| View previous topic :: View next topic |
| Hvem var beste Rosenborg-spiller? |
| Hansen |
|
0% |
[ 0 ] |
| Hedenstad |
|
3% |
[ 4 ] |
| Reginiussen |
|
4% |
[ 6 ] |
| Hovland |
|
4% |
[ 6 ] |
| Meling |
|
5% |
[ 7 ] |
| Jensen |
|
2% |
[ 3 ] |
| Trondsen |
|
0% |
[ 0 ] |
| Konradsen |
|
30% |
[ 38 ] |
| Akintola |
|
0% |
[ 1 ] |
| Søderlund |
|
27% |
[ 34 ] |
| Adegbenro |
|
20% |
[ 25 ] |
|
| Total Votes : 124 |
|
| Author |
Message |
50prosenNT Rutinert
|
Posted: 31.07.2019 20:41 Post subject: |
|
|
Tror vi kan ta Maribor!
 _________________ but but |
|
| Back to top |
|
 |
EspN Veteran
|
Posted: 31.07.2019 20:41 Post subject: |
|
|
| Idag skal jeg også skryte av hovland..han må få skryt når han gjør seg fortjent til det. |
|
| Back to top |
|
 |
waterfalls Veteran
|
Posted: 31.07.2019 20:42 Post subject: |
|
|
| Der ble det Maribor gitt. Kjipt å ikke få naboduellen, men jeg usikker på om det er en ulempe for oss å møte Maribor i stedet for AIK? |
|
| Back to top |
|
 |
Vegard2711 Legende

|
Posted: 31.07.2019 20:44 Post subject: |
|
|
Tror vi skal være glade for at det ikke ble kamp mot AIK, da ville sjansene våres vært enda mindre enn mot Maribor. AIK virker å ha kjørt begge kampene mot Maribor, slik RBK gjorde mot BATE, bare at AIK skapte enda flere gode sjanser.
Tror ikke Maribor er på noe høyere nivå enn BATE, så her skal vi ha alle sjanser. Men vi bør helst bli mer effektive! |
|
| Back to top |
|
 |
50prosenNT Rutinert
|
Posted: 31.07.2019 20:44 Post subject: |
|
|
| waterfalls wrote: | | Der ble det Maribor gitt. Kjipt å ikke få naboduellen, men jeg usikker på om det er en ulempe for oss å møte Maribor i stedet for AIK? |
Helt klart fordel for oss! Har trua _________________ but but |
|
| Back to top |
|
 |
GeirOve Proff
|
Posted: 31.07.2019 20:47 Post subject: |
|
|
| Så kampen mellom AIK og Maribor sist. Begge disse lagene skal vi slå ut, BATE er et mye bedre lag en begge to. Maribor virket trege og statiske |
|
| Back to top |
|
 |
SHJINNJWÆST Rutinert
|
Posted: 31.07.2019 20:52 Post subject: |
|
|
| GeirOve wrote: | | Så kampen mellom AIK og Maribor sist. Begge disse lagene skal vi slå ut, BATE er et mye bedre lag en begge to. Maribor virket trege og statiske |
Hva er det du prater om? Både maribo og aik hadde slått dette batelaget med god margin. Husk at Bate har latt oss gjøre fullstendig som vi ville bortsett fra det første kvarteret i hjemmekampen og siste 10 i førsteomgang i dag. Vi har selv vært vårt største hinder i denne runden, men heldigvis gikk det bra. Dette går ikke mot maribor |
|
| Back to top |
|
 |
Indreløper Veteran

|
Posted: 31.07.2019 20:53 Post subject: |
|
|
Fikk sett kampen på mobilen bak kassa på jobb, dog uten lyd. Virket bunnsolid i dag. _________________ - Gå ikke glipp av denne unike sjansen til å se Martin Ødegaard live på Lerkendal! |
|
| Back to top |
|
 |
TomasH Proff
|
Posted: 31.07.2019 20:59 Post subject: Rbk - Bate |
|
|
Har merket meg at Rosenborg - hater nr. 1; nå på Eurosport, Joakim Jonsson, mener Rbk har behov for nye kantspillere . Litt uenig i det. Håper vi kjøper Akintola. Og helt riktig å starte han og ikke Helland, da Akintola jobber knallhardt begge veier. Og så får Helland skinne litt når det andre laget er slitne eller kjører på for utligning, og han kan ligge der og kontre.
Adegbrénro er kongen, de andre tre gode også.
Så nå må vi ha inn ny spiss, selv om Søder var outstanding i dag
Heia Rbk. Dette begynner å svinge |
|
| Back to top |
|
 |
Letterkenny Rutinert

|
Posted: 31.07.2019 21:01 Post subject: |
|
|
Digg å se Horneland pushe gutta fremover på 1-0 i dag. Hadde vi hatt Kåre hadde det vært alle mann på egen 16-meter for å forsøke å ri av stormen, før vi hadde sluppet inn et mål i det 85. Min.
Én ting jeg savner dog, er flere mann i angrep. Rettere sagt, en-to spillere som løper inn mot straffemerket og én som står på 16 to meter mot bakre for å gi oss mulighet til å slå 45 grader når vi ruller opp på kant. Eks.: se på angrepet vårt i dag i det 80. minutt når Helland går ned til dødlinja.
Ellers strålende fornøyd  |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 31.07.2019 21:10 Post subject: |
|
|
Jonsson er kanskje den "eksperten" i fotballnorge med minst peiling, og det sier en hel del. Han bommer grovt i skremmende mange av uttalelsene sine. I fjor var jo Brann overgangsvinneren, og Jebali var et bomkjøp - det var jo ingen vettug måte å bruke ham i Rosenborg. Utrolig at noen faktisk betaler ham for pisset sitt, og det er trist at vi som følger norsk fotball blir avspist med slike "fagfolk". Det hadde sannsynligvis vært mer givende med Linni Meister som ekspert i aussie rules football.
Kantspiller er vel det vi har mest av, både i kvalitet og kvantitet per dags dato. At vi kan bytte inn Helland og de Lanlay sier litt. I tillegg har vi et par meget spennende unggutter. Det er i hvert fall flere posisjoner hvor vi har langt mer behov for påfyll i bredde og/eller førsteelleveren enn akkurat på kantene. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
Zorbeltuss Veteran
|
Posted: 31.07.2019 21:16 Post subject: |
|
|
| Det jeg kunne tenkt meg er å se De Lanlay stille foran Akintola i køen (og at vi forlenger), Helland begynner å se veldig bra ut som joker, han får sikkert noen sjanser for å vise hvordan han klarer seg fra start også da. Ny ving inn? Det er ikke der jeg ville svidd av en ti mill for å forsterke laget pdd. |
|
| Back to top |
|
 |
nidaros997 Veteran
|
Posted: 31.07.2019 21:18 Post subject: |
|
|
Bra kamp!!!
Maribor neste!
 |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 31.07.2019 21:20 Post subject: |
|
|
| Zorbeltuss wrote: | | Det jeg kunne tenkt meg er å se De Lanlay stille foran Akintola i køen (og at vi forlenger) |
Helt enig, synes De Lanlay er bedre enn Akintola. Akintola har utvilsomt potensiale og jeg hadde veldig trua da han kom, men synes han er rotete/uferdig i stilen. Kanskje Yanni har takket nei til ny kontrakt? Oostende neste? |
|
| Back to top |
|
 |
Escudos Veteran
|
Posted: 31.07.2019 21:39 Post subject: |
|
|
| Tre stykker på RBK som ikke er til å kjenne igjen og som har fått mye kjeft tidligere i sesongen. Horneland, Konradsen og Hedenstad. Viser styrke å stå gjennom så dårlige perioder, så mye kjeft og levere så bra nå. |
|
| Back to top |
|
 |
dags Veteran
|
Posted: 31.07.2019 21:42 Post subject: |
|
|
I dag finner jeg ingenting å utsette på Hovland. Kanskje den beste kampen hans i Rosenborgtrøya. Søderlund er meget god i andreomgangen og Helland gjør det Helland gjør best, prikker inn målpoeng. Trondsen spiller seg også opp i andre omgang.
Alt i alt spiller vi to meget gode kamper mot BATE og er suverent best. Veldig fortjent seier i dag og avansement sammenlagt. _________________ Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves. |
|
| Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 31.07.2019 21:43 Post subject: |
|
|
| Escudos wrote: | | Tre stykker på RBK som ikke er til å kjenne igjen og som har fått mye kjeft tidligere i sesongen. Horneland, Konradsen og Hedenstad. Viser styrke å stå gjennom så dårlige perioder, så mye kjeft og levere så bra nå. |
Det sier jo litt om fotballkunnskapen til forumet her når alle har klagd mye på Konradsen. Han har alltid vært en god fotballspiller, men hadde en elendig trener med navn Kåre Ingebrigtsen!
Horneland har tatt nødvendige grep som gjør at vi er vassere enn tidligere. Jeg trodde ikke fremgangen skulle komme nok til at vi slo ut BATE, men det gjorde vi. Imponert! Jeg synes flere bør si unnskyld til Horneland etter den hudflettingen han har fått her.
Last edited by senador on 31.07.2019 21:43; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Standarn og Crick Veteran

|
Posted: 31.07.2019 21:43 Post subject: |
|
|
| Henning wrote: | | Zorbeltuss wrote: | | Det jeg kunne tenkt meg er å se De Lanlay stille foran Akintola i køen (og at vi forlenger) |
Helt enig, synes De Lanlay er bedre enn Akintola. Akintola har utvilsomt potensiale og jeg hadde veldig trua da han kom, men synes han er rotete/uferdig i stilen. Kanskje Yanni har takket nei til ny kontrakt? Oostende neste? |
Tviler. Kåre har enda ikke gått ut i media og sagt at Dølle er spiller han verdsetter høyt og som han virkelig kunne ønsket seg...  |
|
| Back to top |
|
 |
SHJINNJWÆST Rutinert
|
Posted: 31.07.2019 21:48 Post subject: |
|
|
| senador wrote: | | Escudos wrote: | | Tre stykker på RBK som ikke er til å kjenne igjen og som har fått mye kjeft tidligere i sesongen. Horneland, Konradsen og Hedenstad. Viser styrke å stå gjennom så dårlige perioder, så mye kjeft og levere så bra nå. |
Det sier jo litt om fotballkunnskapen til forumet her når alle har klagd mye på Konradsen. Han har alltid vært en god fotballspiller, men hadde en elendig trener med navn Kåre Ingebrigtsen!
Horneland har tatt nødvendige grep som gjør at vi er vassere enn tidligere. Jeg trodde ikke fremgangen skulle komme nok til at vi slo ut BATE, men det gjorde vi. Imponert! Jeg synes flere bør si unnskyld til Horneland etter den hudflettingen han har fått her. |
Som sagt tidligere. Horneland får ingen unnskyldning. Det er ikke hans fortjeneste at ting har snudd. Han har resignert, spillerne har tatt ansvar selv etter at noen klippekort ble indratt og nye delt ut. Styret sto så sterkt i ryggen til Horneland at spillerne ga opp å få han kastet, men det er ikke Hornelandfotball vi ser, og det sier også horneland i intervju i dag. Horneland er ingen mann for framtiden og han har ingen tro på sin egen rolle i klubben. |
|
| Back to top |
|
 |
eksil Veteran

|
Posted: 31.07.2019 21:51 Post subject: |
|
|
Hovland hadde tydeligvis vasket sokkene sine før han røykte dem i dag. Slettes ikke verst kamp av en mann som vanligvis spiller som en bestemor på LSD.
Ellers lurer jeg fælt på hva som har skjedd med Konrad? Han spiller jo helt fantastisk plutselig! Og også en god kamp av Hedenstad igjen. Utrolig artig å se de utskjelte reise seg!
SÃ¥ dagens kritikk:
Meling Svak kamp på en del måter. Noen sterke prestasjoner var det også. Men han kommer alt for sent opp i ballfører! Lider av Dorsin-syndromet. Dette skaper mange farlige situasjoner. Svake innlegg i dag.
Akintola Har hatt trua lenge. Men nå mistet jeg det siste av håp. Alle jeg kjenner ville satt inn ballen fra en meter. Han har underlig nok masse fotball i seg men det er jo stang ut noe så inn i evigheten på gutten! Synes oppriktig synd på ham. Men han må settes ut av laget og spilles god over tid på en eller annen måte. Vi kan ikke ha en destruktiv ving i tellende kamper.
MODERATORER Det er for galt at dere ikke stenger ute personer som over lang tid går inn for å ødelegge forumet. Det er greit at det har vært takhøyde i mange år, men tidene forandrer seg også på RBKWeb og jeg opplever oftere nå enn før at enkelte terroriserer forumet. Det ødelegger litt av gleden av å være her, og jeg synes det er på tide å ta grep. Utestenging av den respektives IP/bruker er sanksjoner de fleste store forum må benytte i 2019. Takhøyde skal det være, men ikke naivitet. _________________ Du och jag Alfred? …..mmmmmjaannjoo... |
|
| Back to top |
|
 |
Der Kaiser Veteran

|
Posted: 31.07.2019 21:53 Post subject: |
|
|
Knallkamp!
Liker det trekket der Meling trekker inn i rommet mellom Konradsen og De Lanley/Adegbenro og truer på innsiden av BATEs venstreback. Skapte en del trøbbel i Hvitrussland, men enda tydeligere og farligere nå. Den venstresiden vår begynner å bli skikkelig bra.  |
|
| Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 31.07.2019 21:57 Post subject: |
|
|
| SHJINNJWÆST wrote: | | senador wrote: | | Escudos wrote: | | Tre stykker på RBK som ikke er til å kjenne igjen og som har fått mye kjeft tidligere i sesongen. Horneland, Konradsen og Hedenstad. Viser styrke å stå gjennom så dårlige perioder, så mye kjeft og levere så bra nå. |
Horneland har tatt nødvendige grep som gjør at vi er vassere enn tidligere. Jeg trodde ikke fremgangen skulle komme nok til at vi slo ut BATE, men det gjorde vi. Imponert! Jeg synes flere bør si unnskyld til Horneland etter den hudflettingen han har fått her. |
Som sagt tidligere. Horneland får ingen unnskyldning. Det er ikke hans fortjeneste at ting har snudd. Han har resignert, spillerne har tatt ansvar selv etter at noen klippekort ble indratt og nye delt ut. Styret sto så sterkt i ryggen til Horneland at spillerne ga opp å få han kastet, men det er ikke Hornelandfotball vi ser, og det sier også horneland i intervju i dag. Horneland er ingen mann for framtiden og han har ingen tro på sin egen rolle i klubben. |
Spillerne tok ansvar selv sier du... Men når Kåre sluttet å trene laget og fant ut at det ikke var noe vits i å trene hardt da var det ingen spillere som tok ansvar. Så den der faller på sin egen urimelighet.
Når vi leda 1-0 mot Bate ser vi at Horneland pusher spillerne fremover på banen. Det gjorde ikke Kåre, da skulle det trygges bakover til vi slapp inn et unødvendig mål. |
|
| Back to top |
|
 |
Trondhjemsen Proff
|
Posted: 31.07.2019 22:00 Post subject: |
|
|
| eksil wrote: |
MODERATORER Det er for galt at dere ikke stenger ute personer som over lang tid går inn for å ødelegge forumet. Det er greit at det har vært takhøyde i mange år, men tidene forandrer seg også på RBKWeb og jeg opplever oftere nå enn før at enkelte terroriserer forumet. Det ødelegger litt av gleden av å være her, og jeg synes det er på tide å ta grep. Utestenging av den respektives IP/bruker er sanksjoner de fleste store forum må benytte i 2019. Takhøyde skal det være, men ikke naivitet. |
Helt enig! Gjentatte innlegg som kun er destruktive ødelegger opplevelsen av å lese i forumet. Man må virkelig lete lenge etter godbitene mellom all sjiten som kastes. Elsker de som bruker sin tid på å analysere motstandere, juniorer og nye spillere for å dele det med oss. Verre er det når man gjentar det samme i det uendelige. Det er ikke plass til sånt her, syns jeg. _________________ Fem, fem, ti - done deal |
|
| Back to top |
|
 |
bigfoot Rutinert

|
Posted: 31.07.2019 22:00 Post subject: |
|
|
| eksil wrote: |
MODERATORER Det er for galt at dere ikke stenger ute personer som over lang tid går inn for å ødelegge forumet. Det er greit at det har vært takhøyde i mange år, men tidene forandrer seg også på RBKWeb og jeg opplever oftere nå enn før at enkelte terroriserer forumet. Det ødelegger litt av gleden av å være her, og jeg synes det er på tide å ta grep. Utestenging av den respektives IP/bruker er sanksjoner de fleste store forum må benytte i 2019. Takhøyde skal det være, men ikke naivitet. |
Støttes 100%. Er en fin tanke at man bare skal ignorere trollene, og så forsvinner de av seg selv. I realiteten blir alle den typen innlegg quota tre-fire ganger av indignerte velmenere som bare bidrar til å gjøre ting verre. |
|
| Back to top |
|
 |
Der Kaiser Veteran

|
Posted: 31.07.2019 22:04 Post subject: |
|
|
Hvorfor svarer dere ham? La han holde på, så kan resten av oss kose oss med et Rosenborg-lag som bare ser bedre og bedre ut.  |
|
| Back to top |
|
 |
|