betaler vel relativt godt med tanke på det sportslige nivået i ligaen? Samtidig, tenk hvor kult det hadde vært om han kom til oss og skøyt oss til CL. |
Spørsmålet er vel om pengene kommer på konto. _________________ Willoch |
|
Back to top |
|
 |
Number10 Veteran
|
Posted: 03.08.2019 23:02 Post subject: |
|
|
Spiss, back som kan spille på begge sidene og helt klart en som kan ta plassen til Hovland.
Trist å se Hovland med ball og når det går hurtig rundt ham. _________________ «Koteng: Jo dårligere og dårligere det gikk, jo tryggere var vi på at Horneland var rett mann.» |
|
Back to top |
|
 |
Sjiraff Veteran
|
Posted: 03.08.2019 23:21 Post subject: |
|
|
Kommer ikke inn noen om vi ikke selger. _________________ Never Wake A Sleeping Ninja Cow |
|
Back to top |
|
 |
supertano Junior
|
Posted: 04.08.2019 00:57 Post subject: |
|
|
RBK_1917 wrote: | doffen wrote: | Ikke den kvaliteten jeg egentlig vil ha, men hvordan er status på Gytkjær om dagen? En ting den fyren kunne så var det å avslutte, og ikke minst komme seg foran forsvarerne. Utover det var det vel heller begrenset. |
Fjernet litt av sitatet. |
Han har blitt skadet siden mai og den kampen mot Wisla Plock var hans første etter det. Egentlig så er han en av de viktigste spillere på laget (selv om Lech er svakere enn RBK i min mening). I de to 2 år så scoret han 40 mål i 82 kamper for Lech. Fra utenlandske spillere som spilte i Lech noensinne, så bare Artiom Rudnevs scoret mer mål enn Christian.
I Polen tjener han ca 400 000 kroner per måned. |
|
Back to top |
|
 |
Gofoten Proff
|
Posted: 04.08.2019 01:11 Post subject: |
|
|
RBK_1917 wrote: | Tittet litt på ligaen i Slovakia, og ser at Sloveneren Andraz Sporar hos Slovan Bratislava ble fjorårets toppscorer og poengkonge (19 mål og 3 assist på 22 kamper).
|
Fjernet litt av sitatet.
Han kom fra Basel og ble toppscorer ifjor. Der røyk vel den muligheten for RBK. Men absolutt enn spiss RBK kunne had bruk for. Ps: Adegbenro er prisatt til 1.4mil euro pÃ¥ transfermarkt. Men vi kommer aldri til Ã¥ selge han for sÃ¥ lavt pr.dags dato 😊 |
|
Back to top |
|
 |
|